-
τι μου θυμησες τωρα πριν κανα δυο χρονια μια φιλη μου (αρχαρια οδηγος) με ενα παλιο polo μας ειπε την εξης φραση.. ''το αμαξι μου εχει βγαλει μια ενδειξη με ενα λυχναρακι ειναι κατι σοβαρο?'' αλλα το ειπε με τοση αδιαφορια που ουτε καν την ενοιαζε και ειχαμε κατουρηθει στα γελια και υπηρχαν κανα δυο που την ειρονευοντουσαν. απο οτι ξερω ακομα ζει το αμαξι.
Παντως ωραια σταγανοτητα εχουν τα fiat ενα πλυσιμο και αμεσως προκαλουν προβληματα ελεος.
-
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
τι μου θυμησες τωρα πριν κανα δυο χρονια μια φιλη μου (αρχαρια οδηγος) με ενα παλιο polo μας ειπε την εξης φραση.. ''το αμαξι μου εχει βγαλει μια ενδειξη με ενα λυχναρακι ειναι κατι σοβαρο?'' αλλα το ειπε με τοση αδιαφορια που ουτε καν την ενοιαζε και ειχαμε κατουρηθει στα γελια και υπηρχαν κανα δυο που την ειρονευοντουσαν. απο οτι ξερω ακομα ζει το αμαξι.Παντως ωραια σταγανοτητα εχουν τα fiat ενα πλυσιμο και αμεσως προκαλουν προβληματα ελεος.
Να μιλήσουμε λίγο για μουσική???
Και έτσι και αλλοιώς off topic θα είμαστε, αλλά πιο κοντά στο αντικείμενο σου και έχω δίψα για μάθηση! -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς να καθαρίσεις-μονώσεις τις φισέτες στο χώρο του κινητήρα και να καθαρίσεις όλες τι γειώσεις που έχει το αμάξι.σ ευχαριστω για τη συμβουλη
μπορεις να μου πεισ σε παρακαλώ τι προιον ειναι σωστο να χρησιμοποιησω για τον καθαρισμο στις φύσες
και τι προιον να χρησιμοποιησω για τη μονωση τους ?
Λεγοντας καθαρισμο γειωσεων μπορεισ να αναλυσεις λιγο , τι εννοεις? -
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Αν διαβάσεις τις οδηγίες θα δεις οτι κάπου σου λέει οτι μετά απο ξεσκισμα (οχι βέβαια με αυτόν τον λογοτεχνικό τροπο) ειναι πιθανό να αναβοσβησει το λαμπάκι του λαδιού και οτι ειναι φυσιολογικό.Οχι σαν άλλους που προφανώς δεν έχουν προβλήματα με πλυσιματα αλλα καίνε ενα σκασμό λάδια επειδή ειναι ποιοτικάναι το έχω υπόψιν μου , αυτα που λεει το manual , αλλα ξεσκισμα δεν έγινε.
απ την αλλη με ιδιο τροπο οδηγησης γιατι παλιοτερα δεν ειχε αναψει ποτε? κι επιπλεον τη στιγμη που το εσβησα ????
Παντως μηχανη δεν πλυθηκε, εξωτερικα πλυθηκε τ αμαξι σ αυτοματο πλυντηριο -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Φιλος με Στίλο επλυνε μηχανη και δε θυμμαι αν ειχε απλα σοβαρα θεματα, η εφτασε και στο σημειο να χρειαστει οδικη... μιλαμε για επικες καταστασεις.
Λιγες μερες μετα που ειχαν στεγνωσει ολα, επανηλθε στα κανονικα τουμιας και δεν εχει ξαναναψει μεχρι στιγμης, κι εγω προσ τα κει προσανατολιζομαι.
παντως μηχανη δεν επλυνα, μονο εξωτ. πλυσιμο σε πλυντηριο. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τα παλιοτερα αμαξια, ανεξαρτητα απο τη μαρκα, δεν ειχαν τοσα πολλα καλυματα (η και καθολου) εντος της μηχανης.
Αμα ο αλλος δεν ηξερε πως να ψεκασει, με τι πιεση, τι να προσεξει κτλ, δεν φταει το αμαξι.ισως με το πιεστικο στο αρχικο ξεπλυμα, χωθηκε καπου νερο στο χωρο της μηχανης, και μου την εκανε ....
-
Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
Οσο για το πραγματικό θέμα του άνθρωπου που άνοιξε εδω για εμένα και επειδη δεν είχα διαβάσει καλα ο θέμα πιστεύω οτι ειναι ταο ρεύμα που δίνει το αλτερνειτορ οταν σβήνει η μηχανή και στιγμιαία δίνει στο κύκλωμα τόσο ώστε να φτάσει για να ανάψει η ένδειξη λαδιού αφου είδη εχει πέσει η πίεση στο κύκλωμα λιπανσηςβασιλη σ ευχαριστω , αλλα αυτο που δεν καταλαναινω ειναι γιατι δεν αναψε νωριτερα και αναψε ακριβως τη στιγμη που έσβησα τον κινητηρα ?
-
Δεν μπορώ μα σου πω τι μπορεί να συνεβει,απλά το θυμάμαι οτι το έκανε στο punto1 του πατέρα μου κάποια στιγμή παλιά.Κανενα θέμα με το αυτοκινητο.Δεν ασχοληθήκαμε ποτέ.Και εχει πλέον 440.000 χλμ
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Να μιλήσουμε λίγο για μουσική???
Και έτσι και αλλοιώς off topic θα είμαστε, αλλά πιο κοντά στο αντικείμενο σου και έχω δίψα για μάθηση!λοιπαμε αλλα το εχω εγκαταλειψει το αθλημα εδω και καποια χρονια ομως καποια ψευδονυμα μενουν. ενταξει ισως να ημουν off topic απλα το θυμηθηκα.
-
Ο χρήστης ypsilon85 έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς να καθαρίσεις-μονώσεις τις φισέτες στο χώρο του κινητήρα και να καθαρίσεις όλες τι γειώσεις που έχει το αμάξι.
σ ευχαριστω για τη συμβουλη
μπορεις να μου πεισ σε παρακαλώ τι προιον ειναι σωστο να χρησιμοποιησω για τον καθαρισμο στις φύσες
και τι προιον να χρησιμοποιησω για τη μονωση τους ?
Λεγοντας καθαρισμο γειωσεων μπορεισ να αναλυσεις λιγο , τι εννοεις?Υπάρχουν ειδικά καθαριστικά για ηλεκτρικές επαφές. Μπορείς να βρεις σε ηλεκτρολόγους, ή σε καταστήματα ηλεκτρονικών. Η στεγάνωση των φισετών είναι κάτι που δεν έχω κάνει. Ένας ηλεκτρολόγος θα σε βοηθήσει καλύτερα, αλλά ξεκίνα πρώτα από το καθάρισμα.
Για τις γειώσεις, υπάρχουν διάφορα καλώδια στο χώρο του κινητήρα και αλλού που συνδέονται πάνω στη λαμαρίνα του αυτοκινήτου. Αυτά πολλές φορές σκουριάζουν, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν ηλεκτρική αντίσταση, οπότε το ρεύμα μπορεί να ακολουθεί ... άλλους δρόμους και να εμφανίζονται διάφορα ηλεκτρικά γκρέμλιν. Αυτές τις επαφές τις λύνεις, ξεσκουριάζεις όλες τις σχετικές επιφάνειες, τις ξαναδένεις και τις καλύπτεις με γράσο ή βαζελίνη, σπρέι σιλικόνης ή ότι άλλο δεν θα επιτρέψει στο μέλλον την επαφή με το νερό και άρα τη σκουρια.
Είχα θεματάκια τέτοια με ένα παλιό ούνο που έφυγαν κάνοντας τα παραπάνω.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αυτές τις επαφές τις λύνεις, ξεσκουριάζεις όλες τις σχετικές επιφάνειες, τις ξαναδένεις και τις καλύπτεις με γράσο ή βαζελίνη, σπρέι σιλικόνης ή ότι άλλο δεν θα επιτρέψει στο μέλλον την επαφή με το νερό και άρα τη σκουρια.Είχα θεματάκια τέτοια με ένα παλιό ούνο που έφυγαν κάνοντας τα παραπάνω.
Η μόνωση με μίνιο χρώματος μετά το ξεσκούριασμα των γειώσεων έκανε θαύματα για πολλά χρόνια σε Lancia B φίλου. Αυτό βέβαια αν δεν σε πειράζει το πορτοκαλί χρώμα που έχει, αλλά κάνει θαύματα.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Αυτές τις επαφές τις λύνεις, ξεσκουριάζεις όλες τις σχετικές επιφάνειες, τις ξαναδένεις και τις καλύπτεις με γράσο ή βαζελίνη, σπρέι σιλικόνης ή ότι άλλο δεν θα επιτρέψει στο μέλλον την επαφή με το νερό και άρα τη σκουρια.
Είχα θεματάκια τέτοια με ένα παλιό ούνο που έφυγαν κάνοντας τα παραπάνω.
Η μόνωση με μίνιο χρώματος μετά το ξεσκούριασμα των γειώσεων έκανε θαύματα για πολλά χρόνια σε Lancia B φίλου. Αυτό βέβαια αν δεν σε πειράζει το πορτοκαλί χρώμα που έχει, αλλά κάνει θαύματα.
Καλή πληροφορία. Ευχαριστώ, αν και το ούνο έφυγε εδώ και τέσσερα χρόνια.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Καλή πληροφορία. Ευχαριστώ, αν και το ούνο έφυγε εδώ και τέσσερα χρόνια.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Καλή πληροφορία. Ευχαριστώ, αν και το ούνο έφυγε εδώ και τέσσερα χρόνια.
Να σου πω να γελάσεις περισσότερο. Από οικονομικής πλευράς και αν εξαιρέσεις τα καύσιμα, ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ μου. Το πήρα 800 ευρώ για να μάθει λίγο η σύζυγος και το έδωσα 2000 με απόσυρση!!!
-
Εγώ συμφωνώ μαζί σου, άλλοι να τα ακούνε που κατηγορούνε τα Ιταλικά. Η δική μου εμπειρία από Uno Fire του 86, το 2002 Καθρέφτης οδηγού κομπλέ (νομίζω είχε και Joystick) 8 ευρώ
Προφυλακτήρας εμπρος 24 ευρώΤιμές για καινούργια βεβαίως βεβαίως από το ανταλλακτικατζίδικο της γειτονιάς μάρκας όχι Fiat.
Χώρους να παίξεις μπάλα και γενικά δεν ζητούσε τίποτα αν και έκανε χρέη γαϊδάρου στο μαγαζί με την λέξη service να είναι άγνωστη για πολλά χρόνια. Σίγουρα είχε άθλια ποιότητα λαμαρίνας και πλαστικών αλλά ήτανε πολύ τίμιο αυτοκίνητο για να κάνεις την δουλειά σου
-
-
Πιο κόσμια τα επόμενα μηνύματα σου [mod]
Λαμπάκι λαδιών κινητήρα