Λοιπόν επειδή προσβλήθηκαν μερικοί που τους 'έθιξα' την αγαπημένη τους εταιρεία... κόβω λάσπη σιγά σιγά γιατί άκρη δε θα βγάλω. Πρώτα όμως θα σας απαντήσω σε 2-3 πράγματα μιας και ανοίξατε συζήτηση.
@ postruck: Το αν ξέρω να λειτουργώ ένα εργαλείο (όπως λες) ή όχι, άφησέ με να το ξέρω καλύτερα εγώ. Κατά πάσα πιθανότητα, έχω επισκευάσει και οδηγήσει περισσότερα pick-up από όσα έχεις δει εσύ, ειδικά αν ζεις σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο (Αθήνα / Σαλονίκη παράδειγμα).
Προφανώς και δεν είπα ότι δεν τραβάει στις ανηφόρες έτσι απλά. Άλλο κι έλειπε!!! Μίλησα για καταστάσεις που το ωφέλιμο φορτίο, περνάει ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ το μέγιστο νόμιμο, και με τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί. Καλό θα ήταν να διαβάζεις καλύτερα τι γράφει ο άλλος προτού απαντήσεις.
@ BILL33: Επειδή αγοράζουμε κάποια από τα pick-up που επισκευάζουμε... επίτρεψέ μου να σου πω, ότι τουλάχιστον οι 'καθαροί' ιάπωνες (μιλάω για isuzu, toyota, mitsubishi), ΝΑΙ! Θα τη βγάλουν την ανηφόρα γιατί έχουν δύναμη (βγάζουν μεγάλο ποσοστό της ροπής τους) ΚΑΙ στο ρελαντί!!!
Η nissan (για την ιστορία και μόνο) απλά περνάει τους κινητήρες των pathfinder και x-trail στο navara. Όμως στους κινητήρες των τζιπ, και των pick - up υπάρχουν διαφορές (στις υπόλοιπες εταιρείες τουλάχιστον)!!! Οι μεν των τζιπ έχουν περισσότερη ροπή και άλογα, αλλά τα 'βγάζουν' σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό στροφών και σε λιγότερο φάσμα μάλιστα, οι δε των pick-up λίγο λιγότερη ροπή και άλογα (συνήθως) που βέβαια 'βγαίνουν' σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα, για αυτό το λόγο άλλωστε υπάρχουν κιόλας.
Αυτά. Ειρήνη ημίν. Ελπίζω να βοήθησα όσους ήθελαν με αυτά τα 4-5 post μου.
BB.