Στο ταξίδι στη Σκοτία έμεινα στο Linlithgow 3 βράδια σε B&B (πολύ καλό, σε ήσυχο μέρος)...
Το τελευταίο πήγαμε για ινδικό (πολύ καλό) στο Εδιμβούργο κ στην επιστροφή το βράδυ όλα καλά... Είχα παρκάρει το αυτοκίνητο στο Εδιμβούργο σε σκοτεινό μέρος (δεν είχε λάμπα του δήμου από πάνω) αλλά σε κεντρικό δρόμο...
Την επομένη φορτώνουμε το αμάξι κ πριν βάλω μπροστά βλέπω το μπροστά αριστερό λάστιχο καπούτ... Το αμάξι έχει αισθητήρα πίεσης ελαστικών, ο οποίος την προηγουμένη το βράδυ δεν έδειξε κάτι ούτε εγώ κατάλαβα κάτι περίεργο στην οδήγηση...
Τέλος πάντων, το φουσκώνω κ πηγαίνω σε ένα βουλκανιζατέρ 5 χλμ μακριά... μέχρι να εξυπηρετηθώ, περίπου 30' σύνολο από το φούσκωμα, δε φαινόταν οπτικά να κλάτάρει...
το βγάζουν, ο τύπος μου λέει 'όλα καλά, δε βλέπω τίποτα...'
του λέω να το βάλουμε σε μία γούρνα νερό... τελικά φαίνεται να χάνει από το πλάι... κανένα καρούμπαλο να δει κανείς, καμία σχισμή ορατή με το μάτι...
γενικά τα ελαστικά ήταν 94w αντί 91, μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα με λακούβες με τα 225/45/17.
εν τέλει το άλλαξα με ένα καινούριο... δεν είχε τα p zero, ούτε τα continental, michelin... επέλεξα να βάλω ένα ως λύση ανάγκης... hifly με 46 λίρες με περαστικά...
υποπτεύομαι πως κάποιος κ@ρι$λης το έσκισε με σουγιά στο ινδικό (το οποίο όπως είπαμε ήταν καλό ) κ πως έχανε αργά...
η πλάκα είναι πως στο τούνελ πέτυχα κ 5άρα με κόλλα πάνω στο ελαστικό, το οποίο ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα... του χτυπώ το παράθυρο κ τον ρωτώ αν έπαθε λάστιχο είχε πάθει την ίδια μέρα...
πάντως να πω πως στην περίπτωσή μου η ρεζέρβα θα ήταν άχρηστη... πιεστικό με αέρα όπως κατάλαβα φτάνει... εγώ είχα κ το σετ της continental με τον αφρό, αλλά δεν το χρησιμοποίησα για 3 λόγους... είχα τιγκάρει το πορτ-παγκάζ κ ήταν κάτω-κάτω κ βαριόμουν , δεν ήθελα να χαλάσω έτσι εύκολα το ελαστικό εφόσον τα κατάφερνα κ χωρίς αυτό... κ τρίτον, το βουλκανιζατέρ ήταν στο χωριό, ήταν κοντά...