Καλημέρα,
πρόκειται για Kia Picanto 1.2 του 2018 με μπαταρία CMF40L-BCI 40Ah και 354A. Έχει μείνει 3 φορές τους τελευταίους 3 μήνες. Έχει πάρει κανονικά μπροστά με καλώδια τις 2 πρώτες φορές, αλλά σήμερα δεν έπαιρνε. Ίσως ήθελε παραπάνω χρόνο, αλλά είχε κλειστεί ο δρόμος οπότε δεν υπήρχε πολύς χρόνος.
Μετά από έλεγχο με πολύμετρο τις δυο πρώτες φορές δεν φάνηκε κάτι. Τα βολτ της μπαταρίας σε ακινησία αλλά και εν λειτουργία ήταν μεγαλύτερα από 12 και 14, αντίστοιχα. Σήμερα μετά από αρκετά ατυχή μιζαρίσματα έπεσε στα 8V.
Το ερώτημά μου είναι το εξής, έστω ότι δεν φταίει η μπαταρία, τι μπορεί να φταίει? Μίζα και δυναμό?
Μετά από τόσες αποφορτίσεις η μπαταρία δεν θα είναι για αλλαγή? Αν ναι, ποια προτείνετε? Έχω την εντύπωση πως λόγω μικρής βάσης, και εν γένει χώρου, παίρνει μόνο μπαταρίες με διαστάσεις 187X127X227mm. Ήτοι 055 τύπου στα 40Ah.