To κλειδί στην όλη κουβέντα είναι ότι θέλεις να την αλλάξεις, που σημαίνει ότι την έχει βαρεθεί έστω και λίγο, διότι μόνο αν ήταν θέμα επιλογής από το μηδέν (ποιο από τα δύο) θα είχε νόημα η παράθεση επιχειρημάτων.
Μια χαρά είναι το RX, είναι σα να πληρώνεις με δόσεις τα λιγότερα πάγια σε σχέση με το μερσεντές και μάλιστα ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις. Λίγο θα σε χαλάσει που δουλεύει σα μοτοσυκλέτα και σίγουρα θα νιώσεις τη διαφορά σε ροπή (πιστεύω... το δικό σου μοτέρ το ξέρω από το 210 της εποχής το οποίο είναι ΙΜΗΟ πολύ ψυχωμένο και το μόνο RX που έχω οδηγήσει ήταν αυτό με τα 190 άλογα).
Από την εμπειρία του κουνιάδου μου που το αγόρασε, δυστυχώς, σε εντελώς λάθος εποχή όταν ακόμα ήταν ακριβά, πάρε κάτι που να μην είναι πειραγμένο- όσο γίνεται σε εργοστασιακή μορφή και όσο γίνεται σε καλύτερη κατάσταση αμαξώματος και μηχανικών (όχι μόνο κινητήρα αλλά ψαλίδια, σαζμαν, συμπλέκτες κλπ που έπασχαν από βλακέντιους ιδιοκτήτες). Το μέσο RX στην τιμή του 170 σου θα έχει αλλάξει 2-3 τουλάχιστον ιδιοκτήτες οπότε είναι λίγο δύσκολο... καταλαβαίνεις.
Μεταξύ των δύο, αν είχα τρόπο να τα πληρώνω κανονικά, σίγουρα θα έπαιρνα μια 170 που μου ταιριάζει και στον τρόπο οδήγησης αλλά πλέον θεωρείται και κλασσικό ροουντστερ έχοντας αποβάλλει τη ρετσινιά του γαμπριάτικου. Το RX όμως αρέσει σε πολύ κοινό, ειδικά με την εντελώς ιδιαίτερη χροιά του μοτέρ, το space εσωτερικό (δεν είναι κακό να μπορείς να μεταφέρεις και εναν παραπάνω ή δυο βαλίτσες περισσότερες που και που) και την πολύ καλή συμπεριφορά του (αν και εμένα-βρίστε όσο θέλετε- μου φάνηκε πολύ βαρύ ).
Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα τέλη και το τεκμήριο (αν και σαν παλιό είναι πολύ μειωμένο), μιας και είσαι του αθλήματος με ανταλλακτικά και συνεργεία γιατί δεν κοιτάς για μια πραγματική αναβάθμιση της slk, που δε θα παιδευτείς καθόλου, ούτε να τη βρεις ούτε να την ανταλλάξεις:
R129 280sl
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3285637/