-
Το mx-5 έχει drag coefficient 0,34 και 125 άλογα και με το ζόρι πιάνει τα 200.
Το Jimny έχει drag coefficient 0.5 (!!!!) και 85 (?) άλογα και θέλετε να μας πείσετε ότι πιάνει τα 200? Και πίσω απο πύραυλο να το δέσεις θα λειτουργεί σαν αλεξίπτωτο -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙΠριν απο τεσσερα περιπου χρονια πηγαινοντας να παρακολουθησω μια Ριτσωνα στην εθνικη οδο στο υψος του Σειριου ταξιδευα με 180+ πραγματικα (ενδειξη στο gps) οταν με περασε πολυ γρηγορα ενα jimny, αν και μπορουσα δεν προσπαθησα να το φτασω γιατι το σημειο ειναι επικινδυνο για καμερες, σε σταματουν στα διοδια που ακολουθουν και την εχω παθει,
με ειχε παραξενεψει πολυ και το συζητουσα με φιλους, το συγκεκριμενο 200ΑΡΙΖΕ για πλακα,
οποτε στη θεση σου σιγουρα δεν θα στοιχηματιζα. -
Να πω και εγώ ότι ένα Ignis sport κόντευε τα 200, μετά το Αρτεμήσιο ερχόμενος απο Τρίπολη για Αθήνα. Για το Jimny δεν ξέρω, αλλά αν φοράει το ίδιο μοτέρ, γιατί όχι?
Λίγο γκρεμοκατηφόρα, λίγο φτιαγμένες σχέσεις, λίγο το κλέψιμο του κοντέρ, τα βλέπεις τα 200 κοντερίσια...
Άλλωστε δεν μίλησε κανείς για τα φρένα τους...για τον κινητήρα τους μιλάνε. Γιατί μόλις είδα αυτόν με το Ignis, τον άφησα για να μην το έχω κρίμα στον λαιμό μου... -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙ
Πριν απο τεσσερα περιπου χρονια πηγαινοντας να παρακολουθησω μια Ριτσωνα στην εθνικη οδο στο υψος του Σειριου ταξιδευα με 180+ πραγματικα (ενδειξη στο gps) οταν με περασε πολυ γρηγορα ενα jimny, αν και μπορουσα δεν προσπαθησα να το φτασω γιατι το σημειο ειναι επικινδυνο για καμερες, σε σταματουν στα διοδια που ακολουθουν και την εχω παθει,
με ειχε παραξενεψει πολυ και το συζητουσα με φιλους, το συγκεκριμενο 200ΑΡΙΖΕ για πλακα,
οποτε στη θεση σου σιγουρα δεν θα στοιχηματιζα.Ο κυρ Αντώνης θα ήταν που σε πέρασε!!!! Χαχαχα!!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Κύριε αντώνη-τεαμ, το Jimny έχει και μαγνητάκια?
Σίγουρα όχι, και έχω γράψει γιατί πλέον δεν ‘παίζουν’!!!!!.....
Χαρά μου η ενθύμηση των γραφομένων μου από εσάς τους φίλους μου. μα να διαβάζετε ολοκληρωτικά της παραθέσεις μου!.
Α. -
Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς γινετε το Jimny να διακοσαρίζει και προσπαθόντας να το αντιληφθώ κανω την εξής σκέψη: το δικό μου το corollaki το 3θυρο έχει επίσης 1300 κυβικά μηχανή με 86 άλογα και είναι η εξατάχυτη έκδοση, και μάλιστα το σασμαν του μου φαίνεται αρκετά καλό. Με 6η με 3000 στροφές έχω 110 στο κοντερ και με 5500 στροφές έχω 200. Αυτά τα 200 τα πιάνω σε δρόμο που είναι κατηφορικός. Σε ίσιο δρόμο η αλήθεια είναι οτι δεν εχω προσπαθήσει πολλές φορες να το τρέξω αλλά απ οτι θυμάμαι πιάνει 190-195, κάπου εκεί. Πώς γίνετε λοιπόν το Jimny το οποίο είναι ένα κινούμενο τετράγωνο κιβώτιο να τρέχει παραπάνω απο το corolla το 3θυρο?
-
Ο χρήστης HyperionX έγραψε:
Ειχα καταληξει σε ενα AUDI A4 1.8T (2006)
Αλλα πολλοι μου λενε πως τα γερμανικα εχουν ακριβα ανταλακτικα και οτι δεν ειναι για νεους οδηγους και καλυτερα να παω σε ενα ιαπονεζικο.
Θελω να μου πειτε ποια ειναι η διαφορα αυτη δηλαδη κατα ποσο διαφορουν τα ανταλακτικα και γενικα η συντηρηση ενος ανταξιου ιαπονεζικου αυτοκινητου σε συγκριση με αυτο που αναφερω πιο πανω?Αν υποθέσω ότι ένα τέτοιο Α4 θα κάνει μεταχειρισμένο περίπου 9,000 με τα ίδια λεφτά σε ιαπωνικό sedan τι υπάρχει του 2006?
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
βαλε οτι σκ@τ@ σασμαν θες,βαλε οτι καυσιμο θες...βαλε-βγαλε-αλλαξε οτι θες......................το τζιμνι με την αεροδυναμικη ενος τσιμεντολιθου και 1.3cc ΔΕΝ 200ΑΡΙΖΕΙ
Πριν απο τεσσερα περιπου χρονια πηγαινοντας να παρακολουθησω μια Ριτσωνα στην εθνικη οδο στο υψος του Σειριου ταξιδευα με 180+ πραγματικα (ενδειξη στο gps) οταν με περασε πολυ γρηγορα ενα jimny, αν και μπορουσα δεν προσπαθησα να το φτασω γιατι το σημειο ειναι επικινδυνο για καμερες, σε σταματουν στα διοδια που ακολουθουν και την εχω παθει,
με ειχε παραξενεψει πολυ και το συζητουσα με φιλους, το συγκεκριμενο 200ΑΡΙΖΕ για πλακα,
οποτε στη θεση σου σιγουρα δεν θα στοιχηματιζα.Ο κυρ Αντώνης θα ήταν που σε πέρασε!!!! Χαχαχα!!
Sent from my Neo V using Tapatalk
Πριν 4 χρόνια σαν safety στην ανάβαση, θα σε πέρασε το lada niva μου, άσπρο μπλε, με 2200 abarth, με δυο Weber 48 διπλά, και 200 χώρσα!. Το πούλησα με πόνο ψυχής, λόγο μέτρων του ΓΓΑΠ. Ήταν δηλωμένο στην μπουρδελοχώρα…..
Το JIMNY μετά της 10 /12/10!. Αυτό σίγουρα θα σε ξέσκιζε….. που 1480kg που 780…….
Α. -
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς γινετε το Jimny να διακοσαρίζει και προσπαθόντας να το αντιληφθώ κανω την εξής σκέψη: το δικό μου το corollaki το 3θυρο έχει επίσης 1300 κυβικά μηχανή με 86 άλογα και είναι η εξατάχυτη έκδοση, και μάλιστα το σασμαν του μου φαίνεται αρκετά καλό. Με 6η με 3000 στροφές έχω 110 στο κοντερ και με 5500 στροφές έχω 200. Αυτά τα 200 τα πιάνω σε δρόμο που είναι κατηφορικός. Σε ίσιο δρόμο η αλήθεια είναι οτι δεν εχω προσπαθήσει πολλές φορες να το τρέξω αλλά απ οτι θυμάμαι πιάνει 190-195, κάπου εκεί. Πώς γίνετε λοιπόν το Jimny το οποίο είναι ένα κινούμενο τετράγωνο κιβώτιο να τρέχει παραπάνω απο το corolla το 3θυρο?To μονο σιγουρο ειναι οτι η περιπτωση που περιεγραψα ειναι ιδιαιτερη, εχω συναντησει πολλα στο δρομο και κανενος η συμπεριφορα δεν εμοιαζε με αυτο που ειδα τοτε, μου ειχε προξενησει εντυπωση το οτι εκεινο ηταν απιστευτα σταθερο δεν επαιρνε την παραμικρη κλιση και δεν ειχε καμια απολυτως ταλαντωση, ειχε σκληρη οροφη και λαστιχα χωρις μεγαλα τακουνια, με λιγα λογια το πιθανοτερο ειναι οτι ο ιδιοκτητης του αποσκοπουσε ακριβως σε αυτο για να σπαει πλακα.
-
Τι σχέση έχει το φτιάξιμο στο κάθε jimny με το αν είναι καλά τα γερμανικά αυτοκινητα ή τα Ιαπωνέζικα ; Βλέπω να πέφτει λουκέτο σύντομα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εγώ μίλησα καθαρά για κινητήρες, μάλλον έχουμε πρόβλημα στα Ελληνικά μας, εσύ γενίκευσες την ποιότητα, εγώ μίλησα αμιγώς για κινητήρες, τι υπάρχει κάτω από το καπό, δεν υπάρχει ( εκτός των αμιγώς Ιαπωνικών κινητήρων της Honda ) άλλος Ιαπωνικός κινητήρας καλύτερος από τους κινητήρες της Fiat, Renault, PSA, τους παλαιότερους του VW Group, δεν αναφέρομαι στΙς ΒΜW, MERCEDES, κλπ
Ενώ συμφωνώ σε όλα τα άλλα που λες, εδώ διαφωνώ. Ο κινητήρας του Focus σκόρπισε μετά τα 150.000 χλμ. Το ίδιο και του Discovery και μάλιστα νωρίτερα. Στο φορτηγάκι που φοράει VW μοτέρ παλαιάς κοπής, ο κινητήρας αλλάχτηκε στις 200.000. Αντιθέτως ο κινητήρας του Xedos με 254.000 χλμ κελαηδάει στις 7500 Σ.Α.Λ. όπως την πρώτη μέρα...
Εχμμ...Πες τι του εχεις κανει εκεινου του καημενου του focus! Ενταξει δε λεω οτι ειναι ο ποιο αξιοπιστος κινητηρας αλλα εσυ το παραεκανες... Επισης στο αποτομο κατεβασμα που του εκανες εσυ εχω δει mx5 να παιρνει τις μισες βαλβιδες στη μασχαλη για αυτο σου λεω! Κατι ακομα εμεις εχουμε zetec κινητηρες στα αυτοκινητα μας.Αμα ειχαμε duratec θα ειχαμε την λεγομενη κινητηριακη αξιοπιστια της ford.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Πριν 4 χρόνια σαν safety στην ανάβαση, θα σε πέρασε το lada niva μου, άσπρο μπλε, με 2200 abarth, με δυο Weber 48 διπλά, και 200 χώρσα!. Το πούλησα με πόνο ψυχής, λόγο μέτρων του ΓΓΑΠ. Ήταν δηλωμένο στην μπουρδελοχώρα…..
Το JIMNY μετά της 10 /12/10!. Αυτό σίγουρα θα σε ξέσκιζε….. που 1480kg που 780…….
Α.Πριν τεσσερα χρονια δεν ειχα το qashqai Αντωνη, και τα τζιποειδη που περιγραφεις θα στεκοντουσαν μπροστα μου μονο αν χρειαζοταν να τα σπρωξω
Κομματια το καναμε το θεμα ΠΑΛΙ.
-
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς γινετε το Jimny να διακοσαρίζει και προσπαθόντας να το αντιληφθώ κανω την εξής σκέψη: το δικό μου το corollaki το 3θυρο έχει επίσης 1300 κυβικά μηχανή με 86 άλογα και είναι η εξατάχυτη έκδοση, και μάλιστα το σασμαν του μου φαίνεται αρκετά καλό. Με 6η με 3000 στροφές έχω 110 στο κοντερ και με 5500 στροφές έχω 200. Αυτά τα 200 τα πιάνω σε δρόμο που είναι κατηφορικός. Σε ίσιο δρόμο η αλήθεια είναι οτι δεν εχω προσπαθήσει πολλές φορες να το τρέξω αλλά απ οτι θυμάμαι πιάνει 190-195, κάπου εκεί. Πώς γίνετε λοιπόν το Jimny το οποίο είναι ένα κινούμενο τετράγωνο κιβώτιο να τρέχει παραπάνω απο το corolla το 3θυρο?
To μονο σιγουρο ειναι οτι η περιπτωση που περιεγραψα ειναι ιδιαιτερη, εχω συναντησει πολλα στο δρομο και κανενος η συμπεριφορα δεν εμοιαζε με αυτο που ειδα τοτε, μου ειχε προξενησει εντυπωση το οτι εκεινο ηταν απιστευτα σταθερο δεν επαιρνε την παραμικρη κλιση και δεν ειχε καμια απολυτως ταλαντωση, ειχε σκληρη οροφη και λαστιχα χωρις μεγαλα τακουνια, με λιγα λογια το πιθανοτερο ειναι οτι ο ιδιοκτητης του αποσκοπουσε ακριβως σε αυτο για να σπαει πλακα.
Δεν είναι για να σπάμε πλακά. Το ένα λιανική κάνει 14000ε, και το άλλο 23300, μα βρέστε μου δεύτερο.
Είδατε από κάτω πόσα αμορτισέρ έχει?.
Είδατε διαμετρώ εξατμίσεως?.
Περιμένετε λίγο καιρό, και θα δείτε πολλά.
Α. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ειχα καταληξει σε ενα AUDI A4 1.8T (2006)
Αλλα πολλοι μου λενε πως τα γερμανικα εχουν ακριβα ανταλακτικα και οτι δεν ειναι για νεους οδηγους και καλυτερα να παω σε ενα ιαπονεζικο.
Θελω να μου πειτε ποια ειναι η διαφορα αυτη δηλαδη κατα ποσο διαφορουν τα ανταλακτικα και γενικα η συντηρηση ενος ανταξιου ιαπονεζικου αυτοκινητου σε συγκριση με αυτο που αναφερω πιο πανω?Αν υποθέσω ότι ένα τέτοιο Α4 θα κάνει μεταχειρισμένο περίπου 9,000 με τα ίδια λεφτά σε ιαπωνικό sedan τι υπάρχει του 2006?
κατ αρχας χαλας τον καυγα μας, αλλα ριξε μια ματια και σε αυτα.
mazda 6 με οση ιαπωνια του εχει μεινει.
toyota avensis με περισσοτερη ιαπωνια απο το mazda.
honda civic.
nissan primera.
καποια απο αυτα ειναι αρκετα κατω απο τα 9000. -
Παλικάρια μου καλά, ο ιάπωνας, εάν ξέρεις του παραγγέλλεις κερδίζεις!.
Βάζεις τα χρήματα στην τράπεζα, και περνεις το μοναδικό για λίγο καιρό. Μετά 2-3 χρόνια το αντιγράφει, όταν διαπιστώσει ότι είναι top η ιδέα!!!!!.....
Στα αρχείδια μου, εάν σε τρία χρόνια βγάλει το ίδιο, εγώ θα παραγγέλλω το καλύτερο.
Έχω καθαρή πώληση, και την απόσβεση καθαρότατη. Αυτό λέγετε εμπόριο θετικό.
Α. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Πριν 4 χρόνια σαν safety στην ανάβαση, θα σε πέρασε το lada niva μου, άσπρο μπλε, με 2200 abarth, με δυο Weber 48 διπλά, και 200 χώρσα!. Το πούλησα με πόνο ψυχής, λόγο μέτρων του ΓΓΑΠ. Ήταν δηλωμένο στην μπουρδελοχώρα…..
Το JIMNY μετά της 10 /12/10!. Αυτό σίγουρα θα σε ξέσκιζε….. που 1480kg που 780…….
Α.Πριν τεσσερα χρονια δεν ειχα το qashqai Αντωνη, και τα τζιποειδη που περιγραφεις θα στεκοντουσαν μπροστα μου μονο αν χρειαζοταν να τα σπρωξω
Κομματια το καναμε το θεμα ΠΑΛΙ.
Και έχεις απόλυτο δίκιο πριν 4 χρόνια. Μα η εξέλιξης βοά!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
γίνετε σε πίστα, με ΟΔΗΓΟΥΣ!.
Α.Κανένα link έχεις για αυτό;
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ειχα καταληξει σε ενα AUDI A4 1.8T (2006)
Αλλα πολλοι μου λενε πως τα γερμανικα εχουν ακριβα ανταλακτικα και οτι δεν ειναι για νεους οδηγους και καλυτερα να παω σε ενα ιαπονεζικο.
Θελω να μου πειτε ποια ειναι η διαφορα αυτη δηλαδη κατα ποσο διαφορουν τα ανταλακτικα και γενικα η συντηρηση ενος ανταξιου ιαπονεζικου αυτοκινητου σε συγκριση με αυτο που αναφερω πιο πανω?Αν υποθέσω ότι ένα τέτοιο Α4 θα κάνει μεταχειρισμένο περίπου 9,000 με τα ίδια λεφτά σε ιαπωνικό sedan τι υπάρχει του 2006?
κατ αρχας χαλας τον καυγα μας, αλλα ριξε μια ματια και σε αυτα.
mazda 6 με οση ιαπωνια του εχει μεινει.
toyota avensis με περισσοτερη ιαπωνια απο το mazda.
honda civic.
nissan primera.
καποια απο αυτα ειναι αρκετα κατω απο τα 9000.Αστα για να συγκρινουμε το avensis και το primera με το Α4 τους λειπουν πολλα ψωμια...Επισης αντι για civic ειναι το accord που πραγματικα ειναι αμαξαρα...
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ειχα καταληξει σε ενα AUDI A4 1.8T (2006)
Αλλα πολλοι μου λενε πως τα γερμανικα εχουν ακριβα ανταλακτικα και οτι δεν ειναι για νεους οδηγους και καλυτερα να παω σε ενα ιαπονεζικο.
Θελω να μου πειτε ποια ειναι η διαφορα αυτη δηλαδη κατα ποσο διαφορουν τα ανταλακτικα και γενικα η συντηρηση ενος ανταξιου ιαπονεζικου αυτοκινητου σε συγκριση με αυτο που αναφερω πιο πανω?Αν υποθέσω ότι ένα τέτοιο Α4 θα κάνει μεταχειρισμένο περίπου 9,000 με τα ίδια λεφτά σε ιαπωνικό sedan τι υπάρχει του 2006?
κατ αρχας χαλας τον καυγα μας, αλλα ριξε μια ματια και σε αυτα.
mazda 6 με οση ιαπωνια του εχει μεινει.
toyota avensis με περισσοτερη ιαπωνια απο το mazda.
honda civic.
nissan primera.
καποια απο αυτα ειναι αρκετα κατω απο τα 9000.απο τα αυτοκινητα που παραθετεις το mazda6 ειναι το μοναδικο made in Japan-Hiroshima......
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ειχα καταληξει σε ενα AUDI A4 1.8T (2006)
Αλλα πολλοι μου λενε πως τα γερμανικα εχουν ακριβα ανταλακτικα και οτι δεν ειναι για νεους οδηγους και καλυτερα να παω σε ενα ιαπονεζικο.
Θελω να μου πειτε ποια ειναι η διαφορα αυτη δηλαδη κατα ποσο διαφορουν τα ανταλακτικα και γενικα η συντηρηση ενος ανταξιου ιαπονεζικου αυτοκινητου σε συγκριση με αυτο που αναφερω πιο πανω?Αν υποθέσω ότι ένα τέτοιο Α4 θα κάνει μεταχειρισμένο περίπου 9,000 με τα ίδια λεφτά σε ιαπωνικό sedan τι υπάρχει του 2006?
κατ αρχας χαλας τον καυγα μας, αλλα ριξε μια ματια και σε αυτα.
mazda 6 με οση ιαπωνια του εχει μεινει.
toyota avensis με περισσοτερη ιαπωνια απο το mazda.
honda civic.
nissan primera.
καποια απο αυτα ειναι αρκετα κατω απο τα 9000.απο τα αυτοκινητα που παραθετεις το mazda6 ειναι το μοναδικο made in Japan-Hiroshima......
αν δεν κανω λαθος κινητηρας FORD
Απορια για Γερμανικα - Ιαπονεζικα αυτοκινητα