-
Εδώ και κάμποσα χιλιόμετρα, παρουσιάζεται το φαινόμενο σε Citroen Xsara 1,6. Όταν στρίβει το τιμόνι, σε επιτόπιους ελιγμούς π.χ. παρκάρισμα, χωρίς να τερματίζει, πέφτουν οι στροφές του κινητήρα. Αν δεν το προσέξεις, κάποιες φορές, σβήνει κιόλας. Ο μάστορας είπε ότι τα έφτυσε η αντλία του υδραυλικού τιμονιού. Αλλάχτηκε. Το τιμόνι έγινε πιο ελαφρύ, αλλά οι στροφές εξακολουθούν να πέφτουν. Τί να κοιτάξω άλλο;
-
Εδώ και κάμποσα χιλιόμετρα, παρουσιάζεται το φαινόμενο σε Citroen Xsara 1,6. Όταν στρίβει το τιμόνι, σε επιτόπιους ελιγμούς π.χ. παρκάρισμα, χωρίς να τερματίζει, πέφτουν οι στροφές του κινητήρα. Αν δεν το προσέξεις, κάποιες φορές, σβήνει κιόλας. Ο μάστορας είπε ότι τα έφτυσε η αντλία του υδραυλικού τιμονιού. Αλλάχτηκε. Το τιμόνι έγινε πιο ελαφρύ, αλλά οι στροφές εξακολουθούν να πέφτουν. Τί να κοιτάξω άλλο;
-
Εδώ και κάμποσα χιλιόμετρα, παρουσιάζεται το φαινόμενο σε Citroen Xsara 1,6. Όταν στρίβει το τιμόνι, σε επιτόπιους ελιγμούς π.χ. παρκάρισμα, χωρίς να τερματίζει, πέφτουν οι στροφές του κινητήρα. Αν δεν το προσέξεις, κάποιες φορές, σβήνει κιόλας. Ο μάστορας είπε ότι τα έφτυσε η αντλία του υδραυλικού τιμονιού. Αλλάχτηκε. Το τιμόνι έγινε πιο ελαφρύ, αλλά οι στροφές εξακολουθούν να πέφτουν. Τί να κοιτάξω άλλο;
-
συνηθως το αντιστροφο συμβαινει.
-
κανε μια μετρηση στη μπαταρια σου.......ποσα χρονια την εχεις;;;
-
Μα και συ με το τιμονι στριβεις? χαλασε και το χειροφρενο?
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Μα και συ με το τιμονι στριβεις? χαλασε και το χειροφρενο?Και στο χειρόφρενο, τιμόνι θέλει... αλλιώς τσουλάς σαν τραίνο
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μα και συ με το τιμονι στριβεις? χαλασε και το χειροφρενο?
Και στο χειρόφρενο, τιμόνι θέλει... αλλιώς τσουλάς σαν τραίνο
Το δοκίμασα κι αυτό, αλλά πράγματι... μόνο μπροστά πάει και εκτός αυτού τρώει και υπερβολικά τα λάστιχα.
Δίκιο έχετε που κάνετε πλάκα αλλά για δοκιμάστε να παρκάρετε με συνεχώς πατημένο το γκάζι! -
Μοτέρ;
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Μα και συ με το τιμονι στριβεις? χαλασε και το χειροφρενο?axaxaxaxaxaxaxaxaxax +1000
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μοτέρ;Μπαταρία 3 μηνών
Μοτέρ ΟΚ -
Τύπο εννοώ.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Στο συνεργείο σηκώστε το αμάξι μπροστά και γυρίστε το τιμόνι με ΣΒΗΣΤΟ κινητήρα.
Αν δεν γυρίζει ελεύθερα βρήκες το πρόβλημα. -
Δεν ξέρω μήπως πω μ@λακία, αλλά κοίτα μήπως έχεις κάποια διαρροή ρεύματος, ή πολλαπλασιαστή κλασμένο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τύπο εννοώ.Sent from my Note II using smoke signals.
Είναι το 1,6 16V με τους 110ΗΡ Xsara του 2004
ΥΓ Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
-
ειναι φυσιολογικό να πεφτουν οι στροφες λιγο.το κανει και το δικο μου citroen berling . αν πέφτουν τοσο κ σβηνει τοτε εχεις προωλημα ..
-
Δεν θα μπορούσε να είναι προβλημα στο μοτεράκι ρελαντί ή στο ρεύμα που φτάνει σε αυτό;
-
Εγώ πάντος ξέρω οτι φυσιολογικό είναι να ανεβαίνουν οι στροφές όταν γυρνάς το τιμόνι και όχι να πέφτουν.
-
-
Πάνω στον σωλήνα του υδραυλικού μετά την αντλία έχει έναν αισθητήρα με πριζάκι. Δες βγάζοντας το πριζάκι αν τρέχει λάδι από εκεί και πες στον μάστωρα σου να τσεκάρει την λειτουργία του. Όταν βλέπει πίεση δίνει σήμα και ανεβαίνουν οι στροφές.
-
Δεν νομιζω να ειναι υδραυλικο
Όταν στρίβει το τιμόνι, πέφτουν οι στροφές