-
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
**Underground Bicycle Parking Systems in Japan **,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Παλιό και γνωστό στα ποδηλατικά fora. Το τραγικό είναι ότι για την Ελλάδα θεωρείται επιστημονική φαντασία.
-
Dimbasa, το λεντάκι που έβαλες στο quick release, μπορείς και να το βάλεις και στο κέντρο του πίσω τροχού, θα είναι αρκετά πιό ορατό από περισσότερες γωνίες, έτσι όπως θα περιστρέφεται μαζί με την ρόδα...
-
Παρελήφθησαν διάφορα χαριτωμένα.
Καταρχάς, τα κολάν Assos θα περιμένουν τα ωραία μου λεφτάκια, καθώς παρέλαβα αυτό και φαίνεται να κάνει εξαιρετική δουλειά. Μακράν καλύτερο από αντίστοιχο κολάν που επίσης αγόρασα πριν κάνα μήνα και θα το κρατήσω ως καβάτζα.
Επίσης, αξιολογότατο πίσω φωτάκι, πολύ ισχυρό, τοποθετήθηκε ήδη στο πίσω μέρος του δρομίσιου κράνους. Ακόμα πιο δυνατό από τα αξιοπρεπέστατα, από τα οποία αγόρασα μια 10άδα (12 ευρώ βγήκε, σιγά το κόστος). Θα έχω πάντα μαζί μου 2-3 κι όποτε πετυχαίνω ποδηλάτες νύχτα χωρίς πίσω φως, θα τους δίνω από ένα. Είναι αστείο το κόστος για το καλό που μπορεί να γίνει. Ίσως μάλιστα ευαισθητοποιηθούν περισσότερο κι οι ίδιοι, από μια τέτοια κίνησης αβρότητας. -
http://www.discovercycling.com/bikes/bi ... 2012-.html
ή
http://www.discovercycling.com/bikes/bi ... 2012-.html
??
αλουμίνιο και τα 2. Εδώ πολλές ανηφοροκατηφόρες δεν έχουμε, όσον αφορά τις ταχύτητες.
Θα ήθελα και chain guard για να μη λερώνομαι, αλλά δεν έχουν.Είχα παραγγείλει ένα τρομερών προδιαγραφών viking (για τα λεφτά του φυσικά) αλλά ξεπούλησε.
Από φάτσα το dawes μου φαίνεται λίγο περισσότερο city προσανατολισμού.
Μιλάμε για τεραίν με άπειρους ποδηλατόδρομους, μπορείς να πας παντού με το ποδήλατο. Επίσης ποδηλασία δίπλα απ'τα ποτάμια, δηλαδή χαλίκι/γρασίδι/πατημένος χωματόδρομος.
-
Το Dawes εγώ θα έπαιρνα. Με το Viking μπορεί και να τη γλίτωσες, δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει ποτέ κάτι το άξιο λόγου για δαύτα.
-
Από τον διεθνή αγώνα τριάθλου που έγινε στη λίμνη Πλαστήρα το περασμένο Σαββατοκύριακο:
-
Αυτή η λίμνη πλαστηρα που πέφτει είπες ?
Νομίζω καλαμπακα ? -
Στο οροπέδιο του Κρεμαστού Λαγού!
-
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Εδώ κολλάει μάλλον.
viewtopic.php?f=13&t=14891&start=5115#p2834558
-
Για να μαθαίνουν. Επανάληψη.
-
Πέρασα από Τρίκαλα. Τι ποδηλατομάνα πόλη είναι αυτή??
-
παιδια γεια σας ειμαι απο θεσσαλονικη ειμαι ασχετος απο ποδηλατα... διαβασα πολλα αρθρα ας πουμε πως κααααπως ενημερωθηκα! θελω να παρω ποδηλατο mountain η trekking και εχω καταληξει σε 2-3 μοντελα cube που εισα σε ενα μαγαζι αξιας 500-700 ευρω και ενα αλλο giant αξιας 600 ευρω...! οποτε θα ηθελα να ζητησω την συμβουλη σας οσοι γνωριζετε...!???!! καλυτερα giant/cube......? θελω πισω αναρτηση και υδραυλικα δισκοφρενα οπωςδηποτε! η εχετε κατι αλλο να προτεινετε στα 600 ευρω...? θελω πισω αναρτηση και υδραυλικα δισκοφρενα οπωςδηποτε!
-
Με 700 ευρώ, τα μοντέλα που θα έχουν πίσω ανάρτηση και υδραυλικά δισκόφρενα θα αντιστοιχούν σε Hyundai Atos/Kia (κ)Lanos. Κάνω τον αυτοκινητιστικό παραλληλισμό για να καταλάβεις ότι δεν μπορείς να πάρεις κάτι (στοιχειωδώς) σοβαρό και αξιοπρεπές σε αυτά τα χρήματα.
Θεωρώ ότι για να θες οπωσδήποτε τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά, θα χρησιμοποιήσεις το ποδήλατό σου ζόρικα, για τον πραγματικό σκοπό που κατασκευάστηκε. Ως εκ τούτου, δε θα κάνεις τη δουλειά σου με τόσο λίγα χρήματα. Αν θες κάτι πιο απλό, με 7 κατοστάρικα παίρνεις συμπαθητικό ΗΤ. Ειδάλλως, θα σου πρότεινα να ασχοληθείς μόνο με μεταχειρισμένα. Στα χρήματα που δίνεις, θα βρεις πολλά ικανοποιητικά μοντέλα.
Με μια πρόχειρη ματιά στο car, βρήκα αυτά τα δύο:
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/3816271/και
-
Ο χρήστης pafralis έγραψε:
παιδια γεια σας ειμαι απο θεσσαλονικη ειμαι ασχετος απο ποδηλατα... διαβασα πολλα αρθρα ας πουμε πως κααααπως ενημερωθηκα! θελω να παρω ποδηλατο mountain η trekking και εχω καταληξει σε 2-3 μοντελα cube που εισα σε ενα μαγαζι αξιας 500-700 ευρω και ενα αλλο giant αξιας 600 ευρω...! οποτε θα ηθελα να ζητησω την συμβουλη σας οσοι γνωριζετε...!???!! καλυτερα giant/cube......? θελω πισω αναρτηση και υδραυλικα δισκοφρενα οπωςδηποτε! η εχετε κατι αλλο να προτεινετε στα 600 ευρω...? θελω πισω αναρτηση και υδραυλικα δισκοφρενα οπωςδηποτε!Φίλε ,
Πρεπει να ξεκαθάρισεις για ποιο λόγο θέλεις το ποδηλατο .
Για να κανείς βόλτες στις γειτονιές
Για να πηγαίνεις λίγο στο βουνό ?
Η για να πηγαίνεις πιο μεγάλες βόλτες ?Το ποδηλατο που λες , κανει μόνο για βόλτες στις γειτονιές .....
Τα δίσκο φρένα μπορεί να σου εχουν μπει στο μάτι αλλα σε αυτή την κατηγορία δεν εχουν καμμια διάφορα απο τα κανονικά φρένα .
Προτείνω να πάρεις κατι σ αυτά τα λεφτα χωρίς δίσκο φρένα και με οχι πισω ανάρτηση για να δώσεις βάρος στον καλυτερο σκελετό . -
Και εγώ τα δισκόφρενα τώρα που τα δοκίμασα, δεν τα ξαναλλάζω. Και ελαφρώς πιό δυνατά είναι απο αντίστοιχης τιμης V-brakes και δεν σε αφήνουν στην μέση του πουθενά χωρίς φρένα, όπως πάθαμε πριν ένα μήνα με τον γείτονα, που έσπασε ακτίνα σε βόλτα και έπρεπε να αποσυνδέσουμε το πίσω για να μην βρίσκει στο στεφάνι και φρενάρει (και που μέχρι να το καταλάβει ότι πήγαινε φρεναριστός για καμιά δεκαριά χιλιόμετρα, δεν ήξερε γιατί του βγήκε η γλώσσα σαν γραβάτα...).
30-40€ διαφορά είναι, αν τα έχει ας τα δώσει, είναι και πιό ωραία οπτικά.
Η πίσω ανάρτηση όμως, όντως παντελώς άχρηστη για ποδήλατο βόλτας. Εδώ και την μπροστινή, μονίμως κλειδωμενη την έχω, μόνο σε άτσαλο χωματόδρομο την ξεκλειδώνω.
Και εφόσον είσαι άσχετος όπως λες, δώσε 400€ και πάρε ένα cross που κάνει τα πάντα. Εκτός αν αποφάσισες ότι θα κάνεις κάτι συγκεκριμένο, βόλτες σε χωματόδρομους βουνού-mountain, μόνο άσφαλτο-fitness, μόνο αστικές μετακινήσεις-city, αγωνιάρικο ασφάλτου-κουρσάκι, οπότε ψάξτο παραπάνω πριν αγοράσεις...
-
to ποδηλατο το θελω για πολυ μεγαλες διαδρομες μεσα στην πολη δηλαδη καθημερινα κοντα στα 30χλμ-40χλμ, και καθε σ/κ θα το πηγαινω στο χωριο να πηγαινω και εκει τις βολτες μου.... οποτε μενω οπωςδηποτε με μονο μπροστα αναρτηση η πισω θα μου ειναι αχρηστη για τον σκοπο που το θελω, αφου και στο χωριο δεν θα κανω καταβαση...! δ ε ν θα ηθελα να σκασω 600+ ευρω και να παρω huyndai KIA μοντελο με τοσα λεφτα λογω της πισω αναρτησης.... οποτε αν ξεχασω την πισω αναρτηση και θελησω την μπροστινη μονο και υδραυλικα δισκοφρενα με τα 700ευρω ταβανι που εχω θεσει θα παρω κατι καλο? και επειδη εχω ψιλοκαταληξει σε δυο μοντελα
http://www.cube.eu/hard/cross-country/aim-disc-29-red/
http://www.giant-bicycles.com/el-gr/bikes/model/revel.1.disc/13418/61627/
αν και απο κοντα που τα ειδα το cube το εχω ερωτευτρι ηδη.... πειτε μου την αποψη σας?!
-
Καθημερινά 40 χιλιόμετρα σε άσφαλτο και να θες mountain μου φαίνεται λίγο περίεργο. 40 χιλιόμετρα μπορείς να κάνεις εύκολα μία φορά ακόμα και εάν έχεις να καβαλήσεις ποδήλατο για δεκαετίες, αλλά σε καθημερινό επίπεδο δεν είναι το ίδιο.
Εάν είχα αυστηρό budget των 600 ευρώ για ποδήλατο μόνο, γιατί θες ευκολότατα άλλο ένα 100άρι για κράνος, λουκέτα, φώτα λασπωτήρες κτλ, και να έπρεπε να κάνω 40 χιλιόμετρα καθημερινά με ανηφόρες, ήλιο, βροχή και τα συναφή αλλά και βόλτες το ΣΚ στο χωριό, η λύση είναι μονόδρομος για κουρσάκι (μάλλον για μεταχειρισμένο) και με ένα 100άρικο ΜΤΒ από τα carrefour ή μεταχειρισμένο για να κάνω χαλαρές βολτούλες στο χωριό εάν μου είχε μείνει ενέργεια από τα 200 χιλιόμετρα εβδομαδιαίως...
Αυτό τώρα που έχω κάνει κάποιες διαδρομές και ξέρω κάπως τι θέλω. Εάν ξεκινούσα τώρα, θα έπαιρνα ένα ωραίοτατο trekking χωρίς ανάρτηση στα 350-400 ευρώ και είμαι σίγουρος πως είναι αυτό που θες.
-
Τελικά, τώρα που αποσαφήνισε ποιες είναι οι ανάγκες του, έγινε αντιληπτό πως χρειάζεται fitness. Δηλαδή μία κούρσα με ίσιο τιμόνι και επ ουδενί μπροστινή ανάρτηση. Οι κούρσες, όσο άπαιχτες είναι στον ανοιχτό δρόμο, τόσο κουραστικές είναι μέσα στην πόλη. 1000 φορές καλύτερα ένα fitness. Όσο για το χωριό, θα μπορέσει να πάει σε ήπιο πατημένο χωματόδρομο. Με λίγη προσοχή, ίσως και λίγο παραπέρα. Μην ξεχνάτε ότι πριν 15 χρόνια, τα ΜΤΒ δεν είχαν αναρτήσεις και μια χαρά πηγαίναμε παντού. Προσοχή θέλει και καρτερία.
ΥΓ. Δεν ξέρω αν τα fitness έρχονται με δισκόφρενα ή απλώς με v-brakes, όπως οι κούρσες. Ένα καλό v-brake πάντως μπορεί να φρενάρει πάρα πολύ καλά. Μην τρως κόλλημα με τα δισκόφρενα.
Η ζωή...ποδήλατο!