Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HONDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HONDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 85
    • 86
    • 52 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    1710
    26213
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Μηπως κανεις ξερει τιποτα (ποσο καλοι ειναι) για τους i-ctdi? (ψαχνω τον 2,2L)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-s last edited by

        Ο χρήστης vargas έγραψε:
        ε οπως κ το τελευταιο civic 2-3 χρονια μετα το απλο βγηκαν οι εκδοσεις type s/r . Δεν νομιζω οτι αργει τοσο πολυ , κ αν ειναι ν αργησει για να εχουμε κατι πραγματικα καλο ας ειναι.

        12/2005 βγήκε το 5θυρο σιβικ, Μάρτη του 2007 βγήκε το τάπερ και το type-s. Μάλλον στο μοτέρ εστιάζουν και γι' αυτό θ' αργήσει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          Ο χρήστης JIMJFK έγραψε:
          Μηπως κανεις ξερει τιποτα (ποσο καλοι ειναι) για τους i-ctdi? (ψαχνω τον 2,2L)

          στην Βρετανία μιλούν για αξιόπιστο και οικονομικό μοτέρ το οποίο, με τσιπάρισμα έφτανε τα 195 άλογα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyros-s last edited by

            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

            ε οπως κ το τελευταιο civic 2-3 χρονια μετα το απλο βγηκαν οι εκδοσεις type s/r . Δεν νομιζω οτι αργει τοσο πολυ , κ αν ειναι ν αργησει για να εχουμε κατι πραγματικα καλο ας ειναι.

            1.6t και πάνω από 250 άλογα;; Και;; Την εποχή εκείνη το όριο θα είναι στα 300hp. Έχει μείνει πολύ πίσω η HONDA σε αυτόν τον τομέα. Και μετά η δήλωση 'Fastest FWD at Nirb' δεν μου λέει τίποτα. Τι να το κάνω ένα όχημα που θα είναι σαν κούτσουρο και θα τρέχει πιο γρήγορα στο Nirb όταν στις Ελληνικές λακούβες θα χάνει τη σύσταση του λόγω της πίσω ανάρτησης ή θα κάνει λιθοτριψία στον άτυχο ιδιοκτήτη. Εκτός και αν ετοιμάζουν κάτι το ειδικό για πίσω. Αλλά τότε με τι κόστος;;;

            Πολλά αναπάντητα ερωτήματα....

            Η χρήση τούρμπο μας παραξενεύει-ξενίζει όλους όμως πλέον ο ανταγωνισμός το επιβάλει!
            Περίμενε λοιπόν να το δεις στην πράξη...για να μιλάνε για ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Nirb οι Ιάπωνες κάτι θα ξέρουν.
            Αν πάρουμε την πρότερη εμπειρία από τα παλαιότερα τάπερ τότε σίγουρα θα μιλάμε για αυτοκίνητο φτιαγμένο για τον 'πραγματικό'. Στο θέμα της ιπποδύναμης καταλαβαίνω τους ενδοιασμούς σου όμως μέχρι να το δεις απλά εικάζεις!
            Το αν θα είναι 1600-1800-2000 κυβικά ουσιαστικά κανείς δεν το ξέρει ακόμα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tolisvoy last edited by

              Ο χρήστης greatst έγραψε:

              Χαιρετω ολη την παρεα,

              Εδω και αρκετο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο και κατεληξα τελικα στο Honda Civic 5d 1.4 Sport. Θα το εκτιμουσα πολυ αν θα μπορουσατε να μου δωσετε πληροφοριες σχετικα με το συγκεκριμενο μοντελο (ειδικα απο αυτους που το ειχαν ή το εχουν) οσων αφορα την αξιοπιστια του, την καταναλωση του, τα (ενδεχομενως) προβληματα που παρατηρησατε και κατα ποσο ο συγκεκριμένος κινητηρας ειναι 'αρκετος' για το συγκεκριμενο σκάφος. Οποιαδήποτε αλλη πληροφορια ειναι καλοδεχουμενη. Ευχαριστω εκ των προτερων.

              Εγώ το έχω εδώ το συγκεκριμένο εδώ και περίπου 1 χρόνο με κάτι παραπάνω από 10 χιλιάδες χλμ και είμαι σε γενικές γραμμές από ευχαριστημένος εώς ενθουσιασμένος. Η πραγματική μου μέση κατανάλωση (κινούμαι κατά 80% σε αστικό περιβάλλον και κατά 20% στην εθνική οδό) είναι 8-9λίτρα/100χλμ. Νομίζω ότι ο 1339cc κινητήρας είναι επαρκής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μην σου πω εμένα (που είχα παλιό γαλλικό πριν) μου φαίνεται και λίγο νευρώδης! Από ανέσεις-κομφόρ-φρουφρου-και-αρώματα είναι πλήρες νομίζω!

              Εάν θέλεις και τίποτε άλλο συγκεκριμένο ρώτα με! 🙂

              Αντιθέτως εγώ το έχω 2.5 χρόνια και δεν έχω δει άσπρη μέρα.Όλο και κάτι μου βγάζει.Άλλαξα 3 φορές συμπλέκτη (από το συνεργείο μού είπαν ότι το εμφανίζουν τα περισσότερα civic) και τώρα αντιμετωπίζω πρόβλημα με ασφαλειοθήκη!!!Έχω μετανιώσει πικρά για την επιλογή μου και τα χρήματα που έδωσα[/quote]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Που άλλαξες τον συμπλέκτη φίλε μου; Προφανώς δεν στον τοποθετούν σωστά για να το έχεις κάνει 3 φορές και...στεγνώνει! Στα κεντρικά του Σ(τουλάχιστον εκεί) έχουν διαβάσει ΣΩΣΤΑ την τεχνική οδηγία από την honda uk και γρασάρουν ορθά τον νέο συμπλέκτη με την τοποθέτηση του οπότε το πρόβλημα δεν υφίσταται πλέον.
                Σιγά την ζημιά για ν' αναιρέσεις την ορθότητα της αγοράς σου!
                Τώρα για την ασφαλειοθήκη δεν μας είπες τι πρόβλημα υπάρχει διότι είσαι ο πρώτος που μου το λέει...και γνωρίζω πολλά 8αρια σιβικ!
                @greatest: στο δικό μου 1800 έχω 7-7,5 στο τριπ και 7,9 μέση στα 6 χρόνια κατοχής!(trip B)
                Μάλλον το πλακώνεις για να έχεις 8-9 στο 1400! Οι περισσότεροι έχουν τουλάχιστον ότι εγώ και έχω δει και 6άρια!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lokatzis last edited by

                  Μπροστινές δισκόπλακες για το TypeR (FN2) 87ευρώ έκαστη από το Σαρακάκη, δηλαδή 174ευρώ (+45,30ευρώ η τοποθέτηση). Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο βρήκα το ζευγάρι 120ευρώ (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών) στο http://www.coxmotorparts.co.uk Το εμπιστευόμαστε ή όχι; Κανά άλλο αξιόπιστο site για ανταλλακτικά Honda;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    στο civinfo έχουμε κάνει πολλές παραγγελίες από εκεί...έχει και αλλά στο site οπότε μπες και δες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lokatzis last edited by

                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                      στο civinfo έχουμε κάνει πολλές παραγγελίες από εκεί...έχει και αλλά στο site οπότε μπες και δες

                      Ευχαριστώ πολύ! Τις αναφορές για το www.coxmotorparts.co.uk τις βρήκα λίγο μετά που έγραψα τη δημοσίευση. Θα κοιτάξω και για άλλα eshops στο civinfo.com

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lokatzis last edited by

                        Ρώτησα στο Σαρακάκη για έλεγχο διακένου βαλβίδων (Civic TypeR FN2) και μού είπαν ότι τον κάνουν στα 100kkm. Όμως, το βιβλιαράκι του service αναφέρει ότι γίνεται κάθε 80kkm. Έχουν πει κάτι αντίστοιχο σε κάποιον άλλο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jap-power last edited by

                          Aν το πηγαινεις ταπα και το εχεις κανα πρωτο σταδιο κλπ καλο θα ειναι να τις ρυθμιζεις και πο νωρις εγω σε Β μοτερ Βσταδιο εκκεντρα κλπ ρυθμιζα καθε 10.000 .Αν εισαι μαμα θα το εκανα προσωπικα μιλαω καθε 40 με 50.οοο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Τούρμπο με 300 αραβίας το νέο τάιπ αρ.

                            http://www.autoblog.com/2012/11/13/honda-civic-type-r-to-get-2-0l-turbo-with-up-to-300-horsepower/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              http://www.autoblog.gr/2013/04/18/honda ... -2-liters/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                Λογικό αφού το ζητάει η αγορά!
                                Αν τα καταφέρει όπως στο 1.6d τότε θα μεγαλώσει το μερίδιο της στην Ευρώπη!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • vespas
                                  vespas last edited by

                                  http://www.autoblog.gr/2013/05/30/honda-civic-sedan-facelift-2014-euro-spec/

                                  Like

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Το άρθρο το βλέπω με πολύ επιφύλαξη γιατί το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει καμία διαφορά με το ανανεωμένο Αμερικανικό μοντέλο. Ας το δούμε.... Ως κάτοχος του υβριδικού πολύ θα ήθελα να το δω. Αν και όπως έχει γραφεί το hatch θα κυκλοφορήσει ως υβριδικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas77kostas last edited by

                                      καλησπερα.εχω ενα honda hrv v-tec και περσι τετοιο καιρο του ειχα αλλαξει λαδια και τωρα που τα κοιταξα εχοντας κανει μονο 4000 χλμ κοιταξα το δεικτη με σβηστο και κρυο κινητηρα και μου το εδειχνε σχεδον στεγνο!!!το εχετε ξαναακουσει?που να το παω και να παρω μια απαντηση υπευθυνη???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης kostas77kostas έγραψε:
                                        καλησπερα.εχω ενα honda hrv v-tec και περσι τετοιο καιρο του ειχα αλλαξει λαδια και τωρα που τα κοιταξα εχοντας κανει μονο 4000 χλμ κοιταξα το δεικτη με σβηστο και κρυο κινητηρα και μου το εδειχνε σχεδον στεγνο!!!το εχετε ξαναακουσει?που να το παω και να παρω μια απαντηση υπευθυνη???

                                        Είσαι σίγουρος ότι είχαν βάλει την σωστή ποσότητα στην αλλαγή;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tifo45 last edited by

                                          Το φίλτρο βιδωτό που κοιτάει προς τα κάτω δεν είναι? Το πιο πιθανό να τα χασε απο κεί φίλε. Το χω πάθει και γω αυτό. Βάλτου λάδια μέσα και βάλτο το πρωί μπροστά σκύψε και παρακολούθησε άμα χάνει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostas77kostas last edited by

                                            επειδη το περισσοτερο καιρο το εχω στο υπαιθριο γκαραζ μου δεν θα εβλεπα κατω λαδια?τωρα οσο για την ποσοτητα δεν ειμαι σιγουρος αλλα και παλι να ειναι ο δεικτης στεγνος?εχετε ακουσει για μια pcv valve στο κινητηρα,εγω απο διαφορα ξενα φορουμ τη διαβασα οτι μπορει να φταιει αυτη.τι να πω......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 52 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr