Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Y
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 26
    • Best 0
    • Groups 0

    ypsilon85

    @ypsilon85

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    26
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ypsilon85 Unfollow Follow

    Latest posts made by ypsilon85

    • RE: σημερα ανακαλυψα οτι μου εβαλαν λαθος λαδια

      οπως προανεφερθηκε , πες μας αρχικα τι λαδι εβαζεσ και τι σου βαλανε ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
      Οσο για το πραγματικό θέμα του άνθρωπου που άνοιξε εδω για εμένα και επειδη δεν είχα διαβάσει καλα ο θέμα πιστεύω οτι ειναι ταο ρεύμα που δίνει το αλτερνειτορ οταν σβήνει η μηχανή και στιγμιαία δίνει στο κύκλωμα τόσο ώστε να φτάσει για να ανάψει η ένδειξη λαδιού αφου είδη εχει πέσει η πίεση στο κύκλωμα λιπανσης

      βασιλη σ ευχαριστω , αλλα αυτο που δεν καταλαναινω ειναι γιατι δεν αναψε νωριτερα και αναψε ακριβως τη στιγμη που έσβησα τον κινητηρα ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
      Τα παλιοτερα αμαξια, ανεξαρτητα απο τη μαρκα, δεν ειχαν τοσα πολλα καλυματα (η και καθολου) εντος της μηχανης.
      Αμα ο αλλος δεν ηξερε πως να ψεκασει, με τι πιεση, τι να προσεξει κτλ, δεν φταει το αμαξι.

      ισως με το πιεστικο στο αρχικο ξεπλυμα, χωθηκε καπου νερο στο χωρο της μηχανης, και μου την εκανε ....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      Φιλος με Στίλο επλυνε μηχανη και δε θυμμαι αν ειχε απλα σοβαρα θεματα, η εφτασε και στο σημειο να χρειαστει οδικη... μιλαμε για επικες καταστασεις.
      Λιγες μερες μετα που ειχαν στεγνωσει ολα, επανηλθε στα κανονικα του

      μιας και δεν εχει ξαναναψει μεχρι στιγμης, κι εγω προσ τα κει προσανατολιζομαι.
      παντως μηχανη δεν επλυνα, μονο εξωτ. πλυσιμο σε πλυντηριο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
      Αν διαβάσεις τις οδηγίες θα δεις οτι κάπου σου λέει οτι μετά απο ξεσκισμα (οχι βέβαια με αυτόν τον λογοτεχνικό τροπο) ειναι πιθανό να αναβοσβησει το λαμπάκι του λαδιού και οτι ειναι φυσιολογικό.Οχι σαν άλλους που προφανώς δεν έχουν προβλήματα με πλυσιματα αλλα καίνε ενα σκασμό λάδια επειδή ειναι ποιοτικά

      ναι το έχω υπόψιν μου , αυτα που λεει το manual , αλλα ξεσκισμα δεν έγινε.
      απ την αλλη με ιδιο τροπο οδηγησης γιατι παλιοτερα δεν ειχε αναψει ποτε? κι επιπλεον τη στιγμη που το εσβησα ????
      Παντως μηχανη δεν πλυθηκε, εξωτερικα πλυθηκε τ αμαξι σ αυτοματο πλυντηριο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:
      Πέρα από την πλάκα, ίσως θα έπρεπε να σκεφτείς να καθαρίσεις-μονώσεις τις φισέτες στο χώρο του κινητήρα και να καθαρίσεις όλες τι γειώσεις που έχει το αμάξι.

      σ ευχαριστω για τη συμβουλη
      μπορεις να μου πεισ σε παρακαλώ τι προιον ειναι σωστο να χρησιμοποιησω για τον καθαρισμο στις φύσες
      και τι προιον να χρησιμοποιησω για τη μονωση τους ?
      Λεγοντας καθαρισμο γειωσεων μπορεισ να αναλυσεις λιγο , τι εννοεις?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Μετά από σβέλτη διαδρομή 40 χιλιομέτρων (με fiat puntο 1242 κ.εκ. 16v, μοντ. 1997), έκανα σε βενζινάδικο εξωτερικό πλύσιμο αυτοκινήτου.
      Μόλις έσβησα τον κινητήρα (και με βγαλμένο το κλειδί απ το διακόπτη ! ) , τότε άναψε το λαμπάκι λαδιών κινητήρα (τονίζω ότι δεν είχε ανάψει νωρίτερα).
      Βάζοντας το κλειδί στο διακόπτη και γυρίζοντας τη μίζα έσβησε το λαμπάκι.
      Στο καπάκι επανέλαβα το ίδιο σκηνικό (σβήσιμο - άναμμα) δύο ακόμη φορές , και συνέβη ακριβώς το ίδιο.
      Τσεκάρω λάδια και είναι στο ΜΑΧ.
      Έβγαλα τον πόλο και μέχρι στιγμής δεν το ξανάκανε.

      Τι μπορεί να συνέβη ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Λαμπάκι λαδιών κινητήρα

      Μετά από σβέλτη διαδρομή 40 χιλιομέτρων (με fiat puntο 1242 κ.εκ. 16v, μοντ. 1997), έκανα σε βενζινάδικο εξωτερικό πλύσιμο αυτοκινήτου.
      Μόλις έσβησα τον κινητήρα (και με βγαλμένο το κλειδί απ το διακόπτη ! ) , τότε άναψε το λαμπάκι λαδιών κινητήρα (τονίζω ότι δεν είχε ανάψει νωρίτερα).
      Βάζοντας το κλειδί στο διακόπτη και γυρίζοντας τη μίζα έσβησε το λαμπάκι.
      Στο καπάκι επανέλαβα το ίδιο σκηνικό (σβήσιμο - άναμμα) δύο ακόμη φορές , και συνέβη ακριβώς το ίδιο.
      Τσεκάρω λάδια και είναι στο ΜΑΧ.
      Έβγαλα τον πόλο και μέχρι στιγμής δεν το ξανάκανε.

      Τι μπορεί να συνέβη ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Επισκευή καθίσματος αυτοκινήτου
      1. δεν διπλωνει, μαλλον εχει κοπει η ντιζα
      2. κατω χαμηλα και ακριβως πανω απ το σιδηροδρομο, εχει 3 περτσινια που απ οτι τα ειδα, εχουν χαλαρωσει με αποτελεσμα το καθισμα να κουνιεται
      3. απο τα πολλα χλμ που εχει γραψει ο οδηγος του αυτοκινητου , εχει 'κατσει' το καθισμα
      4. εχει ξεφτισει λιγο στο πλαι

      τα 1 και 2 , ο φιλοσ τα θεωρει σημαντικα
      για το 3 και 4 δεν καιγεται ιδιαιτερα να τα φτιαξει
      Κοστος περιπου ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • RE: Επισκευή καθίσματος αυτοκινήτου

      Φίλος έχει πρόβλημα με το κάθισμα του οδηγού. Ξέρετε κανένα **καλό και οικονομικό μάστορα ** για την επισκευή του καθίσματος?
      Συμφέρει άραγε να το επισκευάσει, ή μήπως να πάρει κανένα μεταχειρισμένο (ή θα ναι κι αυτό παρτάλι και 'χιλιο-κολλημενο' ) ?
      Ξέρετε κανένα μαγαζί που να πουλάει μεταχειρισμένα καθίσματα ?
      Τα ζητούμενα είναι: τι απ τα δύο βγαίνει οικονομικότερα και απ την άλλη να είναι ασφαλές το κάθισμα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Y
      ypsilon85
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr