Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 220
    • 221
    • 94 / 221
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    4402
    131478
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexis-5 last edited by

      Κανενα dCi Euro 5 με FAP δεν βγαζει ντουμανι....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gtakis last edited by

        Ο χρήστης giteart έγραψε:
        ναι μονο που το εργοστασιακο diesel στα 110ps** δε θα κανει μονο 450 ευρω ακριβοτερα απο το 90αρι**. οσο δηλαδη ειναι το κοστος μετατροπης. Ασε που για το Αν θα βγαινουν καπνοι ειναι εντελως υποθετικο.

        Exactly.......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Αλλάζοντας την στοιχειομετρια του μιγματος δύσκολα δεν θα έχεις έστω και λίγη καπνά... Επιφυλασσομαι για δοκιμή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexis-5 last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
            Επιφυλασσομαι για δοκιμή

            Δηλαδη? Θα δουμε twingo dCi φτιαγμενο???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagnar last edited by

              Αν κρατήσουμε ίδια την στοιχειομετρία με περισσότερο καύσιμο και περισσότερο αέρα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexis-5 last edited by

                Το καυσιμο το ανεβαζεις.... τον αερα πως μπορεις να το ανεβασεις αναλογικα με το καυσιμο ετσι ωστε να ειναι στα ισια??? (φυσικα η στοιχειομετρια δεν ξερω αν ειναι οπως και βενζινοκινητα... αλλα κουβεντα να γινεται!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Σε ανάλογες εφαρμογές περιορισμούς θέτει ο συμπίεσης και η πεπερασμενη παροχή του...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
                    Το καυσιμο το ανεβαζεις.... τον αερα πως μπορεις να το ανεβασεις αναλογικα με το καυσιμο ετσι ωστε να ειναι στα ισια??? (φυσικα η στοιχειομετρια δεν ξερω αν ειναι οπως και βενζινοκινητα... αλλα κουβεντα να γινεται!)

                    Ο συμπίεσης αυτο κάνει... Αυξάνει την παροχή του αέρα στη μονάδα του χρόνου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexis-5 last edited by

                      Koita... επειδη τελευταια κανω μετρησεις στο δικο μου καπου με τρομαζει να δωσω παραπανω πιεση.... το αμαξι δινει 1,55bar πιεση.... και νομιζω πως ειναι αρκετο... ποσο μαλλον να του δωσω και αλλο....

                      Μιλαω για το 1,5dci με τα 105 αλογα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giteart last edited by

                        Ρε παιδια το νεο κλιο 90αλογα βενζινη ποσο καιει στην πραξη? Στη μεσαια του εκδοση χωρις τελη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          ermis1975 last edited by

                          Τόσο καιρό έχει κυκλοφορίσει το κλιο 4 και ζήτημα να εχω δεί 2! Πώς πάει απο πωλήσεις στην Αττική?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestis-d last edited by

                            Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
                            Τόσο καιρό έχει κυκλοφορίσει το κλιο 4 και ζήτημα να εχω δεί 2! Πώς πάει απο πωλήσεις στην Αττική?

                            Βλεπω 1 την ημερα στανταρ... Αλλα κυκλοφορω απο μεσογειων και κεντρικους δρομους καθημερινα...
                            Εχω κι 1 κατω απο το σπιτι μου αλλα δεν εννοω αυτο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasilism last edited by

                              Τον Μάρτιο πουληθηκαν 77 στην Ελλάδα..τα περισσότερα θεωρό στην Αθήνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gtakis last edited by

                                πάντως από μήνα σε μήνα ανεβάζει νούμερα,το Γενάρη 58 τον Φλεβάρη 61 νομίζω τον Μάρτιο 77......και θαρρώ πως τον Απρίλιο θα είναι ακόμα μεγαλύτερα τα νούμερα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  govus last edited by

                                  Θα 'ρθουν και τα GT σε κανέναν μήνα (να δούμε και σε ποιες τιμές...) .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    focusman91 last edited by

                                    Στη Θρακη ακομα δεν εχω δει κανενα. Μαλλον δεν το ξερουν το μοντελο 😛

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lambrosn last edited by

                                      ειμαι ενας με dci 90 alogata γκρι με κοκκινο εσωτερικο και μαυρες ζαντες

                                      χαχα

                                      πλακα πλακα καθημερινα ποταμι- εθνικη μεχρι και κηφισια εχω δει μονο ενα κοκκινο και αυτο δεν ειναι diesel ( καλα τι σκεφτοταν ο αγοραστης ????) και επισης ενα στην κηφισια ασπρο με μαυρες ζαντες.

                                      αλλου δεν το εχω δει πουθενα...

                                      και πως να το δεις ... οταν με ολα τα καλουδια το diesel φτανει 17 και χιλιαδες ευρω...

                                      οπως και να εχει , επειδη πηγα στην automobile στην μεταμορφωση , ειδα αρκετα εκει που τα ελεγχουν για να παραδωσουν ,,, 4-5 αμαξια ηταν.

                                      τωρα...ο καιρος θα δειξει, αν και πολυ δυσκολος...

                                      στα δικα μου τωρα χαχα , αισιως φτανω τα 3000 χλμ οπου και θα αλλαξω φιλτρο λαδιου και λαδακια...

                                      αυτο το eco κουμπι ενεργοποιημενο που το εχω ΚΑΡΑΔΟΚΙΜΑΣΕΙ... δεν κανει μειωση καυσιμου με τιποτα.... ασε που ειναι και λιγο πιο πεθαμενο το αμαξι...

                                      ΤΟ ECO ΜΟΣΤΡΑ μου κανει παρα τιποτα αλλο.... επιφυλασομαι να δω πως θα παει το αμαξι και μετα τις 6000 στροφες...

                                      τωρα το θυμηθηκα εχω δει και ενα ΜΠΛΕ στην ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ και ενα μπλε στο κεφαλαρι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestisren last edited by

                                        Το εκο που το έχει δοκιμασει ειδικα με πιο πεθαμενο αμαξι (γιατι η λειτουργια επιρεάζει το γκαζι και τη χαρτογραφηση) αν θες να πηγαινεις όπως πριν χωρις να κανεις οικονομικό όσο μπορεις οδηγημα (να επιταχυνεις όπως πριν δηλαδή κλπ) εννοείται ότι δεν θα κανει οικονομια.Μπορει να καιει και περισσοτερο.
                                        Το εκο ειναι για να οδηγας κι εσυ ενσυνηδητα πιο οικονομικά.Αν το πατησεις και προσπαθεις να κανεις τα ιδια με πριν λογικα θα καιει το ιδιο και περισσοτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apatilos last edited by

                                          Είναι λίγο ακριβό αυτοκίνητο αλλά είναι πολύ όμορφο και καλό οδηγικά από ότι διαβάζω.Από κατανάλωση πως πάει στην πράξη;

                                          Ας ελπίσουμε το 1.2 tce 120hp να τιμολογηθεί λογικά, γιατί από τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ξέρουμε φαίνεται να είναι πολύ καλό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lambrosn last edited by

                                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                            Το εκο που το έχει δοκιμασει ειδικα με πιο πεθαμενο αμαξι (γιατι η λειτουργια επιρεάζει το γκαζι και τη χαρτογραφηση) αν θες να πηγαινεις όπως πριν χωρις να κανεις οικονομικό όσο μπορεις οδηγημα (να επιταχυνεις όπως πριν δηλαδή κλπ) εννοείται ότι δεν θα κανει οικονομια.Μπορει να καιει και περισσοτερο.
                                            Το εκο ειναι για να οδηγας κι εσυ ενσυνηδητα πιο οικονομικά.Αν το πατησεις και προσπαθεις να κανεις τα ιδια με πριν λογικα θα καιει το ιδιο και περισσοτερο.

                                            διαφωνω φιλε μου.

                                            το παω το ιδιο και μην σου πω ακομα πιο οικονομικα , δεν ανεβαινω ποτε πανω απο 2000 στροφες και φτανω μεχρι τα 100 χλμ. ειμαι ακομα στο στρωσιμο βλεπεις.

                                            απλα την ιδια οδηγηση , μην σου και πιο ομαλη ακομα, καθημερινα με ιδια διαδρομη και ιδια κινηση και με μικροτερη ταχυτητα πολλες φορες ετσι ψυχολογικα, δεν βλεπω διαφορα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 94 / 221
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr