-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τάκη, εγώ νόμιζα ότι το μόνο καουτσούκ που βάζεις μέσα στη Ζέτα ( ), είναι αυτό των προφυλακτικών.
ΥΓ: ΛαστιχάρεςA, ρε John παναθεμα σε
Δεν έχουν και τόσο νόημα τα προφυλακτικά στην Ζέτα, δε μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Αν το μωρο ειναι ευλυγιστο ολα γινονται
Πλακα πλακα δεν εχει τυχει φαση ακομα για να εχω αποψη, αλλα το δουλευωΥ.Γ. εχουν φοβερο grip τα zero...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Τάκη, εγώ νόμιζα ότι το μόνο καουτσούκ που βάζεις μέσα στη Ζέτα ( ), είναι αυτό των προφυλακτικών.
ΥΓ: ΛαστιχάρεςA, ρε John παναθεμα σε
Δεν έχουν και τόσο νόημα τα προφυλακτικά στην Ζέτα, δε μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Αν το μωρο ειναι ευλυγιστο ολα γινονται
Πλακα πλακα δεν εχει τυχει φαση ακομα για να εχω αποψη, αλλα το δουλευωΥ.Γ. εχουν φοβερο grip τα zero...
Δεν παίζει, έχω δοκιμάσει με και με 1,60 και με 1,83, δεν παίζει τίποτα. Δε βοηθάνε και οι δικές μου διαστάσεις φαντάζομαι.
-
Σεξ μέσα σε αυτοκίνητο μετά τα 30 είναι no go έτσι κι αλλιώς. Μαλάκες μπέμπες έχετε, πλερώστε και ένα χοτέλ δηλαδή...
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Τάκη, εγώ νόμιζα ότι το μόνο καουτσούκ που βάζεις μέσα στη Ζέτα ( ), είναι αυτό των προφυλακτικών.
ΥΓ: ΛαστιχάρεςA, ρε John παναθεμα σε
Δεν έχουν και τόσο νόημα τα προφυλακτικά στην Ζέτα, δε μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Αν το μωρο ειναι ευλυγιστο ολα γινονται
Πλακα πλακα δεν εχει τυχει φαση ακομα για να εχω αποψη, αλλα το δουλευωΥ.Γ. εχουν φοβερο grip τα zero...
Δεν παίζει, έχω δοκιμάσει με και με 1,60 και με 1,83, δεν παίζει τίποτα. Δε βοηθάνε και οι δικές μου διαστάσεις φαντάζομαι.
Τις μετράς πρώτα?
-
Ο χρήστης fatal έγραψε:
Τάκη, εγώ νόμιζα ότι το μόνο καουτσούκ που βάζεις μέσα στη Ζέτα ( ), είναι αυτό των προφυλακτικών.
ΥΓ: ΛαστιχάρεςA, ρε John παναθεμα σε
Δεν έχουν και τόσο νόημα τα προφυλακτικά στην Ζέτα, δε μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς.
Αν το μωρο ειναι ευλυγιστο ολα γινονται
Πλακα πλακα δεν εχει τυχει φαση ακομα για να εχω αποψη, αλλα το δουλευωΥ.Γ. εχουν φοβερο grip τα zero...
Δεν παίζει, έχω δοκιμάσει με και με 1,60 και με 1,83, δεν παίζει τίποτα. Δε βοηθάνε και οι δικές μου διαστάσεις φαντάζομαι.
Τις μετράς πρώτα?
Φυσικά. ΚΑΙ στήθος-μέση-περιφέρεια. Εσύ όχι;
-
Στην ηλικία που είναι ο fatal, η λογική λέει ότι τα αλέθει όλα.
-
Ας μην ξεχνάμε το μεγάλο πλεονέκτημα των ανοιχτών.... με την οροφή κάτω, το ύψος δεν θα έπρεπε να αποτελεί περιοριστικό παράγοντα.....
Σχετικά με την μεταφορά των ελαστικών μου έχει μείνει η απορία, το τέταρτο λάστιχο το είχες φορέσει σαν σωσίβιο ή σαν κράνος;;
-
4 βλέπω
-
Mαλλον τα 2 στη θεση του συνοδηγου του φανηκαν για (πολυ μεγαλο) ενα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ας μην ξεχνάμε το μεγάλο πλεονέκτημα των ανοιχτών.... με την οροφή κάτω, το ύψος δεν θα έπρεπε να αποτελεί περιοριστικό παράγοντα.....Σχετικά με την μεταφορά των ελαστικών μου έχει μείνει η απορία, το τέταρτο λάστιχο το είχες φορέσει σαν σωσίβιο ή σαν κράνος;;
Δε σε σώζει ούτε η αροφή, άσ' τα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σχετικά με την μεταφορά των ελαστικών μου έχει μείνει η απορία, το τέταρτο λάστιχο το είχες φορέσει σαν σωσίβιο ή σαν κράνος;;
Οπως τα λενε τα παιδια παραπανω onyx! Τα 2 μπροστινα με τις διαστασεις που εχουν χωρεσαν ακριβως στη θεση του συνοδηγου (βρε λες να το ειχανε σκεφτει? )
-
1 Facelift
-
Και πολυ το αργουν
scritto con un Xiaomi!
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Και πολυ το αργουνscritto con un Xiaomi!
E εντάξει, δε νομίζω ρε συ.
Αν το βγάλουν τώρα έτσι όμορφο θα ρίξει τη μεταπώληση στα F20 προ facelift
Άλλωστε κάθε 3-4 χρόνια παραδοσιακά κάνει facelift στα μοντέλα της η BMW.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Σχετικά με την μεταφορά των ελαστικών μου έχει μείνει η απορία, το τέταρτο λάστιχο το είχες φορέσει σαν σωσίβιο ή σαν κράνος;;
Οπως τα λενε τα παιδια παραπανω onyx! Τα 2 μπροστινα με τις διαστασεις που εχουν χωρεσαν ακριβως στη θεση του συνοδηγου (βρε λες να το ειχανε σκεφτει? )
Δίκιο έχετε, τώρα το κοίταξα πιο προσεκτικά και όντως φαίνεται! Αρχικά μου είχε φανεί σαν ένα φαρδύ.... λάθος μου που δεν σκέφτηκα ότι πρέπει να χωράνε 2 εκεί....
-
κουκλι ο 6.0 V12 της BMW που τον φοραγαν η F1 GTR και το V12 LMR
-
Πήγα για Inspection II σήμερα.
Μου πείραξε τον εγκέφαλο και ανοιγοκλείνουν από το κλειδί παράθυρα και κουκούλα.
-
? Δλδ?
Εμενα πχ (by default) ανοιγει η οροφη και τα παραθυρα απο το κλειδι μονο (δεν εχω δοκιμασει να δω αν κλεινουν παλι ) Τι διαφορετικο σου εκανε?
να ξερεις οτι κανεις strain τη μπαταρια αμα ειναι σβηστο το αμαξι (που λογικα το ξερεις )
-
Σε παλιοτερα μοντελα δεν ηταν ενεργοποιημενη αυτη η λειτουργια.
Και εμενα στη 5αρα ολα ανοιγοκλεινουν απο το remote. -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
? Δλδ?Εμενα πχ (by default) ανοιγει η οροφη και τα παραθυρα απο το κλειδι μονο (δεν εχω δοκιμασει να δω αν κλεινουν παλι ) Τι διαφορετικο σου εκανε?
να ξερεις οτι κανεις strain τη μπαταρια αμα ειναι σβηστο το αμαξι (που λογικα το ξερεις )
Τι εννοείς μόνο;
Εννοώ ότι μου ενεργοποίησε αυτό που κάνει αυτό το εγκεφαλάκι και βάζουν έχω δει στο z4-forum αβέρτα: http://www.gap-tech.co.uk/rch.html
Προφανώς και δεν είναι για να το κάνεις όλη την ώρα. Βολικό όμως επίσης να κατεβάζεις τα παράθυρα από το κλειδί σε περίπτωση που έχουν παρκάρει κοντά σου (ειδικά με τις μακριές πόρτες τις Ζέτας) για να μπεις πιο εύκολα. Επίσης μου έκανε το δεξί παράθυρο πλήρως αυτόματο (ήταν μόνο στο κατέβασμα) και 'μπιπ' στην ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του συναγερμού. Μου φαίνεται λίγο δυνατό γιατί είναι από την κόρνα του συναγερμού αλλά θα το δούμε βράδια.
Έχει κι άλλα κόλπα λέει αλλά δε θα τα κάνει όλα για να μένουμε πιστοί. Έχω να αλλάξω τακάκια και δίσκους πίσω σε 4-6.000 χιλιόμετρα (ESP ).
BMW FORUM