Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 574
    • 575
    • 576
    • 577
    • 578
    • 731
    • 732
    • 576 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    154035
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dathens last edited by

      Ο χρήστης manailog έγραψε:
      Παίδες ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σας. Πείτε μου τι γνώμη έχετε για AEB αυτό http://www.qgas.gr/products/aeb-kit-by-qgas.html ( AEB2001PC ) σε σχέση με το N.I.G.S ή το Landirenzo EVO για το Renault MEGANE Coupe 1.4 cc 16V μοντέλο 2000. H Qgas από ότι κατάλαβα είναι αξιόπιστο συνεργείο. Άλλη πρόταση από KalogritsasGAS για το Ladirenzo Evo; Πείτε μου τη γνώμη σας. Ευχαριστώ.

      Θα σου πω να βάλεις το AEB mp48 και αν εχει OBD το αμάξι σου το 2001NC OBD , το landi είνσι ΑΕΒ και αυτο.
      Και ο καλόγριτσας αξιόπιστος είνσι και καλος εγκαταστατης.
      Τα μπεκ και ο πνεύμονας της qgas νομίζω υπερέχουν αλλα διάβασε και πάρε και άλλες γνώμες. Το nigs νομίζω δεν εχει προσθήκη βενζίνης αλλα και παλι λάθος μπορεί να κάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Αντωνη ο dathnes προμοταρει 2 εταιριες απο ενα συνεργειο που 'συμπαθει'
        εφοσον λεει οτι δεν εχει οικονομικη σχεση με αυτο.
        Το συνεργειο ειναι της prins και ειναι απο τα καλα.
        Ασε λοιπον να προσφερει καποιες ιδεες/λυσεις σε προβληματα χρηστων
        και η επιλογη δικη τους.
        Δεν βοηθανε σε τιποτα ποστ για πειρες εμπειριες και λογια...
        Εγω βαρεθει να ακουω ποιος την εχει μεγαλυτερη την πειρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Yπάρχει κάποιος που να βάζει τη δεξαμενή μέσα στον κλωβό ασφαλείας του οχήματος? Πχ. αλλάζοντας το ντεπόζιτο βενζίνης/αντικαθιστώντας το με ένα μικρότερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
            Yπάρχει κάποιος που να βάζει τη δεξαμενή μέσα στον κλωβό ασφαλείας του οχήματος? Πχ. αλλάζοντας το ντεπόζιτο βενζίνης/αντικαθιστώντας το με ένα μικρότερο.

            εννοεις να αφαιρεσεις το ντεποζιτο βενζινης και να βαλεις στη θεση του μια δεξαμενη υγραεριου, να δουλευει μονο με υγραεριο:αν τοποθετησεις στη δεξαμενη υγραεριου μια αντλια καυσιμου με τεχνικες προδιαγραφες ιδια με της βενζινης και συνδεθουν τα σωληνακια βενζινης στη δεξαμενη υγραεριου θα δουλευει μια χαρα με τα μπεκ και τον εγκεφαλο βενζινης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Βασικά με νοιάζει να μην υπάρχει δεξαμενή υγραερίου εκτός κλωβού ασφαλείας. Υπάρχει κάτι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                Βασικά με νοιάζει να μην υπάρχει δεξαμενή υγραερίου εκτός κλωβού ασφαλείας. Υπάρχει κάτι?

                Επιτρέπεται να το έχεις στην καμπίνα;

                (δεν ξέρω,ρωτάω.)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Bill στο δικο μου που ειναι πισω απο το πισω καθισμα, μεσα δεν ειναι κατ' ουσιαν?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                    Bill στο δικο μου που ειναι πισω απο το πισω καθισμα, μεσα δεν ειναι κατ' ουσιαν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Απο κει και περα υπαρχουν 'διπλές' δεξαμενες που μπαινουν στην θεση του κανονικου ρεζερβουαρ. Περαν του οτι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ - κοντα στα 600-700 ευρω!!!! υπαρχουν για ελαχιστοτατα μοντελα κυριως για τζιπ ( οχι suv προσοχή ) και.. ακομα πιο... κυριως για Jeep.
                      Ki εχουν κι ενα ακομα μειωνεκτημα. καμια απο τις αντιστοιχες χωρητικότητες δεν την λες επαρκη......
                      το μονο που εχω δει αλλο σε αυτοφερομενο μαλιστα, ειναι σε niva οπου με καποιο μαγικό τροπο χωρανε 50αρι νομιζω θερμοσιφωνα απο κατω και πισω.

                      Αλλη περιπτωση ειναι καποια αυτοκινητα που εχουν την ρεζερβα εξωτερικά κατω απο το πατωμα του πορτμπαγκαζ ( πχ μαβερικ ) και εκει βαζουν τυπου ντονατ, οπου και παλι υπαρχει το θεμα αν υπαρχει επαρκεις αποσταση απο την ασφαλτο που δε θυμαμαι ποσο ειναι το ελαχιστο επιτρεπτο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dathens last edited by

                        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                        Yπάρχει κάποιος που να βάζει τη δεξαμενή μέσα στον κλωβό ασφαλείας του οχήματος? Πχ. αλλάζοντας το ντεπόζιτο βενζίνης/αντικαθιστώντας το με ένα μικρότερο.

                        Γιατι αμαξι μιλας ? μπορεις να παραγγειλεις απο το εξωτερικο καποια combo tank http://www.autotanks.com/combo_units.html

                        για καποια μοντελα αν θελεις εδω με σωστο μαστορα φτιαχνεις μικροτερη δεξαμενη. Συνηθως αυτοι που φτιαχνουν για σκαφη δεξαμενες μπορουν.

                        Uploaded with ImageShack.us

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Πίσω από το κάθισμα, δηλαδή στο χώρο αποσκευών, είναι εκτός κλωβού, μέσα στη ζώνη παραμόρφωσης. Κάτω από το πίσω κάθισμα είναι εντός κλωβού και είναι το μέρος που βάζουν και τα ντεπόζιτα βενζίνης.
                          Ενδιαφέρομαι για Corsa C ή Astra G

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                            Απο κει και περα υπαρχουν 'διπλές' δεξαμενες που μπαινουν στην θεση του κανονικου ρεζερβουαρ. Περαν του οτι ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ - κοντα στα 600-700 ευρω!!!! υπαρχουν για ελαχιστοτατα μοντελα κυριως για τζιπ ( οχι suv προσοχή ) και.. ακομα πιο... κυριως για Jeep.
                            Ki εχουν κι ενα ακομα μειωνεκτημα. καμια απο τις αντιστοιχες χωρητικότητες δεν την λες επαρκη......
                            το μονο που εχω δει αλλο σε αυτοφερομενο μαλιστα, ειναι σε niva οπου με καποιο μαγικό τροπο χωρανε 50αρι νομιζω θερμοσιφωνα απο κατω και πισω.

                            Αλλη περιπτωση ειναι καποια αυτοκινητα που εχουν την ρεζερβα εξωτερικά κατω απο το πατωμα του πορτμπαγκαζ ( πχ μαβερικ ) και εκει βαζουν τυπου ντονατ, οπου και παλι υπαρχει το θεμα αν υπαρχει επαρκεις αποσταση απο την ασφαλτο που δε θυμαμαι ποσο ειναι το ελαχιστο επιτρεπτο


                            Και υπάρχει επαρκής απόσταση φίλε μου!.
                            Μιλάω για επαγγελματικά!!!!.
                            Μια δεξαμενή διαστάσεων 17ας ζάντας είναι 80 τουλάχιστον λίτρων.
                            Η ρεζέρβα στη πίσω πόρτα, η στο πίσω τζαμί της καμπίνας στο αγροτικό.
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              o φιλος ομως φανταζομαιδε μιλαει επαγγελματικό..
                              κι επειδη μου ερχονται στο νου κατι γαλικά με την ρεζερβα απο κατω, για εκει το επισημαινω.
                              απο και και περα το νοημα φανταζομαι ειναι να ΜΗΝ χασεις χωρο 'φορτωσης'
                              τι νοημα εχει να βγαλω τη ρεζερβα απο κατω και τα την πεταξω στο πορτμπαγκαζ και να μη βαλω κατευθειαν την δεξαμενη...

                              καμια πισω πορτα ( και δεν εννοω αγροτικά ) δεν αντεχει ρεζερβα ειδικά αν δεν εχει σχεδιαστει για αυτο. εδω δεν αντεχουν και πορτες που εχυν σχεδιαστει για αυτο, λιγο μεγαλυτερα λαστιχα...(=βαρος)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                o φιλος ομως φανταζομαιδε μιλαει επαγγελματικό..
                                κι επειδη μου ερχονται στο νου κατι γαλικά με την ρεζερβα απο κατω, για εκει το επισημαινω.
                                απο και και περα το νοημα φανταζομαι ειναι να ΜΗΝ χασεις χωρο 'φορτωσης'
                                τι νοημα εχει να βγαλω τη ρεζερβα απο κατω και τα την πεταξω στο πορτμπαγκαζ και να μη βαλω κατευθειαν την δεξαμενη...

                                καμια πισω πορτα ( και δεν εννοω αγροτικά ) δεν αντεχει ρεζερβα ειδικά αν δεν εχει σχεδιαστει για αυτο. εδω δεν αντεχουν και πορτες που εχυν σχεδιαστει για αυτο, λιγο μεγαλυτερα λαστιχα...(=βαρος)


                                Πρέπει να έχεις δει μηχανισμούς στιλ μεντεσέ, που πιάνει στην δεξιά κολώνα, της πίσω πόρτας. Κουμπώνει και στην πόρτα, μα το βάρος το ρίχνει στην κολόνα. Κοστίζει πολλή λιγότερο, από εκείνα τα διπλά τάνκια βενζίνα + αέριο.
                                Πωλούνται σε πολλά μαγαζιά, μα και φτιάχνονται από σιδερά.
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gakost last edited by

                                  Αυτή η πατέντα δεν θέλει έγκριση από μηχανολόγο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    john600 last edited by

                                    σημερα αλλαξα μπουζι μετα απο 20000 χλμ..παρατηρησα οτι ειναι λιγο πιο μαυρα κ στο ενα εχει μεγαλωσει η αποσταση του κενου σε σχεση με τα καινουργια.τι δειχνει αυτο για την λειτουργια του αυτ/του..κανονικα επρεπε να τα αλλαξω στις 30000 αλλα ειπα να τα δω..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Ο χρήστης john600 έγραψε:
                                      σημερα αλλαξα μπουζι μετα απο 20000 χλμ..παρατηρησα οτι ειναι λιγο πιο μαυρα κ στο ενα εχει μεγαλωσει η αποσταση του κενου σε σχεση με τα καινουργια.τι δειχνει αυτο για την λειτουργια του αυτ/του..κανονικα επρεπε να τα αλλαξω στις 30000 αλλα ειπα να τα δω..


                                      Κατ΄ αρχή να βάζεις ιδικά μπουζί.
                                      Πρέπει να έχει πρόβλημα που δεν βρίσκετε εκτός συνεργείο.
                                      Κακή καύση, κακή τροφοδοσία, κακή λίπανση, και άλλα πολλά.
                                      Α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a last edited by

                                        Ο χρήστης john600 έγραψε:
                                        σημερα αλλαξα μπουζι μετα απο 20000 χλμ..παρατηρησα οτι ειναι λιγο πιο μαυρα κ στο ενα εχει μεγαλωσει η αποσταση του κενου σε σχεση με τα καινουργια.τι δειχνει αυτο για την λειτουργια του αυτ/του..κανονικα επρεπε να τα αλλαξω στις 30000 αλλα ειπα να τα δω..

                                        πριν αλλαξεις μπουζι αν το αυτοκινητο δουλευε κρυο ειναι λογικο το πιο πλουσιο μειγμα. σε ζεστο μοτερ αστο να δουλεψει 2-3 λεπτα ρελαντι και μετα βγαλε ενα μπουζι για να δεις το χρωμα του.
                                        ποσο εχει μεγαλωσει το διακενο? τα ειχατε φιλαρει πριν τα βαλετε? κοιταξατε και στα 4 καινουργια το διακενο πριν τα βαλετε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          john600 last edited by

                                          η αποσταση εχει μεγαλωσει λιγοτερη απο χιλιοστο οσο βλεπω με το ματι..δεν εχω και τα εργαλεια για να δω ακριβως..χρησιμοποιω οτι λεει ο κατασκευαστης και οχι καποια ιριδιου!απο ερευνα που εκανα σημερα με φωτο απο το ιντερνετ δεν βλεπω σημαντικες διαφορες απο αλλα used μπουζι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Το υγραέριο το κάνει αυτό, να ανοίγει το διάκενο δηλαδή σε απλά μπουζί και μάλιστα πιο γρήγορα από το προκαθορισμένο σέρβις.

                                            Αν θες να χρησιμοποιείς απλά μπουζί, βάζε μικρότερο διάκενο όταν τα τοποθετείς και κάνε πιο σύντομα έλεγχο πχ κάθε 15000 χλμ. Η άλλη λύση ίσως είναι μπουζί ιριδίου-πλατίνας, η ακίδα δηλαδή είναι από ιρίδιο και η γείωση από πλατίνα. Ακριβή λύση όμως που δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα, αν και επιφυλάσσομαι να το κάνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 574
                                            • 575
                                            • 576
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 576 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr