- 
				
				
				
				
 Συναρμολόγηση pre serie στη Modena. 
 Οι εργαζόμενοι της Maserati ανήκουν ήδη στην FGA (σε λίγο θα αλλάξουν και οι φόρμες τους).
 Το μπροστινό τμήμα δεν θα έχει τελικά ανοιγόμενο κομμάτι............http://www.sicurauto.it/viewphoto/alfa- ... /9728.html https://www.youtube.com/watch?v=sJhI9l- ... ata_player 
- 
				
				
				
				
 Τα φανάρια δεν αλλάζουν τελικά, σωστά; 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης j.marr έγραψε: 
 Τα φανάρια δεν αλλάζουν τελικά, σωστά;οι φωτος είναι από αυτοκίνητα προπαραγωγής (η συναρμολόγηση των LE δεν έχει αρχίσει ακόμα). 
 Στην LE δεν αλλάζουν.Στη standard πολύ πιθανόν (δεν ξέρω αν θα 'ναι από την αρχή διάθεσής της ή σε δεύτερο χρόνο).
 https://www.youtube.com/watch?v=EHWFptK ... ata_player
- 
				
				
				
				
 http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/c/alfa-romeo-4c/alfa-romeo-4c-excel/35755 Αξίζει τον κόπο να διαβαστεί, ωραίο κείμενο με μια δόση τεχνικής ανάλυσης σε ό,τι αφορά τα υλικά κατασκευής της τσαπερδώνας 
- 
				
				
				
				
 http://www.automobilismo.it/esclusivo-a ... auto-19073 
- 
				
				
				
				
 3900x1864x1183mm 
 4,5 sec 0-100km/h
 258 km/h
 40l ρεζερβουάρ
 110 dm3 χώρος αποσκευών
 157 co2
 euro 6
 6,8/9,8/5,0 l / 100 km
- 
				
				
				
				
 Μια χαρά specs. Καταλαβαίνω οτι η μείωση βάρους είναι προτεραιότητα και ότι μάλλον δεν θα καίει τόσο πολύ αλλά 
 40 λίτρα ρεζερβουάρ είναι ολίγον ξεπερασμένη τιμή.
- 
				
				
				
				
 Και σε αυτό 20 ευρώ θα βάζεις. 
- 
				
				
				
				
 Χαίρομαι που είσαι λάρτζ 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης j.marr έγραψε: 
 Και σε αυτό 20 ευρώ θα βάζεις.Και ποιος σου είπε ότι στα άλλα βάζουμε 20 ευρώ; 
- 
				
				
				
				
 Τι πάει να πει ξεπερασμένη τιμή τα 40 λίτρα ρεζερβουάρ; Τα παλιά αυτοκίνητα με την υψηλότερη κατανάλωση είχαν μεγαλύτερα ρεζερβουάρ από τα τελευταία μοντέλα. Η αυτονομία παραμένει σταθερή πάνω-κάτω. Εξάλλου δεν είναι GT, sportscar είναι. BTW η Elise έχει κι αυτή 40 λίτρα... 
- 
				
				
				
				
 Τιμες ξερουμε; scritto con un Xiaomi! 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης pik. έγραψε: 
 Τιμες ξερουμε;scritto con un Xiaomi! 1.65 με 1.75 ευρώ το λίτρο η απλή αμόλυβδη και +10% η super αμόλυβδη. 
- 
				
				
				
				
 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε: Τιμες ξερουμε; scritto con un Xiaomi! 1.65 με 1.75 ευρώ το λίτρο η απλή αμόλυβδη και +10% η super αμόλυβδη. Ευχαριστω! scritto con un Xiaomi! 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης REALZEUS έγραψε: 
 Τι πάει να πει ξεπερασμένη τιμή τα 40 λίτρα ρεζερβουάρ; Τα παλιά αυτοκίνητα με την υψηλότερη κατανάλωση είχαν μεγαλύτερα ρεζερβουάρ από τα τελευταία μοντέλα. Η αυτονομία παραμένει σταθερή πάνω-κάτω. Εξάλλου δεν είναι GT, sportscar είναι. BTW η Elise έχει κι αυτή 40 λίτρα...Πόσο πάνω , πόσο κάτω? Αυτές οι αοριστίες έχουν περισσό ενδιαφέρον. BTW, η Elise έτσι κι αλλιώς φορά έναν πολύ οικονομικό κινητήρα που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος δημιουργούν 
 μια alfa επάρκεια.BTW #2, η Cayman το 64αρι το έχει πάντως και καλά κάνει, εκτός αν μένεις σε καμιά πίστα με Ελίν παραδίπλα. Προτείνω Zippo πάντως στο επόμενο Μίτο, η τεχνολογία έχει προχωρήσει. 
- 
				
				
				
				
 Γκρίνια χωρίς λόγο. Παράπονα για ρεζερβουάρ είχα χρόνια να ακούσω. BTW ακόμα και οι Elise των 200+ ίππων που καίνε τα κέρατά τους, 40άρια νΤεπόζιτα έχουν. 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης REALZEUS έγραψε: 
 Γκρίνια χωρίς λόγο. Παράπονα για ρεζερβουάρ είχα χρόνια να ακούσω. BTW ακόμα και οι Elise των 200+ ίππων που καίνε τα κέρατά τους, 40άρια νΤεπόζιτα έχουν.Μαλακία και των Elise. Θεωρητικά δεν απευθύνεται σε πιο ευρύ κοινό όμως; 
- 
				
				
				
				
 Θα περάσεις κανείς την Σαχάρα με 4C για να θέλει πιο μεγάλο ρεζερβουάρ; Με 40 λίτρα, ακόμα και 15 στα 100 κατανάλωση να έχεις, βγάζεις 250 χλμ. Τι άλλο θέτε δηλαδή ρε ταρίφες; 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης REALZEUS έγραψε: 
 Θα περάσεις κανείς την Σαχάρα με 4C για να θέλει πιο μεγάλο ρεζερβουάρ; Με 40 λίτρα, ακόμα και 15 στα 100 κατανάλωση να έχεις, βγάζεις 250 χλμ. Τι άλλο θέτε δηλαδή ρε ταρίφες;Και η 430 με τα 95 λίτρα ρεζερβουάρ πάλι 250χλμ αυτονομία έχει 
		
		Alfa Romeo 4C
		
	
 
			
		