-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Σαν κάτοχος της 116 d εδώ και δύο εβδομάδες και έχοντας διανύσει μέχρι τώρα 1700 χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες θεωρώ ότι το αυτοκίνητο στην τιμή που δίνεται με τις προσφορές της εποχής είναι εξαιρετική επιλογή. Χαίρεσαι να το οδηγείς, είναι ποιοτικότατο και αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Από κατανάλωση συνολικά από καινούριο το trip δείχνει 4.7 λίτρα/100, σε ταξίδι με το cruise control κλειδωμένο μεταξύ 130-140 έκαψε 5 λίτρα/100 (στα 140 με 6η έχει 2200 στροφές). Το volvo είναι επίσης εξαιρετική επιλογή αλλά δυστυχώς οι χώροι του δεν παλεύονται (τουλάχιστον αν μιλάμε για ζευγάρι με παιδί). Το civic έχει τους καλύτερους χώρους αλλά με ξενίζει ότι δεν είναι made in japan αλλά made in england και η τιμή του σίγουρα τσιμπημένη για αυτό που είναι. Επίσης ο κινητήρας του είναι εντελώς καινούριος άρα δεν ξέρουμε πόσο αξιόπιστος θα αποδειχτεί (η honda δεν έχει την εμπειρία των ευρωπαίων σε μεσαίους diesel και γενικά σε diesel). Άλλο μείον το όνομα του Σαρακάκη και τα πανάκριβα service και ανταλλακτικά. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι ζήτησαν 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά (μπορεί και παραπάνω) σε φίλο που έχει ένα jazz (ούτε καν το τελευταίο μοντέλο) για καθρέπτη συνοδηγού. Τέλος δε νομίζω ότι θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου η συμπεριφορά άλλων οδηγών της μάρκας στο δρόμο γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο θα το οδηγείς εσύ και θα το πάρεις για σένα. Αν κρατάς στατιστικά για τον κάθε λαλάκα που συναντάς καθημερινά στους δρόμους και έχεις καταλήξει ότι ο οδηγός bmw είναι πρωταθλητής της λαλακίας πάω πάσο (σου μιλάει άνθρωπος που πρώτη φορά στη ζωή του απέκτησε premium και καλά αυτοκίνητο και βέβαια δεν έχω αλλάξει καθόλου το ύφος μου ή το στυλάκι μου στο δρόμο, είναι θέμα παιδείας του οδηγού και όχι μάρκας)Θα συμφωνήσω σε ολα (και ειδικα στα περι των οδηγων μιας μαρκας) με μια ενσταση στην αναφορα σου στους χωρους.
Δεν θεωρω οτι οι χωροι του V40 δεν παλευονται -τουλαχιστον σε σχεση με της BMW. Ειδικα στο πισω καθισμα ειναι περιπου στα ιδια - μη σου πω οτι του V40 ειναι καλυτεροι. Στην BMW δεν μπορει με τιποτα να κατσει 3ος -ουτε καν 10χρονο παιδι- ενω στο Volvo εστω και στριμωγμενα μπορει. Οσο για τις αποσκευες, ΟΚ η BMW ειναι καλυτερη, αλλα ενταξει.... τα 25lt παραπανω ειναι 1 παραπανω σακβουαγιαζ...Δε νομιζω οτι απορριπτεις ενα αμαξι για αυτο το λογο. Εαν καποιος χρειαζεται τοσο πολυ τους παραπανω χωρους παει ειτε σε πολυμορφικο ειτε σε αμαξι μεγαλυτερης κατηγοριας.
Γενικα το V40 εχει φαει πολυ κραξιμο για τους χωρους του -και ως ενα σημειο δικαιως- αλλα δεν νομιζω πια οτι εχει και τοοοση διαφορα απο τα υπολοιπα premium (και βαζω και την Alfa μεσα). Για μια οικογενεια με 1-2 μικρα παιδια θεωρω οτι οι διαφορες με τα υπολοιπα (πλην του Civic που ΟΚ ειναι σε αλλη κλαση) δεν ειναι πια και τραγικες. Αλλωστε μην ξεχναμε οτι στους υπολοιπους τομεις, και ειδικα στην ασφαλεια, στην ποιοτητα κυλισης και την ανεση, το Volvo ειναι απο τα κορυφαια.
-
Καλημέρα παιδιά.
Επειδη κοιταω και εγω αυτη την περιοδο για αγορα μκρομεσαιου diesel, εκανα χθες test drive to volvo v40 diesel 1.6 115hp.
Οι χωροι δεν θα ελεγα οτι ειναι ανεπαρκεις,εκτος ισως απο το πορτμπαγκαζ που δεν ειναι και κατι αξοσημειωτο και τον αερα πανω απο τα κεφαλια των επιβατων.Το αυτοκινητο μεσα εναι αρκετα φαρδυ και μακρυ.3 ατομα ενηλικα πισω βολευονται μια χαρα με πολυ χωρο για τα γονατα τους.Εξωτερικα το αυτοκινητο ειναι χαρμα οφθαλμών. μεσα επειδη οδηγησα την φουλ εκδοση με το ψηφιακο καντραν (εχει 3 θεματα,performace,eco,elegance) ειναι το κατι αλλο.Έχει ενα σκασμο συστηματα ασφαλείας που σε προειδοποιούν για αλλαγη λωρίδας,προπορευομενο οχημα,κτλ κτλ κτλ.(ανα 100 μετρα ολο κατι σφυραγε χωρις να μπορω να καταλαβω τι γινεται......).
Στο δρομο ειναι αψογο,σαν μαγικο χαλι,δεν καταλαβαινεις ουτε λακουβα ουτε σαμαρακι και τελεια ηχομονωση.Ειναι πολυ στιβαρο χωρις να πλεει και να χαζοταλαντευεται.Το τιμονι ειναι σφιχτο και παρα πολυ αμεσο(τεχνoγνωσια ford Μου μυριζει εδω...) .10/10 δλδ μεχρι εδω αν εξαιρεσεις τους χωρους που εμενα προσωπικα μου φανηκαν υπεραρκετοι για μικρομεσαιο.
Αυτα ως εδω τα περίμενα,ηθελα ομως να δοκιμάσω ενα νεας τεχνολογιας diesel κινητηρα που ο τυπος μας κατακλυζει τον τελευταιο καιρο οτι εχει φοβερες επιδοσεις και δεν καιει σταγονα ηθελα δλδ να δω το θαυμα!!!Οδηγαω ενα bravo tjet 120 hp οποτε περιμενα κατι πιο δυνατο (27 kgr ροπης το volvo εναντι 21 του fat).Διαπιστωσα οτι δεν παει ουτε τα μισα!!Αφήνω ενα παραθυρακι στο οτι δεν εχω οδηγησει ξανα diesel και ισως ναμην τον εκμεταλευτηκα στο 100%.Απο τα 60-100 αν προσπαθησεις να τα πας με μια ταχυτητα ειναι σαν ενα 1.4 ατμοσφαιρικο!!θελει 2 ανεβασματα για να επιταχυνεις(3η,4η,5η_).Επισης ε=δεν ενιωσα πουθενα τα 27kgr!!ροπης εστω και στιγμιαια..Κινειται βεβαια αξιοπρεπεστατα και τραβαει με ολες τις ταχυτητες.Επισης να υπογραμμισω οτι οντως με ανεβακατεβα τον κηφισσο εγραψε 5lt /100 και σιγουρα πηγαινε και οικονομικοτερα!!Εν τελει το αυτκινητο ειναι στις πρωτες μου επιλογες,απλα ανεφερα την προηγουμενη παραγραφο σχετκα με τις επιδοσεις γιατι καπως απογοητευτικα λογω του οτι οπως το ειχα διαβασει απο τα περιοδικα για τους diesel κινητηρες γενικα αυτης της κατηγοριας 1.6 lt 110-130hp ) ειχα αλλη εικονα στο μυαλο μου.Ισως τελικα τα νουμερα ,τα περιοδικα και οι μετρησεις λενε την μιση αληθεια!!
Συγνωμη για το μεγαλο Post! -
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Επειδη κοιταω και εγω αυτη την περιοδο για αγορα μκρομεσαιου diesel, εκανα χθες test drive to volvo v40 diesel 1.6 115hp.
Οι χωροι δεν θα ελεγα οτι ειναι ανεπαρκεις,εκτος ισως απο το πορτμπαγκαζ που δεν ειναι και κατι αξοσημειωτο και τον αερα πανω απο τα κεφαλια των επιβατων.Το αυτοκινητο μεσα εναι αρκετα φαρδυ και μακρυ.3 ατομα ενηλικα πισω βολευονται μια χαρα με πολυ χωρο για τα γονατα τους.Εξωτερικα το αυτοκινητο ειναι χαρμα οφθαλμών. μεσα επειδη οδηγησα την φουλ εκδοση με το ψηφιακο καντραν (εχει 3 θεματα,performace,eco,elegance) ειναι το κατι αλλο.Έχει ενα σκασμο συστηματα ασφαλείας που σε προειδοποιούν για αλλαγη λωρίδας,προπορευομενο οχημα,κτλ κτλ κτλ.(ανα 100 μετρα ολο κατι σφυραγε χωρις να μπορω να καταλαβω τι γινεται......).
Στο δρομο ειναι αψογο,σαν μαγικο χαλι,δεν καταλαβαινεις ουτε λακουβα ουτε σαμαρακι και τελεια ηχομονωση.Ειναι πολυ στιβαρο χωρις να πλεει και να χαζοταλαντευεται.Το τιμονι ειναι σφιχτο και παρα πολυ αμεσο(τεχνoγνωσια ford Μου μυριζει εδω...) .10/10 δλδ μεχρι εδω αν εξαιρεσεις τους χωρους που εμενα προσωπικα μου φανηκαν υπεραρκετοι για μικρομεσαιο.
Αυτα ως εδω τα περίμενα,ηθελα ομως να δοκιμάσω ενα νεας τεχνολογιας diesel κινητηρα που ο τυπος μας κατακλυζει τον τελευταιο καιρο οτι εχει φοβερες επιδοσεις και δεν καιει σταγονα ηθελα δλδ να δω το θαυμα!!!Οδηγαω ενα bravo tjet 120 hp οποτε περιμενα κατι πιο δυνατο (27 kgr ροπης το volvo εναντι 21 του fat).Διαπιστωσα οτι δεν παει ουτε τα μισα!!Αφήνω ενα παραθυρακι στο οτι δεν εχω οδηγησει ξανα diesel και ισως ναμην τον εκμεταλευτηκα στο 100%.Απο τα 60-100 αν προσπαθησεις να τα πας με μια ταχυτητα ειναι σαν ενα 1.4 ατμοσφαιρικο!!θελει 2 ανεβασματα για να επιταχυνεις(3η,4η,5η_).Επισης ε=δεν ενιωσα πουθενα τα 27kgr!!ροπης εστω και στιγμιαια..Κινειται βεβαια αξιοπρεπεστατα και τραβαει με ολες τις ταχυτητες.Επισης να υπογραμμισω οτι οντως με ανεβακατεβα τον κηφισσο εγραψε 5lt /100 και σιγουρα πηγαινε και οικονομικοτερα!!Εν τελει το αυτκινητο ειναι στις πρωτες μου επιλογες,απλα ανεφερα την προηγουμενη παραγραφο σχετκα με τις επιδοσεις γιατι καπως απογοητευτικα λογω του οτι οπως το ειχα διαβασει απο τα περιοδικα για τους diesel κινητηρες γενικα αυτης της κατηγοριας 1.6 lt 110-130hp ) ειχα αλλη εικονα στο μυαλο μου.Ισως τελικα τα νουμερα ,τα περιοδικα και οι μετρησεις λενε την μιση αληθεια!!
Συγνωμη για το μεγαλο Post!Φιλε μου επειδη κι εγω βρισκομαι στην ιδια φαση με εσενα θα σου πω οτι για τους diesel στην κατηγορια που μιλαμε, τα πραγματα ειναι ακριβως ετσι.
Αν προερχεσαι απο δυνατο τουρμπο βενζινης, το νευρο και τις επιδοσεις με τα 1.6 diesel τις ξεχνας. Με μια μικρη εξαιρεση στον 1.6 της Alfa που, λογω τρελης ροπης (32,5 κιλα) και πιο κοντων σχεσεων, μπορεις να κινηθεις με λιγο παραπανω νευρο (σε καμια περιπτωση, ομως με το ιδιο ενος καλου TB). Εχω ενα Golf TSi και σε σχεση με αυτο τα μικρομεσαια Diesel μου φαινονται σαν παλια ατμοσφαιρικα 1600αρια. Δεν μου παει η καρδια να το αλλαξω για ενα diesel, αλλα εαν κανεις πολλα km, το diesel πλεον ειναι μονοδρομος...Με τιποτα ομως δεν παιρνεις την ιδια οδηγικη ευχαριστηση (σε οτι αφορα τις επιδοσεις παντα). Απο την αλλη βεβαια οταν πας στο πρατηριο με Diesel τα ξεχνας ολα αυτα και χαμογελας. Αλλιως η δυναμη και το νευρο ενος καλου TB ειναι αναντικαταστατα!Κατα τα αλλα για V40 θα συμφωνησω με οσα λες. Το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο σε ολους τους υπολοιπους τομεις και οι χωροι δεν ειναι τοσο τραγικοι οσο εχει γραφει. Εχε υποψη σου οτι σε πολυ λιγο θα ερθει το my2014 με ακομα χαμηλοτερα τελη και καταναλωση. Μηπως σου εδωσαν τιμη για αυτο;
-
Φιλε Koralli ετσι ακριβως οπως το ειπες, σαν ενα ατμοσφαιρικο 1600αρι μου φανηκε .Η αποκριση στο γκαζι ειναι πολυ αργη (βραδυκαυστοκαυσιμο γαρ).Αναρωτεμαι κατι diesel που ιπαρχουν 1.1.3 με 60-70 αλογα πως να ειναι.ΔΥστυχως το diesel θελει κυβικα για να δειξει τις αρετες του.Ομως τελικα η επισκεψη στο βενζιναδικο κανει την διαφορα και καθοριζει την τελικη αποφαση (ειδικα για εμενα που κανω 25κ/ετησιως)και αυτη την σχεση καταναλωσης/αποδοσης/αξιοποστιας μπορεις να την εχεις μονο σε diesel!
Παραθετω την προσφορα που πήρα:
volvo 1.6 d2 kinetic ΜΥ 13 (βασικη εκδοση που περιλαμβανει ολα τα απαραιτητα....εκτος ισως απο τον ψηφιακο πινακα οργανων.)
24800+ 200 μεταλλικο χρωμα+130 τελη/πινακιδες- 1430 αποσυρση και 8% επιτοκιο.
Διαβαζω στο χαρτι του εξοπλισμού τo εξης:
Περιοριστής ταχυτητας 190km/h (D2) ,210 Km/h(T3,T4,D3,D4)
To d2 νομιζω οτι δεν παει ετσι και αλλιως 190 αλλα το τ4 με 180hp??και λογικα μην ξεχνατε οτι τα 210 θα ειναι κοντερισια αρα 190-200 πραγματικα!! -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Στην BMW δεν μπορει με τιποτα να κατσει 3ος -ουτε καν 10χρονο παιδι.
Το διαψεύδω κατηγορηματικά αυτό. Μια χαρά κάθισε στη μέση ολόκληρη κοπέλα βάζοντας και τη ζώνη της και κάνοντας ταξίδι 60 + 60 χιλιομέτρων.
-
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Επειδη κοιταω και εγω αυτη την περιοδο για αγορα μκρομεσαιου diesel, εκανα χθες test drive to volvo v40 diesel 1.6 115hp.
Οι χωροι δεν θα ελεγα οτι ειναι ανεπαρκεις,εκτος ισως απο το πορτμπαγκαζ που δεν ειναι και κατι αξοσημειωτο και τον αερα πανω απο τα κεφαλια των επιβατων.Το αυτοκινητο μεσα εναι αρκετα φαρδυ και μακρυ.3 ατομα ενηλικα πισω βολευονται μια χαρα με πολυ χωρο για τα γονατα τους.Εξωτερικα το αυτοκινητο ειναι χαρμα οφθαλμών. μεσα επειδη οδηγησα την φουλ εκδοση με το ψηφιακο καντραν (εχει 3 θεματα,performace,eco,elegance) ειναι το κατι αλλο.Έχει ενα σκασμο συστηματα ασφαλείας που σε προειδοποιούν για αλλαγη λωρίδας,προπορευομενο οχημα,κτλ κτλ κτλ.(ανα 100 μετρα ολο κατι σφυραγε χωρις να μπορω να καταλαβω τι γινεται......).
Στο δρομο ειναι αψογο,σαν μαγικο χαλι,δεν καταλαβαινεις ουτε λακουβα ουτε σαμαρακι και τελεια ηχομονωση.Ειναι πολυ στιβαρο χωρις να πλεει και να χαζοταλαντευεται.Το τιμονι ειναι σφιχτο και παρα πολυ αμεσο(τεχνoγνωσια ford Μου μυριζει εδω...) .10/10 δλδ μεχρι εδω αν εξαιρεσεις τους χωρους που εμενα προσωπικα μου φανηκαν υπεραρκετοι για μικρομεσαιο.
Αυτα ως εδω τα περίμενα,ηθελα ομως να δοκιμάσω ενα νεας τεχνολογιας diesel κινητηρα που ο τυπος μας κατακλυζει τον τελευταιο καιρο οτι εχει φοβερες επιδοσεις και δεν καιει σταγονα ηθελα δλδ να δω το θαυμα!!!Οδηγαω ενα bravo tjet 120 hp οποτε περιμενα κατι πιο δυνατο (27 kgr ροπης το volvo εναντι 21 του fat).Διαπιστωσα οτι δεν παει ουτε τα μισα!!Αφήνω ενα παραθυρακι στο οτι δεν εχω οδηγησει ξανα diesel και ισως ναμην τον εκμεταλευτηκα στο 100%.Απο τα 60-100 αν προσπαθησεις να τα πας με μια ταχυτητα ειναι σαν ενα 1.4 ατμοσφαιρικο!!θελει 2 ανεβασματα για να επιταχυνεις(3η,4η,5η_).Επισης ε=δεν ενιωσα πουθενα τα 27kgr!!ροπης εστω και στιγμιαια..Κινειται βεβαια αξιοπρεπεστατα και τραβαει με ολες τις ταχυτητες.Επισης να υπογραμμισω οτι οντως με ανεβακατεβα τον κηφισσο εγραψε 5lt /100 και σιγουρα πηγαινε και οικονομικοτερα!!Εν τελει το αυτκινητο ειναι στις πρωτες μου επιλογες,απλα ανεφερα την προηγουμενη παραγραφο σχετκα με τις επιδοσεις γιατι καπως απογοητευτικα λογω του οτι οπως το ειχα διαβασει απο τα περιοδικα για τους diesel κινητηρες γενικα αυτης της κατηγοριας 1.6 lt 110-130hp ) ειχα αλλη εικονα στο μυαλο μου.Ισως τελικα τα νουμερα ,τα περιοδικα και οι μετρησεις λενε την μιση αληθεια!!
Συγνωμη για το μεγαλο Post!Οι ντιζελ ειναι ταφοι συνηθως. Τις παπαριες των περιοδικων δεν τις πιστευει κανεις πια.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στην BMW δεν μπορει με τιποτα να κατσει 3ος -ουτε καν 10χρονο παιδι.
Το διαψεύδω κατηγορηματικά αυτό. Μια χαρά κάθισε στη μέση ολόκληρη κοπέλα βάζοντας και τη ζώνη της και κάνοντας ταξίδι 60 + 60 χιλιομέτρων.
ΟΚ δεκτο, δεν αμφισβητω την πραγματικη εμπειρια σου (θα ηταν αφελες εκ μερους μου αλλωστε) αλλα εχω τη γνωμη οτι λογω του ογκου του τουνελ τα πραγματα ειναι σαφως χειροτερα αποτι σε ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο. Η αισθηση μου στην εκθεση ηταν οτι με 2 ενηλικες κανονικων διαστασεων στα ακρα, τα πραγματα για τον μεσαιο ειναι πολυ δυσκολα. Τουλαχιστον εγω οταν εκατσα στην μεση στην BMW ενιωθα πολυ πιο αβολα και στριμωγμενα απο οτι π.χ. στο Volvo ή στην Giulietta.
-
Ο χρήστης anastasis_k13 έγραψε:
Φιλε Koralli ετσι ακριβως οπως το ειπες, σαν ενα ατμοσφαιρικο 1600αρι μου φανηκε .Η αποκριση στο γκαζι ειναι πολυ αργη (βραδυκαυστοκαυσιμο γαρ).Αναρωτεμαι κατι diesel που ιπαρχουν 1.1.3 με 60-70 αλογα πως να ειναι.ΔΥστυχως το diesel θελει κυβικα για να δειξει τις αρετες του.Ομως τελικα η επισκεψη στο βενζιναδικο κανει την διαφορα και καθοριζει την τελικη αποφαση (ειδικα για εμενα που κανω 25κ/ετησιως)και αυτη την σχεση καταναλωσης/αποδοσης/αξιοποστιας μπορεις να την εχεις μονο σε diesel!
Παραθετω την προσφορα που πήρα:
volvo 1.6 d2 kinetic ΜΥ 13 (βασικη εκδοση που περιλαμβανει ολα τα απαραιτητα....εκτος ισως απο τον ψηφιακο πινακα οργανων.)
24800+ 200 μεταλλικο χρωμα+130 τελη/πινακιδες- 1430 αποσυρση και 8% επιτοκιο.
Διαβαζω στο χαρτι του εξοπλισμού τo εξης:
Περιοριστής ταχυτητας 190km/h (D2) ,210 Km/h(T3,T4,D3,D4)
To d2 νομιζω οτι δεν παει ετσι και αλλιως 190 αλλα το τ4 με 180hp??και λογικα μην ξεχνατε οτι τα 210 θα ειναι κοντερισια αρα 190-200 πραγματικα!!Δηλαδη 23700...Η αληθεια ειναι οτι ειναι αρκετα ακριβο... . Βγαινει ακριβοτερο και απο την BMW...
Προσφορες δεν παιζουν; Αν ενδιαφερεσαι για το my2013 νομιζω οτι μπορεις ανετα να παζαρεψεις. Ωστοσο στη θεση σου θα περιμενα το my2014.
-
Οι ντιζελ ειναι ταφοι συνηθως. Τις παπαριες των περιοδικων δεν τις πιστευει κανεις πια.
Sent from my Neo V using Tapatalk.[/quote]
Να υποθέσω ότι μετά τους 75 (με μεγάλη όρεξη για λάδι) ίππους του 1.4 A2 (2003 mod.) δε θα έχω ιδιαίτερα παράπονα με κανένα εκ των υπό συζήτηση κινητήρων...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλημέρα παιδιά.
Επειδη κοιταω και εγω αυτη την περιοδο για αγορα μκρομεσαιου diesel, εκανα χθες test drive to volvo v40 diesel 1.6 115hp.
Οι χωροι δεν θα ελεγα οτι ειναι ανεπαρκεις,εκτος ισως απο το πορτμπαγκαζ που δεν ειναι και κατι αξοσημειωτο και τον αερα πανω απο τα κεφαλια των επιβατων.Το αυτοκινητο μεσα εναι αρκετα φαρδυ και μακρυ.3 ατομα ενηλικα πισω βολευονται μια χαρα με πολυ χωρο για τα γονατα τους.Εξωτερικα το αυτοκινητο ειναι χαρμα οφθαλμών. μεσα επειδη οδηγησα την φουλ εκδοση με το ψηφιακο καντραν (εχει 3 θεματα,performace,eco,elegance) ειναι το κατι αλλο.Έχει ενα σκασμο συστηματα ασφαλείας που σε προειδοποιούν για αλλαγη λωρίδας,προπορευομενο οχημα,κτλ κτλ κτλ.(ανα 100 μετρα ολο κατι σφυραγε χωρις να μπορω να καταλαβω τι γινεται......).
Στο δρομο ειναι αψογο,σαν μαγικο χαλι,δεν καταλαβαινεις ουτε λακουβα ουτε σαμαρακι και τελεια ηχομονωση.Ειναι πολυ στιβαρο χωρις να πλεει και να χαζοταλαντευεται.Το τιμονι ειναι σφιχτο και παρα πολυ αμεσο(τεχνoγνωσια ford Μου μυριζει εδω...) .10/10 δλδ μεχρι εδω αν εξαιρεσεις τους χωρους που εμενα προσωπικα μου φανηκαν υπεραρκετοι για μικρομεσαιο.
Αυτα ως εδω τα περίμενα,ηθελα ομως να δοκιμάσω ενα νεας τεχνολογιας diesel κινητηρα που ο τυπος μας κατακλυζει τον τελευταιο καιρο οτι εχει φοβερες επιδοσεις και δεν καιει σταγονα ηθελα δλδ να δω το θαυμα!!!Οδηγαω ενα bravo tjet 120 hp οποτε περιμενα κατι πιο δυνατο (27 kgr ροπης το volvo εναντι 21 του fat).Διαπιστωσα οτι δεν παει ουτε τα μισα!!Αφήνω ενα παραθυρακι στο οτι δεν εχω οδηγησει ξανα diesel και ισως ναμην τον εκμεταλευτηκα στο 100%.Απο τα 60-100 αν προσπαθησεις να τα πας με μια ταχυτητα ειναι σαν ενα 1.4 ατμοσφαιρικο!!θελει 2 ανεβασματα για να επιταχυνεις(3η,4η,5η_).Επισης ε=δεν ενιωσα πουθενα τα 27kgr!!ροπης εστω και στιγμιαια..Κινειται βεβαια αξιοπρεπεστατα και τραβαει με ολες τις ταχυτητες.Επισης να υπογραμμισω οτι οντως με ανεβακατεβα τον κηφισσο εγραψε 5lt /100 και σιγουρα πηγαινε και οικονομικοτερα!!Εν τελει το αυτκινητο ειναι στις πρωτες μου επιλογες,απλα ανεφερα την προηγουμενη παραγραφο σχετκα με τις επιδοσεις γιατι καπως απογοητευτικα λογω του οτι οπως το ειχα διαβασει απο τα περιοδικα για τους diesel κινητηρες γενικα αυτης της κατηγοριας 1.6 lt 110-130hp ) ειχα αλλη εικονα στο μυαλο μου.Ισως τελικα τα νουμερα ,τα περιοδικα και οι μετρησεις λενε την μιση αληθεια!!
Συγνωμη για το μεγαλο Post!Οι ντιζελ ειναι ταφοι συνηθως. Τις παπαριες των περιοδικων δεν τις πιστευει κανεις πια.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Το megane 1.5 που έχω οδηγήσει δε θα το χαρακτήριζα τάφο. Βέβαια παίζουν ρόλο και οι οδηγικες εμπειρίες του καθενός.
-
Εξαρταται παντα με τι συγκρινουμε. Ταφοι με απολυτα κριτηρια δεν ειναι, αλλα σιγουρα ειναι πολυ πιο αργοι απο εναν καλο TB.
Ο οποιος κοστιζει και λιγοτερα χρηματα. Απο εκει και περα βαζεις κατω τα km που κανεις και το ποσο διατεθειμενος ισως να 'σκοτωσεις' την οδηγικη ευχαριστηση χαρην της οικονομιας και της μακροζωιας του diesel σε σχεση με εναν TB και αποφασιζεις. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Στην BMW δεν μπορει με τιποτα να κατσει 3ος -ουτε καν 10χρονο παιδι.
Το διαψεύδω κατηγορηματικά αυτό. Μια χαρά κάθισε στη μέση ολόκληρη κοπέλα βάζοντας και τη ζώνη της και κάνοντας ταξίδι 60 + 60 χιλιομέτρων.
ΟΚ δεκτο, δεν αμφισβητώ την πραγματικη εμπειρια σου (θα ηταν αφελες εκ μερους μου αλλωστε) αλλα εχω τη γνωμη οτι λογω του ογκου του τουνελ τα πραγματα ειναι σαφως χειροτερα αποτι σε ενα προσθιοκινητο μικρομεσαιο. Η αισθηση μου στην εκθεση ηταν οτι με 2 ενηλικες κανονικων διαστασεων στα ακρα, τα πραγματα για τον μεσαιο ειναι πολυ δυσκολα. Τουλαχιστον εγω οταν εκατσα στην μεση στην BMW ενιωθα πολυ πιο αβολα και στριμωγμενα απο οτι π.χ. στο Volvo ή στην Giulietta.
Έτσι μάλιστα αν και δεν ξέρω τι παίζει με το volvo.
Πάντως και αυτό δεν το λέω επειδή έχουμε το BMW, το V40 υστερεί σε όλα πλην της τιμής σε σχέση με τη σειρά 1. Σήμερα πάντως εμείς θα κοιτούσαμε το Civic και το Golf τα οποία δεν υπήρχαν όταν παραγγέλλ(ν)αμε την BMW. Το Golf έχει σίγουρα καλύτερους χώρους όπως και το Civic αλλά η BMW υπερτερεί σε αυτό που λέμε σπορ αίσθηση σε όλα τα επίπεδα. Θέση οδήγησης, ανάρτηση, τιμόνι κ.λ.π. ενώ έχει και το κάτι παραπάνω στην ποιότητα κύλισης.Υ.Γ. Βάζε και κανένα τόνο...
Υ.Γ.2 Σε καμία περίπτωση δεν είναι τα diesel τάφοι. Η σειρά 1 τουλάχιστον είναι πάρα πολύ γρήγορη, δεδομένου του βάρους και των 116ίππων. . Να υπολογίζετε ότι πηγαίνει περίπου σαν 320 Ε36. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έτσι μάλιστα αν και δεν ξέρω τι παίζει με το volvo.
Πάντως και αυτό δεν το λέω επειδή έχουμε το BMW, το V40 υστερεί σε όλα πλην της τιμής σε σχέση με τη σειρά 1. Σήμερα πάντως εμείς θα κοιτούσαμε το Civic και το Golf τα οποία δεν υπήρχαν όταν παραγγέλλ(ν)αμε την BMW. Το Golf έχει σίγουρα καλύτερους χώρους όπως και το Civic αλλά η BMW υπερτερεί σε αυτό που λέμε σπορ αίσθηση σε όλα τα επίπεδα. Θέση οδήγησης, ανάρτηση, τιμόνι κ.λ.π. ενώ έχει και το κάτι παραπάνω στην ποιότητα κύλισης.Υ.Γ. Βάζε και κανένα τόνο...
Υ.Γ.2 Σε καμία περίπτωση δεν είναι τα diesel τάφοι. Η σειρά 1 τουλάχιστον είναι πάρα πολύ γρήγορη, δεδομένου του βάρους και των 116ίππων. . Να υπολογίζετε ότι πηγαίνει περίπου σαν 320 Ε36.Θα ηθελα να μου πεις γιατι το V40 υστερει σε ολα σε σχεση με την 116d. Εγω εχοντας οδηγησει και τα 2 εχω σοβαρες επιφυλαξεις.
ΟΚ η BMW ειναι λιγο πιο σπορ σε αισθηση, λιγο πιο γρηγορη και λιγο πιο οικονομικη (με τις διαφορες σε ολα αυτα για εμενα να ειναι μικρες), αλλα κατωτερη σε απτη ποιοτητα εσωτερικου, εργονομια, ποιοτητα κυλισης και ανεση. Τα δε καθισματα της βασικης εκδοσης ειναι κατα πολυ υποδεεστερα του Volvo.Να προσθεσω και την σαφως καλυτερη παθητικη ασφαλεια του Volvo μαζι με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας που διαθετει, ενω μου εχει κανει αρκετα κακη εντυπωση η επιδοση της BMW στο whipslash, ενω και στο ESP test το Volvo φαινεται να τα πηγαινει καλυτερα.
http://de.euroncap.com/de/results/bmw/1 ... 2/447.aspx
Με τη BMW τι καταναλωση εχεις και με τι χρηση;
Υ.Γ. Για τους τονους εχεις δικιο αλλα απο τη συσκευη που γραφω ειναι λιγο βασανο
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Θα ηθελα να μου πεις γιατι το V40 υστερει σε ολα σε σχεση με την 116d. Εγω εχοντας οδηγησει και τα 2 εχω σοβαρες επιφυλαξεις.
ΟΚ η BMW ειναι λιγο πιο σπορ σε αισθηση, λιγο πιο γρηγορη και λιγο πιο οικονομικη (με τις διαφορες σε ολα αυτα για εμενα να ειναι μικρες), αλλα κατωτερη σε απτη ποιοτητα εσωτερικου, εργονομια, ποιοτητα κυλισης και ανεση. Τα δε καθισματα της βασικης εκδοσης ειναι κατα πολυ υποδεεστερα του Volvo.Να προσθεσω και την σαφως καλυτερη παθητικη ασφαλεια του Volvo μαζι με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα ασφαλειας που διαθετει, ενω μου εχει κανει αρκετα κακη εντυπωση η επιδοση της BMW στο whipslash, ενω και στο ESP test το Volvo φαινεται να τα πηγαινει καλυτερα.
http://de.euroncap.com/de/results/bmw/1 ... 2/447.aspx
Με τη BMW τι καταναλωση εχεις και με τι χρηση;
Υ.Γ. Για τους τονους εχεις δικιο αλλα απο τη συσκευη που γραφω ειναι λιγο βασανο
Επιδόσεις και οικονομία είναι από μόνα τους αρκετά. Για την ασφάλεια από τη στιγμή που είναι 5στερη η BMW δεν τίθεται θέμα. Κάποιοι ψιλοί πόντοι δεν κάνουν διαφορά τη στιγμή του ατυχήματος, άσε που τυχαίνει πολλές φορές, ανάλογα το ατύχημα φυσικά, το λιγότερο ασφαλές στα χαρτιά αυτοκίνητο να έχει προστατέψει καλύτερα τους επιβάτες του.
Δεν είναι κατώτερη σε ποιότητα σε καμία των περιπτώσεων. Απλά έχει πιο 'βαρετό' εσωτερικό από το volvo.
Η εργονομία είναι επίσης άψογη. Όλα είναι εκεί που τα περιμένεις. Ακόμα και το μενού μετά από λίγο καιρό το διαχειρίζεσαι άνετα.
Ποιότητα κύλισης; Δεν το νομίζω. Είναι κορυφαία σε αυτό τον τομέα η σειρά 1. Άνεση; το δικό μου είναι χαμηλωμένο κιόλας (εργοστασιακά) και είναι άψογο. Περισσότερη άνεση δεν χρειάζεται. To volvo πιθανότατα είναι πιο άνετο αλλά το πληρώνεις μετά αυτό αν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα.
Το BMW καίει 4 λίτρα σε φυσιολογικό αυτοκινητόδρομο και 4,5- σε Ε.Ο. με πολλές 'ανηφοροκατηφόρες'.
Από volvo κοιτούσαμε το V60 που είναι όντως πολύ καλοκατασκευασμένο αλλά από όσα βλέπω τώρα το V40 δεν είναι τόσο... Σε αυτή την κατηγορία θεωρώ ότι δεν κάνει τη διαφορά από Golf και Civic. Μπορεί για τα δύο τελευταία να σκέφτομαι ότι ίσως έπρεπε να περιμένουμε λίγο, αλλά για το Volvo σε καμία περίπτωση. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Επιδόσεις και οικονομία είναι από μόνα τους αρκετά. Για την ασφάλεια από τη στιγμή που είναι 5στερη η BMW δεν τίθεται θέμα.
Οι διαφορες σε επιδοσεις και οικονομια ειναι υπαρκτες αλλα οπως προειπα μικρες. Ειδικα για την οικονομια το MY2014 V40 ανακοινωνουν 3.4lt/100km μικτη καταναλωση και 88gr CO2 οποτε ενδεχομενως να μην υφισταται καν. Αλλα σε καθε περιπτωση μιλαμε για κατω απο 0.5lt/100km.
Κάποιοι ψιλοί πόντοι δεν κάνουν διαφορά τη στιγμή του ατυχήματος, άσε που τυχαίνει πολλές φορές, ανάλογα το ατύχημα φυσικά, το λιγότερο ασφαλές στα χαρτιά αυτοκίνητο να έχει προστατέψει καλύτερα τους επιβάτες του.
Αυτο δεν το καταλαβαινω.
Δεν είναι κατώτερη σε ποιότητα σε καμία των περιπτώσεων. Απλά έχει πιο 'βαρετό' εσωτερικό από το volvo.
Η εργονομία είναι επίσης άψογη. Όλα είναι εκεί που τα περιμένεις. Ακόμα και το μενού μετά από λίγο καιρό το διαχειρίζεσαι άνετα.
Ποιότητα κύλισης; Δεν το νομίζω. Είναι κορυφαία σε αυτό τον τομέα η σειρά 1. Άνεση; το δικό μου είναι χαμηλωμένο κιόλας (εργοστασιακά) και είναι άψογο. Περισσότερη άνεση δεν χρειάζεται. To volvo πιθανότατα είναι πιο άνετο αλλά το πληρώνεις μετά αυτό αν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα.Ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση και ανεση για τα γουστα μου το βολβο ειναι καλυτερο. Χωρις αυτο να σημαινει οτι η 1 υστερει με απολυτα κριτηρια. Μια που μιλαμε για ποιοτητα στην 116 που οδηγησα περνουσαν εμφανεις κραδασμοι στο λεβιε του κιβωτιου. Δεν ξερω εαν ηταν θεμα του συγκεκριμενου μοντελου αλλα δεν αφηνει και την καλυτερη εντυπωση για πριμιουμ αμαξι.
Για την εργονομια θεωρω μεγαλο λαθος σε ενα τοσο ακριβο αυτοκινητο να μην υπαρχει συνεχης ρυθμιση της πλατης του καθισματος και να πρεπει να πληρωσεις εξτρα για να εχεις οσφυικη στηριξη.
Επισης, δεν μπορεσα με κανενα τροπο να ρυθμισω τη θεση οδηγησης ωστε να βλεπω και το trip και ολα τα οργανα του ταμπλο απροβληματιστα. Αυτα και μονο για μενα φτανουν για να πω οτι το αυτοκινητο εχει εργονομικες ατελειες. Οι οποιες δεν συμβαδιζουν με την τιμη του. -
το civic στα 1600 με 120 αλογα ειδα στην διαφημιση δεν εχει τελη κυκλοφοριας! και εχει και καλους χωρους. απο τιμη δεν ξερω τι παιζει!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Σε καμία περίπτωση δεν είναι τα diesel τάφοι. Η σειρά 1 τουλάχιστον είναι πάρα πολύ γρήγορη, δεδομένου του βάρους και των 116ίππων. . Να υπολογίζετε ότι πηγαίνει περίπου σαν 320 Ε36.Παίρνεις σαν παράδειγμα το ταχύτερο 1600άρι ντίζελ και γενικεύεις, λανθασμένα φυσικά. Τα λοιπά ντίζελ (όπως το V40 που αναφέρθηκε) είναι πολύ πιο αργά. Επίσης όσο καλή και αν είναι η 116d, είναι πολύ πιο αργή από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη 116.
-
To v40 είναι από τα βαρύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας και αυτό έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις. Επειδή είχα κάνει test drive και το volvo, θεωρώ ότι σε σχέση με την bmw υστερεί όχι λίγο αλλά αρκετά. Ανέβαζε πολύ αργά και πουθενά δεν ένιωσα τα 27 κιλά ροπής. Εγώ που είμαι 1.86 στο πίσω κάθισμα μπήκα με δυσκολία και αφού τα κατάφερα το κεφάλι μου ήταν σε διαρκή επαφή με την οροφή (δεν μοιάζω καθόλου με τον fido dido http://www.google.gr/imgres?q=fido+dido ... x=55&ty=53) και τα πόδια κολλημένα στο εμπρός κάθισμα (που το είχα ρυθμίσει εγώ). Στην bmw κάθομαι σαφώς πιο άνετα. Για το τούνελ μετάδοσης συμφωνώ αλλά εκτός civic και ίσως golf που μπορείς να τα χαρακτηρίσεις πραγματικά πενταθέσια σε ποιο άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις 5 ενήλικες φυσιολογικών διαστάσεων? Επίσης σαν ποιότητα κατασκευής το volvo είναι αρκετά καλό (ίσως ένα κλικ κάτω από το bmw) αλλά το βρίσκω ογκώδες σαν σχεδίαση μέσα και φορτωμένο, η μέρα με τη νύχτα με τον άσο που όλα είναι εκεί που περιμένεις και θέλεις. Αυτό με την σκαλωτή ρύθμιση της πλάτης δεν ξέρω πού το έχετε δει όσοι το γράφετε, στο δικό μου πάντως είναι συνεχόμενη ενώ με λίγη προσπάθεια βρήκα την χρυσή τομή και βλέπω σχεδόν όλο τον πίνακα οργάνων (θέλει λίγο ψάξιμο είναι η αλήθεια). Όσο για την άνεση και την ποιότητα κύλισης, πιστεύω ότι bmw και volvo είναι στο ίδιο level αλλά με το bmw να φοράει runflat ελαστικά (όλοι ξέρουμε ότι υστερούν ακόμα σε σχέση με τα συμβατικά σε θόρυβο κύλισης) ενώ όταν ο δρόμος αρχίζει να στρίβει ο άσος είναι σαφώς καλύτερος και πιο ευχάριστος από το αποστειρωμένο (αν και με καλό τιμόνι) volvo. Το volvo προσωπικά το απέρριψα κυρίως για τους χώρους του συνολικά (συμπεριλαμβανομένου του πορτ μπαγκάζ, δεν είναι μόνο τα 25 λίτρα αλλά και το ότι του άσου είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο, με μεγαλύτερο άνοιγμα και πιο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης). Για ένα νέο ζευγάρι που έχει ένα μικρό παιδί ή για έναν εργένη είναι μια χαρά. Επίσης όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης σίγουρα δεν θα πιάσει την τιμή της bmw. Αν βρω χρόνο θα κάνω ένα test drive και το civic πιο πολύ για να δω το μοτέρ του. Τονίζω προς όλους τους υποψήφιους αγοραστές honda να ρωτήσουν τιμές για service και κάποιων βασικών ανταλλακτικών για να μην τραβάνε τα μαλλιά τους αργότερα.
-
Δεν ξερω, ειλικρινα εμενα δε μου φανηκε τοσο μεγαλη η διαφορα στις επιδοσεις. Υπαρκτη μεν, οχι τραγικη δε.
Χρησιμο θα ηταν να ποσταρε κανεις ρεπριζ και απο τα 2 εαν εχει.
Παραθετω και το συγκριτικο των 4T οπου το βολβο βγαινει συνολικα καλυτερο:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13588Αντιγραφω:
- Για την ιστορία (μιας και δεν υπάρχει πρακτικό αντίκρισμα), η BMW δε δυσκολεύεται να πάρει κεφάλι στην επιτάχυνση από στάση. Στις ρεπρίζ το V40 είναι οριακά καλύτερο στις πολύ χαμηλές ταχύτητες, ενώ μετά προηγείται η BMW, χωρίς όμως πολύ μεγάλες διαφορές. *
Για τους χωρους συμφωνω οτι και τα 2 εχουν χειροτερους απο φτηνοτερα μοντελα οπως αυτα που ανεφερες (Civic, Golf). Ειδικα απο το Golf που εχω οι χωροι για τους επιβατες ειναι ΠΟΛΥ χειροτεροι. Και αυτο ειναι κατι που με ενοχλει προσωπικα πολυ.
Για την κλιμακωτη ρυθμιση της πλατης ειμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σιγουρος. Δεν ξερω ποια εκδοση πηρες, η βασικη παντως σιγουρα εχει.
Τωρα στο δρομο ΟΚ η BMW ειναι καλυτερη αλλα το οτι το Βολβο ειναι αποστειρωμενο δεν θα ελεγα με τιποτα. Να προσθεσω κατι εδω. Αν μιλαμε για αυτοκινητα εργαλεια καθημερινης χρησης και οχι για joy machines και εαν η καθημερινη διαδρομη που κανουμε ειναι μεσα σε πολη (ή εστω ημιαστικο περιβαλλον) και οχι να ανεβοκατεβαινουμε την Παρνηθα, ισως μετρανε αλλα πραγματα περισσοτερο απο την 'απολυτη οδηγικη ευχαριστηση'. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για αυτοκινητα απολυτως ασφαλη, χωρις μεγαλες διαφορες μεταξυ τους. Αλλωστε αν αυτο ειναι το ζητουμενο μαλλον δεν πρεπει να κοιταει κανεις σε diesel αλλα σε βενζινη μονο.
Αυτα που λες για το Civic τα εχω ακουσει κι εγω, αλλα μην νομιζεις με τις premium μαρκες που συζηταμε εδω δε θα κλαις εαν σου συμβει κατι. Και μαλιστα με μονο 2 χρονια εγγυηση που δινουν...Τουλαχιστον στο Civic ξερεις οτι κατα κανονα το αμαξι δεν προκειται να βγαλει τπτ.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
To v40 είναι από τα βαρύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας και αυτό έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις. Επειδή είχα κάνει test drive και το volvo, θεωρώ ότι σε σχέση με την bmw υστερεί όχι λίγο αλλά αρκετά. Ανέβαζε πολύ αργά και πουθενά δεν ένιωσα τα 27 κιλά ροπής. Εγώ που είμαι 1.86 στο πίσω κάθισμα μπήκα με δυσκολία και αφού τα κατάφερα το κεφάλι μου ήταν σε διαρκή επαφή με την οροφή (δεν μοιάζω καθόλου με τον fido dido http://www.google.gr/imgres?q=fido+dido ... x=55&ty=53) και τα πόδια κολλημένα στο εμπρός κάθισμα (που το είχα ρυθμίσει εγώ). Στην bmw κάθομαι σαφώς πιο άνετα. Για το τούνελ μετάδοσης συμφωνώ αλλά εκτός civic και ίσως golf που μπορείς να τα χαρακτηρίσεις πραγματικά πενταθέσια σε ποιο άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις 5 ενήλικες φυσιολογικών διαστάσεων? Επίσης σαν ποιότητα κατασκευής το volvo είναι αρκετά καλό (ίσως ένα κλικ κάτω από το bmw) αλλά το βρίσκω ογκώδες σαν σχεδίαση μέσα και φορτωμένο, η μέρα με τη νύχτα με τον άσο που όλα είναι εκεί που περιμένεις και θέλεις. Αυτό με την σκαλωτή ρύθμιση της πλάτης δεν ξέρω πού το έχετε δει όσοι το γράφετε, στο δικό μου πάντως είναι συνεχόμενη ενώ με λίγη προσπάθεια βρήκα την χρυσή τομή και βλέπω σχεδόν όλο τον πίνακα οργάνων (θέλει λίγο ψάξιμο είναι η αλήθεια). Όσο για την άνεση και την ποιότητα κύλισης, πιστεύω ότι bmw και volvo είναι στο ίδιο level αλλά με το bmw να φοράει runflat ελαστικά (όλοι ξέρουμε ότι υστερούν ακόμα σε σχέση με τα συμβατικά σε θόρυβο κύλισης) ενώ όταν ο δρόμος αρχίζει να στρίβει ο άσος είναι σαφώς καλύτερος και πιο ευχάριστος από το αποστειρωμένο (αν και με καλό τιμόνι) volvo. Το volvo προσωπικά το απέρριψα κυρίως για τους χώρους του συνολικά (συμπεριλαμβανομένου του πορτ μπαγκάζ, δεν είναι μόνο τα 25 λίτρα αλλά και το ότι του άσου είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο, με μεγαλύτερο άνοιγμα και πιο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης). Για ένα νέο ζευγάρι που έχει ένα μικρό παιδί ή για έναν εργένη είναι μια χαρά. Επίσης όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης σίγουρα δεν θα πιάσει την τιμή της bmw. Αν βρω χρόνο θα κάνω ένα test drive και το civic πιο πολύ για να δω το μοτέρ του. Τονίζω προς όλους τους υποψήφιους αγοραστές honda να ρωτήσουν τιμές για service και κάποιων βασικών ανταλλακτικών για να μην τραβάνε τα μαλλιά τους αργότερα.mrclouzo μπορείς αν θες να αναφέρεις ενδεικτικά κάποια κόστη συντήρησης της 116d;
diesel μικρομεσαίο (κατά προτίμηση χωρίς τέλη)