-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Καλο πλαινο θα βρεις μονο απο τα ER300. Ειναι πολυ γερα λαστιχα.
Πολύ γερά αλλά και πολύ σκληρά για όποιον θέλει ήρεμη οδήγηση νομίζω.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Καλο πλαινο θα βρεις μονο απο τα ER300. Ειναι πολυ γερα λαστιχα.
Πολύ γερά αλλά και πολύ σκληρά για όποιον θέλει ήρεμη οδήγηση νομίζω.
Σε επαρχιακους και στροφες που κινειται ο φιλος μας, δε νομιζω να απολαμβανει και πολυ ηρεμη οδηγηση. Το μονο μειον ειναι ο θορυβος κυλισης αλλα και τα 80/20 δε πανε πισω σε αυτο. Π.χ. 69 db εχουν τα Michelin και 71 τα ER300. Tα πιο ηρεμα ειναι τα Efficient Grip SUV με 67 db, αλλα φοβαμαι οτι εχουν μαλακο πλαινο, και με 65αρι προφιλ, θα το λιωσει μεσα σε 1 χρονο σε στροφες και λιγο λεω...
Αλλωστε το ASX δεν ειναι κανενα αμαξακι της πλακας. Μια χαρα μονωσεις θα χει, και η αναρτηση του ειναι για off road, δε θα κοπαναει. Απλα ενα γερο λαστιχο για ασφαλτο ζηταει, με σκληρο πλαινο.
Και με τα ER300 θα μπορει να παταει και χωμα αφοβα. -
Αν πάντως το πάει με τα πλαινά και η αλλαγή σε πιο σφιχτό ελαστικό δεν αποδώσει και θεωρώντας φυσικά ότι τα φουσκώνει όσο πρέπει τότε ίσως θα πρέπει να σκεφτεί αλλαγή ζαντών ώστε να μειώσει το προφίλ των ελαστικών σε ένα πιο δρομίσιο 50-55 ή έστω 60.
-
ναι,παιδια ψαχνω πιο πολυ για ασφαλτο και ελαχιστα για χωμα,παντως θα κοιταξω τιμες για τα ER300 που προτεινει ο φιλος παραπανω για την περιπτωση μου...
Τ
Το ER300 ΔΕΝ είναι για SUV ή CUV
-
Όλα τα λαστιχα κανουν για τα παντα αρκεί να βγαινουν στη διασταση που θες.-
Τι σημαίνει δεν ειναι για SUV ή Crossover?
Αμα πηγαινεις μονο στην άσφαλτο και πατάς και λιγο χωματάκι μια χαρα και για τα δύο ειναι το Er300
Κι αφου ο άνθρωπος παταει μονο ασφαλτο τι να τα κανει τα 80-20?
Να καίει παραπανω καύσιμο και να έχει περισσοτερη φασαρία + να διαλυονται γρηγορότερα? -
Σημαίνει ότι είναι σχεδιασμένα για υψηλότερο κέντρο βάρους. Άλλωστε οι ίδιες οι εταιρίες προσφέρουν λάστιχα για ΚΑΘΕ κατηγορία οχήματος και όχι ότι να 'ναι για όλα.
Για παράδειγμα:
-MICHELIN LATITUDE TOUR HP για καθημερινή χρήση
-MICHELIN LATITUDE DIAMARIS για σπορ οδήγηση
-MICHELIN LATITUDE CROSS για να πατάς και χώμα με ασφάλεια.Παρόλα αυτά οποιοσδήποτε μπορεί να αγνοήσει τις συστάσεις των κατασκευαστών ελαστικών και να βάλει ότι επιθυμεί.-
-
Φίλε μου το αυτοκινητο σου υπαρχει περίοδος που ερχόταν με PC2 απο τον κατασκευαστη (τα 4χ2) που ειναι 100% λαστιχο για δρομο και για χαμηλα οχηματα (αφού τα ξεχωρίζεις έτσι).Έκανε λοιπον λαθος η Nissan που το έβαζε?
Αυτό που λες δεν υφίσταται -
Έκανε συμφωνία με τον κατασκευαστή γιατί στην συγκεκριμένη διάσταση της συγκεκριμένης έκδοσης του Qashqai δεν υπήρχε τότε άλλη επιλογή, και έβαζε κάτι ασφάλτινο.
Πάντως επειδή δεν έχει σημασία αν έχω εγώ ή εσύ δίκιο, μάλλον δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση.
Ο άνθρωπος γνώμες ζήτησε για τις επιλογές που έχει. -
Αυτό που έχει συνήθως σημασία με τα SUV εκτός από τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του ελαστικού είναι ο δείκτης φορτίου. Αυτό αφορά κυρίως στα μεγάλα βαριά SUV. Θα κοιτάξει προφανώς να βάλει ελαστικά με τον σωστό δείκτη αλλά το συγκεκριμένο δεν πρέπει να είναι βαρύτερο από τα κοινά σεντάν οπότε δεν περιμένω να μη βολευτεί με τα κοινά ελαστικά.
-
Αν δεν ηταν τα κανονικα ελαστικα δρομου για SUV δε θα τα εβγαζαν οι εταιριες σε τετοιες διαστασεις. Το 215/65/16 ειναι καθαρα για SUV και Vanακια.
Εφοσον εχουν το σωστο δεικτη φορτιου και ικανοποιουν τις απαιτησεις σου τοτε δεν εχεις λογο να μη τα βαλεις.
Επισης μαλλον δεν εχεις δοκιμασει τα ER300 γι αυτο λες οτι δε κανουν για off road! -
Άλλο off road και άλλο off road σε πατημένο χώμα που πας και με mini countryman με 18άρα ζάντα.
-
Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
Άλλο off road και άλλο off road σε πατημένο χώμα που πας και με mini countryman με 18άρα ζάντα.Ενταξει δεν ειπαμε να πας και για επιδειξεις... Αλλα δε θα φυγεις με βυζι στην πρωτη πετρα, ουτε στο πρωτο νεροφαγωμα. Ολα ισωμα θα τα περνας.
Εδω ο φιλος μας λεει οτι παταει ελαχιστο χωμα οποτε μια χαρα θα ναι. -
αυτα που φοραει τωρα ειναι -98H-....δεν ξερω αν κανουν τα ER300....ξερεις κανεις για τα LATITUDE TOUR αν εχουν σκληρα πλαινα?
-
Ο χρήστης Λαμπρος bren έγραψε:
αυτα που φοραει τωρα ειναι -98H-....δεν ξερω αν κανουν τα ER300....ξερεις κανεις για τα LATITUDE TOUR αν εχουν σκληρα πλαινα?Oριστε υπαρχουν!
BRIDGESTONE
TURANZA ER 300
215/65 R16 98 H -
Εβαλα σήμερα τα latitude tour hp στο yeti.
Πρώτη εντύπωση το πόσο αθόρυβα μου φαίνεται ότι ειναι. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εβαλα σήμερα τα latitude tour hp στο yeti.
Πρώτη εντύπωση το πόσο αθόρυβα μου φαίνεται ότι ειναι.Τι λαστιχα ειχες πριν?
-
Στο ταξίδι στη Σκοτία έμεινα στο Linlithgow 3 βράδια σε B&B (πολύ καλό, σε ήσυχο μέρος)...
Το τελευταίο πήγαμε για ινδικό (πολύ καλό) στο Εδιμβούργο κ στην επιστροφή το βράδυ όλα καλά... Είχα παρκάρει το αυτοκίνητο στο Εδιμβούργο σε σκοτεινό μέρος (δεν είχε λάμπα του δήμου από πάνω) αλλά σε κεντρικό δρόμο...Την επομένη φορτώνουμε το αμάξι κ πριν βάλω μπροστά βλέπω το μπροστά αριστερό λάστιχο καπούτ... Το αμάξι έχει αισθητήρα πίεσης ελαστικών, ο οποίος την προηγουμένη το βράδυ δεν έδειξε κάτι ούτε εγώ κατάλαβα κάτι περίεργο στην οδήγηση...
Τέλος πάντων, το φουσκώνω κ πηγαίνω σε ένα βουλκανιζατέρ 5 χλμ μακριά... μέχρι να εξυπηρετηθώ, περίπου 30' σύνολο από το φούσκωμα, δε φαινόταν οπτικά να κλάτάρει...
το βγάζουν, ο τύπος μου λέει 'όλα καλά, δε βλέπω τίποτα...'
του λέω να το βάλουμε σε μία γούρνα νερό... τελικά φαίνεται να χάνει από το πλάι... κανένα καρούμπαλο να δει κανείς, καμία σχισμή ορατή με το μάτι...
γενικά τα ελαστικά ήταν 94w αντί 91, μέχρι τώρα δεν είχα πρόβλημα με λακούβες με τα 225/45/17.
εν τέλει το άλλαξα με ένα καινούριο... δεν είχε τα p zero, ούτε τα continental, michelin... επέλεξα να βάλω ένα ως λύση ανάγκης... hifly με 46 λίρες με περαστικά...
υποπτεύομαι πως κάποιος κ@ρι$λης το έσκισε με σουγιά στο ινδικό (το οποίο όπως είπαμε ήταν καλό ) κ πως έχανε αργά...
η πλάκα είναι πως στο τούνελ πέτυχα κ 5άρα με κόλλα πάνω στο ελαστικό, το οποίο ήταν διαφορετικό από τα υπόλοιπα... του χτυπώ το παράθυρο κ τον ρωτώ αν έπαθε λάστιχο είχε πάθει την ίδια μέρα...πάντως να πω πως στην περίπτωσή μου η ρεζέρβα θα ήταν άχρηστη... πιεστικό με αέρα όπως κατάλαβα φτάνει... εγώ είχα κ το σετ της continental με τον αφρό, αλλά δεν το χρησιμοποίησα για 3 λόγους... είχα τιγκάρει το πορτ-παγκάζ κ ήταν κάτω-κάτω κ βαριόμουν , δεν ήθελα να χαλάσω έτσι εύκολα το ελαστικό εφόσον τα κατάφερνα κ χωρίς αυτό... κ τρίτον, το βουλκανιζατέρ ήταν στο χωριό, ήταν κοντά...
-
Λίγο δύσκολο να έφαγες σουγιά στο νησί. Εκτός αν ενοχλούσες ή αν είχες πινακίδες Ναζί.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
.. κανένα καρούμπαλο να δει κανείς, καμία σχισμή ορατή με το μάτι...
υποπτεύομαι πως κάποιος κ@ρι$λης το έσκισε με σουγιάΑν ήταν σφαγμένο με σουγιά δεν θα έβλεπες την σχισμή;
Με σουβλί φαντάζομαι γίνεται πιο ύπουλη ζημιά .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
.. κανένα καρούμπαλο να δει κανείς, καμία σχισμή ορατή με το μάτι...
υποπτεύομαι πως κάποιος κ@ρι$λης το έσκισε με σουγιάΑν ήταν σφαγμένο με σουγιά δεν θα έβλεπες την σχισμή;
Με σουβλί φαντάζομαι γίνεται πιο ύπουλη ζημιά .
Κάτι σαν κατσαβίδι-σουβλί ήταν... Η σχισμή δε φαινόταν παρά μόνο την κατάλαβα στο περίπου όταν το έβαλε στο νερό. Τότε έβλεπες που ήταν. Πλάτος είχε μικρό, έχανε αργά τον αέρα...
Γερμανικές πινακίδες έχω, αν κ η δουλειά δεν πρέπει να έγινε από σκωτσέζο, αυτοί είναι καλοί άνθρωποι... Παντού ήταν εξυπηρετικοί, από κανέναν βρ€μ&άγγλο θα έγινε ή μετανάστη... Τόσους φοιτητές κ τουρίστες έχει εκεί...
Μετά το ταξίδι γενικώς οι σκωτσέζοι έχουν ανεβεί στην εκτίμησή μου, οι Άγγλοι τουναντίον
Sent from space using Tapatalk
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]