Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 23
    • Best 0
    • Groups 0

    diosak

    @diosak

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    23
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    diosak Unfollow Follow

    Latest posts made by diosak

    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Καλημέρα,

      πρόκειται για Kia Picanto 1.2 του 2018 με μπαταρία CMF40L-BCI 40Ah και 354A. Έχει μείνει 3 φορές τους τελευταίους 3 μήνες. Έχει πάρει κανονικά μπροστά με καλώδια τις 2 πρώτες φορές, αλλά σήμερα δεν έπαιρνε. Ίσως ήθελε παραπάνω χρόνο, αλλά είχε κλειστεί ο δρόμος οπότε δεν υπήρχε πολύς χρόνος.

      Μετά από έλεγχο με πολύμετρο τις δυο πρώτες φορές δεν φάνηκε κάτι. Τα βολτ της μπαταρίας σε ακινησία αλλά και εν λειτουργία ήταν μεγαλύτερα από 12 και 14, αντίστοιχα. Σήμερα μετά από αρκετά ατυχή μιζαρίσματα έπεσε στα 8V.

      Το ερώτημά μου είναι το εξής, έστω ότι δεν φταίει η μπαταρία, τι μπορεί να φταίει? Μίζα και δυναμό?
      Μετά από τόσες αποφορτίσεις η μπαταρία δεν θα είναι για αλλαγή? Αν ναι, ποια προτείνετε? Έχω την εντύπωση πως λόγω μικρής βάσης, και εν γένει χώρου, παίρνει μόνο μπαταρίες με διαστάσεις 187X127X227mm. Ήτοι 055 τύπου στα 40Ah.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Παιδιά δεν τα έχω...να τα αγοράσω σκέφτομαι από μαγαζί!
      Να το προχωρήσω ή όχι?
      Είναι τα Sachs Performance που βγαίνανε μέχρι το '08 για το αυτοκίνητό μου. Αλλά είναι καινούρια στο κουτί τους, + ότι τα βρήκα 200 από 500+ που είχαν/έχουν..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Πέρα από τις τσιμούχες, που λογικά φαίνεται αν έχουν χαλάσει, τι μπορεί να έχουν πάθει?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Παίζει σε αμορτισέρ καινούρια που κάθονταν στην αποθήκη για 4-5 χρόνια να υπάρχει κάποιο πρόβλημα?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Έχει κανείς άποψη για το σετάκι Sachs Performance που έβγαζε μέχρι πρότινος η Sachs?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Ανταλλακτικά μέσω internet? Αξίζει τον κόπο? Τι λέτε?

      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
      Από mister auto πόσο καιρό κάνουν να έρθουν? Μάλλον με άφησε η αντλία βενζίνης.
      Στην Ελλάδα βρίσκω 340 ευρώ Opel και με 75 ευρώ μοτέρ + φίλτρο (νομίζω Valeo).
      Στο mister auto βρίσκω αντλία BOSCH με 104 ευρώ. Αυτή είναι η 'φουλ' αντλία ή το μοτέρ μόνο?

      edit: μου τη σπάει που το mister auto δε σου έχει ένα δωρεάν τηλέφωνο να τους ρωτήσεις!

      Εμένα με κανονική αποστολή 7 ημέρες.
      Η εταιρία έχει ως βάση τη Γαλλία και από εκεί τα στέλνει όλα νομίζω. Εδώ έχει μόνο 'φορολογική έδρα'.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
      Άν δε κάνει κάποια χλμ ένα ελαστικό,πώς θα καταλάβεις οτι αξίζει;...καλά τα όποια reviews,αλλά μη ξεχνάμε:κάθε ελαστικό,έχει διαφορά από αμάξι σε αμάξι!!

      Από γνωστούς, εμπειρίες χρηστών κλπ..μόνο έτσι αν δεν υπάρχει προσωπική εμπειρία 😉
      Πάντως αν έχετε ενστάσεις όσον αφορά τα Dunlop SportMaxx RT, 'σας έδωσα' και τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 που 1ον. δεν είναι καινούρια και 2ον είναι κάργα τεσταρισμένα.
      Δεν είναι πάντα καλό βέβαια να απορρίπτουμε καθετί δεν νέο, απλά επειδή είναι νέο..
      http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Eagle-F1-Asymmetric-2.htm
      http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SportMaxx-RT.htm

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης green έγραψε:
      Κάπου με προβληματίζει ότι όλοι οι λάστιχαδες αυτό (Dunlop)προτείνουν με επιμονή..

      Για μενα τα Pzero Rosso δεν ειναι πλεον κανενα τρελο λαστιχο... Πολυ καλο για την εποχη του, αλλα μεχρι εκει...
      Γιατι δε κοιτας τα Dunlop SP sport maxx RT που ναι κι αυτα ολοκαινουργια και σιγουρα πολυ φθηνοτερα απ ολα αυτα?

      Συμφωνώ για τα Dunlop Sport Maxx RT.
      Εναλλακτικά υπάρχουν και τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2.
      Νομίζω πρόκειται για τα καλύτερα σ'αυτήν την κατηγορία..

      Μπορεί να είναι λόγω μάρκετινγκ και ποσοστών, μπορεί πάλι επειδή όντως αξίζουν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
      Για μενα τα Pzero Rosso δεν ειναι πλεον κανενα τρελο λαστιχο... Πολυ καλο για την εποχη του, αλλα μεχρι εκει...
      Γιατι δε κοιτας τα Dunlop SP sport maxx RT που ναι κι αυτα ολοκαινουργια και σιγουρα πολυ φθηνοτερα απ ολα αυτα?

      Συμφωνώ για τα Dunlop Sport Maxx RT.
      Εναλλακτικά υπάρχουν και τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2.
      Νομίζω πρόκειται για τα καλύτερα σ'αυτήν την κατηγορία..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Ο χρήστης kavy έγραψε:

      Περισσότερο διασκεδάζω με τα του θορύβου που στην Ελλάδα ουδέποτε μας ένοιαζε μια και λόγω λείας ασφάλτου τα λάστιχα είναι αθόρυβα.

      Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου.

      Μέσα στο αμάξι: Έχοντας πρόσφατη την εμπειρία της αλλαγής ελαστικών στο 207 της γυναίκας μου (από NCT3 185/65/15 σε Eff Grip 195/55/16), είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το καινούριο λάστιχο είναι πιο αθόρυβο. Αφού άρχισα να διακρίνω πλέον άλλους θορύβους σε φρενάρισμα και στρίψιμο τους οποίους πρέπει να ψάξω!!! Μπορεί η πλειοψηφία των χλμ να έχει γίνει μέχρι τώρα στην Εγνατία Οδό που έχει πιο τραχύ οδόστρωμα από το μέσο ελληνικό δρόμο, αλλά η διαφορά είναι εμφανέστατη.

      Έξω από το αμάξι: ένα καλοκαιρινό βράδυ που καθόμουν στο μπαλκόνι, προσπαθώντας να συνέλθω μετά από μετακόμιση άρχισα να παρατηρώ καλύτερα τους ήχους που δημιουργούσαν τα διερχόμενα οχήματα. Για να μην κουράζω, το μεγαλύτερο μέρος του θορύβου που παράγεται από τα σύγχρονα ΙΧ μου έδωσε την εντύπωση ότι προέρχεται από τα ελαστικά. Για όποιον έχει όρεξη, το πλήρες κείμενο εδώ: http://yourgear.gr/index.php/grafoume/kostas-avgikos/95-balkoni-psila-stin-akri-tis-polis.

      Προσωπικά, λοιπόν, καλωσορίζω την οικο-ταμπέλα μιας και δίνει έμφαση σε μία παράμετρο της σχεδίασης των ελαστικών που για χρόνια ήταν σε δεύτερη μοίρα. Δεν ισχυρίζομαι, φυσικά, ότι η 'φίμωση' της κύλισης θα πρέπει να γίνει σε βάρος του κρατήματος, αλλά διάολε με τόση έρευνα γύρω από τα ελαστικά θα πρέπει να μπορούν να βρεθούν απαντήσεις σ' αυτό το δύσκολο σταυρόλεξο!

      +1
      Κι εγω εχω τα ιδια (eff grip performance) και επιβεβαιωνω πληρως τα οσα λες.
      Ειδικα κατι θορυβοι που ακουω υποπτευομαι πως προερχονται απο καπου στο κιβωτιο ή διαφορικο... 😕 και πρόσφατα αλλαξα και αξονα διαφορικου!
      Τελος παντων, αθορυβα αλλα προσοχη σε λακουβες και πεζοδρομια λογω μαλακων πλαϊνών!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      diosak
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr