Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane III
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane III
    • 1
    • 2
    • 158
    • 159
    • 160
    • 161
    • 162
    • 182
    • 183
    • 160 / 183
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    3658
    31101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexis-5 last edited by

      Εγω αλλαξα σημερα τα λαδια στο clio μου και πηρα τα 5W40 evolution SXR με 8€ το λιτρο και αλλα 8 το φιλτρο!
      ...αλλα απο εξω μιας και εγγυηση ΤΕΛΟΣ!

      Εχεις 14.000χλμ και δεν εχει κανει αλλη αλλαγη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jarnot last edited by

        Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:

        Εχεις 14.000χλμ και δεν εχει κανει αλλη αλλαγη?

        1 χρόνο ή 15000km δίνει η Renault. Είμαι εντός αμφότερων πλαισίων (ΟΚ 2 βδομάδες εκπρόθεσμος ).

        Θα μπορούσες επίσης να πάρεις τα λαδάκια μόνος σου, το φίλτρο από το συνεργείο και να τα αλλάξεις ακόμη και σε βενζινάδικο ή οποιοδήποτε συνεργείο.

        Και η εγγύηση; Ή μήπως δεν παίζει ρόλο, παρά μονάχα το κάθε διετία σέρβις να είναι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
        Θέλω βρε και κάρτα καυσαερίων οπότε θα πάω που θα πάω. Θα αλλάξω και φίλτρο, ΟΚ.
        Θα τους πιέσω για την τιμή (παρακαλώ πολύ, μήπως... )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexis-5 last edited by

          Ο χρήστης JarnoT έγραψε:

          Εχεις 14.000χλμ και δεν εχει κανει αλλη αλλαγη?

          1 χρόνο ή 15000km δίνει η Renault. Είμαι εντός αμφότερων πλαισίων (ΟΚ 2 βδομάδες εκπρόθεσμος ).

          Αν το αμαξι θες να το κρατησεις χρονια πολλα χωρις προβληματα ειναι καλο να τα αλλαζει πιο νωρις... στα 10.000 ειναι οριακα καλα! (μαζι με φιλτρο παντα)

          Το λαδι ειναι υγεια!!!

          Εγω παντως τα αλλαζω καθε 10.000 και τα πρωτα τα αλλαξα στα 4500χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            samatistas last edited by

            Με τιμολόγιο που φαίνονται τα λάδια που χρησιμοποίησες και το φίλτρο που αγόρασες, καθώς και σφραγίδα από το συνεργείο που τα άλλαξες, τυπικά δεν έχεις κανένα πρόβλημα με την εγγύηση σου εφόσον χρησιμοποιείς αυτά που προβλέπονται για το αυτοκίνητο. Τα άλλα είναι καραμέλα των εξουσιοδοτημένων, για να κρατάνε το κόσμο πελάτες στο συνεργείο τουλάχιστον τα χρόνια της εγγύησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jimdenin last edited by

              Σε 4 μήνες χοντρικά απο τώρα.

              http://www.autoexpress.co.uk/renault/me ... nd-rumours

              The new Renault Megane will make its debut at the Frankfurt Motor Show 2013...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Αμφιβάλλω για την εγκυρότητα του άρθρου. Η ίδια η Renault για facelift με τη νέα μούρη έχει αναφερθεί. Θα δείξει πάντως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasilism last edited by

                  Λογικα Facelift θα ειναι, αν και καλλιστα μπορουν να το πουν νεα γενια. η Renault εχει πει οτι δεν θα διαφερει τρομερα απο την υπαρχον γενια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    δευτερο facellift?
                    εγω νομιζω πως μιλαμε για το megane 4, δεδομενου πως το mk3 δεν πηγε καλα εμπορικα για να μεινει στην παραγωγη πολλα χρονια οπως το μεγκαν 2 (7χρονια παραγωγης? )
                    ελπιζω η ρενω να συνεχισει τον σχεδιαστικο οιστρο της μετα το κλιο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      samatistas last edited by

                      Και στα Scenic/Grand Scenic την 1η αλλαγή την θεώρησαν απλά ως ΜΥ βελτίωση και το τελευταίο ως facelift, άρα δεν αποκλείεται να γίνει το ίδιο και στο Megane. Δεν αποκλείεται βέβαια και το σενάριο της έκπληξης, προκειμένου να εκμεταλλευτεί τη δυναμική του clio και στη μικρομεσαία κατηγορία και να τονώσει τις πωλήσεις σε κατηγορία κομβική για τις ευρωπαικές πωλήσεις. Πάντως το ΙΙΙ δεν πήγε άσχημα εμπορικά. Τους περισσότερους μήνες της καριέρας του ήταν στο top10 των ευρωπαικών πωλήσεων αν και το ΙΙ είχε χρονιές πολύ πιο δυνατές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        samatistas last edited by

                        2015 η νέα γενιά Megane, άρα facelift λογικά το Σεπτέμβρη:

                        http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2013/05/5-renault.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          edmond last edited by

                          Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                          Τους περισσότερους μήνες της καριέρας του ήταν στο top10 των ευρωπαικών πωλήσεων αν και το ΙΙ είχε χρονιές πολύ πιο δυνατές.

                          θαρω πως 2003-2004 παιζει και να ηταν πρωτο πανευρωπαικα
                          ειχε βγει και COTY μου φαινεται (2003?)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            samatistas last edited by

                            Σωστά θαρείς!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jimdenin last edited by

                              Αν είχε έναν κινητήρα με ιπποδύναμη γύρω στα 160-180 άλογα ως μια ενδιάμεση λύση για κάποιον που θέλει κάτι περισσότερο σε επιδόσεις απο την υπάρχουσα γκάμα κινητήρων και καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες πιστεύω ότι θα ήταν το καλύτερο της κατηγορίας του.

                              Το καλύτερο μικρομεσαίο που έχουν οι γάλλοι αυτή την στιγμή αν σκεφτείς τα C4/DS4 και 308.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
                                Το καλύτερο μικρομεσαίο που έχουν οι γάλλοι αυτή την στιγμή αν σκεφτείς τα C4/DS4 και 308.

                                Δεν θα το έλεγα. Η PSA έχει τους THP και μεγάλη εμπειρία στους diesel. Μηχανικά (αλλά και αισθητικά) πολύ καλύτερες επιλογές. Η Renault έχει τον 1,2 ... και ευτυχώς που έβγαλαν και τον 1,6d.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Πραγματικα σε καμια περιπτωση δεν ειναι ανωτερο απο c4/ds4. Απο 308 λογο παλαιοτητας ισως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Megane Vs C4 σημειώσατε 1.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jimdenin last edited by

                                      Θεωρώ conseo και nonos ότι την ανωτερότητα του Μεγκάν έναντι των προτάσεων της σιτροέν και της Πεζό την κρίνει η οδική συμπεριφορά του πρώτου. Τουλάχιστον στο handling test των πετρελαιοκίνητων μικρομεσαίων που είχε κάνει πρόσφατα το drive το Μεγκάν έβγαινε σε πολλές δοκιμασίες το καλύτερο. Απο ότι ξέρω τα C4/DS4 είναι μέτρια σε αυτό το θέμα.

                                      ( Απλά μια επιφύλαξη στο ότι θα ήθελα να δώ τα αποτελέσματα του handling test που είχε κάνει πάλι το drive στο τεύχος 176 πρίν απο δυό χρόνια αλλά στις βενζινοκίνητες εκδόσεις)

                                      Απο εκεί και πέρα:>Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                      Το καλύτερο μικρομεσαίο που έχουν οι γάλλοι αυτή την στιγμή αν σκεφτείς τα C4/DS4 και 308.

                                      Δεν θα το έλεγα. Η PSA έχει τους THP και μεγάλη εμπειρία στους diesel. Μηχανικά (αλλά και αισθητικά) πολύ καλύτερες επιλογές. Η Renault έχει τον 1,2 ... και ευτυχώς που έβγαλαν και τον 1,6d.

                                      Το έγραψα ήδη το θέμα με την απουσία ενός κινητήρα 150-180 αλόγων ουσιαστικά ανταγωνίσιμου του ΤΗΡ. Αλλά το μόνο μειονέκτημα που δεν διορθώνεται είναι μόνο οι χώροι πίσω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dasimo last edited by

                                        Επειδη τα ειδα και τα δυο αυτα που αναφερετε και κατεληξα στο C4 ,εχωντας το Μεγκαν ΙΙ παλαιοτερα....να πω...οτι
                                        Το Μεγκαν ειναι απαραδεκτο στους πισω χωρους και ιδιατερα στο υψος αλλαμκαι στο πορτ μπαγκαζ.
                                        Το Megane φαινεται να ειναι καλυτερο και λεω φαινεται γιατι δεν ειναι σε συναρμογη σε επιπεδο αντιπροσωπειας, δηλαδη καινουργιο. Εχωβτην εντυπωση οτι στον χρονο αντεχει καλυτερα το C4.
                                        Κινητηρες το Megane κανει παρτυ καιμστην βενζινη με τους TCE αλλα και με τον 1.6 dci. Στην λεπτομερεια κερδιζει το C4 , ειναι εντυπωσιακο ποσο πολυ σε κερδιζει και αρχιζεις να καταλαβαινεις την φιλοσοφια του οσο ζεις με αυτο το αμαξι. Φανταζομαι ομως οτι το ιδιο θα ελεγα και για το Μεγκαν.
                                        Τελικα ισως επειδη το C4 ειναι νεοτερο, να ειναι και οριακα καλυτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Για στρίψιμο δεν μας είπες όμως... Επίσης υπάρχει Μεγκάν 3 εδώ και χρόνια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dasimo last edited by

                                            Το Μεγκαν ΙΙΙ παρουσιαστηκε τελη του 2008 -http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Mégane-
                                            Ειναι ομολογουμενος παλαιοτερο κατα 2 χρονια του C4. Θα ελεγα οτι σαν all around συμπεριφορα θα ελεγε καποιος οτι το Renaul ισως ειναι πιο αποτελεσματικο, απο εκει και περα προκαλω τον οποιοδηποτε να περασει πανω απο τις ελληνικες κατασκευες με το C4 , απλα δεν θα το πιστευει με τη χαρη και μασιφ αισθηση, αλλα και ανεση θα το κανει αυτο.
                                            Τωρα σε θεματα απτης κατασκευης επαναλαμβανω οτι το Μεγκαν ισως δειχνει καλυτερο σε επιπεδο εκθεσης αλλα νομιζω οτι γερναει ¨χειροτερα¨
                                            Παντως οι σχεδιαστες του C4 φαινεται να ειχαν το μεγκαν στο μυαλο τους, επισης ενας γαλλος φιλος που δουλευει σε εταιρια τεχνολοιας στην γαλλια σχετικη με αυτοκινητα μου ειπε οτι το C4 ειναι το καλυτερα φτιαγμενο Γαλλικο μεσαιο ever και οτι μεχρι στιγμης ειναι το μοναδικο που φτιαχνεται αποκλειστικα στην Γαλλια- χωρις αυτο να σημαινει κατι-
                                            Εγω θα επαιρνα το Μεγκαν αν ειχε καλυτερους πισω χωρους. Τωρα πηρα το C4 και σημερα θα το ξαναεπαιρνα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 160 / 183
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr