-
OK. Θελω να πω, οτι δεν ειναι κατι νεο να ριχνουν τους ρυπους σε facelift? Εγω νομιζα οτι αλλαζει μονο η εξωτερικη σχεδιαση.
Γνωριζετε αν συμβαινει και σε αλλα μοντελα? -
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
OK. Θελω να πω, οτι δεν ειναι κατι νεο να ριχνουν τους ρυπους σε facelift? Εγω νομιζα οτι αλλαζει μονο η εξωτερικη σχεδιαση.
Γνωριζετε αν συμβαινει και σε αλλα μοντελα?Ναι,και στο σαντερο νομιζω εγινε κατι παρομοιο.
-
Οκ...αρα καλα λετε: ΔΙΠΛΑ ατυχοι πλεον και επισημα...
-
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
OK. Θελω να πω, οτι δεν ειναι κατι νεο να ριχνουν τους ρυπους σε facelift? Εγω νομιζα οτι αλλαζει μονο η εξωτερικη σχεδιαση.
Γνωριζετε αν συμβαινει και σε αλλα μοντελα?Όχι, συχνό φαινόμενο είναι, όπως και να προστίθενται ή να αφαιρούνται στοιχεία του εξοπλισμού, κινητήρες κλπ.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
-
seat ε? το εγκατελειψα. μαλλον το σκοτωσα για 2000 ευρω. seat cordoba 2003 full extra 101 hp.
ξεκινησε με καλες προσδοκιες αλλα στην πορεια καπου στραβωσε.ζημιες.παρα πολλες ζημιες. στο τελος εφτασε μηχανικος της seat να μου λεει οτι το συγκεκριμενο μοντελο ηταν η μεγαλυτερη αποτυχια της εταιριας.
ζημιες που επαθα μεσα σε 10 χρονια:
1.παραθυρα οδηγου και συνοδηγου.
2.πολλαπλασιαστες 3 φορες
3.σασμαν (800 ευρω επισκευη)
4.αισθητηρας λαμδα(2 φορες)
5.αισθητηρας δεν θυμαμαι πως ακριβως τον λενε 200 ευρω
6.κρεμαγιερα(750 ευρω)
7.ακρομπαρα-μπαλακια-ημιμπαρα-λαστιχα ζαμφορ
8.καιει λαδια απο τον τριτο χρονο(δεν με εφταναν 3 λιτρα απο σερβις σε σερβις)
9.τρυπιο ψυγειο
10.αμορτισερακια του μπαγκαζ
11.καποιες φορες μου νεκρωνε το γκαζι ενω ημουν σε πορεια.δεν βρηκαμε ποτε την αιτια.
και δεν ειναι μονο αυτα. ειναι κυριως ο ψυχολογικος πολεμος που μου εκανε καθε τοσο και λιγακι με το να αναβουν λαμπακια δεξια αριστερα. -
Σχεδόν τα ιδια μου έβγαλε το ιμπιζα μου του 2002...
Για να μη πω ακριβώς τα ιδια..
1.παραθυρα οδηγου και συνοδηγου.
2.πολλαπλασιαστες 3 φορες
4.αισθητηρας λαμδα
5. Κατι ρουλεμάν 200 ευρώ
7.ακρομπαρα-μπαλακια-ημιμπαρα-λαστιχα ζαμφορ
8.καιει λαδια απο τον τριτο χρονο
10.αμορτισερακια του πορτ μπαγκαζ -
τα 2 χιλιάρικα είναι λίγα αλλά εκεί έχουν φτάσει οι τιμές. Εχθές βλέπαμε σενικ 1,6 του 2004 με 95χλδ χλμ. Τιμή καινουργιου 22χιλιάρικα τότε, το έδινε 2650 τώρα.
Το σασμάν εγώ το άλλαξα με ανακατασκευασμένο με 550 ευρώ, τιμή που περιλαμβανε κ αλλαγή δίσκο πλατό -
Το δικό μου Leon 2, παρότι πλησιάζει τα 7 χρόνια, είναι εντελώς απροβλημάτιστο. Ούτε την μπαταρία δεν του έχω αλλάξει ακόμα! Μόνο καλά λόγια έχω να πω. Πάντως θυμάμαι στην αντιπροσωπεία πριν καιρό που το είχα πάει για service και είχα ρωτήσει τον πρωτομάστορα (!), για το εάν τα Leon βγάζουν προβλήματα, μου απάντησε 'τα Leon όχι, ποτέ δεν έβγαζαν. Τα ibiza όμως έχουν κάποια προβλήματα...'. Δεν εχω λόγο να μην τον πιστέψω.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα 2 χιλιάρικα είναι λίγα αλλά εκεί έχουν φτάσει οι τιμές. Εχθές βλέπαμε σενικ 1,6 του 2004 με 95χλδ χλμ. Τιμή καινουργιου 22χιλιάρικα τότε, το έδινε 2650 τώρα.
Το σασμάν εγώ το άλλαξα με ανακατασκευασμένο με 550 ευρώ, τιμή που περιλαμβανε κ αλλαγή δίσκο πλατόεδωσα το cordoba και πηρα το scenic μεταχειρισμενο. ελπιζω να μου βγει καλο γιατι αρκετα τραβηξα με το προηγουμενο.
-
Ο χρήστης xxgravexx έγραψε:
τα 2 χιλιάρικα είναι λίγα αλλά εκεί έχουν φτάσει οι τιμές. Εχθές βλέπαμε σενικ 1,6 του 2004 με 95χλδ χλμ. Τιμή καινουργιου 22χιλιάρικα τότε, το έδινε 2650 τώρα.
Το σασμάν εγώ το άλλαξα με ανακατασκευασμένο με 550 ευρώ, τιμή που περιλαμβανε κ αλλαγή δίσκο πλατόεδωσα το cordoba και πηρα το scenic μεταχειρισμενο. ελπιζω να μου βγει καλο γιατι αρκετα τραβηξα με το προηγουμενο.
Scenic 2? Ετοιμασου για φουντο...
-
**Moλις χτες εκλεισα 20.000 χιλιομετρα μεσα σε 17 μηνες με το Seat Ibiza 1.2 tsi sport. **
To αυτοκινητο με εχει ικανοποιησει στο 100%, και απο αποψη λειτουργικοτητας, και επιδοσεων, και οδικης συμπεριφορας, και καταναλωσης.
Τα μονα πταισματα που συνεβησαν ηταν, 1 φορα να μη λειτουργει το αυτοματο κατεβασμα/ανεβασμα του παραθυρου του συνοδηγου (που λυθηκε βγαζοντας/βαζοντας το κλειδι), και 1 φορα που δε μου εδειχνε ενδειξη βενζινης στην οθονη (που λυθηκε βγαζοντας/βαζοντας το κλειδι). Καθυστερηση στο ηλεκτρογκαζο στην οδηγηση δεν εχει οσο κι αν λενε καποιοι, turbo lag εχει ομως κι ειναι αισθητο οσο ανεβαινει η σχεση στο κιβωτιο.
Η καταναλωση σε αυτα τα 20.000 χιλιομετρα ειναι γυρω στο 7,5 λτ/100 χλμ, με χρηση προαστιων και αρκετες μικρομετακινησεις. (και βαρυ ποδι) Λαδι δεν εχει καψει ουτε γραμμαριο, και στα 13.000 χλμ απο τα Divinol 5w-40 ,μπηκαν τα Mobil Super 3000 x1 5w-40.
Οσο για τους τριγμους που ανησυχουσα εξ αρχης, δεν υπαρχουν!!! Ακομα και μετα απο 20.000 το αυτοκινητο ειναι ησυχο, μονο κατι στην πορτα του πορτ μπαγκαζ πρεπει να ακουγεται σε πολυ μεγαλες ανωμαλιες. Ταμπλο,πλαισια,πορτες κλπ δε κανουν κιχ. Ακομα και οποιοι μικροτριγμοι υπαρχουν κατι κρυα πρωινα με 0 βαθμους, εξαφανιζονται μολις δουλεψει το αυτοκινητο για 3 λεπτα.
Τι θα ηθελα?
- Οθονη με περισσοτερες λειτουργικες πληροφοριες.
- Ενα σετ δευτερα πατακια οδηγου/συνοδηγου.
- Φωτα ημερας led απο το f/l.
- Απενεργοποιουμενο ASR. To ESP δε με χαλαει καθολου, ειναι πολυ σωστα ρυθμισμενο και πρεπει να το ζητησεις επιτηδες με το ζορι για να μπει.
- Θα μπορουσε αναμεσα απο τα μπροστινα καθισματα να εχει κατι παραπανω απο ενα χειροφρενο.
- Ενα πιο σπορ λαστιχο πρωτης τοποθετησης! (ξερω ζηταω πολλα)
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
**Moλις χτες εκλεισα 20.000 χιλιομετρα μεσα σε 17 μηνες με το Seat Ibiza 1.2 tsi sport. **To αυτοκινητο με εχει ικανοποιησει στο 100%, και απο αποψη λειτουργικοτητας, και επιδοσεων, και οδικης συμπεριφορας, και καταναλωσης.
Τα μονα πταισματα που συνεβησαν ηταν, 1 φορα να μη λειτουργει το αυτοματο κατεβασμα/ανεβασμα του παραθυρου του συνοδηγου (που λυθηκε βγαζοντας/βαζοντας το κλειδι), και 1 φορα που δε μου εδειχνε ενδειξη βενζινης στην οθονη (που λυθηκε βγαζοντας/βαζοντας το κλειδι). Καθυστερηση στο ηλεκτρογκαζο στην οδηγηση δεν εχει οσο κι αν λενε καποιοι, turbo lag εχει ομως κι ειναι αισθητο οσο ανεβαινει η σχεση στο κιβωτιο.
Η καταναλωση σε αυτα τα 20.000 χιλιομετρα ειναι γυρω στο 7,5 λτ/100 χλμ, με χρηση προαστιων και αρκετες μικρομετακινησεις. (και βαρυ ποδι) Λαδι δεν εχει καψει ουτε γραμμαριο, και στα 13.000 χλμ απο τα Divinol 5w-40 ,μπηκαν τα Mobil Super 3000 x1 5w-40.
Οσο για τους τριγμους που ανησυχουσα εξ αρχης, δεν υπαρχουν!!! Ακομα και μετα απο 20.000 το αυτοκινητο ειναι ησυχο, μονο κατι στην πορτα του πορτ μπαγκαζ πρεπει να ακουγεται σε πολυ μεγαλες ανωμαλιες. Ταμπλο,πλαισια,πορτες κλπ δε κανουν κιχ. Ακομα και οποιοι μικροτριγμοι υπαρχουν κατι κρυα πρωινα με 0 βαθμους, εξαφανιζονται μολις δουλεψει το αυτοκινητο για 3 λεπτα.
Τι θα ηθελα?
- Οθονη με περισσοτερες λειτουργικες πληροφοριες.
- Ενα σετ δευτερα πατακια οδηγου/συνοδηγου.
- Φωτα ημερας led απο το f/l.
- Απενεργοποιουμενο ASR. To ESP δε με χαλαει καθολου, ειναι πολυ σωστα ρυθμισμενο και πρεπει να το ζητησεις επιτηδες με το ζορι για να μπει.
- Θα μπορουσε αναμεσα απο τα μπροστινα καθισματα να εχει κατι παραπανω απο ενα χειροφρενο.
- Ενα πιο σπορ λαστιχο πρωτης τοποθετησης! (ξερω ζηταω πολλα)
μια παρατηρηση,νομιζω το καταλληλο λαδι για αυτους τους κινητηρες ειναι το 5w-30 vw504
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μια παρατηρηση,νομιζω το καταλληλο λαδι για αυτους τους κινητηρες ειναι το 5w-30 vw504
Οχι, το προτεινομενο λαδι για διαστηματα σερβις 15.000 χλμ ειναι προδιαγραφης 502/505.
Και εδω και ενα χρονο προσθεσαν και την προδιαγραφη 504/507.Στο manual μου ομως αναφερει μονο το 502/505.
Αλλα θεωρω το 5w-40 πολυ πιο ταιριαστο λαδι για την Ελλαδα ειδικα το καλοκαιρι, και μειωνεις τις πιθανοτητες να στο καψει. Και ταιριαζει και στο βαρυ μου ποδι. Προσεχω ομως να το ζεσταινω σωστα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
μια παρατηρηση,νομιζω το καταλληλο λαδι για αυτους τους κινητηρες ειναι το 5w-30 vw504
Οχι, το προτεινομενο λαδι για διαστηματα σερβις 15.000 χλμ ειναι προδιαγραφης 502/505.
Και εδω και ενα χρονο προσθεσαν και την προδιαγραφη 504/507.Στο manual μου ομως αναφερει μονο το 502/505.
Αλλα θεωρω το 5w-40 πολυ πιο ταιριαστο λαδι για την Ελλαδα ειδικα το καλοκαιρι, και μειωνεις τις πιθανοτητες να στο καψει. Και ταιριαζει και στο βαρυ μου ποδι. Προσεχω ομως να το ζεσταινω σωστα.
απο τη στιγμη που δεν αναφερει το βιβλιο την vw504 τοτε ναι το 5w40 ειναι η σωστη επιλογη..
και γω 5w40 χρησιμοποιω. -
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
μια παρατηρηση,νομιζω το καταλληλο λαδι για αυτους τους κινητηρες ειναι το 5w-30 vw504
Οχι, το προτεινομενο λαδι για διαστηματα σερβις 15.000 χλμ ειναι προδιαγραφης 502/505.
Και εδω και ενα χρονο προσθεσαν και την προδιαγραφη 504/507.Στο manual μου ομως αναφερει μονο το 502/505.
Αλλα θεωρω το 5w-40 πολυ πιο ταιριαστο λαδι για την Ελλαδα ειδικα το καλοκαιρι, και μειωνεις τις πιθανοτητες να στο καψει. Και ταιριαζει και στο βαρυ μου ποδι. Προσεχω ομως να το ζεσταινω σωστα.
απο τη στιγμη που δεν αναφερει το βιβλιο την vw504 τοτε ναι το 5w40 ειναι η σωστη επιλογη..
και γω 5w40 χρησιμοποιω.Δε την αναφερει. Τον τελευταιο χρονο ηρθε οδηγια απο την VW μου ειπαν στο συνεργειο, και μπορουν να χρησιμοποιηθουν και τα 504/507 και μαλιστα τα προτεινουν κιολας! Αλλα εγω θελω τα 5w-40 και απο γουστο...
-
2ος πολλ/στης σε 3-4.000 χλμ και συνεχιζουμε
-
@ Οrestis.D το αμάξι σου είναι σίγουρα το 1.2 TSI Sport με τις 16άρες, τα sport καθίσματα και χωρίς κλίμα παρά με A/C? Ρωτάω διότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν έχει ASR/ESP, και τα σπάει Α-Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Α.
Για το λάδι, είμαι 90% σίγουρος ότι στο βιβλιαράκι οδηγιών μου γράφει και 504 προδιαγραφή, όπως και να έχει εγώ βάζω Castrol Edge 5W30 και είμαι φουλ ικανοποιημένος, φυσικά δεν έχει κάψει σταγόνα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει σχέση με τις φριτέζες FR/Cupra/Fabia RS/Polo GTI
-
Από το fb. -
Ο χρήστης pl1987 έγραψε:
@ Οrestis.D το αμάξι σου είναι σίγουρα το 1.2 TSI Sport με τις 16άρες, τα sport καθίσματα και χωρίς κλίμα παρά με A/C? Ρωτάω διότι η συγκεκριμένη έκδοση δεν έχει ASR/ESP, και τα σπάει Α-Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Α.Ειναι ειδικη εκδοση το δικο μου. Οπτικα ειναι ιδιο με την σπορτ αλλα σε 5θυρο.
Αλλα εχω βαλει ολο το πακετο των ηλεκτρονικων.
SEAT FORUM