-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Τα μέτρα που αναφέρει το άρθρο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δίκαια για το σάπιο κράτος μας και δεν πιστεύω πως υπάρχει περίπτωση να εξετάζονται στα σοβαρά.+1
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης Alexkid έγραψε:
Τα μέτρα που αναφέρει το άρθρο είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ δίκαια για το σάπιο κράτος μας και δεν πιστεύω πως υπάρχει περίπτωση να εξετάζονται στα σοβαρά.Χαχα, πόσο δίκιο έχεις.
Αλλά να είσαι σίγουρος ότι ακόμα και αυτό το τόσο φαινομενικά δίκαιο μέτρο θα καταφέρουν να το καταστρέψουν και να το κάνουν όσο άχρηστο/άδικο/εκτός τόπου και χρόνου ήταν όλα τα προηγούμενα.
Και για να σε βοηθήσω, αρκεί πχ να υπολογίσουν την τιμή αγοράς άσχετα από απαξίωση ή την απαξίωση να την υπολογίσουν με τρόπο που δεν έχει σχέση με την εικόνα της αγοράς και το τόσο δίκαιο σύστημα μόλις αχρηστεύτηκε.
Δυστυχώς ο στόχος δεν είναι η δικαιοσύνη αλλά το πως θα μαζευτούν περισσότερα λεφτά. Ο τρόπος που θα επιλεγεί φυσικά θα παρουσιαστεί ως πιο δικαιοφανής από τον προηγούμενο.... -
λογικα θα υπαρχει ενα ελαχιστο ποσο, κατω απο το οποιο δεν θα πεφτουν τα τελη.
Το αλλο το ωραιο το σκεφτηκατε;
να πουν οτι το μετρα θα ισχυει για αυτοκινητα που ταξινομήθηκαν απο ../../..... και μετα
οι 'παλαιοτεροι' τον πουλοΣύμφωνα με πληροφορίες της «Η» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.
καθολου απιθανο για τη μπανανια μας...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το αλλο το ωραιο το σκεφτηκατε;
να πουν οτι το μετρα θα ισχυει για αυτοκινητα που ταξινομήθηκαν απο ../../..... και μετα
οι 'παλαιοτεροι' τον πουλοΑυτό είναι το πιο πιθανό. Δε νομίζω να διατηρούν αρχείο λιανικών τιμών των οχημάτων που πωλήθηκαν πριν 15-20-30 χρόνια.
Και αυτό είναι το σωστό. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το αλλο το ωραιο το σκεφτηκατε;
να πουν οτι το μετρα θα ισχυει για αυτοκινητα που ταξινομήθηκαν απο ../../..... και μετα
οι 'παλαιοτεροι' τον πουλοΑυτό είναι το πιο πιθανό. Δε νομίζω να διατηρούν αρχείο λιανικών τιμών των οχημάτων που πωλήθηκαν πριν 15-20-30 χρόνια.
Και αυτό είναι το σωστό.Ουτε της τελευταιας 5ετιας δε διατηρουν,οποτε το @ουλο παλι θα παρουμε...
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
παιδες εμας τους παλιους μια χαρα μας τα παιρνουν με βαση τα κυβικα.
αυτο που πανε να κανουν ειναι να πιασουν τους 'καινουργιους' που πληρωνουν με τις εκπομες ρυπων κ οι πιο πολλοι πληρωνουν ψιχουλα (απο μηδεν εως 150 ευρω ) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
παιδες εμας τους παλιους μια χαρα μας τα παιρνουν με βαση τα κυβικα.
αυτο που πανε να κανουν ειναι να πιασουν τους 'καινουργιους' που πληρωνουν με τις εκπομες ρυπων κ οι πιο πολλοι πληρωνουν ψιχουλα (απο μηδεν εως 150 ευρω )Σωστά ! Αυτο πιστευω και γω, δεν υπαρχει υποδομη για κατι αλλο,πχ οι τιμες λιαν.της τελευταιας 10,5ετιας εστω, υπαρχουν σε καποια ΒΔ ? Δεν το γνωριζω και δεν πιστευω να υπαρχει...αρα θα παμε στους απο 1/11 και μετα,πετρελαια,αερια,υδρογονα,κτλ.
Στάλθηκε από το MT11i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Και κάθε όχημα έχει διαφορετική τιμή λιανικής. Μπορεί μια C180 να κοστίζει 30000 και μια άλλη full extra 50000 και ανάμεσα 1000αδες άλλες με διαφορετικό εξοπλισμό και τιμές λιανικής.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Και κάθε όχημα έχει διαφορετική τιμή λιανικής. Μπορεί μια C180 να κοστίζει 30000 και μια άλλη full extra 50000 και ανάμεσα 1000αδες άλλες με διαφορετικό εξοπλισμό και τιμές λιανικής.Πολυ σωστα. Πως επομενως θα υπολογιζεται το τεκμηριο διαβιωσης σε αυτες τις περιπτωσεις; Θα δηλωνεται στη φορ. δηλωση η αξια αγορας του αυτοκινητου; Μονο αυτο ειναι το πιο δικαιο, αλλα μαλλον ανεφικτο να πραγματοποιηθει.
Και κατι ακομα: Η δηλωθεισα αξια λιανικης μπορει να απεχει ΠΟΛΥ απο την πραγματικη τιμη πωλησης (π.χ. λογω προσφορων, ξεστοκαρισματος κλπ.). Π.χ. αυτη τη στιγμη, μια BMW 116 που εχει αξια λιανικης 28500 (με extras) μπορεις να την παρεις 5Κ+ ευρω κατω. Αντιστοιχες προσφορες (και μεγαλυτερες) υπαρχουν κατα καιρους σε ολες τις εταιρειες.
Ειναι δικαιο αυτος που θα την παρει να φορολογειται με βαση την αξια λιανικης, οταν η τιμη που αγορασε το αυτοκινητο δεν εχει καμια σχεση;
-
OTAn αγορασαμε το αυτοκινητο μας ειτε καινουργιο η μεταχειρισμενο πηραμε μια αποδειξη-τιμολογιο-υπευθυνη δηλωση κλπ
οποτε λογικα αυτη ειναι η τιμη λιανικης. (ενα μπαχαλο δηλαδη) -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
OTAn αγορασαμε το αυτοκινητο μας ειτε καινουργιο η μεταχειρισμενο πηραμε μια αποδειξη-τιμολογιο-υπευθυνη δηλωση κλπ
οποτε λογικα αυτη ειναι η τιμη λιανικης. (ενα μπαχαλο δηλαδη)Και τι θα γινεται; Το τεκμηριο θα υπολογιζεται με βαση την αξια πωλησης που θα δηλωνει ο καθε αγοραστης;
Δεν παιζει, αρα οπως ειπες μπαχαλο παλι...
-
Θεωρώ ότι θα υπάρξει μια μέση τιμή λιανικής χωρίς έξτρα και επί αυτής θα υπολογίζεται απαξίωση με τα χρόνια.
Αν τα καινούργια δεν πληρώνουν απλά αυξάνεις του συντελεστές, δεν φτιάχνεις άλλο σχέδιο από την αρχή.
Και καθόλου δεν μου άρεσε αυτό για παλιά να συνεχίσουν να ισχύουν τα κυβικά.... ήλπιζα σε κάποια βελτίωση (όχι ότι το πιστεύω κι εγώ που το γράφω...!). -
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113041041
Διαβαζα το αρθρο και καλα προσπαθω να καταλαβω τι ακριβως εννοειται με την ερογστασιακη αξια;
Φυσικα προσπαθω να το παρομοιωσω με το τι χρησιμποιειται στις ΗΠΑ αλλα δεν βγαινει ακρη.
Ειναι εργοστασιακη αξια ενα τεχνιτο νουμερο η οχι;
Απο που προερχεται η εργοστασιακή αξια; Απο το κατασκευαστη;Νικος
-
τι θελουμε και τα συζηταμε...
οι ανθρωποι ειναι λησταρχοι και σχιτζηδες...οταν Αμερικη η Dodge Charger πωλειται απο 20.000 ευρω και ειναι αυτη...
http://www.dodge.com/en/2013/charger/
τι να πει κανενας....αντε με τα κουβαδακια μας...
-
Απο που προερχεται η εργοστασιακή αξια; Απο το κατασκευαστη
Τις έννοιες τιμή FOB και CIF τις γνωρίζεις?
-
Τα εχουμε γράψει και γυρνάμε πάλι στα ίδια
εχουν μειώσει τις τιμές γιατί μειώνεται ο φόρος.
και μετά κάνουν transfer pricing -
Aυτό είναι η παρενέργεια της εγοστασιακής τιμής και των υποτιμολογήσεων που μπορεί να συμπεριλαμβάνει. Γι' αυτό βγαίνει η υπουργάρα και λέει : εργοστασιακές τιμές τέλος, θα σας πηδήξω αλλιώς από 'δω και πέρα.
-
τί ισχύει με τα τέλη των μεταχειρισμένων (πχ έτους παραγωγής 2007) που ταξινομούνται μετά την 1.11.2010 ?
ένα αυτοκίνητο που έχει πρωτοκυκλοφορήσει το 2007 στο εξωτερικό αλλά εκτελωνιστεί το 2013 Ελλάδα, πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό ή με τις εκπομπές? Από όσα διαβάζω μετρά η ημερομηνία εκτελωνισμού-πρώτης ταξινόμησης στην Ελλάδα.
Είχα κάποτε αμάξι από έξω, το οποίο ενώ ήταν πχ παραγωγής 2005, στην άδεια φαινόταν 2008 γιατί τότε εκτελωνίστηκε. Σήμερα πως πάει αυτό, ισχύει ακόμη?
Με ενδιαφέρει η κατηγορία των 2.000 κυβικών, σε πετρέλαιο Euro 5.
-
Aπό όσο θυμάμαι και αν δεν έχει αλλάξει κάτι γιατί εδώ κάθε μέρα αλλάζουν οι νόμοι ανάλογα με το πόσα θέλουμε να εισπράξουμε μετρά η ημερομηνία εκτελωνισμού. Δηλ θα πληρώνει τέλη βάσει ρύπων.
-
Ετσι ακριβως και φορολογικα θα αντιμετωπιζεται ως καινουριο (τεκμηρια- εκτακτες εισφορες κλπ)
Τέλη κυκλοφορίας (merged)