-
-
Λάθος του.... βιάστηκε να κλειστεί στη στροφή ενώ δεν είχε δει την κορυφή... και μάλλον δεν ήξερε το δρόμο για να ξέρει ότι η στροφή κλείνει κι άλλο....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Λάθος του.... βιάστηκε να κλειστεί στη στροφή ενώ δεν είχε δει την κορυφή... και μάλλον δεν ήξερε το δρόμο για να ξέρει ότι η στροφή κλείνει κι άλλο....Άλλο ένα παράδειγμα όπου η ηλιθιότητα σκοτώνει...όχι η ταχύτητα.
Ευτυχώς ήταν τυχερός...
(κρίμα το Μ3 )
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Λάθος του.... βιάστηκε να κλειστεί στη στροφή ενώ δεν είχε δει την κορυφή... και μάλλον δεν ήξερε το δρόμο για να ξέρει ότι η στροφή κλείνει κι άλλο....Όντως, πήγαινε με πολλά για δρόμο τον οποίο προφανώς δεν ήξερε.
Σε κάθε περίπτωση, αν κρίνω πόσο μα πόσο ευθεία με μούτρα έφυγε, έπρεπε να φρενάρει δυνατά και να διορθώσει την ουρά που θα γύρναγε (υπερστροφή αδράνειας). Αν δεν ξέρει να το κάνει, είναι εξαιρετικά ανεύθυνος να πηγαίνει τόσο γρήγορα, και δη σε δημόσιο δρόμο.
Αυτό το είχε γράψει ο Καββαθάς από τον καιρό του Κουρτ Πασσιά, που λεν στο χωριό μου (στο Οδηγώντας, συγκεκριμένα): 'Αν η ταχύτητα εισόδου στη στροφή αποδειχθεί πολύ μεγαλύτερη από την ορθή, τα φρένα θα πρέπει, κατ' εξαίρεση, να χρησιμοποιηθούν στο έπακρο, και να διορθωθεί εν τη γενέσει της η εκτροπή της ουράς. Άνθρωπος που οδηγεί γρήγορα χωρίς να μπορεί να ελέγξει εκτροπές, πάει γυρεύοντας να φάει την κάρα του...'Διερωτώμαι εάν είχε απενεργοποιήσει το σύστημα ευστάθειας ή όχι. Αν όχι, το σύστημα δρα μάλλον άσχημα.
Πέραν αυτού, το βίντεο είναι ενδιαφέρον και ως προς το πόσο, μα πόσο υποστροφικά στημένα είναι τα σημερινά αυτοκίνητα, ακόμη και σπορ πισωκίνητα, όπως μια Μ3, για λόγους ασφαλείας. Μόνη ίσως εξαίρεση η 599 GTO ( για την F12 δεν ξέρω )
Βεβαια, για νοητικώς υστερούντες, ούτε αυτό βοηθάει, όπως είδαμε.Edit (@Niko): Εν προκειμένω, η ηλιθιότητα εκφράζεται διά της ταχύτητας. Η ταχύτητα είναι υπερβολική για κάποιον που δεν ξέρει το δρόμο και δεν ξέρει να ελέγχει το αυτοκίνητο πέρα από την πρόσφυση. Δεν θα ήταν πολύ σοφότερο να πηγαίνει πιο αργά; Δεν θα είχε πάθει τίποτα.
Καλύτερα να λέγαν τα απανταχού πληκτρολόγια 'κοίτα τον κουλό με την Μ3' αν τον έβλεπαν να πηγαίνει αργά (στ' αρχίδια του) παρά να καταστρέψει την περιουσία του και να βάλει σε κίνδυνο τη ζωή τη δική του και άλλων.
Υπάρχει η βλακώδης ψυχολογική καύλα ή ενοχική πίεση (ανάλογα το χαρακτήρα) να 'πας' ένα αυτοκίνητο που γουστάρεις και είναι εντός οικονομικών, αλλά εκτός οδηγικών ικανοτήτων σου...
Δεν κάνω τον έξυπνο, γιατί έχω συλλάβει κι εγώ καμιά φορά τον εαυτό μου να πιέζεται απ' το αυτοκίνητό μου.
Επειδή μεγάλωσα πια, λέω στ' @ρχίδια μου -
ο ανθρωπος πρεπει να εχει ακρες στον Αγιο Πετρο
Ολα εγιναν σε δευτερολεπτα , εκει δεν νομιζω οτι εχει κανενας το χρονο να σκεφτει τι να κανει.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι το ποσο γρηγορα εγιναν ολα. Δεν παιζει να προλαβαινει κανεις θνητος να αντιδρασει μπροστα σε τετοια καταιγιστικη εξελιξη
-
Εχει αρκετα ουδετερα και υπερστροφικα αυτοκινητα αλλα τα παντα ειναι θεμα χειρισμου. Μπορεις να φυγεις με μουτρα και με την ακρως ουδετερη ως υπερστροφικη 458 και μπορεις να γυρισεις και Οκταβια...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Ολα εγιναν σε δευτερολεπτα , εκει δεν νομιζω οτι εχει κανενας το χρονο να σκεφτει τι να κανει.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι το ποσο γρηγορα εγιναν ολα. Δεν παιζει να προλαβαινει κανεις θνητος να αντιδρασει μπροστα σε τετοια καταιγιστικη εξελιξη
Όλα έγιναν σε ΔΕΚΑΤΑ του δευτερολέπτου αγαπητέ Μάνγκο.
Και προφανώς κανείς δεν προλαβαίνει να σκεφθεί. Η οδηγική ικανότητα δεν είναι εγκυκλοπαιδική γνώση (αλλιώς ο Κίκιζας θα ήταν ο Κάνκουνεν, και εγώ ο Σουμάχερ) αλλά εκπαιδευμένο βίωμα που υπαγορεύει ακαριαίες ενέργειες σε πραγματικό χρόνο, όχι μισό κλικ μετά απ' όταν έπρεπε.
Αλοίμονο αν είχαν χρόνο να σκεφθούν οι αγωνιστικώς / αθλητικώς οδηγούντες.Όσοι δεν 'το έχουμε' με πλήρη βεβαιότητα, καλύτερα πιο αργά απ' το όριό μας, όποιο κι αν είναι αυτό.
-
Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζουμε τα όρια μας ούτε και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας πέραν των δικών του. Για αυτό εκτός κι αν έχουμε τρομερό γνώθι σαυτόν, ωριμότητα και αυτέλεγχο θα πρέπει να επιλέγουμε αυτοκίνητο ανάλογο των ορίων μας... αυτών που δεν ξέρουμε....
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Ποιος ειπε οτι τα roadster δεν ειναι πρακτικα? (ετσι δεν ειναι KWSN_Men?)
Που να βλεπατε φατσα αστυνομικων με περιπολικο στο φαναριp.s. Αλλη κλαση τα pirelli, αλλα θελουν ακομα μερικα miles για να στρωσουν Στο γυρισμο κυνηγιομουνα με Μ3 E46 σε b-roads απο Lutterworth...
-
αυτη η ασπρη si παραπανω σαν ψυγειο με ροδες μοιαζει ....(δε μπορω τα ασπρα αυτοκινητα γενικοτερα )
-
-
http://www.bimmertoday.de/2013/06/13/20 ... achfolger/
Νέος τετρακύλινδρος 2λιτρος που θα αντικαταστήσει τον Ν20 αλλά όπως λέει το κείμενο και τον 1.6 των Cooper S!
Ο δε 3κύλινδρος 1.5 θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο i8 την ερχόμενη άνοιξη. Μα πότε σκοπεύουν να
παρουσιάσουν την πολυμορφική 1 και με τι κινητήρες;... -
-
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=853135
αποκαλυπτηρια.. μια χαρα. ειδικα το Μ εσωτερικο ειναι ολα τα λεφτα
-
Πολύ όμορφο αμάξι
όμως τελικά φτάσαμε στο σημείο που περιμέναμε κάποτε... εννοώ πως οι διαφορές στον εξοπλισμό κ την ποιότητα κ την ομορφιά σε σχέση με τον προκάτοχο είναι πολύ μικρές...
Με άλλα λόγια, η σχεδιαστική διαφορά κυρίως του εωτερικού μεταξύ Ε46coupe-Ε92 είναι μεγαλύτερη εν σχέση με τη διαφορά Ε92-4 Klasse. Η οθόνη έγινε έγχρωμη, κατά τα άλλα τα υπόλοιπα είναι ψιλά γράμματα θα έλεγα... -
Και ομως,συγκριτικα με το αδιαφορο εσωτερικο των Ε9Χ οι F3X ειναι αλλου....
-
Που εισαι ρε τασο ?
Δεν εισαι διαβασμενος peter pan
Σε σχεση με την e92 η f30 εχει παρα πολυ μεγαλες και ουσιαστικες διαφορες.
Κινητηρες, κιβωτια, τεχνολογια στο εσωτερικο , εμφανιση στο εσωτερικο, βασικα μεσα καμια σχεση ο παλιος με το νεο
Αλλα και οσον αφορα το εξωτερικο μια συγκριση μεταξυ των δυο αναδυκνειει μεγαλες εμφανισιακες διαφορες.
-
Προσωπικά τη βρίσκω πανέμορφη, ανανεωμένη και φρέσκια.
Στις φωτό φαίνεται λίγο τεράστια αλλά νομίζω από κοντά θα φτιάχνει αρκετά, όπως και η F30
Οδηγικά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα τα σπάει...
Για το νέο νουμεράκι τώρα, συνήθεια θέλει. Προσωπικά το βρίσκω εύχρηστο γιατί πλέον έχει ξεφύγει η γκάμα της 3άρας (sedan, station, coupe, convertible, GT και θα βγει και grand coupe).
-
Έχουμε πληροφορίες για το πότε έρχεται Ελλάδα; Θα περάσω για ένα TD αν έχουν 335.
-
435i θελεις να πεις
btw, εγω δεν εχω αποφασισει αν μου αρεσει ή οχι ( ). Απο το concept εχει διαφορες οι οποιες φαινονται στο συνολικο αποτελεσμα... Θα πρεπει να την δω live να κρινω...Σιγουρα παντως στο εσωτερικο το τριακτινιο Μ τιμονακι ειναι σαφως ανωτερο (και θα ηταν η επιλογη μου) απο το απλο.
BMW FORUM