-
Οπότε πάλι όσοι πληρώνουμε κανονικά θα 'πληρώσουμε' την νύφη
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
1.000.000 ΙΧ με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας για το 2013 μόλις είπε στο ραδιόφωνο (σύμφωνα με πληροφορίες από Καθημερινή) και 1.500.000 ανασφάλισταΕχω γραψει σε αυτο το νήμα ή σε άλλο δεν θυμαμαι ,ότι προσωπικά γνωρίζω περιπτωση γειτονα καρα-μα@άκα, με τζιπακι niva & αγροτικό που Δεν έχει πληρώσει** τέλη κυκλοφορίας εδω και πολλά χρόνια** ,για ασφάλεια δεν το συζητάμε ,βρισκεται μάλιστα στο κέντρο επαρχιακής πολης καθημερινά ,πάνω στο πεζοδρόμιο με ότι σημαινει αυτο ,κυκλοφορει κανονικα, κανονικότατα ,και μάλιστα μας δουλευει καθημερινώς εδω και χρόνια ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΑ 2ΛΙΤΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ...όχι μονον δεν του εχει ερθει τιποτα απολύτως μα τιποτα απολύτως απο ΔΟΥ για τελη χρόνων...( !) ,αλλά γιορταζε τωρα που καταργηθηκαν τα αυτοκόλλητα μια και τωρα ειναι που δεν προκειται να τον ελέγξει κανεις ( έχει κανεις αντιρηση,πιστευει καποιος ότι στο taxisnet διασταυρώνονται τα στοιχεια απο τα τελη ? τιποτα απολύτως μα τιποτα απολύτως ),ομοίως και στις ασφάλειες ,τιποτα δεν εχει διασταυρωθει το ακούμε απο τα ΜΜΕ εδω και 6 μήνες τουλάχιστον ,ψηφιστηκε και νόμος και ? ,τιποτα απολύτως δεν εγινε απλά τσιμπησε εν 10-15% και αυξηθηκε ο τζιρος στις ασφαλιστικές
Στην επαρχία ειναι εντονο το φαινόμενο ( κυρίως σε κωμοπόλεις και χωριά) τα αγροτικά αλλά και τα ιχ κυκλοφορουν ανασφάλιστα χρονια τωρα κατα μεγάλο ποσοστο ...Τωρα πλέον εχουν προστεθει και αυτά χωρις πινακίδες αλλά και με 'ψευτικες'-αντιγραφα μια και εχουν καταθεσει τις νομιμες..εννοειται ότι τόσο Τροχαια (φευ) αλλα και δημοτική αστ.κανει τα στραβα ματια σε όλες σχεδόν αυτές τις περιπτώσεις παρα τις οχλήσεις ...
Βοηθειά μας -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
1.000.000 ΙΧ με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας για το 2013 μόλις είπε στο ραδιόφωνο (σύμφωνα με πληροφορίες από Καθημερινή) και 1.500.000 ανασφάλισταΕγώ πάλι δε καταλαβαίνω, πόσο δύσκολο πια είναι δηλαδή να βάλουν πρόστιμο σε αυτούς ή να τους εντοπίζουν εύκολα; Αφού δίνουν προθεσμία για τέλη μέχρι τάδε του έτους πχ, όποιος δεν πλήρωσε θα πρέπει να έχει παραδώσει πινακίδες. Κοιτάνε μετά στη μηχανογράφηση ποιος δε πλήρωσε και δε παρέδωσε πινακίδες και βάζουν πρόστιμο στην εφορία κατευθείαν και αίτημα στην τροχαία/ασφάλεια να εντοπίσει τον οδηγό να παραδώσει πινακίδες και για όσο καιρό δεν εμφανίζεται/κατατίθενται πινακίδες να αυξάνει το πρόστιμο στην εφορία που δε το γλυτώνεις με τίποτα. Τόσο δύσκολο είναι αυτό;
Όσο αφορά τα ανασφάλιστα, αντίστοιχη λογική, να μη μπορείς να πληρώσεις τέλη αν δεν έχεις ενεργή ασφάλιση, να πρέπει δηλαδή να προσκομίσεις και ασφάλεια οχήματος για να μπορείς να πληρώσεις τέλη η λήξη της οποίας καταγράφεται ταυτόχρονα με τη πληρωμή των τελών. Μετά, όταν γίνεται ανανέωση αφάλειας οι ασφαλιστικές θα στέλνουν ενημέρωση των ανανεώσεων πχ κάθε βδομάδα/μήνα και θα ενημερώνεται αντίστοιχα το πεδίο. Σιγά τη δουλειά δηλαδή να στήσουν ένα τέτοιο πράγμα, ένα πεδίο είναι όλο και όλο στη βάση τους. Όποτε θέλουν να εντοπίσουν παράνομους είτε για πινακίδες είτε για ασφάλεια, μια απλή αναζήτηση είναι. Ώρες ώρες απορώ, δεν έχει κανείς κοινή λογική εκεί μέσα να κάτσουν να σκεφτούν ένα απλό σύστημα να λήξει αυτό το θέμα; -
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
το πρόστιμο στην εφορία που δε το γλυτώνεις με τίποτα. Τόσο δύσκολο είναι αυτό;Έτσι γίνεται , κοιτάνε το μηχανογραφικό και μπαίνει αυτόματα πρόστιμο. Οπότε έχουμε 1εκατομμύριο οφειλέτες στην εφορία.
-
Αρκεί φυσικά το πρόστιμο να μην είναι χάιδεμα στα αφτιά, σαν να σε παρακαλάνε να πας να πληρώσεις έστω και ψίχουλα.
-
Ο χρήστης apagogeas έγραψε:
1.000.000 ΙΧ με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας για το 2013 μόλις είπε στο ραδιόφωνο (σύμφωνα με πληροφορίες από Καθημερινή) και 1.500.000 ανασφάλιστα
Εγώ πάλι δε καταλαβαίνω, πόσο δύσκολο πια είναι δηλαδή να βάλουν πρόστιμο σε αυτούς ή να τους εντοπίζουν εύκολα; Αφού δίνουν προθεσμία για τέλη μέχρι τάδε........
Ναι στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας ειναι **πολυ δυσκολο **να γινει αυτο ,μια και καθε υπουργειο διατηρει και εχει δωσει εκατομμυρια για να φτιαξει κλειστο μηχανογραφικο συστημα ( ΒΔ με γραμμογραφηση όπως την ηθελαν αυτοι) με αποτελεσμα να μην μπορουν να επικοινωνησουν ( όχι on-line) αλλά έστω και batch με αντιστοιχο μηχανογραφικο συστημα με αλλο Υπουργειο εξαιτιας ασυμβατότητας στις ΒΔ ( δεν υπάρχουν κοινα πεδια όπως λεμε ,ή πεδια -κλειδια ..)
Ετσι ακόμη και αυτα που εχουν εξαγγειλει ότι ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ έχουν δωσει το εργο σε ιδιωτικές εταιρίες να παρουν δεδομένα απο τα Υπουργεια ( π.χ Οικονομικών - Μεταφορών) και να συγχωνευουσουν τις βασεις και ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ,αλλά μονον αυτο τιποτε αλλο ,τα συστηματα καθε υπουργειου παραμενουν κλειστα και μη ορατα στα αλλα συναρμοδια υπουργειαΤωρα για τα απλήρωτα τελη κυκλοφοριας ,επειδη λογω γειτονα όπως προειπα εχω ασχοληθει με το θεμα ,συμβαινει το εξής ναι δεν πληρωνει και τι εγινε ? ,υπάρχει οφειλή στη Δου και αυτο μετα απο το 2001 που βλέπει το taxisnet KAI ? του εχουν στειλει και ειδοποιηση και μια και δυο και τρεις και ? εχει ληξιπροθεσμη οφειλή καποιες χιλιαδες ευρω,όχι μονο τελών κυκλοφορίας βέβαια και ? εκανε ρυθμιση γλυτωνοντας τα προστιμα μεχρι και 70% ( !) ,εδωσε εναντι γι'αυτο 20 ευρώ ( παιρνει ενημεροτητα κανονικα ! ) και δεν ξαναπλήρωσε ...μετα απο αρκετα χρονια και πολλές ειδοποιησεις παει ξανακανει διακανονισμο δινει αλλα 20 ευρώ γλυτωνοντας ξανα τα προστιμα ,ξαναπαιρνει ενημεροτητα και δεν ξαναπληρωνει κ.ο.κ αυτο συνεχιζεται 15-16 χρόνια τωρα ... ουτε κατασχεσεις ουτε τιποτε ...
Για τις ασφαλειες αστο δεν το συζηταμε εκει δεν βγαζουν ακρη με τιποτα ...αλλη στιγμη θα εξηγησω τεχνικα το γιατι ( απλά προσπαθουν οι ασφαλιστικές με τη δικη τους πληροφορικη πλατφορμα δωρεαν να κανουν τη δουλεια όλη μπας και βγαλουν κανα φραγκο ,στο Υπουργειο δεν τους νοιαζει μια και και σχεδον ολα τα κρατικα αυτοκινητα ,οΤα κ.τ.λ ειναι ανασφαλιστα...και δεν γνωριζουν αν θα πρεπει να τα ασφαλισουν όλα ..χα χα )
Ειχαν πει εδω και καιρο ότι στα ΚΤΕΟ θα υπάρχει ελεγχος τοσο των τελών όσο και της ασφαλειας ( φευ ! τιποτα απολυτως δεν γινεται ..). ουτε προκειται ,π.χ όχι μονον αυτό ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ η κοροιδια π.χ ο γειτονας περναει κτεο κανονικοτατα DATSUN αγροτικο 1960 με σπασμενα όλα τα φαναρια ,φλας ,σκουριασμενο χωρις σχεδον φωτα ,κτλ κτλ ( που γινεται αυτο ?, σε δημοσιο ΚΤΕΟ της Στερεας Ελλάδας ,ονοματα δε λεμε ...αλλά υπάρχουν όλα τα στοιχεια ...τι λεμε τωρα...)
Ενας μα@ακας αγανακτισμένος που πληρώνει ...
-
τραβα το μια φωτο κ στειλε μια καταγγελια στην νομαρχια που ειναι η προισταμενη του κτεο αρχη..τι περιμενεις;;
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
τραβα το μια φωτο κ στειλε μια καταγγελια στην νομαρχια που ειναι η προισταμενη του κτεο αρχη..τι περιμενεις;;εχουν γινει τα πάντα αγαπητε ,μην βγαζεις ευκολα συμπεράσματα...το κτεο δεν ειναι κατ'αναγκη στον ιδιο νομο ...
Υ.Γ ειμαστε λιγο off topic ,νομιζω με δικη μου ευθυνη,ας επανελθουμε στο θεμα που ειναι τα τελη κυκλοφοριας και μονον και τι σκοπευουν να κανουν οι σωτηρες μας απο δω και περα ..
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
....,τα συστηματα καθε υπουργειου παραμενουν κλειστα και μη ορατα στα αλλα συναρμοδια υπουργεια...Οπότε αυτά που βλέπουμε σε κάτι ταινίες που πχ οι αστυνόμοι από τον υπολογιστή είναι συνδεδεμένοι με τα πάντα ξέρουμε ότι δεν γίνονται στην Ελλάδα.... Αυξημένος βαθμός ασφάλειας!
-
Τα κρατικα οχηματα ΔΕΝ υποχρεωνονται σε ασφαλιση, ποιος σου ειπε το αντιθετο?
Καλυπτονται απ το κρατος για ο,τι συμβει -
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113032715
Οχι οτι δεν ειναι γνωστο τι γινεται με τις υποτιμολογησεις, αλλα τωρα τους τα γραφουν κιολας.
εχουν να κλαψουν μανουυυυλεεεες....ετσι και κανουν καμμια κινηση και η εισφορα-τεκμηριο-τελη βασιζονται στην λιανικη τιμη του αυτοκινητου...για να δουμε τι θα γινει στο τελος.
-
Τα μέτρα που αναφέρει το άρθρο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δίκαια για το σάπιο κράτος μας και δεν πιστεύω πως υπάρχει περίπτωση να εξετάζονται στα σοβαρά.
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Τα μέτρα που αναφέρει το άρθρο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δίκαια για το σάπιο κράτος μας και δεν πιστεύω πως υπάρχει περίπτωση να εξετάζονται στα σοβαρά.+1
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Τα μέτρα που αναφέρει το άρθρο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δίκαια για το σάπιο κράτος μας και δεν πιστεύω πως υπάρχει περίπτωση να εξετάζονται στα σοβαρά.Χαχα, πόσο δίκιο έχεις.
Αλλά να είσαι σίγουρος ότι ακόμα και αυτό το τόσο φαινομενικά δίκαιο μέτρο θα καταφέρουν να το καταστρέψουν και να το κάνουν όσο άχρηστο/άδικο/εκτός τόπου και χρόνου ήταν όλα τα προηγούμενα.
Και για να σε βοηθήσω, αρκεί πχ να υπολογίσουν την τιμή αγοράς άσχετα από απαξίωση ή την απαξίωση να την υπολογίσουν με τρόπο που δεν έχει σχέση με την εικόνα της αγοράς και το τόσο δίκαιο σύστημα μόλις αχρηστεύτηκε.
Δυστυχώς ο στόχος δεν είναι η δικαιοσύνη αλλά το πως θα μαζευτούν περισσότερα λεφτά. Ο τρόπος που θα επιλεγεί φυσικά θα παρουσιαστεί ως πιο δικαιοφανής από τον προηγούμενο.... -
λογικα θα υπαρχει ενα ελαχιστο ποσο, κατω απο το οποιο δεν θα πεφτουν τα τελη.
Το αλλο το ωραιο το σκεφτηκατε;
να πουν οτι το μετρα θα ισχυει για αυτοκινητα που ταξινομήθηκαν απο ../../..... και μετα
οι 'παλαιοτεροι' τον πουλοΣύμφωνα με πληροφορίες της «Η» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.
καθολου απιθανο για τη μπανανια μας...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το αλλο το ωραιο το σκεφτηκατε;
να πουν οτι το μετρα θα ισχυει για αυτοκινητα που ταξινομήθηκαν απο ../../..... και μετα
οι 'παλαιοτεροι' τον πουλοΑυτό είναι το πιο πιθανό. Δε νομίζω να διατηρούν αρχείο λιανικών τιμών των οχημάτων που πωλήθηκαν πριν 15-20-30 χρόνια.
Και αυτό είναι το σωστό. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το αλλο το ωραιο το σκεφτηκατε;
να πουν οτι το μετρα θα ισχυει για αυτοκινητα που ταξινομήθηκαν απο ../../..... και μετα
οι 'παλαιοτεροι' τον πουλοΑυτό είναι το πιο πιθανό. Δε νομίζω να διατηρούν αρχείο λιανικών τιμών των οχημάτων που πωλήθηκαν πριν 15-20-30 χρόνια.
Και αυτό είναι το σωστό.Ουτε της τελευταιας 5ετιας δε διατηρουν,οποτε το @ουλο παλι θα παρουμε...
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
παιδες εμας τους παλιους μια χαρα μας τα παιρνουν με βαση τα κυβικα.
αυτο που πανε να κανουν ειναι να πιασουν τους 'καινουργιους' που πληρωνουν με τις εκπομες ρυπων κ οι πιο πολλοι πληρωνουν ψιχουλα (απο μηδεν εως 150 ευρω ) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
παιδες εμας τους παλιους μια χαρα μας τα παιρνουν με βαση τα κυβικα.
αυτο που πανε να κανουν ειναι να πιασουν τους 'καινουργιους' που πληρωνουν με τις εκπομες ρυπων κ οι πιο πολλοι πληρωνουν ψιχουλα (απο μηδεν εως 150 ευρω )Σωστά ! Αυτο πιστευω και γω, δεν υπαρχει υποδομη για κατι αλλο,πχ οι τιμες λιαν.της τελευταιας 10,5ετιας εστω, υπαρχουν σε καποια ΒΔ ? Δεν το γνωριζω και δεν πιστευω να υπαρχει...αρα θα παμε στους απο 1/11 και μετα,πετρελαια,αερια,υδρογονα,κτλ.
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Και κάθε όχημα έχει διαφορετική τιμή λιανικής. Μπορεί μια C180 να κοστίζει 30000 και μια άλλη full extra 50000 και ανάμεσα 1000αδες άλλες με διαφορετικό εξοπλισμό και τιμές λιανικής.
Τέλη κυκλοφορίας