-
Μπορείς να το κλειδώσεις με το κλειδί απλά. Ή κι αυτό ενεργοποιεί τον συναγερμό;
Με βολεύει αφάνταστα πάντως κλείδωμα+παράθυρα 2 σε 1. -
Είναι μπελάς. Πρέπει να βγάλεις από την 'κάρτα' το μικρό κλειδάκι ασφαλείας. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον να το κάνει επίτηδες αυτό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι καλοί συναγερμοί δεν σκούζουν απλά. 'Κόβουν' το μοτέρ σε διάφορα σημεία (παροχή καυσίμου, σπινθηριστές κλπ) και δεν παίρνει μπρος με τίποτα! Έχουν αισθητήρες ακόμα και για την αλλαγή κλίσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση φορτώματος σε φορτηγό. Φυσικά προσφέρουν κι άλλες ευκολίες όπως αυτόματο κλείσιμο παραθύρων, ηλιοροφών και κλειδαριών. Ακόμα προστασία από hi-jacking καθώς αν ανοιχτεί η πόρτα με τον κινητήρα αναμμένο το αυτοκίνητο ακινητοποιείται μετά από λίγη ώρα αν δεν ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία απενεργοποίησης. Επίσης έχουν τηλεειδοποίηση, λειτουργία valet (όπου ο παρκαδόρος έχει λίγα μόνο λεπτά μέχρι να παρκάρει και μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, αλλά και δορυφορικό tracker. Κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι συναγερμός = ίου-ίου.Πριν πολλά χρόνια μεγάλη εταιρεία του χώρου έδινε πολλά εκατομμύρια Δρχ σε όποιον μπορούσε σε έναν διαγωνισμό να κλέψει αυτοκίνητο που είχε συναγερμό της και μάλιστα έχοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου και απεριόριστο χρόνο. Τα λεφτά έμειναν στην εταιρεία...
Δηλαδή, οι συναγερμοί αυτοί με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο και αυτά τα ηλεκτρονικά δε μπορούν να σπάσουν με τίποτα.
Seems legit.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αυτο που μπορείς να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις τον αισθητήρα κλίσης και εσωτερικής κίνησης πατώντας δυο φορές το κουμπί του κλειδώματος, για περιπτώσεις που είσαι σε πλοίο, που αφηνεις σκυλο στο αυτοκινητο κλπ.Α ναι?
Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις...και το είχα πάντα απορία πως γίνεται αυτό.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Οι καλοί συναγερμοί δεν σκούζουν απλά. 'Κόβουν' το μοτέρ σε διάφορα σημεία (παροχή καυσίμου, σπινθηριστές κλπ) και δεν παίρνει μπρος με τίποτα! Έχουν αισθητήρες ακόμα και για την αλλαγή κλίσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση φορτώματος σε φορτηγό. Φυσικά προσφέρουν κι άλλες ευκολίες όπως αυτόματο κλείσιμο παραθύρων, ηλιοροφών και κλειδαριών. Ακόμα προστασία από hi-jacking καθώς αν ανοιχτεί η πόρτα με τον κινητήρα αναμμένο το αυτοκίνητο ακινητοποιείται μετά από λίγη ώρα αν δεν ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία απενεργοποίησης. Επίσης έχουν τηλεειδοποίηση, λειτουργία valet (όπου ο παρκαδόρος έχει λίγα μόνο λεπτά μέχρι να παρκάρει και μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, αλλά και δορυφορικό tracker. Κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι συναγερμός = ίου-ίου.
Πριν πολλά χρόνια μεγάλη εταιρεία του χώρου έδινε πολλά εκατομμύρια Δρχ σε όποιον μπορούσε σε έναν διαγωνισμό να κλέψει αυτοκίνητο που είχε συναγερμό της και μάλιστα έχοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου και απεριόριστο χρόνο. Τα λεφτά έμειναν στην εταιρεία...
Δηλαδή, οι συναγερμοί αυτοί με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο και αυτά τα ηλεκτρονικά δε μπορούν να σπάσουν με τίποτα.
Seems legit.
Αν ξέρεις που ακριβώς είναι τα κυκλώματα και που και πως επενεργούν. Πλακέτες κρυμμένες μέσα στο αυτοκίνητο, πλακέτες στον χώρο του κινητήρα, καλώδια παντού. Good luck with that!!! Δύο μέρες θέλει ο μάστορας για να τοποθετήσει έναν τέτοιον συναγερμό...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
. Προφανώς και οι σοβαροί κλέφτες θα ενοχληθούν από το immobilizer πολύ περισσότερο από τον καλύτερο και state-of-the-art συναγερμό.Ειδικα στις BMW το immobilizer δεν τους εχει ενοχλησει καθολου μα καθολου.Τα βαζουν μπροστα απο τη θυρα OBD...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι καλοί συναγερμοί δεν σκούζουν απλά. 'Κόβουν' το μοτέρ σε διάφορα σημεία (παροχή καυσίμου, σπινθηριστές κλπ) και δεν παίρνει μπρος με τίποτα! Έχουν αισθητήρες ακόμα και για την αλλαγή κλίσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση φορτώματος σε φορτηγό. Φυσικά προσφέρουν κι άλλες ευκολίες όπως αυτόματο κλείσιμο παραθύρων, ηλιοροφών και κλειδαριών. Ακόμα προστασία από hi-jacking καθώς αν ανοιχτεί η πόρτα με τον κινητήρα αναμμένο το αυτοκίνητο ακινητοποιείται μετά από λίγη ώρα αν δεν ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία απενεργοποίησης. Επίσης έχουν τηλεειδοποίηση, λειτουργία valet (όπου ο παρκαδόρος έχει λίγα μόνο λεπτά μέχρι να παρκάρει και μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, αλλά και δορυφορικό tracker. Κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι συναγερμός = ίου-ίου.
Πριν πολλά χρόνια μεγάλη εταιρεία του χώρου έδινε πολλά εκατομμύρια Δρχ σε όποιον μπορούσε σε έναν διαγωνισμό να κλέψει αυτοκίνητο που είχε συναγερμό της και μάλιστα έχοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου και απεριόριστο χρόνο. Τα λεφτά έμειναν στην εταιρεία...
Δηλαδή, οι συναγερμοί αυτοί με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο και αυτά τα ηλεκτρονικά δε μπορούν να σπάσουν με τίποτα.
Seems legit.
Αν ξέρεις που ακριβώς είναι τα κυκλώματα και που και πως επενεργούν. Πλακέτες κρυμμένες μέσα στο αυτοκίνητο, πλακέτες στον χώρο του κινητήρα, καλώδια παντού. Good luck with that!!! Δύο μέρες θέλει ο μάστορας για να τοποθετήσει έναν τέτοιον συναγερμό...
Ναι, και? Θα κόψουν το κίτρινο καλώδιο αντι για το καφέ και θα γίνει έκρηξη;
-
Ο αισθητηρας κινησης τις καμπινας λογικα απενεργοποιειται με καποιο κουμπι. Στα volvo ειναι στη πλαφονιερα, στα audi στην πορτα του οδηγου...καπου θα το εχει κι η Bmw.
Οι εργοστασιακοι συναγερμοι εχουν επισης τη δυνατοτητα να συνδυαστουν με gps tracking, οπως και με ενα σωρο αλλες υπηρεσιες διαθεσιμες για πανω απο μια 10ετια, αλλα τιποτα απο αυτα στην χωρα μας. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ο αισθητηρας κινησης τις καμπινας λογικα απενεργοποιειται με καποιο κουμπι. Στα volvo ειναι στη πλαφονιερα, στα audi στην πορτα του οδηγου...καπου θα το εχει κι η Bmw.
Οι εργοστασιακοι συναγερμοι εχουν επισης τη δυνατοτητα να συνδυαστουν με gps tracking, οπως και με ενα σωρο αλλες υπηρεσιες διαθεσιμες για πανω απο μια 10ετια, αλλα τιποτα απο αυτα στην χωρα μας.Όλα αυτά ελέγχονται από κάποιους εγκεφάλους οι οποίοι μπορούν να ξεγελαστούν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πριν πολλά χρόνια μεγάλη εταιρεία του χώρου έδινε πολλά εκατομμύρια Δρχ σε όποιον μπορούσε σε έναν διαγωνισμό να κλέψει αυτοκίνητο που είχε συναγερμό της και μάλιστα έχοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου και απεριόριστο χρόνο. Τα λεφτά έμειναν στην εταιρεία...Πριν αρκετα χρονια σε καποια γεννια της 7αρας ειχε ισχυριστει το ιδιο και η bmw..την επομενη μερα ειχαν στειλει video απο μακαρονολαντ
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Ο αισθητηρας κινησης τις καμπινας λογικα απενεργοποιειται με καποιο κουμπι. Στα volvo ειναι στη πλαφονιερα, στα audi στην πορτα του οδηγου...καπου θα το εχει κι η Bmw.
Οι εργοστασιακοι συναγερμοι εχουν επισης τη δυνατοτητα να συνδυαστουν με gps tracking, οπως και με ενα σωρο αλλες υπηρεσιες διαθεσιμες για πανω απο μια 10ετια, αλλα τιποτα απο αυτα στην χωρα μας.Όλα αυτά ελέγχονται από κάποιους εγκεφάλους οι οποίοι μπορούν να ξεγελαστούν.
Δεν νομιζω οτι ειναι το πιο ευκολο πραγμα στον κοσμο, αλλα θα συμφωνησω σε κατι..Αν εχει βαλει καποιος στο ματι το αυτοκινητο σου (κι οχι μονο) σιγουρα θα βρει τον τροπο να παρακαμψει καθε εμποδιο για να το κλεψει.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Οι καλοί συναγερμοί δεν σκούζουν απλά. 'Κόβουν' το μοτέρ σε διάφορα σημεία (παροχή καυσίμου, σπινθηριστές κλπ) και δεν παίρνει μπρος με τίποτα! Έχουν αισθητήρες ακόμα και για την αλλαγή κλίσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση φορτώματος σε φορτηγό. Φυσικά προσφέρουν κι άλλες ευκολίες όπως αυτόματο κλείσιμο παραθύρων, ηλιοροφών και κλειδαριών. Ακόμα προστασία από hi-jacking καθώς αν ανοιχτεί η πόρτα με τον κινητήρα αναμμένο το αυτοκίνητο ακινητοποιείται μετά από λίγη ώρα αν δεν ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία απενεργοποίησης. Επίσης έχουν τηλεειδοποίηση, λειτουργία valet (όπου ο παρκαδόρος έχει λίγα μόνο λεπτά μέχρι να παρκάρει και μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, αλλά και δορυφορικό tracker. Κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι συναγερμός = ίου-ίου.
Πριν πολλά χρόνια μεγάλη εταιρεία του χώρου έδινε πολλά εκατομμύρια Δρχ σε όποιον μπορούσε σε έναν διαγωνισμό να κλέψει αυτοκίνητο που είχε συναγερμό της και μάλιστα έχοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου και απεριόριστο χρόνο. Τα λεφτά έμειναν στην εταιρεία...
Δηλαδή, οι συναγερμοί αυτοί με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο και αυτά τα ηλεκτρονικά δε μπορούν να σπάσουν με τίποτα.
Seems legit.
Αν ξέρεις που ακριβώς είναι τα κυκλώματα και που και πως επενεργούν. Πλακέτες κρυμμένες μέσα στο αυτοκίνητο, πλακέτες στον χώρο του κινητήρα, καλώδια παντού. Good luck with that!!! Δύο μέρες θέλει ο μάστορας για να τοποθετήσει έναν τέτοιον συναγερμό...
Ναι, και? Θα κόψουν το κίτρινο καλώδιο αντι για το καφέ και θα γίνει έκρηξη;
Ποιο από όλα; Αυτά που βρίσκονται στον κινητήρα; Αυτά που βρίσκονται στο ταμπλώ; Αυτά που βρίσκονται κάτω από την μοκέτα στα πόδια του οδηγού; Το μισό αυτοκίνητο ξηλώνεται σε τέτοιες εγκαταστάσεις. Δεν βγάζεις άκρη που είναι τι.
-
Πλέον το ιμομπιλάιζερ υπάρχει άσχετα από το συναγερμό και χωρίς το κλειδί είναι πολύ δύσκολο να το βάλει μπρος και να φύγει. Σε αυτά τα αυτοκίνητα ο συναγερμός είναι απλά μια σειρήνα που βαράει όταν ανοίξει το καπώ, οι πόρτες, κινηθεί κάποιος μέσα ή το πάρει γερανός.
Οι λειτουργίες παραθύρων, οροφής και κλειδώματος πάλι άσχετες από το συναγερμό είναι.
Το να μην σου πιάνει το χέρι το παράθυρο το έχει και η δικιά μου 4πορτη του 1997 οπότε ούτε καινούργιο πράμα είναι ούτε αφορά μόνο στα χωρίς πλαίσιο.
Επίσης αν κλειδώσεις με το κλειδί πέρα από το τέρμα που κάνει το διπλό κλείδωμα τότε δεν ανοίγει από μέσα, δηλαδή κλειδώνεις τα παιδιά σου μέσα. Υπάρχει κόλπο για να ξεκλειδωθείς αν είσαι μέσα αλλά δεν το θυμάμαι. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επίσης αν κλειδώσεις με το κλειδί πέρα από το τέρμα που κάνει το διπλό κλείδωμα τότε δεν ανοίγει από μέσα, δηλαδή κλειδώνεις τα παιδιά σου μέσα. Υπάρχει κόλπο για να ξεκλειδωθείς αν είσαι μέσα αλλά δεν το θυμάμαι.
Αυτο ειναι το superlock.Πλεον μπαινει σε λειτουργια παντα μολις κλειδωσεις απο το τηλεκοντρολ.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι καλοί συναγερμοί δεν σκούζουν απλά. 'Κόβουν' το μοτέρ σε διάφορα σημεία (παροχή καυσίμου, σπινθηριστές κλπ) και δεν παίρνει μπρος με τίποτα! Έχουν αισθητήρες ακόμα και για την αλλαγή κλίσης του αυτοκινήτου σε περίπτωση φορτώματος σε φορτηγό. Φυσικά προσφέρουν κι άλλες ευκολίες όπως αυτόματο κλείσιμο παραθύρων, ηλιοροφών και κλειδαριών. Ακόμα προστασία από hi-jacking καθώς αν ανοιχτεί η πόρτα με τον κινητήρα αναμμένο το αυτοκίνητο ακινητοποιείται μετά από λίγη ώρα αν δεν ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία απενεργοποίησης. Επίσης έχουν τηλεειδοποίηση, λειτουργία valet (όπου ο παρκαδόρος έχει λίγα μόνο λεπτά μέχρι να παρκάρει και μετά το αυτοκίνητο ακινητοποιείται, αλλά και δορυφορικό tracker. Κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι συναγερμός = ίου-ίου.
Πριν πολλά χρόνια μεγάλη εταιρεία του χώρου έδινε πολλά εκατομμύρια Δρχ σε όποιον μπορούσε σε έναν διαγωνισμό να κλέψει αυτοκίνητο που είχε συναγερμό της και μάλιστα έχοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου και απεριόριστο χρόνο. Τα λεφτά έμειναν στην εταιρεία...
Δηλαδή, οι συναγερμοί αυτοί με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ακινητοποιούν το αυτοκίνητο και αυτά τα ηλεκτρονικά δε μπορούν να σπάσουν με τίποτα.
Seems legit.
Αν ξέρεις που ακριβώς είναι τα κυκλώματα και που και πως επενεργούν. Πλακέτες κρυμμένες μέσα στο αυτοκίνητο, πλακέτες στον χώρο του κινητήρα, καλώδια παντού. Good luck with that!!! Δύο μέρες θέλει ο μάστορας για να τοποθετήσει έναν τέτοιον συναγερμό...
Ναι, και? Θα κόψουν το κίτρινο καλώδιο αντι για το καφέ και θα γίνει έκρηξη;
Ποιο από όλα; Αυτά που βρίσκονται στον κινητήρα; Αυτά που βρίσκονται στο ταμπλώ; Αυτά που βρίσκονται κάτω από την μοκέτα στα πόδια του οδηγού; Το μισό αυτοκίνητο ξηλώνεται σε τέτοιες εγκαταστάσεις. Δεν βγάζεις άκρη που είναι τι.
Μα αυτό ακριβώς λέω.
Δε χρειάζεται να ψαχουλεύουν για να κόψουν καλώδια.
Ότι κλειδώνει ηλεκτρονικά, ξεκλειδώνει. Εύκολα, δύσκολα, πολύ δύσκολα, αδιάφορο. Το σίγουρο είναι ότι ξεκλειδώνει.
-
Σίγουρα όχι στο διάστημα λεπτών που χρειάζεται να για κλέψεις ένα αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε έχει τηλεειδοποίηση κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σίγουρα όχι στο διάστημα λεπτών που χρειάζεται να για κλέψεις ένα αυτοκίνητο. Για αυτό άλλωστε έχει τηλεειδοποίηση κλπ.Θα έχουν τον τρόπο ξεκλειδώματος έτοιμο. Όλα αυτά αποτρέπουν τους ψηλικατζήδες και τους πιτσιρικάδες. Ή κάνουν τους επαγγελματίες να πάνε στο επόμενο, αν δε θέλουν σώνει και καλά το δικό σου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτο που μπορείς να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις τον αισθητήρα κλίσης και εσωτερικής κίνησης πατώντας δυο φορές το κουμπί του κλειδώματος, για περιπτώσεις που είσαι σε πλοίο, που αφηνεις σκυλο στο αυτοκινητο κλπ.
Α ναι?
Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις...και το είχα πάντα απορία πως γίνεται αυτό.
manual mate
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Αυτο που μπορείς να κάνεις είναι να απενεργοποιήσεις τον αισθητήρα κλίσης και εσωτερικής κίνησης πατώντας δυο φορές το κουμπί του κλειδώματος, για περιπτώσεις που είσαι σε πλοίο, που αφηνεις σκυλο στο αυτοκινητο κλπ.
Α ναι?
Κοίτα να δεις τι μαθαίνεις...και το είχα πάντα απορία πως γίνεται αυτό.
manual mate
Μαλακία όμως αν δεν είσαι σίγουρος ότι ότι το κλείδωσες. Οπότε πρέπει να το ξεκλειδώσεις και μετά από την αρχή.
BMW FORUM