Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    start stop engine ναι ή οχι;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. start stop engine ναι ή οχι;;;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    85
    909
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      +1

      Ego den 9elo parolo pou odigo mono mesa stin poli.
      Oi staseis einai para polles alla diarkoun mono liga deyterolepta kai den axizei na svisei o kinitiras.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        Ο χρήστης maik79 έγραψε:
        Την σιωπη να την λαβω ως απαντηση;;;;;


        Μα σου απήντησα, ότι το έξτρα κέρδος από τα καύσιμα θα το έχουμε μετά την απόσυρση του αυτοκινήτου!!!!!!!....... απόσβεση στην μάντρα ανακύκλωσης.
        Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που μπορεί να παίξει.
        Τα εργοστάσια αφουγκράζονται ανάγκες, και φτιάχνουν άλλα σωστά, και άλλα τρικ για πωλήσεις.
        Και έγραψα το έφτιαξα πολύ φτηνά, και πριν αρκετά χρόνια. Μα δεν είχε το αποτέλεσμα που περίμενα.
        Μα έχω εύλογο απορία. Πόσο το χρεώνουν όλο το πακέτο, και εάν μπορείς να αγοράσεις το αυτοκίνητο χωρίς αυτό.
        Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 last edited by

          Εγώ το έχω απενεργοποιημενο.Ειναι η πρωτη κινηση μολις μπω στο αμαξι αφου βαλω μπροστα.Μονο σε φανάρια που ξέρω οτι κρατάνε παρά πολυ το ενεργοποιώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Για κάποιον που κυκλοφορεί πολύ στην πόλη ακούγεται πολύ καλό.... αν λειτουργεί όπως πρέπει και δεν δημιουργεί επιπλέον προβλήματα. Οι περισσότεροι που το κλείνουν είναι μάλλον επειδή τους ξενίζει ή δεν ταιριάζει με τις οδηγικές τους συνήθειες και όχι επειδή δεν κάνει αυτό που προβλέπεται.
            Αντώνη, ας μην συγκρίνουμε την δική σου προσπάθεια με τις υπάρχουσες εργοστασιακές εφαρμογές. Καμία σχέση οπότε και η άποψή σου για το σύστημά σου δεν θα την λάβω και ως αντιπροσωπευτική. Θα περιμένω μερικά χρόνια για την άποψή σου για τα υπάρχοντα συστήματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsargy last edited by

              Το είχα δοκιμάσει σε ένα Panda ΙΙΙ diesel και με είχε αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο...Αν έχετε παρατηρήσει (μηδενίζοντας το τριπ) στην απόλυτη κίνηση την κατανάλωση σας, τότε θα μπορείτε να καταλάβετε την διαφορά στην οικονομία και τους ρύπους βεβαίως.
              Σκέφτομαι όμως ότι ακόμα και αν δεν το ήθελα...τι θα με πείραζε να το απενεργοποιήσω και να έχω πιο ισχυρή μίζα και μπαταρία? Άλλωστε νομίζω ότι υπάρχει για να κατεβάζει τους ρύπους του κάθε μοντέλου, οπότε νομίζω ότι δεν είναι προαιρετικό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Στις τελευταιες BMW,δεν χρειαζεται να το απνεργοποιεις καθε φορα.Αν το ειχες απενεργοποιημενο τη τελυταια φορα που δουλευε η μηχανη παραμενει ετσι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Σε ενα urban cruiser που ειχα παρει test drive για καποιες μερες δε με βολεψε καθολου ή δε προλαβα να το συνηθισω, καθοτι εχω 2 ελατωματα
                  α. δεν παταω συμπλεκτη με ταχυτητα περιμενωντας να βγω σε μια διασταυρωση που εχω στοπ
                  β. την κινηση παταω συμπλεκτη - βαζω ταχυτητα - αφηνω συμπλεκτη - παταω γκαζι το εκανα τοσο γρηγορα που επεφτα πανω εκει που αυτο ακομα μιζαριζε

                  ( κουσουρια και τα 2 λογω του οτι δε θελω να ζοριζω οσο γινεται το δισκο που ειναι στα τελειωματα στο sportage )

                  το παθενα ακομα κι οταν ειμουν πρωτος στο φαναρι, μεχρι να παρει ειχα μπει στο 'ψυχολογικό οριο' του απο πισω να κορναρει

                  ( λογω νοοτροπιας ειμαι και λιγο της λογικής οτι δεν υπαρχει δε χαλαει...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Για κάποιον που κυκλοφορεί πολύ στην πόλη ακούγεται πολύ καλό.... αν λειτουργεί όπως πρέπει και δεν δημιουργεί επιπλέον προβλήματα. Οι περισσότεροι που το κλείνουν είναι μάλλον επειδή τους ξενίζει ή δεν ταιριάζει με τις οδηγικές τους συνήθειες και όχι επειδή δεν κάνει αυτό που προβλέπεται.
                    Αντώνη, ας μην συγκρίνουμε την δική σου προσπάθεια με τις υπάρχουσες εργοστασιακές εφαρμογές. Καμία σχέση οπότε και η άποψή σου για το σύστημά σου δεν θα την λάβω και ως αντιπροσωπευτική. Θα περιμένω μερικά χρόνια για την άποψή σου για τα υπάρχοντα συστήματα.


                    Ομολογώ, ότι πρέπει να μελετήσω ένα εργοστασιακό φίλε.
                    Γράψε μου μερικά νορμάλ μοντέλα, να πάω για να μελετήσω, και θα τα ξανά πούμε.
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                      Για κάποιον που κυκλοφορεί πολύ στην πόλη ακούγεται πολύ καλό.... αν λειτουργεί όπως πρέπει και δεν δημιουργεί επιπλέον προβλήματα. Οι περισσότεροι που το κλείνουν είναι μάλλον επειδή τους ξενίζει ή δεν ταιριάζει με τις οδηγικές τους συνήθειες και όχι επειδή δεν κάνει αυτό που προβλέπεται.
                      Αντώνη, ας μην συγκρίνουμε την δική σου προσπάθεια με τις υπάρχουσες εργοστασιακές εφαρμογές. Καμία σχέση οπότε και η άποψή σου για το σύστημά σου δεν θα την λάβω και ως αντιπροσωπευτική. Θα περιμένω μερικά χρόνια για την άποψή σου για τα υπάρχοντα συστήματα.


                      Ομολογώ, ότι πρέπει να μελετήσω ένα εργοστασιακό φίλε.
                      Γράψε μου μερικά νορμάλ μοντέλα, να πάω για να μελετήσω, και θα τα ξανά πούμε.
                      Α.

                      Όλα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Μαστορα

                        Toyota Urban Cruiser ηταν αυτο που οδηγησα με start-stop

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                          Μαστορα

                          Toyota Urban Cruiser ηταν αυτο που οδηγησα με start-stop


                          Όπως καταλαβαίνεις φίλε πρέπει να έχω γενική άποψη, για να την μεταφέρω εδώ μέσα. Αν κάποιος φίλος μας δώσει και άλλες μάρκες μοντέλα, θα βοηθηθώ.
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                            Για κάποιον που κυκλοφορεί πολύ στην πόλη ακούγεται πολύ καλό.... αν λειτουργεί όπως πρέπει και δεν δημιουργεί επιπλέον προβλήματα. Οι περισσότεροι που το κλείνουν είναι μάλλον επειδή τους ξενίζει ή δεν ταιριάζει με τις οδηγικές τους συνήθειες και όχι επειδή δεν κάνει αυτό που προβλέπεται.
                            Αντώνη, ας μην συγκρίνουμε την δική σου προσπάθεια με τις υπάρχουσες εργοστασιακές εφαρμογές. Καμία σχέση οπότε και η άποψή σου για το σύστημά σου δεν θα την λάβω και ως αντιπροσωπευτική. Θα περιμένω μερικά χρόνια για την άποψή σου για τα υπάρχοντα συστήματα.


                            Ομολογώ, ότι πρέπει να μελετήσω ένα εργοστασιακό φίλε.
                            Γράψε μου μερικά νορμάλ μοντέλα, να πάω για να μελετήσω, και θα τα ξανά πούμε.
                            Α.

                            Όλα!


                            ?
                            A.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thednick last edited by

                              Πρακτικά το έχουν όλα τα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν....

                              Πχ για τη VW, λίγο που κοίταξα το έχουν τα Golf, Passat, Tiguan, EOS, Touran, Sharan,...., Touareg στις περισσότερες (αν όχι όλες) εκδόσεις τους.

                              Όσα δεν το εχουν (πχ βενζινοκίνητα polo - τα diesel polo το έχουν) θα το αποκτήσουν στην επόμενη ανανέωση τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Δεν χρειάστηκαν χρόνια φίλε mod, μα μερικές ώρες από 2 μέρες για να έχω άποψη!!!!!!!!!!.....
                                Έγραψα ότι δεν έπαιξε όπως νόμιζα στην ελλαδίτσα , (και κάτι που δεν έγραψα), πούλησα την πατέντα στην Bosch και δεν είναι το μόνο που έχω πουλήσει.
                                Πάμε στης διαφορές: 3 εταιρείες που έχω πρόσβαση!.
                                Λαμβάνοντες υπόψη ότι όταν το έφτιαξα ήταν το 80 κάηκα, και σήμερα είναι 2013-05-17!.
                                Το κουμπί του stop στο καντράν αντικατεστάθη από κύκλωμα που ενεργοποιείτε από το ABS. Όταν αυτό δεν διαβάζει κίνηση, σβήνει την μηχανή, μέσο άλλου κυκλώματος με ρελέ.
                                Σωστότερα παίρνει start από το πεντάλ του συμπλέκτη, μα εάν είναι αυτόματο?. Κανένας δεν μου απήντησε!.
                                Έχουν όλα ένα τεράστιο alternator και μια τεράστια μπαταριά.
                                Δεν έχουν ηλεκτρική τρόμπα νερού, και αυτό μας το εξήγησε σε άλλο θέμα ο φίλος μας 21λεγοντας. ‘Σήμερα οι κινητήρες δεν έχουν το βάρος και τον όγκο μάζας που είχαν παλιά’. Έτσι γράφω ότι με σημαντικά μικρότερη μάζα, δεν εναποθηκεύουν μεγάλη θερμική ενέργεια, και έτσι δεν χιάζονται την ηλεκτρική αντλία νερού.
                                Και το επίμαχο θέμα!. Οι κωδικοί της μίζας και στα τρία μοντέλα, ήταν ίδιοι με αυτούς που δεν έχουν το εν λόγο σύστημα!!!!!!........
                                Στην ερώτηση μου, ποια η αντοχή της, «θα περιμένουμε 2-3 χρόνια» Χ3 !!!!!!!!!.
                                Κανείς τους (όλοι τεχνικοί) δεν ξέρει, διότι δεν τους έχουν ενημερώσει. Ουδείς δεν μου εκθείασε το σύστημα. Κάνεις τους δεν έχει ενημερωθεί πραγματικά. Τα εργοστάσια έτρεξαν να προλάβουν την αντιπολίτευση τους!.
                                Μα ας συζητήσουμε.
                                Το TSI 7 kg βαρύτερο. Αυτή η μάζα για να μετακινηθεί δεν χρειάζεται extra έργο?.
                                Stop μόνον η μηχανή, οι υπόλοιπες ηλεκτρικές καταναλώσεις δουλεύουν, όταν θα γίνει το start, το δυναμό δεν θα πρέπει να καλύψει τα αμπερόρια που δαπανήθηκαν?. Extra έργο!.
                                Ξέρουμε ότι το πολύ στα 120000κμ μεικτής χρήσεις πρέπει να σερβάρουμε μίζα alternator.
                                Από τα Πατήσια στην Ομόνοια, σταμάτησα 16 φορές 12,30 χτες. Θα χρειαζόμουν χωρίς 1 φορά την μίζα μου, και θα χρειαστώ 17!!!!!...... της πράξεις κάντε της μόνοι σας, κάθε πότε πρέπει να σερβάρετε. Είπαμε οι ΚΩΔΙΚΟΙ ΙΔΙΟΙ.
                                Όταν εγώ θέλω 56 start τον μήνα για την δουλεία μου και θα χρειαστώ 56+448=504?!.
                                Πάμε στο δια ταύτα, δηλαδή την βενζίνα. Περίπου 10 λεπτά είναι η καθυστέρηση Πατήσια Ομόνοια. Πόση βενζίνα σε χρήματα, στο ρελαντί, χρειάζεται το αυτοκίνητο?. 2 ευρώ, ούτε. Έχουμε λιπών οικονομία 2 ευρώ,- 2 extra που προ είπα!!!
                                Μα το έβαλαν σαν standard αξεσουάρ, πιστεύετε ότι δεν το πληρώνετε?.
                                Μα με την μίζα τρώγετε και το γρανάζι του σφονδύλου, που θέλει εργασία και κόστος ανταλλακτικού. Και ρωτώ, θα έχουν στην εγγύηση αυτόν τον μηχανισμό?. Συνήθως εξαίρουν ορισμένα. Θέλουν διάβασμα τα μικρά γράμματα!.
                                Κα πήγα ψάχνοντας για να δω τι παραπάνω έκαναν, διότι υπάρχει λύση!!!!!!. Μα δεν έκαναν τίποτα……
                                Διότι εάν τοποθετούσαν ένα μιζοδυναμό, όλα θα ήταν καλά!.
                                Ο λόγος που το είχα φτιάξει ήταν, ότι οι οδηγοί, μέχρι να μοιράσουν ανά περίπτερο τον τύπο και τα περιοδικά και να μετρηθούν και να εκδοθεί το παραστατικό, τα αυτοκίνητα δούλευαν, και αυτή είναι πολλή ώρα!. Ο ΙΧης?.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Μαστορα
                                  Ειναι ενα καλο διαφημιστικό τρυκ που εξυπηρετει

                                  α. το 'αισθημα' περι οικολογίας
                                  β. την εργαστηριακη καταναλωση ωστε να φαινεται μικρή.
                                  γ. δε γνωριζω, αλλα λογικά θα επειρεαζει προς τα κατω ΚΑΙ το αποδισόμενο καυσαεριο, ωστε χωρις πολλά πολλά να κατευουμε κατω απο το Χ ( πες ) οριο τελών κυκλοφωρίας.

                                  για λίγες μερες που το ειχα, οπως ειπα πιο πολυ με προβληματισε παρα με διευκόλυνε....
                                  αλλα μπορει να φταιω κι εγω....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Γουστάρω γενικότητες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thednick last edited by

                                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                      Σωστότερα παίρνει start από το πεντάλ του συμπλέκτη, μα εάν είναι αυτόματο?. Κανένας δεν μου απήντησε!.

                                      Δηλαδή στην αντιπροσωπεία (ή όπου ρώτησες) ήξεραν τους κωδικούς για τις μίζες αλλά δεν ήξεραν πως λειτουργεί το start-stop αν έχεις αυτόματο κιβώτιο...

                                      Το start-stop σβήνει τον κινητήρα κρατώντας πατημένο το φρένο και παίρνει με το που το αφήσεις αν έχεις αυτόματο κιβώτιο (και συνδυάζεται με hill-hold).

                                      Αλλά πραγματικά που αρέσει που σε 2 σελίδες και χωρίς να ξέρουμε ούτε το 1/10 του πραγματικού τρόπου λειτουργίας του συστήματος το έχουμε βγάλει για πέταμα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Άσχετο. Πριν από 2 χρόνια, έτσι για δοκιμή, έκανα εγώ σταρτ-στοπ στο Σταρλετάκι απλώς γυρίζοντας τη μίζα στα φανάρια. Η δοκιμή κράτησε μια βδομάδα και η κατανάλωση πήγε από 9 στα 10 λίτρα ανά 100

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          run_like_hell last edited by

                                          Καλά δεν είναι και τόσο hi tech το start stop. Υπάρχει στην mainstream αγορά από το 2008 -2009 . Το μιζάρισμα όταν ο κινητήρας σταματάει σε φανάρι ουδεμία σχέση έχει με το μιζάρισμα από cold start. Το αυτοκίνητο παίρνει μπρος στιγμιαία, οπότε αντίστοιχα εύκολο είναι και το έργο της μίζας. Επιπλέον στη λειτουργία του ελέγχει μία σειρά από παραμέτρους που δεν αναφέρθηκαν, όπως πχ αν ρολάρει έστω και ελάχιστα το αυτοκίνητο παίρνει μπρός, αν πατήσεις το πετάλ του φρένου επανείλημένα και αρχίσει να χάνει την υποβοήθηση από σερβό παίρνει μπρος κλπ.
                                          Το κέρδος σε αστικές συνθήκες σε βενζίνη και σε τέλη κυκλοφορίας γενικά είναι σίγουρα μεγάλο πάντως και υπερβαίνει το κόστος των αναλωσίμων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            joe-bar-team last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Γουστάρω γενικότητες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr