Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόπειρα αγοράς C4 2.0 VTS: Τα νεύρα μου!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Απόπειρα αγοράς C4 2.0 VTS: Τα νεύρα μου!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    109
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
      Γιάννη σε σύγκριση με το Leon πως σου φάνηκε?

      Τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα!
      Το Leon κατ΄αρχάς ήταν το τετρακίνητο, αφού δεν βρήκαν δικίνητο. Είχε φθαρμένα λάστιχα και πιθανώς πεσμένα αμορτισερ.
      Πολύ δυσκολία να βγάλει την δύναμη. Όλο τράβηγμα στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση! Πάντως πολύ περισσότερη δύναμη στις μεσαίες (ελέω τούρμπο).
      Γενικά, πιο τραχύ αυτοκίνητο.

      Η C4 είναι ένα πολιτισμένο, γρήγορο αυτοκίνητο! Καλή δύναμη και θετικό τράβηγμα. Λίγο μαλακή μου φάνηκε, ίσως είναι η 'γαλλική' ανάρτηση, ίσως τα πεσμένα αμορτισερ, ίσως ότι δεν σου δίνει αίσθηση του πόσο γρήγορα πηγαίνεις. Αλλά πάλι δεν την δοκίμασα σε στροφές!
      Και φαντάζομαι ότι οι Γάλλοι δεν ξέχασαν να στήνουν ένα αυτοκίνητο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimsabas last edited by

        Καλά, το τετρακίνητο Leon δυσκολευόταν να βάλει κάτω τη δύναμή του ενώ η μπροστοκίνητη C4 δεν είχε πρόβλημα;

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          skullone last edited by

          Λογικό είναι. Η C4 έχει λιγότερη ροπή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spiros last edited by

            νομιζω ειναι πολυ θετικο που καταφερες τελικα να οδηγησεις και τα 2. Τουλαχιστον τωρα μπορεις να επιλεξεις εχοντας ιδιαν αποψη

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cmarin last edited by

              Γιάννη, τι αίσθηση έχει το τιμόνι που γυρνάει μόνο η στεφάνη? (όχι την αίσθηση στο δρόμο, την ψυχολογία που νομίζεις ότι δεν στρίβεις)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                Γιάννη, τι αίσθηση έχει το τιμόνι που γυρνάει μόνο η στεφάνη? (όχι την αίσθηση στο δρόμο, την ψυχολογία που νομίζεις ότι δεν στρίβεις)

                Eάν μου επιτρέπεις να σου πω εγώ που μόλις παρέλαβα μια 1600.
                Δεν το πολυ καταλαβαίνεις....ίσως και να το συνήθισα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  krusenstern last edited by

                  different is good παίδες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    Eάν μου επιτρέπεις να σου πω εγώ που μόλις παρέλαβα μια 1600.
                    Δεν το πολυ καταλαβαίνεις....ίσως και να το συνήθισα.

                    Έτσι πρέπει να είναι. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει σχολιαστεί αρνητικά από κανένα περιοδικό του χώρου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gvala last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Καλά, το τετρακίνητο Leon δυσκολευόταν να βάλει κάτω τη δύναμή του ενώ η μπροστοκίνητη C4 δεν είχε πρόβλημα;

                      Μεγάλη ροπή από χαμηλές στροφές+φθαρμένα λάστιχα+πιθανόν ψιλοπεσμένα αμορτισέρ+σχετικά γλυστερό οδόστρομα+όχι πλήρη τετρακίνηση, εμφάνιζε αντιδράσεις του τιμονιού στην επιτάχυνση (ακόμα και με 3η)

                      Η C4 βγάζει πολύ πιο γραμμικά την (μικρότερη) ροπή της και την οδήγησα και σε καλή άσφαλτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Τελικά αποφάσισες Γιάννη (εάν δεν κάνω λάθος);

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          gvala last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                          Τελικά αποφάσισες Γιάννη (εάν δεν κάνω λάθος);

                          Μάλον προς Leon

                          Η C4 μου φάνηκε κάπως 'μαλακή'. Μου έκανε εντύπωση που στο φρενάρισμα (ρίξιμο άγκυρας καλύτερα) βυθίστηκε αρκετά έντονα.

                          Πάλι δεν ξέρω. Δύσκολη απόφαση και με 15 χιλιόμετρα οδήγησης είναι δύσκολο να αποκρυπτογραφήσω και να καταλάβω ποιό απ' τα δύο θα με ικανοποιήσει.
                          Πάντως πιστεύω ότι η C4 έχει καθαρά GT προσανατολισμούς ενώ το Leon πλησιάζει πολύ περισσότερο προς GTi.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης gvala έγραψε:

                            Τελικά αποφάσισες Γιάννη (εάν δεν κάνω λάθος);

                            Μάλον προς Leon

                            γερμανόφιλε!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gvala last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Τελικά αποφάσισες Γιάννη (εάν δεν κάνω λάθος);

                              Μάλον προς Leon

                              γερμανόφιλε!!!

                              Δηλαδή δεν θα μου ξαναμιλήσεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sado last edited by

                                Το Λεον είναι αρχαίο μοντέλο. Αυτόν το χρόνο αν δεν κάνω λάθος θα βγει το νέο Λεον-Αλτεα και θα χάσεις πολλά λεφτά.

                                Εγώ θα έπερνα το C4 γιατί είναι ολοκαίνουριο μοντέλο και πολύ πιο όμορφο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης sado έγραψε:
                                  Το Λεον είναι αρχαίο μοντέλο. Αυτόν το χρόνο αν δεν κάνω λάθος θα βγει το νέο Λεον-Αλτεα και θα χάσεις πολλά λεφτά.

                                  Εγώ θα έπερνα το C4 γιατί είναι ολοκαίνουριο μοντέλο και πολύ πιο όμορφο!

                                  Κι εγώ αυτό πιστεύω, δεν αξίζει τον κόπο για τόσο παλιό μοντέλο έστω και εάν έχει αυτό το μοτέρ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    georgetabs last edited by

                                    Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                    Καλά, το τετρακίνητο Leon δυσκολευόταν να βάλει κάτω τη δύναμή του ενώ η μπροστοκίνητη C4 δεν είχε πρόβλημα;

                                    Μεγάλη ροπή από χαμηλές στροφές+φθαρμένα λάστιχα+πιθανόν ψιλοπεσμένα αμορτισέρ+σχετικά γλυστερό οδόστρομα+όχι πλήρη τετρακίνηση, εμφάνιζε αντιδράσεις του τιμονιού στην επιτάχυνση (ακόμα και με 3η)

                                    Η C4 βγάζει πολύ πιο γραμμικά την (μικρότερη) ροπή της και την οδήγησα και σε καλή άσφαλτο.

                                    Αυτό φταίει.
                                    Τραβεστί κίνηση, πώς είναι δυνατόν να συμπεριφερθεί σωστά;;;

                                    Το είχα οδηγήσει σε Γκολφ4 4Μόσιον 1900 τουρμποντήζελ. 130 άλογα, αλλά παραπάνω ροπή, και σε ορεινό δρόμο που είχε και πάγο.

                                    Ορισμένες φορές ΦΟΒΗΘΗΚΑ! Βγάζει μούτρα και τι κάνεις; Κλείνεις το τιμόνι, ε; Σωστά;
                                    ΛΑΘΟΣ! Γιατί πιάνει η τετρακίνηση, έχεις κλείσει το τιμόνι, κλείνει και η ουρά, και αν είχες χειρότερα αντανακλαστικά θα 'αγόραζες' την μπαριέρα του αλπικού δρόμου...

                                    Πάλι βγάζει μούτρα, και τι κάνεις; Αφήνεις το γκάζι μην την ξαναπατήσεις. Σωστά;
                                    ΛΑΘΟΣ!!! Με την υστέρηση του τούρμπο, των ηλεκτρονικών και του απαράδεκτου συστήματος το γκάζι θα αφεθεί μεν, αλλά αφού έχει προλάβει οριακά να μπλοκάρει η τετρακίνηση, οπότε κλείνει τροχιά λίγο, και με το που έχεις εσύ σαν μμμ αφήσει το γκάζει θα γυρίσει κι άλλο, και πάλι δόξα σοι ο Θεός και τα αντανακλαστικά σώζουν την κατάσταση...

                                    Αν σου τύχει σε χαλαρή ανέμελη βόλτα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                      Ορισμένες φορές ΦΟΒΗΘΗΚΑ! Βγάζει μούτρα και τι κάνεις; Κλείνεις το τιμόνι, ε; Σωστά;
                                      ΛΑΘΟΣ! Γιατί πιάνει η τετρακίνηση, έχεις κλείσει το τιμόνι, κλείνει και η ουρά, και αν είχες χειρότερα αντανακλαστικά θα 'αγόραζες' την μπαριέρα του αλπικού δρόμου...

                                      Ακριβώς αυτό έγινε σε μια στροφή και ρώτησα τον υπεύθυνο αν έγινε λόγω του ESP. Και τότε μου είπε ότι οδηγούσα το 'τετρακίνητο' μοντέλο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης gvala έγραψε:

                                        Ορισμένες φορές ΦΟΒΗΘΗΚΑ! Βγάζει μούτρα και τι κάνεις; Κλείνεις το τιμόνι, ε; Σωστά;
                                        ΛΑΘΟΣ! Γιατί πιάνει η τετρακίνηση, έχεις κλείσει το τιμόνι, κλείνει και η ουρά, και αν είχες χειρότερα αντανακλαστικά θα 'αγόραζες' την μπαριέρα του αλπικού δρόμου...

                                        Ακριβώς αυτό έγινε σε μια στροφή και ρώτησα τον υπεύθυνο αν έγινε λόγω του ESP. Και τότε μου είπε ότι οδηγούσα το 'τετρακίνητο' μοντέλο!

                                        δεν έπρεπε να στο πει απ'την αρχή???
                                        τι διάλο, για κουλό σε πέρασε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Επιβεβαιώνω ότι στη 2λιτρη C4 απενεργοποιήται ΠΛΗΡΩΣ το ESP.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kouk last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            Επιβεβαιώνω ότι στη 2λιτρη C4 απενεργοποιήται ΠΛΗΡΩΣ το ESP.

                                            Να τα βλέπουν μερικοί μερικοί!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr