Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Isuzu dmax vs Ford Ranger
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Isuzu dmax vs Ford Ranger
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    11
    19
    3956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      steliosss94 last edited by

      Τι πιστεύετε για αυτά τα 2 αυτοκινητάκια?
      Βλέπω το isuzu το έφτιξαν πολύ καλά...μονο που μειώσανε τα κυβικά στα 2500
      Άλλαξε η εμφάνιση του και εγινε πολύ ωραία...το εσωτερικό του επίσης...
      Youtube Video

      Επίσης και το Ford μου φαίνεται ότι στέκεται αντάξια στα σκληροτράχυλα toyota hilux!!
      29:30 και μετά!!
      http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=235255

      Ποια είναι η γνώμη σας για αυτά τα δυο 4x4?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        steliosss94 last edited by

        Τι πιστεύετε για αυτά τα 2 αυτοκινητάκια?
        Βλέπω το isuzu το έφτιξαν πολύ καλά...μονο που μειώσανε τα κυβικά στα 2500
        Άλλαξε η εμφάνιση του και εγινε πολύ ωραία...το εσωτερικό του επίσης...
        Youtube Video

        Επίσης και το Ford μου φαίνεται ότι στέκεται αντάξια στα σκληροτράχυλα toyota hilux!!
        29:30 και μετά!!
        http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=235255

        Ποια είναι η γνώμη σας για αυτά τα δυο 4x4?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          steliosss94 last edited by

          Τι πιστεύετε για αυτά τα 2 αυτοκινητάκια?
          Βλέπω το isuzu το έφτιξαν πολύ καλά...μονο που μειώσανε τα κυβικά στα 2500
          Άλλαξε η εμφάνιση του και εγινε πολύ ωραία...το εσωτερικό του επίσης...
          Youtube Video

          Επίσης και το Ford μου φαίνεται ότι στέκεται αντάξια στα σκληροτράχυλα toyota hilux!!
          29:30 και μετά!!
          http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=235255

          Ποια είναι η γνώμη σας για αυτά τα δυο 4x4?

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • P
            pointer last edited by

            πολύ καλά και τα 2!θα προτειμούσα το d-max γιατί είναι πιο μεγάλο και βαδίζει στα ίχνη του αμαροκ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              steliosss94 last edited by

              Κοίταξε το ranger πήρε 5 αστέρια στο euroncap
              Επίσης βγηκε Διεθνες Pick up της χρονιας 2013
              Έχει ωφέλιμο φορτιο 1300 κιλά και ρυμουλκεί 3.300 κιλά
              Το έχουν φτιαξει πολύ καλά...πιστεύω είναι το καλύτερο pick up του 2012-13 και το πιο δυνατο...

              Στο amarok με χαλάει που είναι 2000 κυβικά...αλλά ειναι πολυ δυνατο και αυτο

              Και το isuzu καλό είναι...έχει 40 κιλά ροπή!!

              Τα toyota έχουν μείνει λίγο πίσω πάντως...εχουν αρκεστεί πολύ στο όνομα πιστεύω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • V
                vrs5 last edited by

                1. 5 αστερια πηρε και το Amarok.
                2. Πολιτισμενο Αγροτικο θες η φορτηγο; (πρωτα αποφασιζεις)
                  3)2000 κυβικα αλλα με 42 κιλα ροπη
                  Τεσπα οτι και να λεμε εμεις η αποφαση ειναι δικη σου φιλε μου δεν ειναι δυνατον να εχουμε την ιδια αποψη ολοι μας.
                  Εγω το μονο που μπορω να σου πω ως κατοχος του Amarok (2,5 χρονια) ειχα τις ιδιες αποριες αλλα ευτυχως μονο καλο ειδα παιρνοντας την αποφαση να το αποκτησω
                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Φυσικα και θα παρεις το ranger! Το isuzu σα κινεζια ειναι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • J
                    johncsj last edited by

                    Καλησπέρα φίλε Στέλιο, θα ήθελα να σου πω 2-3 πραγματάκια σχετικά με τα 2 αυτοκίνητα, αν βέβαια δεν έχεις κάνει την τελική σου αγορά.

                    Τα τελευταία 20 χρόνια, το να παίρνεις pick-up της isuzu, είναι πιστεύω η πιο αξιοπρεπής λύση. Γιατί? Θα σου πω παρακάτω:

                    1. Στην Ελλάδα ζούμε... το κυριότερο ζήτημα, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. 6.5 / 7.4 / 8.9 lt σε υπεραστικό / μικτό / και αστικό κύκλο αντίστοιχα. Ο πιο 'ανταγωνιστικός αντίπαλος' είναι το Amarok (που είναι 500 κυβικά κάτω) με 6.9 / 7.8 / 9.6 lt / 100km.

                    Καταλαβαίνεις ότι σε θέμα κατανάλωσης είναι απλά άπιαστο. Ας πάμε όμως παρακάτω...

                    1. Κάποιοι εντυπωσιάζονται από τα πολλά κυβικά του νέου Ranger, ΑΛΛΑ α) το μικρό τους (στα 2.2 L ) δεν τραβάει μία (και καίει και περισσότερο από το D-max, το λέω γιατί το έχει οικογενειακός μου φίλος, δεν τον πρόλαβα αυτόν ), και το μεγάλο (3.2L , 200Ps , 47 κιλά ροπή) καίει σε μικτό κύκλο 10.4 L!!! Εκτός αυτού (γιατί τώρα μιλάμε για δύναμη, όχι για κατανάλωση) δεν μετράνε μόνο τα κυβικά, τα άλογα και οι ροπές, αλλά πόσο εύκολα, αλλά και σε τι 'φάσμα' (εύρος στροφών) γίνεται αυτό.

                    Δηλαδή... ας συγκρίνουμε τις ροπές (και αναλογίσου και για τους ίππους με όμοιο τρόπο ). Λέει το Ranger 47 κιλά ροπή, το D-max μόλις 40,8. Ποια η διαφορά? Οι στροφές στις οποίες αποδίδονται αυτά τα κιλά.

                    Το D-max τα βγάλει ΟΛΑ τα κιλά (και τα 40,8 ) από τις 1400 τροφές μέχρι τις 2100 (και μετά μένει σε 35 κιλα μέχρι τις 3250!!!) Μπορείς να το δεις και από την εικόνα που βρίσκεται στο site της Isuzu εδώ: http://newdmax.gr/images/engine_img1.jpg

                    Το ranger, μιλάει για απόδοση του 90% (για το 100% δεν αναφέρει καν σε πόσες στροφές βγάζει 47 κιλά ροπής, και ΑΝ τα βγάζει) σε φάσμα 1.500 έως 2.750 (δηλαδή 42,3 κιλά ροπής ουσιαστικά, και σε ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ φάσμα). Αυτό μπορείς να το δεις στο φυλλάδιο του Ranger που βρίσκεται στο site της ford, σελίδα 26 ή 27.

                    Σε έναν κινητήρα επομένως, μη σας εντυπωσιάζουν τα νούμερα, αλλά και η γραμμικότητα της συνάρτησης μεταξύ στροφών - αλόγων, και στροφών - κιλά ροπής.

                    Η Isuzu, ανέκαθεν είχε τους πιο γραμμικούς κινητήρες (και σε άλογα, και σε κιλά ροπής) για αυτό άλλωστε είναι η καλύτερη εταιρεία κινητήρων diesel στον κόσμο (άσχετα αν δεν έχει το όνομα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως toyota, nissan κλπ).

                    1. Αξιοπιστία: Ήταν και είναι τα πιο σκυλιά pick-up που υπάρχουν ποτέ. Έχουν παγκοσμίως το μικρότερο ποσοστό βλάβεων και δυσλειτουργιών, το πιο ανθεκτικό σασί από όλα και το αμάξωμα είναι χτισμένο σα να 'ναι κανονικό επιβατικό, και όχι pick-up. Δεν είναι τυχαίο, ότι στην Ιαπωνία (που οι άνθρωποι εκεί ΞΕΡΟΥΝ) το 39.6% των ελαφρυών φορτηγών είναι isuzu (και σκέψου, έχουν εγχώριο ανταγωνισμό από toyota, nissan, mitsubishi και mazda!!!). Αυτό μπορείς να το δεις στο fb page της Isuzu Greece στο facebook σε μία ανάρτηση που έγινε στις 24 του Γενάρη φέτος.

                    2. Προσωπική εμπειρία: Θα ακουστεί κάπως αλλαζονικό, αλλά επειδή εγώ με τον πατέρα μου έχουμε λύσει γύρω στα 2000 - 2500 pick-up (ο πατέρας μου από το '75, εγώ από το '90 και μετά) άμα κάποτε έρθεις και λύσουμε ένα isuzu pick-up και ένα οποιασδήποτε άλλης εταιρείας, θα σου δείξω μερικά πράγματα και θα μου πεις 'ώπα συγγνώμη, αυτά εγώ δεν τα ήξερα '.

                    Σε ένα δικό μας συμπέρασμα, έχουμε καταλήξει ότι σαν αμάξια (σαν ολοκληρωμένη λύση), η γενική κατάταξη είναι η εξής:

                    1. Isuzu
                    2. Toyota
                    3. Mitsubishi
                    4. Nissan
                    5. Ford - Mazda

                    Δυστυχώς το για το amarok δεν γνωρίζουμε πολλά, καθώς το έχουμε οδηγήσει μόνο μία φορά, και 50χλμ απόσταση μόλις.

                    ΥΓ 1: Συγγνώμη αν σε κούρασα με την πολυλογία μου.
                    ΥΓ 2: Όχι, ούτε μπατζανάκης αυτουνού που έχει την isuzu είμαι, ούτε εκεί δουλεύω. Απλά με τα χρόνια απέκτησα κι εγώ μία συμπάθεια.

                    Αυτάαααα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • S
                      staby1 last edited by

                      για τα mahindra τι εχεις να πεις φιλε μου ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • J
                        johncsj last edited by

                        Καλησπέρα φίλε staby1.

                        Δυστυχώς τα mahindra, δεν είναι ευρέως γνωστά αυτοκίνητα, οπότε δεν έχω κοιτάξει κάποιο για να σου πω, αν και η αλήθεια είναι ότι μου είχαν κινήσει και εμένα το ενδιαφέρον πριν μισό χρόνο περίπου. Κοίταξα στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας, είδα αρκετά βίντεο στο youtube και κατέληξα στα εξής:

                        1. Κατανάλωση: 8.3 / 9.1 / 10.6 lt/100km εκτός πόλης, μικτό, και εντός πόλης αντίστοιχα. Η κατανάλωση είναι ΜΕΓΑΛΗ για ένα pick-up μόλις 2.2L . Επιπλέον, και να πατήσεις πάνω στη διαφορά τιμής σε σχέση με τα υπόλοιπα (το 2πλοκάμπινο 4κίνητο κάνει 21.200 μόλις) ενώ τα υπόλοιπα από 25 και πάνω, αν είναι το μοναδικό σου όχημα σε 3 χρόνια περίπου θα την έχεις εξαλείψει τη διαφορά. 😉

                        2. Ασφάλεια: Πάνω απ' όλα... η ΥΓΕΙΑ μας. Αν λέμε τώρα (χτύπα ξύλο) γίνει κάτι και οδηγάς mahindra, δεν ξέρεις ούτε τι θα πάθει το όχημα, ούτε εσύ. Μπορεί να είναι και το καλύτερο από όλα έτσι? Αλλά αυτό δεν το ξέρεις!!! Γιατί ούτε στο site τους, ούτε στα video του youtube είδα κάτι όσο αναφορά το θέμα αυτό. Οπότε θα πρέπει να ψάξεις πολύ, ή και να πας από την αντιπροσωπεία να ρωτήσεις, μήπως έχει κάνει τα test της euro n-cap, και απλά δεν τα έχουν βάλει στο site.

                        3. Ανταλλακτικά - Εγγύηση κλπ κλπ: Αρκετά σοβαρό ζήτημα αυτό για πολλούς και διάφορους λόγους.

                        α) Μπορεί να πάθει ακόμα και το ίδιο το αμάξι από μόνο του κάτι (από αστοχία υλικού). Δε λέω, και στις άλλες εταιρείες θα συμβεί κάποια στιγμή σε οχήματά τους, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν και αντιπροσωπείες σε κάθε νομό, κάτι που η mahindra δεν έχει. Αν είναι δηλαδή κάθε 50.000 χλμ να σου βγάζει μικροζημιές (μεν), που θα θέλουν συνεργείο (δε), και θα πρέπει εσύ να διασχίσεις ένα νομό (ή και παραπάνω) για να το φτιάξεις... άστα να πάνε.

                        β) Μετά πάμε στο ζήτημα των ανταλλακτικών. Θα υπάρχει άμεσα διαθέσιμο στην αντιπροσωπεία? Αν όχι, πόσο καιρό θα κάνουν να το παραλάβουν από το εργοστάσιο και στην τελική να σου ετοιμάσουν το αμάξι για να το χρησιμοποιείς και πάλι?

                        1. Δύναμη: Λίγα άλογα, που βγαίνουν σε μεγάλο αριθμό στροφών σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όπως και λίγα τα κιλά ροπής που βέβαια δείχνει να 'βγαίνουν' σε αρκετά μεγάλο και ικανοποιητικό φάσμα. Βέβαια, σκεπτόμενος ότι είναι ίσως το πιο βαρύ pick-up σε σχέση με όλα τα γνωστά, μπορεί να μην 'τραβάει' που λέμε.

                        Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι αν ενδιαφέρεσαι για mahindra, είναι να πας από εκεί και να σου δείξουν τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου για να δεις αν έχει πραγματική δύναμη που οφείλει να έχει ως pick-up, αλλά και να το πάρεις και για ένα test drive βεβαίως βεβαίως.

                        1. Χώροι - Άνεση: Όχι και τόσο σημαντικό εδώ που τα λέμε... αλλά όπως και να 'χει την τελευταία 10ετία τα pick-up μας έχουν κακομάθει αρκετά, γιατί πλέον δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα απλά επιβατικά οχήματα ακόμα και στις πολυτέλειες. Αν λοιπόν το mahindra το θες και για να πηγαίνεις καμιά βόλτα στα χιόνια με την οικογένεια ή τους φίλους, ε όσο να ναι θα πρέπει να είναι το αμάξι και άνετο και ευρύχωρο. 😉

                        Άνετο βέβαια και ευρύχωρο, σε συνάρτηση όμως και με μία αξιοπρεπή καρότσα. Η καρότσα στη διπλοκάμπινη έκδοση είναι 'υποδυέστερη' μόλις 7-8cm από τον ανταγωνισμό (στο μήκος), οπότε μικρό το κακό. Θα ήταν καλό λοιπόν να ελέγξεις τους χώρους τους εσωτερικού αν είναι 'συμβατοί' με τις δικές σου ανάγκες. 😉

                        Τέλος, το σημαντικότερο όλων... είναι η χρήση που εσύ ο ίδιος θα κάνεις στο όχημα, και αν αυτό θα είναι το μοναδικό σου όχημα (άρα και για όλες σου τις υποχρεώσεις), ή θα το έχεις μόνο για αγροτικές / 'βαριές' δουλειές.

                        Οπότε κοιτάς ένα ένα όλα τα παραπάνω κριτήρια, και αν καλύπτει τις ανάγκες σου σε όλα, τότε θα ήταν μια καλή αγορά. 😉

                        Αυτά από εμένα... ας περιμένουμε τις γνώσεις και τις απόψεις των άλλων συμφορουμιτών μας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • S
                          staby1 last edited by

                          Ευχαριστω για τις απαντησεις σου.

                          Σχετικα με την δικη μου περίπτωση ενδιαφέρομαι για ενα 4χ4 για αγροτικές εργασίες αποκλειστικά.
                          Οπότε δε με ενδιαφέρει ιδιαιτερα η καταναλωση ( ~ 5Κ χλμ το χρονο)
                          με ενδιαφέρει ομως να ειναι αξιόπιστο να εχει χαμηλό κοστος συντήρησης και μεγαλη καροτσα.
                          Τα παραπάνω με εκαναν να δω το mahindra.
                          Ειναι πολυ φθηνότερο απο τον ανταγωνισμό ~ 3.500 ευρω και εχει τη μεγαλύτερη καρότσα.
                          Απλα θα ηθελα αν γνωριζες να μου απαντουσες για θεματα ποιοτητας κατασκευης και αξιοπιστιας.
                          Αληθεια γνωριζεις γιατι εχει σταματησει η nissan Το pickup?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • J
                            johncsj last edited by

                            Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

                            ** 1) Μήκος Καρότσας: **

                            Mahindra Μονοκάμπινο / Διπλοκάμπινο: 2294 / 1489 mm
                            Isuzu D-Max Μονοκάμπινο / Διπλοκάμπινο: 2305 / 1552 mm
                            Toyota Hilux Μονοκάμπινο / Διπλοκάμπινο: 2340 / 1545 mm
                            Ford Ranger Μονοκάμπινο / Διπλοκάμπινο: 2317 / 1549 mm
                            Mitsubishi L200 Διπλοκάμπινο (για το μονοκάμπινο δεν γράφει το φυλλάδιό του δυστυχώς): 1505mm

                            Όπως βλέπεις έχει την κοντύτερη καρότσα... όχι την μακρύτερη.

                            ** 2) Κατανάλωση: **

                            Εφόσον λες ό,τι θα κάνεις όμως ΜΟΝΟ 5.000 χλμ ανά έτος (περίπου), σου βγαίνει μόνο 50 λίτρα παραπάνω κατανάλωση σε σχέση με το μέσο όρο. Δηλαδή 80 ευρώ κάπου.

                            Οπότε... αν βάλουμε κριτήριο τα χρήματα, όντως σε συμφέρει.

                            Δυστυχώς φίλε μου δεν έχω εμπειρία στα mahindra για να σε βοηθήσω όσο αναφορά την αξιοπιστία. Μακάρι να βρεθεί κάποιο παιδί που το έχει για να σε βοηθήσει. Δυστυχώς στην Κρήτη που κατοικώ, είχα δει ένα όλο κι όλο κάπου το 2008 και αυτό για κάποια δευτερόλεπτα.

                            Όσο αναφορά θέμα αξιοπιστίας στα παραπάνω είπαμε:

                            1. Isuzu
                            2. Toyota
                            3. Mitsubishi
                            4. Ford
                            5. Mahindra (?) είναι όμως εδώ όντως? Δυστυχώς δε γνωρίζω.

                            Οπότε... περιμένεις προσωπικές εμπειρίες από άλλα παιδιά του forum, ή αλλιώς το παίρνεις απάνω σου και κάνεις την αγορά που πιστεύει θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.

                            ΥΓ: Το nissan pick-up πουλιόταν ακόμα και καινούριο με ονομασία NP-300 στο site της Nissan μέχρι και ένα μήνα πριν. Τώρα γιατί το έσβησαν δεν ξέρω. Ίσως τελείωσαν το απόθεμα που είχαν.

                            Από προσωπική εμπειρία για τα φορτηγάκια (ΚΑΙ ΜΟΝΟ) της nissan έχω να πω τα εξής:

                            Όταν έβγαιναν με βενζίνη απλά είχαν θέμα με την κατανάλωση (δηλαδή, άλλα λέει το φυλλάδιο κι άλλα τελείως έκαιγε).
                            Στα πετρέλαια τα προβλήματα έγιναν πολλά!!! Η κατανάλωση μένει ακόμα ζήτημα για τα pick-up της nissan, είναι και τα πιο ακριβά από όλα (χωρίς να το αξίζουν εδώ που τα λέμε), και το κυριότερο... σπάνε καπάκια σε πολύ μεγάλο ποσοστό!!!

                            Ειδικά από τότε που εξαγοράστηκε από την renault (το 1999) και άρχισε να 'φορτώνει' τα φορτηγάκια με άλογα, χάθηκε η μπάλα!!! Πέρα του ότι σπάνε, η ροπή δεν είναι καθόλου, ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ, γραμμική και αν είσαι φορτωμένος (με 1μιση τόνο) και πας να ανέβεις ανηφόρα στο ρελαντί, κατά πάσα πιθανότητα θα σου σβήσει.

                            Δηλαδή, έχει κινητήρα ενός τζιπ, όχι ενός φορτηγακιού pick-up. Για αυτό υπάρχουν τα pick - up. Όχι μόνο για την καρότσα, αλλά και για να βγάζουν τη δύναμη τους σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα. 😉

                            Όχι δεν έχω κάτι με τη Nissan προς Θεού, γιατί τα επιβατικά της (βλέπε micra), και τα jeep (βλέπε x-trail), και τα suv (βλέπε Qashqai) είναι πραγματικά ΣΚΥΛΙΑ!!! Να φανταστείς είχαμε ένα micra του '98 με 500.000 χλμ, το πουλήσαμε πρόπερσι, και ακόμα και τώρα που το βλέπω είναι σαν καινούριο μηχανικά, και δεν έχει δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα!!!

                            Απλά τα pick - up δεν είναι το ατού της εδώ που τα λέμε. Άσχετα ότι έχει όνομα και κάνει τρελές πωλήσεις.
                            Αυτά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • P
                              postruck last edited by

                              Ενας ακόμη που δεν γνωρίζει, πως πρέπει να δουλευει ενα εργαλείο.Αν πας να ανέβεις ανηφόρα με ένα απο τα pick-up που αναφαίρεις και σου σβύσει...μιτσουμπίσι!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης johncsj έγραψε:
                                Πέρα του ότι σπάνε, η ροπή δεν είναι καθόλου, ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ, γραμμική και αν είσαι φορτωμένος (με 1μιση τόνο) και πας να ανέβεις ανηφόρα στο ρελαντί, κατά πάσα πιθανότητα θα σου σβήσει.

                                Τι ήθελες να κάνει δηλαδή;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eltassos last edited by

                                  Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                  Ενας ακόμη που δεν γνωρίζει, πως πρέπει να δουλευει ενα εργαλείο.Αν πας να ανέβεις ανηφόρα με ένα απο τα pick-up που αναφαίρεις και σου σβύσει...μιτσουμπίσι!!!!

                                  βαλε κοντα και εφυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • J
                                    johncsj last edited by

                                    Λοιπόν επειδή προσβλήθηκαν μερικοί που τους 'έθιξα' την αγαπημένη τους εταιρεία... κόβω λάσπη σιγά σιγά γιατί άκρη δε θα βγάλω. Πρώτα όμως θα σας απαντήσω σε 2-3 πράγματα μιας και ανοίξατε συζήτηση.

                                    @ postruck: Το αν ξέρω να λειτουργώ ένα εργαλείο (όπως λες) ή όχι, άφησέ με να το ξέρω καλύτερα εγώ. 😉 Κατά πάσα πιθανότητα, έχω επισκευάσει και οδηγήσει περισσότερα pick-up από όσα έχεις δει εσύ, ειδικά αν ζεις σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα / Σαλονίκη παράδειγμα).

                                    Προφανώς και δεν είπα ότι δεν τραβάει στις ανηφόρες έτσι απλά. Άλλο κι έλειπε!!! Μίλησα για καταστάσεις που το ωφέλιμο φορτίο, περνάει ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ το μέγιστο νόμιμο, και με τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί. Καλό θα ήταν να διαβάζεις καλύτερα τι γράφει ο άλλος προτού απαντήσεις.

                                    @ BILL33: Επειδή αγοράζουμε κάποια από τα pick-up που επισκευάζουμε... επίτρεψέ μου να σου πω, ότι τουλάχιστον οι 'καθαροί' ιάπωνες (μιλάω για isuzu, toyota, mitsubishi), ΝΑΙ! Θα τη βγάλουν την ανηφόρα γιατί έχουν δύναμη (βγάζουν μεγάλο ποσοστό της ροπής τους) ΚΑΙ στο ρελαντί!!!

                                    Η nissan (για την ιστορία και μόνο) απλά περνάει τους κινητήρες των pathfinder και x-trail στο navara. Όμως στους κινητήρες των τζιπ, και των pick - up υπάρχουν διαφορές (στις υπόλοιπες εταιρείες τουλάχιστον)!!! Οι μεν των τζιπ έχουν περισσότερη ροπή και άλογα, αλλά τα 'βγάζουν' σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό στροφών και σε λιγότερο φάσμα μάλιστα, οι δε των pick-up λίγο λιγότερη ροπή και άλογα (συνήθως) που βέβαια 'βγαίνουν' σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα, για αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχουν κιόλας.

                                    Αυτά. Ειρήνη ημίν. Ελπίζω να βοήθησα όσους ήθελαν με αυτά τα 4-5 post μου.

                                    BB.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • P
                                      postruck last edited by

                                      john,χωρίς ειρωνεία απο μέρους μου,αν ήξερες να 'δουλευεις ενα εργαλείο' ποτέ δεν θα το φορτώσεις παραπάνω απο το νόμιμο και να περιμένεις να σου ανέβει σε ανηφόρα,να στριψει σε στροφή και να σου φρενάρει και σωστά Αν θες παραπάνω ωφέλιμο πάρε κάτι μεγαλύτερο ή τρειλερ.Το πόσα pick-up έχω δει,που μένω,πόσα έχω οδηγήση και τους έχω 'βάλει χέρι',αν είχες διαβάσει παλιότερα ποστ μου δεν θα το έγραφες Για την ιστορία και μόνο,μπορείς να μας πείς τις διαφορές του pathfinder με το pick-up??? Tι κοινό έχει ενα pick-up με ένα x-trail??? Επίσης πιο 'γιαπωνέζικο' φορτηγάκι με κινητήρα diesel,έχει τη ροπή του διαθέσιμη στο ρελαντί?? Και τα scania που έχω δουλέψει,στο ρελαντί ροπή δεν έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • U
                                        umaga last edited by

                                        Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                        Και τα scania που έχω δουλέψει,στο ρελαντί ροπή δεν έχουν.

                                        και στο Crawl να ειναι, στο ρελαντι δεν ανεβαινει, θελει να δωσεις λιγες στροφες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • P
                                          postruck last edited by

                                          +1 εδώ ο φίλος μας λέει οτι ολα τα pick up πλην nissan,έχουν την ροπή τους διαθέσιμη, σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα τους και μεγάλο ποσοστό στο ρελαντί και για αυτό ανεβαίνουν υπέρβαρα τις ανηφόρες στο ρελαντί.Τάφοι και τα scania γιατί και άδεια και με c στο κιβώτιο,ανηφόρα στο ρελαντί δεν ανεβαίνουν!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • A
                                            achilleasv last edited by

                                            Ο χρήστης johncsj έγραψε:
                                            Καλησπέρα φίλε Στέλιο, θα ήθελα να σου πω 2-3 πραγματάκια σχετικά με τα 2 αυτοκίνητα, αν βέβαια δεν έχεις κάνει την τελική σου αγορά.

                                            Τα τελευταία 20 χρόνια, το να παίρνεις pick-up της isuzu, είναι πιστεύω η πιο αξιοπρεπής λύση. Γιατί? Θα σου πω παρακάτω:

                                            1. Στην Ελλάδα ζούμε... το κυριότερο ζήτημα, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. 6.5 / 7.4 / 8.9 lt σε υπεραστικό / μικτό / και αστικό κύκλο αντίστοιχα. Ο πιο 'ανταγωνιστικός αντίπαλος' είναι το Amarok (που είναι 500 κυβικά κάτω) με 6.9 / 7.8 / 9.6 lt / 100km.

                                            Καταλαβαίνεις ότι σε θέμα κατανάλωσης είναι απλά άπιαστο. Ας πάμε όμως παρακάτω...

                                            1. Κάποιοι εντυπωσιάζονται από τα πολλά κυβικά του νέου Ranger, ΑΛΛΑ α) το μικρό τους (στα 2.2 L ) δεν τραβάει μία (και καίει και περισσότερο από το D-max, το λέω γιατί το έχει οικογενειακός μου φίλος, δεν τον πρόλαβα αυτόν ), και το μεγάλο (3.2L , 200Ps , 47 κιλά ροπή) καίει σε μικτό κύκλο 10.4 L!!! Εκτός αυτού (γιατί τώρα μιλάμε για δύναμη, όχι για κατανάλωση) δεν μετράνε μόνο τα κυβικά, τα άλογα και οι ροπές, αλλά πόσο εύκολα, αλλά και σε τι 'φάσμα' (εύρος στροφών) γίνεται αυτό.

                                            Δηλαδή... ας συγκρίνουμε τις ροπές (και αναλογίσου και για τους ίππους με όμοιο τρόπο ). Λέει το Ranger 47 κιλά ροπή, το D-max μόλις 40,8. Ποια η διαφορά? Οι στροφές στις οποίες αποδίδονται αυτά τα κιλά.

                                            Το D-max τα βγάλει ΟΛΑ τα κιλά (και τα 40,8 ) από τις 1400 τροφές μέχρι τις 2100 (και μετά μένει σε 35 κιλα μέχρι τις 3250!!!) Μπορείς να το δεις και από την εικόνα που βρίσκεται στο site της Isuzu εδώ: http://newdmax.gr/images/engine_img1.jpg

                                            Το ranger, μιλάει για απόδοση του 90% (για το 100% δεν αναφέρει καν σε πόσες στροφές βγάζει 47 κιλά ροπής, και ΑΝ τα βγάζει) σε φάσμα 1.500 έως 2.750 (δηλαδή 42,3 κιλά ροπής ουσιαστικά, και σε ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ φάσμα). Αυτό μπορείς να το δεις στο φυλλάδιο του Ranger που βρίσκεται στο site της ford, σελίδα 26 ή 27.

                                            Σε έναν κινητήρα επομένως, μη σας εντυπωσιάζουν τα νούμερα, αλλά και η γραμμικότητα της συνάρτησης μεταξύ στροφών - αλόγων, και στροφών - κιλά ροπής.

                                            Η Isuzu, ανέκαθεν είχε τους πιο γραμμικούς κινητήρες (και σε άλογα, και σε κιλά ροπής) για αυτό άλλωστε είναι η καλύτερη εταιρεία κινητήρων diesel στον κόσμο (άσχετα αν δεν έχει το όνομα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως toyota, nissan κλπ).

                                            1. Αξιοπιστία: Ήταν και είναι τα πιο σκυλιά pick-up που υπάρχουν ποτέ. Έχουν παγκοσμίως το μικρότερο ποσοστό βλάβεων και δυσλειτουργιών, το πιο ανθεκτικό σασί από όλα και το αμάξωμα είναι χτισμένο σα να 'ναι κανονικό επιβατικό, και όχι pick-up. Δεν είναι τυχαίο, ότι στην Ιαπωνία (που οι άνθρωποι εκεί ΞΕΡΟΥΝ) το 39.6% των ελαφρυών φορτηγών είναι isuzu (και σκέψου, έχουν εγχώριο ανταγωνισμό από toyota, nissan, mitsubishi και mazda!!!). Αυτό μπορείς να το δεις στο fb page της Isuzu Greece στο facebook σε μία ανάρτηση που έγινε στις 24 του Γενάρη φέτος.

                                            2. Προσωπική εμπειρία: Θα ακουστεί κάπως αλλαζονικό, αλλά επειδή εγώ με τον πατέρα μου έχουμε λύσει γύρω στα 2000 - 2500 pick-up (ο πατέρας μου από το '75, εγώ από το '90 και μετά) άμα κάποτε έρθεις και λύσουμε ένα isuzu pick-up και ένα οποιασδήποτε άλλης εταιρείας, θα σου δείξω μερικά πράγματα και θα μου πεις 'ώπα συγγνώμη, αυτά εγώ δεν τα ήξερα '.

                                            Σε ένα δικό μας συμπέρασμα, έχουμε καταλήξει ότι σαν αμάξια (σαν ολοκληρωμένη λύση), η γενική κατάταξη είναι η εξής:

                                            1. Isuzu
                                            2. Toyota
                                            3. Mitsubishi
                                            4. Nissan
                                            5. Ford - Mazda

                                            Δυστυχώς το για το amarok δεν γνωρίζουμε πολλά, καθώς το έχουμε οδηγήσει μόνο μία φορά, και 50χλμ απόσταση μόλις.

                                            ΥΓ 1: Συγγνώμη αν σε κούρασα με την πολυλογία μου.
                                            ΥΓ 2: Όχι, ούτε μπατζανάκης αυτουνού που έχει την isuzu είμαι, ούτε εκεί δουλεύω. Απλά με τα χρόνια απέκτησα κι εγώ μία συμπάθεια.

                                            Αυτάαααα...

                                            γεια σας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ και εχω το ρειντζερ του 2005.Ειναι πραγματικο σκυλι κινουμαστε 90% χωματοδρομου ( τι χωματοδρομοι...καροδρομοι ειναι αλλα τεσπα) εχουμε βαλει φορτιο σε ανηφοραα 2000+ κιλα και πηγαινε χαλαρα. Βεβαια ειναι το τλελευταιο αργοστροφο αυτοκινητο που βγηκε. Απο ζημιες τπτ. το κοντερ το κατεβαζει ολο σε αντιθεση με το ρειντζερ του 2007.
                                            Τα ισουζι γτ ειναι καλα? που εχουν τις σουστες κατω απο το διαφορικο κι βρισκουν για την πλακα στο εδαφος? τα ναβαρα απο που και ως που? με 200 αλογατα σε χωμα??? ( μεχρι καποια χρονια καλα ....αλλα μετα το παρακανανε). εχουμε τραβιξει ισουζι σε χιονι (ο φορντας χωρις αλυσιδα και το ισου με λυσιδα). Τα μιτσου τωρα εχουν χαλασει αρκετα.. μεχρι το 2005 καλα ηταν. Απο φιλους με ναβαρα επισης που εχω μιλησει ΠΟΛΛΕΣ ζημιες οπως και με τουοτα. για μενα η σειρα ειναι:
                                            1 ρανγερ
                                            2 χαιλουξ
                                            3 τωρα πια δεν υπαρχει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr