-
Αλλο το στροφαρισμα κι αλλο το κατεβαζω ταχυτητα και χτυπαω κοφτη καθε 10 δευτερα
-
Μπερδεύεται λίγο
Είχε συνηθίσει άλλο 1600 πρωτύτερα,
τελείως τυχαία μου ήρθε αυτό
ανάγκασες και τον πρόεδρα να πάρει θέση
-
Μπουκωμένο είναι
(τί vvti λέει ο τρομπας, το 4afe είναι )
-
Κοιτούσε 1-2 χρόνια μπροστά , όταν και μπήκε ο VVT-i.
Παίρνει υπεραξία έτσιΣτην Corolla του 91' που είχα, ο 4-AFE έσπερνε, στις μεσαίες
-
Στην Γερμανία, eBay.
-
Απ τις 4 και πάνω μια χαρά πάει το καλό μου
-
Το δικό σου είναι και πιο βαρύ σασί σε σχέση με Corolla και Carina II που πρωτοτοποθετήθηκε.
Το VVT-i έδωσε λίγη παραπάνω ροπή , σε 1000 στροφές λιγότερο.
Θυμάμαι πάντως οτι του άρεσαν ολίγον τι τα λαδερά , νηστίσιμα πάντα
Πόσα έχει γράψει η ΕΥΑ μέχρι σήμερα?
-
Πάσχα έρχεται, οι πιστοί νηστεύουν
375.000 και συνεχίζει
-
1.000.000 να φτάσει και να μην σταματάει με τίποτα!
Celica old school + Beams (που είσαι Μικέ! ) = φοβερό vid
-
1,2 μιλεούνια $ έπιασε ένα ΓΤ 2000 σε δημοπρασία. Πολλές φωτό, μέσα έξω.
http://www.autoblog.com/2013/05/10/1967-toyota-2000gt-most-expensive-asian-car-ever-sol/
-
^ υπέροχο !
In other news, την καημένη την Toyota
Υπερτριπλάσια κέρδη από πέρσι, στα 9,7 δισ.δολ
και μια απο πρόσφατο Toyotafest

http://www.speedhunters.com/2013/05/toy ... -classics/
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
τις προαλλες εχασε κοντα 2 λιτρα ....και αφου συμπληρωθηκε για μια αποσταση κοντα 400 χιλιομετρων να πω; εχει χασει και αλλο. το ποσο ακριβως θα το μαθω αυριο.
να μπουν αλλης πυκνοτητας λαδια ισως; αλλη μαρκα ισως;
μετα απο 4 μηνες και χχχχχχχχχχμμμμμ καμια 5000 χιλιομετρα? (με το ζορι) , συμπληρωθηκαν αλλα 2 λιτρα λαδι.
any comments on that??
(δεν το οδηγησα ουτε μισο χιλιομετρο για τους κακεντρεχής)
-
Μηπως χανει; Πηγαινε το στο Βαγγελη και σηκωστε το για να δειτε αν ειναι λαδωμενο πουθενα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
VW Avensis ειπαμε?
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
Όχι Toyota Passat
-
φριτεζα gti μαλλον.
-
-
popolare
Ο χρήστης MadVinegar έγραψε:
You may get the problem at some point but you also may never get it. There are 2002, 2003, 2004 corollas running without any problem and have passed the 100.000km.The problem was faulty pistons. The 1st generation pistons had only a few oil distribution holes (only 4) and so the oil could not be distributed adequately with result to burn an amount of it after certain kilometers.
In the newer corollas, TOYOTA has replaced the faulty pistons with new ones that have 8 oil distribution holes, and that solved the problem.
This problem was the same for 1.4 (4zzfe), 1.6 (3zzfe) and 1.8 (1zzfe) vvti engines.
At least in Greece where I am from, TOYOTA extends the 6 years warranty by one more year for the specific problem and replaces the engine block (which might have suffered damage) and the pistons/piston rings with the new ones, however, only if you can prove that you have the problem. And this is done by going to TOYOTA to measure your oil level for 2-3 times between 1.000 kilometer intervals, and if they see that the oil level is dropping significanlty, then they proceed to order the new block.
So, if at some time you ever get an oil burning problem (I hope you never do) you have the following options (according to my opinion).
- If the car is within warranty, you visit the local dealer and see if they will undertake to replace the block and pistons.
- If the car is out of warranty, then you must go to a mechanic to check your engine block liners (to see that they have not become oval-shaped from the oilburning) and in case they are in good condition, you just replace your pistons/piston rings with the new-improved ones. If the problem is small, then you can just keep the car as it is but be a little more careful when changing oil (check the oil level more regularly or use a more thick oil etc).
- If your liners are damaged... and the problem deteriorates, then you should look for a new engine.
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... ti/page-13
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
........Μόνο η ζάντα θελει άλλαγμα
Κατα τα λοιπα -
Χρωματαρα και φαντασικο εσωτερικο.
Με μια καλη jdm ζαντουλα θα ειναι τελειο.
TOYOTA FORUM
