απλα απορησα γιατι μου ειπε οτι δεν εχει σχεση με την ευθυγραμμιση ...
Latest posts made by lampros-bren
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Παιδια καλησπερα.Στην ευθυγραμμιση που εκανα προσφατα στο αμαξι διορθωσαμε και την αποκλιση που ειχε και η ''φυγουρα'' του τιμονιου(ετσι μου το ειπε το παιδι που εκανε την ευθυγραμμιση). Η απορια μου ειναι πως δημιουργειται αυτη η αποκλιση...ευχαριστω
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
btw μου ειπε οτι σε καμια ~5.000 θα θελω τακακια εμπρος
οταν θα ειναι η ωρα θα μου αναψει λεει καποια ενδειξη στο ταμπλο
υπαρχει τετοιο πραμα? και πως καταλαβαινει το αμαξι οτι τελειωσανε τα τακακια?αυτο το ''καταλαβαινει'' μολις το υγρο φρενων φτασει στον min...
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα bridgestone dueler h/t d687 τα βρισκεις Ελλάδα;Στην σελίδα της http://www.bridgestone.gr/elastika/epib ... astika/4x4 δεν τα έχει.ναι,δεν υπαρχουν ο φιλος που τα εβαλε τα εφερε απο εξωτερικο.εγω στο δικο μου εχω βαλει τα h/p sport και δεν ξεραμε τι διαφορες εχουν...
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
πες με βλακα αλλα εγω δεν βλεπω αλλη διαφορα εκτος απο το σχημα...
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
καλησπερα. μπορει να μου πει καποιος γνωστης τι διαφορες εχουν αυτα τα δυο?
bridgestone dueler h/p vs bridgestone dueler h/t d687
ευχαριστω -
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
σωστα,δικο μου λαθος...οπως βρηκα και απο εναν φιλο:'Για να καθαριστεί = αναγεννηθεί το φίλτρο, απαιτείται περισσότερη θερμότητα. Η παραπάνω θερμότητα παράγεται με επιπλέον ψεκασμό στους κυλίνδρους (post combustion fuel injection) η οποία όμως συμβαίνει σε μετέπειτα χρόνο από την προβλεπόμενη στην κανονική λειτουργία του κινητήρα, κίνηση των εμβόλων. Εξαιτίας αυτού του «καθυστερημένου» ψεκασμού, το επιπλέον καύσιμο βρίσκει διέξοδο μέσω των ελατηρίων των εμβόλων, περνάει στον κινητήρα όπου συναντάει τα λάδια και τα «αραιώνει».'
-
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
οσον αφορα την αφαιρεση του dpf o φιλος στο φορουμ το εξηγει και γραφει
'για να μην πολυλογώ, εγώ πήρα 1 κιτάκι απο την Remap24 (http://www.remap24.eu/) 270 λίρες..έχει 2 εγκεφαλακια..το 1 κουμπώνει αφού αφαιρεθεί το dpf στον αισθητήρα της θερμοκρασίας που είναι κάτω από το αμάξι στο τέλος του dpf... το άλλο κουμπώνει στο χώρο του κινητήρα και συγκεκριμένα το 1 καλώδιο στη φύσα της μπεκιέρας που έχει ρεύμα μεταβαλλόμενο (0,2-5V νομίζω) και το άλλο στον αισθητήρα της πίεσης του dpf που βρίσκεται πίσω από το φιλτροκούτι....άλλωστε έχει και οδηγίες σύνδεσης... δεν είναι δύσκολο, ένας ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων που θέλει να ασχοληθεί, θα τα καταφέρει εύκολα.....
το έχω κάνει εδω και 2500 χλμ....ούτε αναγεννήσεις ούτε λαμπάκια, ούτε τα χαζά του dpf....έλεγξα και τα καυσαέρια....μέσα στα όρια του ΚΤΕΟ!!!!' -
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
Ανοιγω το θεμα,μιας και δεν υπαρχει απο οτι εψαξα αλλα και γιατι ως κατοχος Mitsubishi asx εχει γινει μεγαλο θεμα στο φορουμ μας με την συχνο regen που κανει καθε 150-200 χλμ με αποτελεσμα την αυξηση της σταθμης του λαδιου ,αφου αναμιγνυει λαδι με πετρελαιο για να καψει τα μικροσωματιδια.Το ξερω οτι παιζει ρολο το καυσιμο,τα λαδια και το ποσο συχνα κινεισαι μεσα στην πολη αλλα το προβλημα το αντιμετωπιζουν ατομα ανεξαρτητων χιλιομετρων που κινουνται εντος και εκτος πολης (εγω προς το παρων δεν εχω καποιο προβλημα).Φιλος το αφαιρεσε και εχει το κεφαλι του ησυχο...Δεν ξερω αν υπαρχει προβλημα συγκεκριμενα στο asx ή εχουν αντιστοιχα προβληματα και αλλες εταιρειες αλλα πιστευω οτι το dpf σαν τεχνολογια θελει ακομα εξελιξη...
ΥΓ:Το προβλημα το αντιμετωπιζουν και στο εξωτερικο..
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Εδώ είσαι.....
http://www.bridgestone.gr/elastika/epibatika-4x4-and-emiphortega/therina-elastika/4x4/dueler-highway-performance-sport
και Η...και V...την εχω τσεκαρει την σελιδα απλα θελω επιπλεον πληροφοριες...ευχαριστω