Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Παρκάρισμα σὲ δρόμο μὲ μεγάλη κλίση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 3 / 14
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    272
    3435
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim8 last edited by

      Ο χρήστης harlek έγραψε:

      Έχε υπόψη επίσης ότι τα ελατήρια των βαλβίδων είναι αρκετά προφορτισμένα. Ζουλιούνται πάρα πολύ δύσκολα όταν είναι τοποθετημένα πάνω στην κεφαλή.

      ναι ειναι οντως προφορτισμενα,αλλα δεν παυει να ειναι αστεια τα ''κιλα'' τους για να κρατησουν αυτοκινητο σε κατηφορα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dim8 last edited by

        Ο χρήστης harlek έγραψε:

        Οταν ο ενας κυλινδρος θα εχει φυσιολογικοτατα διαρροη της συμπιεσης μεσω των ελατηριων των εμβολων,μετα απο λιγα εκατοστα που θα τσουλησει το οχημα καποιος αλλος κυλινδρος αρχιζει να βρισκεται σε φαση συμπιεσης.

        ...που κι αυτός όμως θ' αρχίσει να έχει διαρροή με τη σειρά του κι έτσι το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ;

        Ναι αλλα ολα αυτα οταν παει να τσουλησει ενα αυτοκινητο δεν γινονται σιγα-σιγα οπως με το παραδειγμα που εδωσες με το χερι γυρνωντας χωρις μπουζι ωστε να υπαρχει χρονος για να διαφυγει ο συμπιεσμενος αερας.Η ορμη του αυτοκινητου στην κατηφορα παει να το κανει γρηγορα,και εκει δεν προλαβαινει να υπαρξει η διαφυγη απο τα ελατηρια του συμπιεσμενου αερα στους κυλινδρους.Υπολογησε οτι εχεις και χειροφρενο που ενω δεν πιανει τοσο καλα ωστε να ακινητοποιησει το οχημα,εντουτις βοηθαει και αυτο.
        Εαν αφησουμε το αυτοκινητο σε μεγαλη κατηφορα μονο με ταχυτητα και χωρις χειροφρενο,ναι τοτε θα τσουλησει ανεξελεγκτα και επιταχυνομενα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thednick last edited by

          Ο χρήστης dim8 έγραψε:
          οσες φορες εχω κοιταξει σχεσεις σαζμαν παντα την οπισθεν βρισκω κοντυτερη σε σχεση με την 1η.

          Νομίζω ότι τις περισσότερες φορές ισχύει το αντίστροφο. Η όπισθεν είναι λίγο μακρύτερη από την πρώτη. (μια περίπτωση http://www.autoguide.com/new-cars/2013/ ... specs.html )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dim8 last edited by

            Ο χρήστης thednick έγραψε:

            οσες φορες εχω κοιταξει σχεσεις σαζμαν παντα την οπισθεν βρισκω κοντυτερη σε σχεση με την 1η.

            Νομίζω ότι τις περισσότερες φορές ισχύει το αντίστροφο. Η όπισθεν είναι λίγο μακρύτερη από την πρώτη. (μια περίπτωση http://www.autoguide.com/new-cars/2013/ ... specs.html )

            στο δικο μου πχ ειναι αυτες
            1st gear ratio 2.785
            2nd gear ratio 1.950
            3rd gear ratio 1.444
            4th gear ratio 1.096
            5th gear ratio 0.825
            reverse gear 3.416

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Στο Corsa C easytronic (προ facelift o φίλος έχει το facelift) η όπισθεν είναι πιο μακριά πάντως.
              http://www.corsasport.co.uk/board/viewthread.php?tid=42182

              Transmission

              Drive axle: front wheel drive
              Transmission, type: Easytronic, automated manual transmission
              Gear ratios: 1st ratio: 3.73 2nd ratio: 2.14 3rd ratio: 1.41
              4th ratio: 1.12 5th ratio: 0.89
              reverse ratio: 3.31 final drive ratio: 3.94
              Clutch, type: dry single plate

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nintza last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                Βασικά η συμβουλή 1η σε ανηφόρα και όπισθεν σε κατηφόρα δεν είναι 100% σωστή.
                Για να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο θέλεις να βάλεις την κοντύτερη σχέση. Σε όσα αυτοκίνητα ξέρω η όπισθεν είναι πιο μακρυά από την 1η, άρα δε σου δίνει τόσο δυνατό φρένο. Συνεπώς η ακινητοποίηση είναι καλύτερη με 1η και αυτός είναι ο λόγος που με το που έβαλες όπισθεν 'έφυγες'.
                Όμως, ένας άπειρος οδηγός κινδυνεύει σε χειροκίνητο να βάλει μπρος χωρίς να έχει νεκρά/πατάει συμπλέκτη. Αν έχει όπισθεν και είναι σε κατηφόρα, το αυτοκίνητο θα του φύγει πολύ λιγότερο από το αν έχει πρώτη.

                Συνεπώς βάζουμε πάντα 1η. Αλλά σε κατηφόρες ένας άπειρος οδηγός υπάρχει κίνδυνος να βάλει μπρος με την 1η κουμπωμένη και να τρακάρει άσχημα.

                εγω ξερω πως η οπισθεν ειναι παντα πιο κοντη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Σε κάποια κιβώτια είναι η πρώτη ποιο κοντή σε άλλα η όπισθεν, δεν υπάρχει πλέον κανόνας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Η αίσθηση του αυτοκινήτου που κυλάει στην κατηφόρα με ταχύτητα είναι κάπως οδοντωτή, νιώθεις δηλαδή πότε συμπιέζει και πότε δεν κρατάει άλλο μέχρι να συμπιέσει ο επόμενος κύλινδρος. Φυσικά αυτό καθόλου δεν αποκλείει τη συμμετοχή, σε τι βαθμό δεν ξέρω, των ελατηρίων βαλβίδων. Που είναι πολλά, προφορτισμένα, που δεν πιέζονται απευθείας αλλά μέσω αμυγδάλου, που υποπολλαπλασιάζεται σε σχέση με το στρόφαλο οπότε για μένα παίζει δυνατά.

                    Παλιότερα ήταν σύνηθες η όπισθεν να είναι λίγο πιο κοντή αλλά πλέον μάλλον δεν υπάρχει κανόνας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harlek last edited by

                      Αν πάει το αμάξι να φύγει βίαια μπροστά, σίγουρα η συμπίεση θα σου κάνει το δυνατότερο κόψιμο. Όταν όμως είσαι πλέον σταματημένος εις τον κατήφορον χωρίς χειρόφρενο, αυτό που θα σε κρατήσει να μην τσουλήσεις αργά προς τα μπροστά είναι τα ελατήρια βαλβίδων και ορισμένες στατικές τριβές (το 'ξύσιμο' των ελατηρίων των πιστονιών που είπε ο dig8, βάλε και λίγο τους ιμάντες). Η αντίσταση από τα κουζινέτα στροφάλου/εκκεντροφόρων νομίζω είναι μηδαμινή. Το βάρος βολάν κ.λπ. δεν παίζει κανένα ρόλο. ΚαΙ 100 κιλά βολάν σου γυρίζω εγώ με 50 γραμμάρια ροπής, αν μου δόσεις χρόνο και δεν έχω τριβές...

                      Πιστεύω λοιπόν πως μόνιμη ακινητοποίηση σε κατηφόρα είναι αδύνατο να προσφέρει η συμπίεση. Τονίζω το μόνιμη. Είναι περίπου όπως το αμορτισέρ, που αντιστέκεται στις γρήγορες αλλαγές του μήκους του, αλλά δεν είναι αυτό που πραγματικά κρατάει το αμάξι στο ύψος του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dim8 last edited by

                        Ο χρήστης harlek έγραψε:
                        Αν πάει το αμάξι να φύγει βίαια μπροστά, σίγουρα η συμπίεση θα σου κάνει το δυνατότερο κόψιμο. Όταν όμως είσαι πλέον σταματημένος εις τον κατήφορον χωρίς χειρόφρενο, αυτό που θα σε κρατήσει να μην τσουλήσεις αργά προς τα μπροστά είναι τα ελατήρια βαλβίδων και ορισμένες στατικές τριβές (το 'ξύσιμο' των ελατηρίων των πιστονιών που είπε ο dig8, βάλε και λίγο τους ιμάντες). Η αντίσταση από τα κουζινέτα στροφάλου/εκκεντροφόρων νομίζω είναι μηδαμινή. Το βάρος βολάν κ.λπ. δεν παίζει κανένα ρόλο. ΚαΙ 100 κιλά βολάν σου γυρίζω εγώ με 50 γραμμάρια ροπής, αν μου δόσεις χρόνο και δεν έχω τριβές....

                        δλδ εσυ οταν εβγαλες τα μπουζι και γυρισες το μοτερ με το χερι με μια δυναμη περιπου 4-8 κιλων,καταλαβες οτι αυτη η δυναμη των ελατηριων των βαλβιδων θα κρατησει οχημα 800-1000-1500 κιλων που παει να τσουλησει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harlek last edited by

                          Η δύναμη αυτή πολλαπλασιάζεται μέσω του σασμάν κατά πολύ όταν έχεις μέσα πρώτη η όπισθεν. Νομίζω ο υποπολλαπλασιασμός του σασμάν (+ διαφορικού) με αυτές τις σχέσεις είναι κάπου στο 10:1. Δηλαδή, θες π.χ. 60 κιλά για να γυρίσει το μοτέρ μέσω των τροχών. Δηλαδή 30kg.m ανά τροχό. Δεν είναι λίγη αυτή η αντίσταση και μπορεί να σε κρατήσει χωρίς χειρόφρενο σε μέτριες κατηφόρες/ανηφόρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dim8 last edited by

                            Ο χρήστης harlek έγραψε:
                            Η δύναμη αυτή πολλαπλασιάζεται μέσω του σασμάν κατά πολύ όταν έχεις μέσα πρώτη η όπισθεν. Νομίζω ο υποπολλαπλασιασμός του σασμάν (+ διαφορικού) με αυτές τις σχέσεις είναι κάπου στο 10:1. Δηλαδή, θες π.χ. 60 κιλά για να γυρίσει το μοτέρ μέσω των τροχών. Δηλαδή 30kg.m ανά τροχό. Δεν είναι λίγη αυτή η αντίσταση και μπορεί να σε κρατήσει χωρίς χειρόφρενο σε μέτριες κατηφόρες/ανηφόρες.

                            φιλε μου σορρυ αλλα δεν ξερεις τι σου γινεται.Στον οποιοδηποτε κινητηρα εαν βγαλεις τα μπουζι θα τσουλησει ακομα και στην πιο μικρη κατηφορα.Παλι στο ιδιο σημειο στο ιδιο αυτοκινητο εαν βαλεις τα μπουζι δεν θα τσουλησει.Πιστευω να καταλαβαινεις οτι τα ελατηρια των βαλβιδων ειναι αστεια για να κρατησουν 10000 κιλα οταν τα γυρνας με το χερι ανετοτατα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harlek last edited by

                              Θα κάνω μια τελευταία απόπειρα να σε πείσω να το ξανασκεφτείς, κι ας με ξαναθεωρήσεις άσχετο!
                              Είπες ότι για να γυρίσεις το στρόφαλο χωρίς μπουζί θες 5-6 κιλά ροπής, που σου φαίνονται λίγα για να κρατήσουν το αμάξι στην κατηφόρα. Εγώ σου λεώ ότι είναι και λιγότερα, ας πούμε 4.
                              4 κιλά ροπής στο στρόφαλο είναι το 1/3 της μέγιστης ροπής ενός 1400αριού! Σου φαίνεται τόσο παράξενο να ανέβει μια νορμάλ ανηφόρα ένα 1400άρι με πρώτη ταχύτητα, χρησιμοποιώντας '1/3 της δύναμής του' (το 1/3 της μέγιστης ροπής του);
                              Ο υποπολλαπλασιασμός του σασμάν κάνει θαύματα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Τα ελατήρια των βαλβίδων που συμπιέζονται αντιστέκονται στην κίνηση αλλά τα ελατήρια που αποσυμπιέζονται βοηθούν την κίνηση.

                                  Το μόνο που μένει είναι η τριβή στον εκκεντροφόρο κλπ. κλπ. που είναι σημαντική (σαν ποσοστό) στις χαμηλές στροφές του κινητήρα
                                  δηλαδή 30-40% της συνολικής τριβής στο ρελαντί (στις πολύ ψηλές στροφές αυξάνεται η τριβή στα περιφερειακά του κινητήρα, στα πιστόνια και στον στροφαλοφόρο οπότε ο εκκεντροφόρος και οι βαλβίδες έχουν γύρω στο 10% της συνολικής τριβής).

                                  Χωρίς μπουζί οι κινητήρες δεν θέλουν πάνω από 2-3 κιλά για να γυρίσουν και ακόμα και με 1η ταχύτητα δεν χρειάζεται σημαντική κατηφόρα για να τσουλήσει το αμάξι (1-2% κατηφόρα φτάνει).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimau last edited by

                                    Ο χρήστης Χωρὶς ὄνομα χρήστη έγραψε:

                                    Ὅταν ἀποπειράθηκα νὰ βάλω ὄπισθεν,(ὅλ'αὐτὰ μὲ τὸ χειρόφρενο τέρμα λυμένο,τὴ μηχανὴ σβηστή,τὸ τιμόνι μᾶλλον εὐθεῖα,καὶ χωρὶς καθόλου νὰ πατῶ φρένο),ξαφνικὰ ἔφτασε σὲ μερικὰ δεύτερα ἡ ταχύτητα τοῦ αὐτκινήτου 25-30 χιλιόμετρα τὴν ὥρα...

                                    Σύμφωνα με το manual για να παρκάρεις το easytronic: είσαι ακίνητος - πατάς φρένο - τραβάς χειρόφρενο – βάζεις τον λεβιέ στο κέντρο – σβήνεις την μηχανή- αφαιρείς το κλειδί-αν θες για περισσότερη ασφάλεια κλειδώνεις το τιμόνι – βγαίνεις έξω- κλειδώνεις πόρτες – έφυγες.
                                    Για να βάλεις μπροστά: πατάς φρένο –γυρνάς κλειδί στο Ι –ξεκλειδώνεις τιμόνι - βάζεις το λεβιέ στο Ν - γυρνάς κλειδί στο ΙΙΙ -δεν γκαζώνεις- με πατημένο φρένο βάζεις μπρος – λύνεις χειρόφρενο .
                                    Για να ξεκινήσεις: πατάς φρένο – γυρνάς το λεβιέ στο κέντρο- σου δείχνει Α – πατάς γκάζι – έφυγες.
                                    Για να βάλεις όπισθεν : Μόνο όταν το όχημα είναι ακίνητο - η οθόνη δείχνει: R
                                    Αν προσπαθείς να βάλεις όπισθεν ενώ το όχημα κινείται, στην οθόνη αναβοσβήνει το R και η σχέση δεν επιλέγεται.
                                    Τέλος, με σβηστή ανάφλεξη, το easytronic δεν ανταποκρίνεται στην κίνηση του λεβιέ.
                                    ΥΓ. πρόσεξε, αν σου φύγει πάλι σβηστό σε κατηφόρα, θα προκαλέσεις ατύχημα χωρίς να φταίει το αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chor-s-noma-christi last edited by

                                      Ο χρήστης dimau έγραψε:

                                      Ὅταν ἀποπειράθηκα νὰ βάλω ὄπισθεν,(ὅλ'αὐτὰ μὲ τὸ χειρόφρενο τέρμα λυμένο,τὴ μηχανὴ σβηστή,τὸ τιμόνι μᾶλλον εὐθεῖα,καὶ χωρὶς καθόλου νὰ πατῶ φρένο),ξαφνικὰ ἔφτασε σὲ μερικὰ δεύτερα ἡ ταχύτητα τοῦ αὐτκινήτου 25-30 χιλιόμετρα τὴν ὥρα...

                                      Σύμφωνα με το manual για να παρκάρεις το easytronic: είσαι ακίνητος - πατάς φρένο - τραβάς χειρόφρενο – βάζεις τον λεβιέ στο κέντρο – σβήνεις την μηχανή- αφαιρείς το κλειδί-αν θες για περισσότερη ασφάλεια κλειδώνεις το τιμόνι – βγαίνεις έξω- κλειδώνεις πόρτες – έφυγες.
                                      Για να βάλεις μπροστά: πατάς φρένο –γυρνάς κλειδί στο Ι –ξεκλειδώνεις τιμόνι - βάζεις το λεβιέ στο Ν - γυρνάς κλειδί στο ΙΙΙ -δεν γκαζώνεις- με πατημένο φρένο βάζεις μπρος – λύνεις χειρόφρενο .
                                      Για να ξεκινήσεις: πατάς φρένο – γυρνάς το λεβιέ στο κέντρο- σου δείχνει Α – πατάς γκάζι – έφυγες.
                                      Για να βάλεις όπισθεν : Μόνο όταν το όχημα είναι ακίνητο - η οθόνη δείχνει: R
                                      Αν προσπαθείς να βάλεις όπισθεν ενώ το όχημα κινείται, στην οθόνη αναβοσβήνει το R και η σχέση δεν επιλέγεται.
                                      Τέλος, με σβηστή ανάφλεξη, το easytronic δεν ανταποκρίνεται στην κίνηση του λεβιέ.
                                      ΥΓ. πρόσεξε, αν σου φύγει πάλι σβηστό σε κατηφόρα, θα προκαλέσεις ατύχημα χωρίς να φταίει το αυτοκίνητο.

                                      Τί ἐννοεῖς ὅταν λὲς «σβηστὴ ἀνάφλεξι»;Γιατί θὰ προκαλέσω ἀτύχημα χωρὶς νὰ φταίει τὸ αὐτοκίνητο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimau last edited by

                                        1). Ρώτησε τον δασκαλό σου, να σου εξηγήσει Γιατί θὰ προκαλέσεις ἀτύχημα, αν κινείσαι σβηστός στην κατηφόρα.
                                        Αν δεν το καταλαβαίνεις, και συνεχίσεις να το κάνεις, είσαι επικίνδυνος για τους άλλους οδηγούς.
                                        2). σβηστή μηχανή, εννοεί. Να διαβάσεις το manual του αυτοκινήτου σου.
                                        ΥΓ.α). Αν έγραφε κλειστή ανάφλεξη, ή ανοικτό διακόπτη, θα ήταν πιο κατανοητό?
                                        β). αν εφαρμόσεις αυτά που σου γράφω, δεν θα έχεις πια πρόβλημα. Γράψε και ένα ευχαριστώ, τώρα που έμαθες πώς δουλεύει το easytronic, χωρίς να χρειαστεί να ψάχνεις αυτό το έρμο το manual, που μπορεί και να μην το έχεις....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by

                                          Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                          Θα κάνω μια τελευταία απόπειρα να σε πείσω να το ξανασκεφτείς, κι ας με ξαναθεωρήσεις άσχετο!
                                          Είπες ότι για να γυρίσεις το στρόφαλο χωρίς μπουζί θες 5-6 κιλά ροπής, που σου φαίνονται λίγα για να κρατήσουν το αμάξι στην κατηφόρα. Εγώ σου λεώ ότι είναι και λιγότερα, ας πούμε 4.
                                          4 κιλά ροπής στο στρόφαλο είναι το 1/3 της μέγιστης ροπής ενός 1400αριού! Σου φαίνεται τόσο παράξενο να ανέβει μια νορμάλ ανηφόρα ένα 1400άρι με πρώτη ταχύτητα, χρησιμοποιώντας '1/3 της δύναμής του' (το 1/3 της μέγιστης ροπής του);
                                          Ο υποπολλαπλασιασμός του σασμάν κάνει θαύματα!

                                          βγαλε τα μπουζι βαλε ταχυτητα σε κατηφορα χωρις χειροφρενο και κανε το σταυρο σου για το που θα σταματησει το αυτοκινητο σου.
                                          μονο η συμπιεση των κυλινδρων κρατα το αυτοκινητο σε μια κατηφορα με ταχυτητα, η αντισταση απο τα ελατηρια των βαλβιδων ειναι παρα πολυ μικρη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Η συμπίεση σίγουρα το εμποδίζει τον κινητήρα να γυρίσει απότομα. Όμως συμπίεση σε ακίνητο μοτέρ δεν υφίσταται λόγω διαρροών. Η ακινητοποίηση του αυτοκινήτου στην κατηφόρα οφείλεται στα ελατήρια βαλβίδων και σε στατικές τριβές, η αντίσταση των οποίων ενισχύεται λόγω του υποπολλαπλασιασμού στο σασμάν.
                                            Προφανώς υπάρχει διάσταση απόψεων. Δεν υπάρχει πιθανότητα αλλά ούτε και λόγος να συμφωνήσουμε. Ας κρατήσει ο καθένας την άποψή του!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 3 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr