Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σκιστα γερα σε μια μεγαλη στριφοδιαδρομη με αγρια ασφαλτο η ακομα καλυτερα σε πιστα για να φυγει η γυαλαδα και θα δεις πως θα ξανανιωσουνε...
Tα στριβω πια μια φορα το μηνα, ελαχιστη η διαφορα και κραταει για 4-5 μερες...
Πολύ θα ήθελα να ήμουν παρών στις συζητήσεις πριν την απόφαση να βάλουν 215 λάστιχο στο Ibiza 1.2 σου
και στο καπάκι σε αυτές στις οποίες αποφασίστηκε να βάλουν 205 στο νέο Clio RS 200...
Δε το βρισκω λαθος. Κακο δε κανεις πουθενα, το αμαξι κανει αστειες καταναλωσεις και η οποια αυξηση λογω της αυξημενης επιφανειας επαφης ειναι αμελητεα.
Επισης εχει αρκετη ροπη για να τα γυρισει, κι αν λαβεις υποψην οτι γραφω μεχρι τα 110 (με τα ελαστικα που φοραω απο μαμα), δε θελω να φανταστω πως θα ηταν με 205 ή 195...
Επισης κερδιζεις ελαχιστα σε ανεση, πραγμα που το θελω καθοτι ειναι αρκετα σφιχτο. Το αμαξι σιδερωνει περισσοτερο τις μικροανωμαλιες το δρομου δηλαδη με το μεγαλυτερο πελμα.
Κι επισης κερδιζεις σε προσφυση, πραγμα που το χρειαζεσαι, γιατι το στησιμο μου χρησιμοποιει αρκετα την προσφυση των ελαστικων, παρα το πλαισιο κλπ...
Τωρα γιατι οι γαλλικες εταιριες επιμενουν στο 205 ακομα και στους πυραυλους εδαφους-εδαφους που βγαζουν, πανε ρωτα τους... Κατι θα ξερουν λογικα?!