-
Το τσεκάρισμα - γέμισμα φρέον είναι κάτι που χρειάζεται ώρα; Γιατί κάποιος μου είχε πει ότι πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο στο μηχάνημα μία ώρα ή κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το τσεκάρισμα - γέμισμα φρέον είναι κάτι που χρειάζεται ώρα; Γιατί κάποιος μου είχε πει ότι πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο στο μηχάνημα μία ώρα ή κάτι τέτοιο...Όταν λες τσεκαρισμα? Για το αν χάνει κι από που? Αυτό που συνήθως κάνουν σε αυτήν την περίπτωση ειναι να σου γεμίσουν φρεον (που όχι δεν παίρνει μια ωρα..μισή συνήθως) και μαζί βάζουν κι ένα ειδικό χρωστικο. Σου λένε να λειτουργησεις μερικές μέρες το a/c και να ξαναπάς, οπότε βλέπουν με ειδικά γυαλιά το που χάνει, καθώς έχει χρωματιστει το σημείο και ανάλογα αποφασίζεται επισκευή κτλ.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Το τσεκαρισμα-συμπληρωμα φρεον, ειναι υποθεση λιγων λεπτων.
Η επαναπληρωση, θελει λιγο χρονο παραπανω. (ελενχος διαρροων, κενο, ψυξη)
Καλο θα ειναι, και ο ελενχος του λιπαντικου, στον κομπρεσορα. (ποσοτητα-καταλληλοτητα)
Θορυβος στον κομπρεσορα, και καταστροφη του, εχουμε και απο ελειψη λαδιου..
Γενικα, μια ωρα, ειναι απαραιτητος χρονος.
Χριστος Ανεστη.... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχω καταλήξει ότι για το AC καλύτερα να το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία καθώς α) κάθε αυτοκίνητο έχει τις ιδιαιτερότητες του και αν δεν το ξέρει ο μάστορας θα ψάχνετε και β) μερικές φορές δεν είναι μόνο το ίδιο το κύκλωμα του AC (μπορεί ας πούμε να έχει κολλήσει το βεντιλατέρ και έτσι να έσκασε το ψυγείο) που έχει το πρόβλημα και μόνο η αντιπροσωπεία έχει όλα τα ανταλλακτικά. Βέβαια χτυπάει κατακούτελα αλλά είναι φθηνότερο από το να πληρώσεις δύο φορές (μια στον έξω μάστορα και μετά στην αντιπροσωπεία που θα το πας επειδή ο έξω δεν έκανε σωστή δουλειά). Τουλάχιστον αυτές ήταν οι δικές μου εμπειρίες με το AC. Μπορείς βέβαια να δοκιμάσεις εξειδικευμένο ανεξάρτητο συνεργείο της μάρκας σου.Έτσι είναι κάποια πράγματα όπως το Air Condition το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και ας είναι αλμυρή η τιμή.
-
Aνοιξα το a/c προχθες ετσι για να δουλεψει λιγο μια και ειχα να το ανοιξω απο περυσι (το ξερω λαθος μου) και ειδα οτι στις μεγαλες σκαλες δηλ 4 και 5 κανει ενα θορυβο σαν κρρρρρρ...στις μικρες ειναι τελειως αθορυβο ενω και η ψυξη ειναι ικανοποιητικοτατη
Επειδη ελεγα αυτες τις μερες να το πηγαινα για μια συντηρηση του a/c (φρεον, απολυμανση κλπ) γιατι δεν ξερω ποτε και αν ειχε γινει απ τον προηγουμενο, τι νομιζετε οτι ειναι αυτος ο θορυβος και αν ειναι κατι ανησυχητικο?
Να προσθεσω τελος οτι σπανια το ανοιγω ακομα και το καλοκαιρι κυριως γιατι με ενοχλει αλλα αν χρειαστει γιατι να μην ειναι σε αψογη λειτουργια
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Aνοιξα το a/c προχθες ετσι για να δουλεψει λιγο μια και ειχα να το ανοιξω απο περυσι (το ξερω λαθος μου) και ειδα οτι στις μεγαλες σκαλες δηλ 4 και 5 κανει ενα θορυβο σαν κρρρρρρ...στις μικρες ειναι τελειως αθορυβο ενω και η ψυξη ειναι ικανοποιητικοτατηΕπειδη ελεγα αυτες τις μερες να το πηγαινα για μια συντηρηση του a/c (φρεον, απολυμανση κλπ) γιατι δεν ξερω ποτε και αν ειχε γινει απ τον προηγουμενο, τι νομιζετε οτι ειναι αυτος ο θορυβος και αν ειναι κατι ανησυχητικο?
Να προσθεσω τελος οτι σπανια το ανοιγω ακομα και το καλοκαιρι κυριως γιατι με ενοχλει αλλα αν χρειαστει γιατι να μην ειναι σε αψογη λειτουργια
εχει πεσει κατι στο ροτορα (φυλλα, ελιες, πετραδακι κλπ) μαλλον.
-
Τελικα ανοιξε κοντα μου ,νεο συνεργειο ,ΒMW & MINI απο 2 παιδια που δουλευαν σε επισημο και πηγα εκει για το Α/C.Οντως θελει μια ωρα για να γινει η δουλεια.Μια χαρα και το aircondition.
-
Μαικ..προβλημα με το κομπρεσερ εχω κι εγω..μονο που στη δικη μου περιπτωση τρυπησε και γι αυτο ψαχνω για αλλαγη...φυσικα οχι καινουργιο γιατι κοστιζει γυρω στα 800 ευρω...στην αρχη ξεκινησε σαν γρατσουνισμα..σαν να εβρισκε καπου..υποθεσαμε με τον μηχανικο που ακουσε τον θορυβο οτι ειναι το ρουλεμαν..κλεισαμε ραντεβου μετα απο 2 μερες...καθως το πηγαινα στο συνεργειο ακουσα ενα μεταλικο θορυβο ο οποιος ηταν το τρυπημα που εκανε...τωρα ψαχνω για κομπρεσερ...το δικο σου προβλημα μαλλον ειναι το ρουλεμαν η ο ιμαντας αν εχεις καιρο να τον αλλαξεις..συμφωνα παντα με τον θορυβο που λες οτι κανει..μην το αφησεις παντως για πολυ...
-
ΚΑλησπερα το κομπρεσερ τρυπαει απο το εμβολακι -μπιελακι που εχει συνιθος οταν το ανοιγοκλινουμε με πολες στροφες στον κινητηρα καλο ειναι να το ανοιγουμε -κλεινουμε με στροφες ρελαντι οταν παμε πχ. με 130 εθνικη βγαζουμε κενο πεφτουν η στροφες οχι τα χλμ. ανοιγουμε ή κλεινουμε και ξαναβαζουμε την ταχυτιτα μας για να συνεχισουμε .
-
Τα aircon των αυτοκινήτων δεν έχουν ένα εμβολάκι και ένα μπιελάκι, έχουν συνήθως 5 -7 έμβολα τα οποία πέρνουν κίνηση από ένα δίσκο με έκκεντρο πάχος
Το χιτώνιο με τις θήκες των εμβόλων
http://web.tradekorea.com/upload_file/p ... 355909.jpgΟ δίσκος
http://image.ec21.com/image/mtcomp/oimg ... ressor.jpgκαι όλη η μονάδα σε 3D μορφή
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ungers.png -
ουαου!!!
δεν το ιξερα οτι ετσι δουλευει .
τουλαχιστον εχω δικιο για το οτι δεν πρεπει να το ζοριζουμε οn-off οταν εχουμε πολες στροφες;;;;
-
Ο χρήστης maik79 έγραψε:
ουαου!!!δεν το ιξερα οτι ετσι δουλευει .
τουλαχιστον εχω δικιο για το οτι δεν πρεπει να το ζοριζουμε οn-off οταν εχουμε πολες στροφες;;;;
Εγω ξερω οτι το κομπρεσερ ανοιγοκλεινει συνεχως.
Οποτε σε ενα αυτοκινητοδρομο με πολλες στροφες αυτο εμπλεκεται μονο του και κλεινει on/off.
Τουλαχιστον εγω το καταλαβαινω οταν ανοιγοκλεινει. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
ουαου!!!
δεν το ιξερα οτι ετσι δουλευει .
τουλαχιστον εχω δικιο για το οτι δεν πρεπει να το ζοριζουμε οn-off οταν εχουμε πολες στροφες;;;;
Εγω ξερω οτι το κομπρεσερ ανοιγοκλεινει συνεχως.
Οποτε σε ενα αυτοκινητοδρομο με πολλες στροφες αυτο εμπλεκεται μονο του και κλεινει on/off.
Τουλαχιστον εγω το καταλαβαινω οταν ανοιγοκλεινει.Έτσι είναι, η σύμπλεξη - αποσύμπλεξη γίνεται ηλεκτρομαγνητικά ( υπάρχει κυκλικός ηλεκτομαγνήτης και δίσκος τριβής και ενα μεγάλο ρουλεμάν μέσα στην τροχαλία του ιμάντα ) την εντολή την παίρνει από τη θερμοκρασία της καμπίνας.
-
Στα παλιά με το κουμπάκι on/off AC συμβαίνει το ίδιο;
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Στα παλιά με το κουμπάκι on/off AC συμβαίνει το ίδιο;Ναί, είναι άλλο ο τρόπος που δίνεται η εντολή ( χειροκίνητα ή αυτόματα ) και άλλο ο τρόπος εμπλοκής του κομπρέσορα, η εντολή αυτόματη ή χειροκίνητη δεν είναι ως προς τον ηλεκτρικά ενεργοποιούμενο συμπλέκτη του κομπρέσορα τίποτα περισσότερο από ένας διακόπτης που κλείνει το κύκλωμα του ηλεκτρομαγνήτη ενεργοποιώντας τον συμπλέκτη να κομπλάρει το κινητό με το ακίνητο μέρος, δες το σαν το αμπραγιάζ του αυτοκινήτου, είναι σε μικρότερη μορφή, χωρίς χτένια και ελατήρια, είναι όμως επίσης ένας δίσκος με υλικό τριβής που ηλεκτρομαγνητικά το κινητό μέρος ( ένας δίσκος που φέρει το υλικό τριβής ) μπλοκάρει με δύναμη επάνω στην επιφάνεια τριβής, σαν το αμπραγιάζ μόνο που γίνεται ακαριαία.
Η απόσταση του δίσκου με το υλικό τριβής είναι ελάχιστη, λιγότερο από 1mm και ρυθμίζεται, αν από την πολύ χρήση δεν μπλοκάρει ο κομπρέσορας πρέπει να ανοιχτεί η τροχαλία και να ρυθμιστεί με φίλερ η απόσταση του δίσκου, τώρα πόσοι το ξέρουν και ακόμα πόσοι το κάνουν είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, όλοι λένε τα έπαιξε ο κομπρέσορας για να πάρουν την προμήθεια από την αγορά του μηχανήματος, αλληλούϊα.
ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΚΟΜΠΡΕΣΕΡ A/C