-
Το φόρουμ αυτό είναι σημείο αναφοράς για πολύ κόσμο. Θα είναι κρίμα αν οι ιδιοκτήτες του το αφήσουν να σβήσει
-
Και το ίδιο το περιοδικό είναι πολύ κρίμα να σβήσει άλλα...
-
Πολλοί ξεκινάνε σελίδες/φόρουμ από το μηδέν και οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να κερδίσουν την προσοχή του κόσμου.
Ο χώρος εδώ έχει ήδη όνομα και αναγνώριση. Θα ήταν μια χαμένη ευκαιρία αν απλά το κλείσουν.Βασικά οι περισσότεροι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονται για το περιοδικό, φαντάζομαι δε θα γνωρίζουν καν σε τι κατάσταση βρίσκεται...
-
Ο χρήστης ambient έγραψε:
Πολλοί ξεκινάνε σελίδες/φόρουμ από το μηδέν και οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να κερδίσουν την προσοχή του κόσμου.
Ο χώρος εδώ έχει ήδη όνομα και αναγνώριση. Θα ήταν μια χαμένη ευκαιρία αν απλά το κλείσουν.Βασικά οι περισσότεροι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονται για το περιοδικό, φαντάζομαι δε θα γνωρίζουν καν σε τι κατάσταση βρίσκεται...
Αυτό που λες είναι σωστό. Και το περιοδικό και το forum είναι κρίμα να κλείσουν για διαφορετικούς λόγους.
Τώρα ότι πολλοί (όχι μόνο επισκέπτες) που μπαίνουν εδώ δεν αγοράζουν και δεν ενδιαφέρονται ούτε στο ελάχιστο για το περιοδικό είναι μια άλλη πραγματικότητα. Αν οι τόσες χιλιάδες άτομα που είναι εδώ μέλη (έστω και όχι τόσο ενεργοί) αγόραζαν το περιοδικό ίσως να μην έφτανε σε αυτή τη κατάσταση. -
Ασχέτως από την τύχη των 4Τ, το φόρουμ έχει προοπτικές για εξέλιξη.
Μακάρι να βρεθούν άνθρωποι με όρεξη και κεφάλαιο να το αναπτύξουν. -
Μήπως όμως η τύχη του forum εξαρτάται από τη τύχη του περιοδικού;
-
Ο χρήστης ambient έγραψε:
Ασχέτως από την τύχη των 4Τ, το φόρουμ έχει προοπτικές για εξέλιξη.
Μακάρι να βρεθούν άνθρωποι με όρεξη και κεφάλαιο να το αναπτύξουν.Δλδ τι προοπτικές εξέλιξης μπορεί να έχει ένα forum?
Να στηθεί ένα site γύρω από αυτό; Τύπου myphone ας πούμε; -
Ζήτω που καήκαμε...
-
To forum μπορει να γινει συνδρομητικο, με καποια μικρη συνδρομη ετησια απο καθε μελος, non-refundable,
μπορει να βαλει διαφημισεις μπολικες, ωστε τουλαχιστον να βγαζει τα εξοδα του. Το θεμα διαχειρισης (απο τεχνικη σκοπια) δεν ξερω ποσο δυσκολο/δαπανηρό ειναι. Εχει κανεις ιδεα?Ενα βασικο κομματι ειναι οτι η επωνυμια '4τροχοι' κλπ, λογικα ειναι κατοχυρωμενη σε φυσικο προσωπο ή/και εταιρια και δε θα μπορει να χρησιμοποιηθεί εφοσον δεν συναινεσει/δν πληρωθει το προσωπο/εταιρια.
-
Το site των 4τροχων παντως συνεχιζει κανονικα.Ενημερωνεται καθημερινα.Δεν θα ηταν ασχημη ιδεα να παραμεινει το περιοδικο μονο σε ηλεκτρονικη μορφη...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οπότε τελικά η πιο ρεαλιστική πρόταση είναι οι ιδέες που κατέθεσα πριν μερικές σελίδες (αν δε τις έχουν σβήσει και αυτές οι mods) -
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Ασχέτως από την τύχη των 4Τ, το φόρουμ έχει προοπτικές για εξέλιξη.
Μακάρι να βρεθούν άνθρωποι με όρεξη και κεφάλαιο να το αναπτύξουν.Δλδ τι προοπτικές εξέλιξης μπορεί να έχει ένα forum?
Να στηθεί ένα site γύρω από αυτό; Τύπου myphone ας πούμε;Είναι και αυτό μια πρόταση, αλλά - όπως έχουν αναφέρει κάποιοι παραπάνω - θα ήταν καλύτερο/πιο κερδοφόρο αν οι 4Τ π.χ. εξελίσσονταν σε portal με θέμα την αυτοκίνηση με το forum να λειτουργεί υποστηρικτικά.
Δε βλέπω το λόγο γιατί να μην είναι εφικτό. Συγγενής μου δουλεύει ως δημοσιογράφος σε μεγάλη ηλεκτρονική σελίδα (φυσικά χωρίς συνδρομή) η οποία μάλιστα εξελίχθηκε από το μηδέν. Ενώ τα έντυπα μέσα παραπαίουν, αυτοί τα πάνε όλο και καλύτερα.
-
Πολυ ασχημα νεα δηλαδη. Απο οτι φαινεται το οριστικο κλεισιμο των ΤΕ, του site και του φορουμ δεν το γλυτωνουμε.
Μιας και προσφερθηκατε κ. Χατηρα, η δοκιμη της F50 στο Fiorano θα ηταν ευπροσδεκτη...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
μπορεί κάποιοι να με ειρωνευτείτε για το συγκεκριμένο μήνυμα όμως έχω στενοχωρηθεί πολύ που έκλεισαν οριστικά οι 4τ...είχα μέσα μου αφελέστατα την ελπίδα ότι κάτι θα γίνει, ότι θα επιβιώσει το περιοδικό, το site, το φόρουμ...
Βλέποντας ποστ σαν αυτό του Σ.Χατηρά καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει επιστροφή! -
Ο χρήστης ieron έγραψε:
To site λειτουργεί εντελώς προαιρετικά, από την πλευρά μου. 11 χρόνια κάθε μέρα στη διαχείριση ειδήσεων των Τροχών και του Ωτομπίλντ, δεν αλλάζεις εύκολα συνήθειες. Θα συνέχιζα κανονικά και με πλήρη ενημέρωση σε όλα τα πεδία, αν είχα μια ένδειξη ότι το site θα διατηρηθεί. Δεν έχω και κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο μάταιο να ενημερώνεις μακριά από το γραφείο σου κάτι που -επί της ουσίας- δεν υπάρχει. Μάλλον θα γεμίσει όλο με επετειακά θέματα από παλιά τεύχη. Αν κάποιο από αυτά τα θέματα σας αρέσει και θέλετε να το δείτε αναρτημένο, πείτε μου, αν το έχω στα αρχεία μου θα το κάνω για σας, για μας, για όποιον τέλως πάντων μπορεί να το εκτιμήσει...
Σπύρος ΧατήραςΣας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε, για να έχουμε κι εμείς μια ιδέα του τι πραγματικά συμβαίνει. Επίσης, σας ευχαριστούμε που συνεχίζετε τη δουλειά στο σάιτ ενώ είστε, προφανώς, απλήρωτος. Πιστεύω ότι εδώ μέσα υπάρχει μια σημαντική μάζα ανθρώπων που θα ήταν πρόθυμοι να καταβάλουν κάποια ποσά (π.χ. σαν συνδρομή) προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν το φόρουμ και το σάιτ για να διατηρηθεί κάπου ζωντανό το πνεύμα των 4Τ. Αναμένουμε...
Λυπάμαι πραγματικά για την τροπή που φαίνεται να παίρνουν τα πράγματα.
Μια σειρά άρθρων που θα ήθελα να υπάρχει κάπου ηλεκτρονικά είναι αυτή σχετικά με τον ¨Πραγματικό Οδηγό' που είχε γράψει ο ΚΤ προ αμνημονεύτων ετών. Θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν την έβλεπα κάπου αναρτημένη. Είμαι, βλέπετε, παλαιάς κοπής...
-
-
Ο χρήστης ΣΧ σε ιδιωτική συνομιλία έγραψε:
Υπάρχει κάθε καλή διάθεση για συνέχιση της λειτουργίας του φόρουμ αλλά είμαστε αναγκαστικά εν αναμονή της ΓΣ των ΤΕ στις 8/5 -
Χαρά στο κουράγιο τους πάντως να έχουν κλείσει τα περιοδικά, να κινδυνεύει να κλείσει το site και να ασχολούνται με το forum.
-
Δεν ασχολούνται... απλά είναι σε φάση if it ain't broke, don't fix it προς το παρόν.
-
Το hosting κλπ δεν έχει κόστη όμως;
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό