Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαμπάκι λαδιών κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαμπάκι λαδιών κινητήρα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    56
    376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      τι μου θυμησες τωρα πριν κανα δυο χρονια μια φιλη μου (αρχαρια οδηγος) με ενα παλιο polo μας ειπε την εξης φραση.. ''το αμαξι μου εχει βγαλει μια ενδειξη με ενα λυχναρακι ειναι κατι σοβαρο?'' αλλα το ειπε με τοση αδιαφορια που ουτε καν την ενοιαζε και ειχαμε κατουρηθει στα γελια και υπηρχαν κανα δυο που την ειρονευοντουσαν. απο οτι ξερω ακομα ζει το αμαξι.

      Παντως ωραια σταγανοτητα εχουν τα fiat ενα πλυσιμο και αμεσως προκαλουν προβληματα ελεος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsargy last edited by

        Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
        τι μου θυμησες τωρα πριν κανα δυο χρονια μια φιλη μου (αρχαρια οδηγος) με ενα παλιο polo μας ειπε την εξης φραση.. ''το αμαξι μου εχει βγαλει μια ενδειξη με ενα λυχναρακι ειναι κατι σοβαρο?'' αλλα το ειπε με τοση αδιαφορια που ουτε καν την ενοιαζε και ειχαμε κατουρηθει στα γελια και υπηρχαν κανα δυο που την ειρονευοντουσαν. απο οτι ξερω ακομα ζει το αμαξι.

        Παντως ωραια σταγανοτητα εχουν τα fiat ενα πλυσιμο και αμεσως προκαλουν προβληματα ελεος.

        Να μιλήσουμε λίγο για μουσική???
        Και έτσι και αλλοιώς off topic θα είμαστε, αλλά πιο κοντά στο αντικείμενο σου και έχω δίψα για μάθηση!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          ypsilon85 last edited by

          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
          Πέρα από την πλάκα, ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς να καθαρίσεις-μονώσεις τις φισέτες στο χώρο του κινητήρα και να καθαρίσεις όλες τι γειώσεις που έχει το αμάξι.

          σ ευχαριστω για τη συμβουλη
          μπορεις να μου πεισ σε παρακαλώ τι προιον ειναι σωστο να χρησιμοποιησω για τον καθαρισμο στις φύσες
          και τι προιον να χρησιμοποιησω για τη μονωση τους ?
          Λεγοντας καθαρισμο γειωσεων μπορεισ να αναλυσεις λιγο , τι εννοεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            ypsilon85 last edited by

            Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
            Αν διαβάσεις τις οδηγίες θα δεις οτι κάπου σου λέει οτι μετά απο ξεσκισμα (οχι βέβαια με αυτόν τον λογοτεχνικό τροπο) ειναι πιθανό να αναβοσβησει το λαμπάκι του λαδιού και οτι ειναι φυσιολογικό.Οχι σαν άλλους που προφανώς δεν έχουν προβλήματα με πλυσιματα αλλα καίνε ενα σκασμό λάδια επειδή ειναι ποιοτικά

            ναι το έχω υπόψιν μου , αυτα που λεει το manual , αλλα ξεσκισμα δεν έγινε.
            απ την αλλη με ιδιο τροπο οδηγησης γιατι παλιοτερα δεν ειχε αναψει ποτε? κι επιπλεον τη στιγμη που το εσβησα ????
            Παντως μηχανη δεν πλυθηκε, εξωτερικα πλυθηκε τ αμαξι σ αυτοματο πλυντηριο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              ypsilon85 last edited by

              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
              Φιλος με Στίλο επλυνε μηχανη και δε θυμμαι αν ειχε απλα σοβαρα θεματα, η εφτασε και στο σημειο να χρειαστει οδικη... μιλαμε για επικες καταστασεις.
              Λιγες μερες μετα που ειχαν στεγνωσει ολα, επανηλθε στα κανονικα του

              μιας και δεν εχει ξαναναψει μεχρι στιγμης, κι εγω προσ τα κει προσανατολιζομαι.
              παντως μηχανη δεν επλυνα, μονο εξωτ. πλυσιμο σε πλυντηριο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                ypsilon85 last edited by

                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                Τα παλιοτερα αμαξια, ανεξαρτητα απο τη μαρκα, δεν ειχαν τοσα πολλα καλυματα (η και καθολου) εντος της μηχανης.
                Αμα ο αλλος δεν ηξερε πως να ψεκασει, με τι πιεση, τι να προσεξει κτλ, δεν φταει το αμαξι.

                ισως με το πιεστικο στο αρχικο ξεπλυμα, χωθηκε καπου νερο στο χωρο της μηχανης, και μου την εκανε ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  ypsilon85 last edited by

                  Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
                  Οσο για το πραγματικό θέμα του άνθρωπου που άνοιξε εδω για εμένα και επειδη δεν είχα διαβάσει καλα ο θέμα πιστεύω οτι ειναι ταο ρεύμα που δίνει το αλτερνειτορ οταν σβήνει η μηχανή και στιγμιαία δίνει στο κύκλωμα τόσο ώστε να φτάσει για να ανάψει η ένδειξη λαδιού αφου είδη εχει πέσει η πίεση στο κύκλωμα λιπανσης

                  βασιλη σ ευχαριστω , αλλα αυτο που δεν καταλαναινω ειναι γιατι δεν αναψε νωριτερα και αναψε ακριβως τη στιγμη που έσβησα τον κινητηρα ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilis1 last edited by

                    Δεν μπορώ μα σου πω τι μπορεί να συνεβει,απλά το θυμάμαι οτι το έκανε στο punto1 του πατέρα μου κάποια στιγμή παλιά.Κανενα θέμα με το αυτοκινητο.Δεν ασχοληθήκαμε ποτέ.Και εχει πλέον 440.000 χλμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                      Να μιλήσουμε λίγο για μουσική???
                      Και έτσι και αλλοιώς off topic θα είμαστε, αλλά πιο κοντά στο αντικείμενο σου και έχω δίψα για μάθηση!

                      λοιπαμε αλλα το εχω εγκαταλειψει το αθλημα εδω και καποια χρονια ομως καποια ψευδονυμα μενουν. ενταξει ισως να ημουν off topic απλα το θυμηθηκα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης ypsilon85 έγραψε:

                        Πέρα από την πλάκα, ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς να καθαρίσεις-μονώσεις τις φισέτες στο χώρο του κινητήρα και να καθαρίσεις όλες τι γειώσεις που έχει το αμάξι.

                        σ ευχαριστω για τη συμβουλη
                        μπορεις να μου πεισ σε παρακαλώ τι προιον ειναι σωστο να χρησιμοποιησω για τον καθαρισμο στις φύσες
                        και τι προιον να χρησιμοποιησω για τη μονωση τους ?
                        Λεγοντας καθαρισμο γειωσεων μπορεισ να αναλυσεις λιγο , τι εννοεις?

                        Υπάρχουν ειδικά καθαριστικά για ηλεκτρικές επαφές. Μπορείς να βρεις σε ηλεκτρολόγους, ή σε καταστήματα ηλεκτρονικών. Η στεγάνωση των φισετών είναι κάτι που δεν έχω κάνει. Ένας ηλεκτρολόγος θα σε βοηθήσει καλύτερα, αλλά ξεκίνα πρώτα από το καθάρισμα.

                        Για τις γειώσεις, υπάρχουν διάφορα καλώδια στο χώρο του κινητήρα και αλλού που συνδέονται πάνω στη λαμαρίνα του αυτοκινήτου. Αυτά πολλές φορές σκουριάζουν, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν ηλεκτρική αντίσταση, οπότε το ρεύμα μπορεί να ακολουθεί ... άλλους δρόμους και να εμφανίζονται διάφορα ηλεκτρικά γκρέμλιν. Αυτές τις επαφές τις λύνεις, ξεσκουριάζεις όλες τις σχετικές επιφάνειες, τις ξαναδένεις και τις καλύπτεις με γράσο ή βαζελίνη, σπρέι σιλικόνης ή ότι άλλο δεν θα επιτρέψει στο μέλλον την επαφή με το νερό και άρα τη σκουρια.

                        Είχα θεματάκια τέτοια με ένα παλιό ούνο που έφυγαν κάνοντας τα παραπάνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gakost last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                          Αυτές τις επαφές τις λύνεις, ξεσκουριάζεις όλες τις σχετικές επιφάνειες, τις ξαναδένεις και τις καλύπτεις με γράσο ή βαζελίνη, σπρέι σιλικόνης ή ότι άλλο δεν θα επιτρέψει στο μέλλον την επαφή με το νερό και άρα τη σκουρια.

                          Είχα θεματάκια τέτοια με ένα παλιό ούνο που έφυγαν κάνοντας τα παραπάνω.

                          Η μόνωση με μίνιο χρώματος μετά το ξεσκούριασμα των γειώσεων έκανε θαύματα για πολλά χρόνια σε Lancia B φίλου. Αυτό βέβαια αν δεν σε πειράζει το πορτοκαλί χρώμα που έχει, αλλά κάνει θαύματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης gakost έγραψε:

                            Αυτές τις επαφές τις λύνεις, ξεσκουριάζεις όλες τις σχετικές επιφάνειες, τις ξαναδένεις και τις καλύπτεις με γράσο ή βαζελίνη, σπρέι σιλικόνης ή ότι άλλο δεν θα επιτρέψει στο μέλλον την επαφή με το νερό και άρα τη σκουρια.

                            Είχα θεματάκια τέτοια με ένα παλιό ούνο που έφυγαν κάνοντας τα παραπάνω.

                            Η μόνωση με μίνιο χρώματος μετά το ξεσκούριασμα των γειώσεων έκανε θαύματα για πολλά χρόνια σε Lancia B φίλου. Αυτό βέβαια αν δεν σε πειράζει το πορτοκαλί χρώμα που έχει, αλλά κάνει θαύματα.

                            Καλή πληροφορία. Ευχαριστώ, αν και το ούνο έφυγε εδώ και τέσσερα χρόνια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gakost last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                              Καλή πληροφορία. Ευχαριστώ, αν και το ούνο έφυγε εδώ και τέσσερα χρόνια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης gakost έγραψε:

                                Καλή πληροφορία. Ευχαριστώ, αν και το ούνο έφυγε εδώ και τέσσερα χρόνια.

                                Να σου πω να γελάσεις περισσότερο. Από οικονομικής πλευράς και αν εξαιρέσεις τα καύσιμα, ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ μου. Το πήρα 800 ευρώ για να μάθει λίγο η σύζυγος και το έδωσα 2000 με απόσυρση!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gakost last edited by

                                  Εγώ συμφωνώ μαζί σου, άλλοι να τα ακούνε που κατηγορούνε τα Ιταλικά. Η δική μου εμπειρία από Uno Fire του 86, το 2002 Καθρέφτης οδηγού κομπλέ (νομίζω είχε και Joystick) 8 ευρώ
                                  Προφυλακτήρας εμπρος 24 ευρώ

                                  Τιμές για καινούργια βεβαίως βεβαίως από το ανταλλακτικατζίδικο της γειτονιάς μάρκας όχι Fiat.

                                  Χώρους να παίξεις μπάλα και γενικά δεν ζητούσε τίποτα αν και έκανε χρέη γαϊδάρου στο μαγαζί με την λέξη service να είναι άγνωστη για πολλά χρόνια. Σίγουρα είχε άθλια ποιότητα λαμαρίνας και πλαστικών αλλά ήτανε πολύ τίμιο αυτοκίνητο για να κάνεις την δουλειά σου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yaka78 last edited by

                                      Πιο κόσμια τα επόμενα μηνύματα σου [mod]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 3 / 3
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr