-
Άγγελε,όπως τα λέει ο samatistas τα ξέρω και εγώ.Πάντως σε άλλο νησί που γνωρίζω-σε άλλες μάρκες-τα φορτώνουν στό καράβι και τα παίρνουν οι αντιπροσωπείες απ τον Πειραιά.
-
στο τελευταιο autotriti γινεται συγκριτικο μεταξυ Duster 1.5dci - Qashqai 1.5dci - Yeti 1.6 tdi. ολα σε 4χ2.
βγαζουν το ρουμανικο πρωτο...
αν και ειναι περιπου 2.000 ευρω φθηνοτερο απο τα υπολοιπα, ωστοσο δεν καταλαβα να στεκονται και πολυ σ΄αυτο!*
δεν υποτιμω καθολου την dacia, αλλα ρε γαμωτο δεν νομιζω να στεκομουν τοσο στην διαφορα τιμης ωστε να μην προτιμησω καποιο απο τα υπολοιπα!
btw δεν σχολιαζω την τιμη του dacia μιας και -πολυ- προσφατα θιχτηκε το θεμα.*σημειωτεον πως το νισαν δεν εχει ESP!
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
*σημειωτεον πως το νισαν δεν εχει ESP!Βασικός λόγος τότε να ΜΗ βγει πρώτο.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
*σημειωτεον πως το νισαν δεν εχει ESP!
Βασικός λόγος τότε να ΜΗ βγει πρώτο.
- δεν το θεωρω στοιχειο βασικου εξοπλισμου (πειτε με και ρομαντικο αλλα μην πεσετε να με φατε ) εφοσον αυτο δεν υπαρχει απο την αρχη.
- ετσι κι αλλιως θα προτιμησει(?) καποιος το επομενο επιπεδο εξοπλισμου οπου και θα υπαρχει(υποθετω) το ESP.
3 βασει του 2, η διαφορα στην τιμη θα ανοιξει περισσοτερο.
αρκει αυτο να το υποσκελισει εναντι του duster?
btw εσυ γιατι κοπτεσαι συγκεκριμενα για το νισαν
-
Δεν έχει σχεση το ένα αυτοκινητο με το αλλο
Σαν να συγκρινουμε Mercedes C Class με απλο D Segment ειναι
edit ή οποιοδηποτε premium με καποιο πιο προσιτο αμαξι ιδιας κατηγορίας τεσπα -
To nissan κοιτάει περισσότερο προς το super market και το dacia προς τα χώματα Εκει νομίζω είναι η διαφορά τους,μετά απο test drive!
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
btw εσυ γιατι κοπτεσαι συγκεκριμενα για το νισανbtw έχω Nissan Qashqai με Esp και btw no2 θεωρώ μειονέκτημα να μην έχει σύγχρονο αυτοκίνητο Esp.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
btw εσυ γιατι κοπτεσαι συγκεκριμενα για το νισαν
btw έχω Nissan Qashqai με Esp και btw no2 θεωρώ μειονέκτημα να μην έχει σύγχρονο αυτοκίνητο Esp.
Εχει, αλλα ειναι σα να μην υπαρχει! Γιατι οταν το πρωτοπηρα και εκανα μια βολτα σε λασπες, το αυτοκινητο γλιστρισε αλλα δεν ενοιωσα καποια επεμβαση ή να δω καποιο λαμπακι να αναβοσβηνει.
Edit: μεταφερω τον προβληματισμο μου και στο αντιστοιχο θεμα!
-
Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:
To nissan κοιτάει περισσότερο προς το super market και το dacia προς τα χώματα Εκει νομίζω είναι η διαφορά τους,μετά απο test drive!Χρειάζεσαι υπερυψωμένο για να φτάσεις σε supermarket?!
Δεν έχει σχεση το ένα αυτοκινητο με το αλλο
Σαν να συγκρινουμε Mercedes C Class με απλο D Segment ειναι
edit ή οποιοδηποτε premium με καποιο πιο προσιτο αμαξι ιδιας κατηγορίας τεσπαΟρεστη απο την στιγμή που ειναι στην ίδια κατηγορία, είναι και ανταγωνιστικά με την έννοια των όποιων, έστω και ένα, χαρακτηριστικών τους. Το καθένα απλώς με τις προδιαγραφές του και τις προτεραιότητες που έχει αυτος που τα επιλέγει. Οι διαφορές τους ειναι ότι εκει που κάνει 'εκπτώσεις' η μία δεν κάνει η άλλη και εκεί που προσφέρει η μία κάτι παραπάνω, αυτό το παραπάνω η άλλη το χρεώνει πολύ ακριβότερα.
- δεν το θεωρω στοιχειο βασικου εξοπλισμου (πειτε με και ρομαντικο αλλα μην πεσετε να με φατε ) εφοσον αυτο δεν υπαρχει απο την αρχη.
- ετσι κι αλλιως θα προτιμησει(?) καποιος το επομενο επιπεδο εξοπλισμου οπου και θα υπαρχει(υποθετω) το ESP.
3 βασει του 2, η διαφορα στην τιμη θα ανοιξει περισσοτερο.
αρκει αυτο να το υποσκελισει εναντι του duster?
- Προσωπική σου επιλογή να δέχεσαι ή όχι συστήματα ασφαλείας στο προσωπικό σου αυτοκίνητο. Το ESP φυσικά υπήρχε και το 2007 που παρουσιάστηκε το QQ απλώς τοτε δεν ήταν υποχρεωτική απο την ΕΕ η τοποθέτηση του. Και φυσικά μιλάμε για μαζικα 'οικογενειακά' αυτοκίνητα και όχι παιχνιδομηχανές με υψηλό δείκτη fun to drive & run.
- Το QQ ήταν και είναι υπερτιμημένο (σε χρηματική αξία εννοώ). Και η βασική έκδοση πούλησε αρκετά μόνο και μόνο για το image του μοντέλου!
- Αυτό που απαντησα και στον Ορέστη. Ανταγωνιστικά μοντέλα είναι. Το τι, πως και πόσο προσφέρονται το καθένα αφορά τις εταιρίες που τα φτιάχνουν και αυτούς που θα τα επιλέξουν. Για ποιο λόγο ένα πολύ καλά έως πλήρες εξοπλισμένο Duster να μην υπερέχει έναντι ενος QQ που απλώς σε κάποια υπερέχει αλλά έχει και ελλείψεις?!
-
Ψιλοακυρη η σύγκριση με το QQ πίστευω. Το ένα το παίρνεις αν θες ένα προσιτό 4χ4 και είναι πολύ τίμια πρόταση. ... Το άλλο το παίρνεις. ... βασικα δεν ξέρω γιατί αφού είναι μέτριο σε όλα...:-)
Γιατί κοστίζει το δεύτερο πιο πολύ παραμένει μυστήριο. ... Από εσωτερικο είναι ψιότραγικο για σύγχρονο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Ψιλοακυρη η σύγκριση με το QQ πίστευω. Το ένα το παίρνεις αν θες ένα προσιτό 4χ4 και είναι πολύ τίμια πρόταση. ... Το άλλο το παίρνεις. ... βασικα δεν ξέρω γιατί αφού είναι μέτριο σε όλα...:-)
Γιατί κοστίζει το δεύτερο πιο πολύ παραμένει μυστήριο. ... Από εσωτερικο είναι ψιότραγικο για σύγχρονο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώςΑρα καθόλου άκυρη η σύγκριση. Άρα μπορούν να συγκριθούν. Υπερέχει ξεκάθαρα το Duster (λόγω της 4κίνησης) και στα λοιπά ειναι ισάξια διότι έχουν και τα δυο πχ τραγικά εσωτερικά.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Γιατί κοστίζει το δεύτερο πιο πολύ παραμένει μυστήριο. ... Από εσωτερικο είναι ψιότραγικο για σύγχρονο αυτοκίνητο έτσι και αλλιώς
Βεβαιότατα.Σε επιπεδο ποιοτητας ειναι ακριβως στα ίδια.Έπρεπε να ειναι τσαμπα και το QQ καθως ειναι το ιδιο φτηνο μεσα και γενικα σαν αμαξι με το QQ. ΝΟΤ
Σαν κατασκευη απο άποψη ποιοτητας και σ' αυτο που βλεπεις αλλα και σ' αυτα που δεν φαινονται τα χωριζει το χαος αλλα τεσπαΣτην τελικη σιγουρα με το 6ταχυτο και σιγουρα με το diesel λυνονται καποια θεματα του Duster ως βενζινοκινητο δικινητο (τελη, ρυποι, θορυβος στο εσωτερικο απο το μοτερ, εξοπλισμος στην τελευταια εκδοχη της Laureate εκδοση) αλλα επουδενι δεν έχει σχεση με το QQ σαν κατασκευη.Αν μπειτε στο ένα και μετα στα καπακια στο αλλο η διαφορες είναι τρομακτικα έντονες.Δεν μπορει ανθρωπινο ματι να μην τις βλεπει
@Edmond 2000 διαφορά σε ένα diesel ίδιας κατηγορίας-κυβικων αντιλαμβανεσαι πιστευω ότι δεν ειναι μικρη διαφορά έτσι?
Δηλαδή δεν ειναι κατι που οκ καλυπτεται οικονομικα τοσο εύκολα όσον πριν 3-4 χρονια.Τεσπα επισης ειναι και γουστο το αμαξι.Αν ο αλλος θελει Duster το παιρνει γιατι μπορει το QQ να μη του αρεσει και αλλος να πει ότι θα κανει οικονομια 6 μηνες μ' ένα χρονο ακομα να παρει το Nissan. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βεβαιότατα.Σε επιπεδο ποιοτητας ειναι ακριβως στα ίδια.Έπρεπε να ειναι τσαμπα και το QQ καθως ειναι το ιδιο φτηνο μεσα και γενικα σαν αμαξι με το QQ. ΝΟΤ
Σαν κατασκευη απο άποψη ποιοτητας και σ' αυτο που βλεπεις αλλα και σ' αυτα που δεν φαινονται τα χωριζει το χαος αλλα τεσπαΦυσικά και δίκιο έχεις αλλά τα πραγματα είναι οπως τα αντιλαμβάνεται ο καθένας ή θελει να τα αντιλαμβάνεται.
Και εγώ έχω πει στα κατά του QQ την εσωτερική του σχεδίαση, ένα ταμπλό χωρίς εμπνευση, ένα καντράν μεταφορά απο Golf (για άλλους κακο, καλό ή αδιάφορο), για τα μαλακά πλαστικά που τρίζουν, για την ποιοτητα καποιων υλικών (προσφατα τραυματιστηκα -ευτυχώς οχι θανάσιμα - απο την εσωτερική ψευτοίνοξ χειρολαβή) κλπ. Παρόλ' αυτά είμαι σίγουρος ότι το Duster δεν μπορεί να υπερτερεί ακόμα και σε αυτά τα κατά του QQ.
Οπως και να έχει όμως ένα Duster με τον καλο εξοπλισμό του (και με την 4κίνηση) δεν βρίσκω κανένα λόγο να μη βγαίνει πρώτο σε σύγκριση με το βασικό QQ.
Από την άλλη βεβαια το να βγαινει το Duster πρώτο επειδή είναι 'τίμιο' ... ειναι γελοίο. Δυομιση χρόνια δεν βρήκα κάτι 'άτιμο' στο QQ!Τεσπα. Τις κατατάξεις συγκριτικών απο περιοδικά τις θεωρώ έως και αδιάφορες γιατι πολύ απλά ο κάθε δοκιμαστής/χρήστης/κάτοχος έχει διαφορετικά κριτήρια, γούστα και απόψεις.
Και το Yeti αν βγαινει τριτο ... δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πρωτευει σε λειτουργικότητα (που δεν την έχουν τα αλλα δυο), πρωτευει σε ασφάλεια (μαζί με το QQ), βασικότατα σε τετοια οχήματα. Αν δεν έπιασε το 0-100 που ήθελε ο δοκιμαστής ... δεν παρουσιάζει το Top Gear και δεν συγκρίνει ΧΚ, 430, 911, Εnzo ή McLaren ... οικογενειακά μικρομεσαία μαζικής παραγωγής ήταν το συγκριτικό! -
Που τριζει ρε Κωστα το QQ σου?
Θα μας τρελανεις? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Που τριζει ρε Κωστα το QQ σου?
Θα μας τρελανεις?Σε δυο σημεία του ταμπλό τα εφτιαξα σχεδόν απο την αρχή. Λίγο μετά την παραλαβή. Και σε ένα τρίτο σημείο 'αυτο-διορθώθηκε'!
Υπάρχουν στο νετ αναφορές για τριγμούς σε συγκεκριμένα κιόλας σημεια του ταμπλό απο την πρωτη γενιά που μάλιστα κάποια δεν διορθώθηκαν και στο f/l. -
Το ξέρω ότι είναι χαζό αλλά μου την σπάει που δεν δείχνει θερμοκρασία περιβάλοντος το duster.
Έχει βάλει κάποιος πρόσθετο θερμόμετρο? Αυτά που βρίσκω είτε παίρνουν ρεύμα από τον αναπτήρα, είτε από μπαταρία.
Θα μπορούσαμε να το συνδέσουμε κάπου στο ηλεκτρικό κύκλωμα? -
Δεν ειναι χαζο.Ειναι τι αρεσει στον καθε ενα.
Υπαρχουν θερμομετρα που δειχνουν μασα-εξω θερμοκρασια.Αν θελεις να δειχνει και ωρα θελει και ενα μονιμο ρευμα,που θα βρεις πισω απ το ηχοσυστημα.Αν εχει και νυχτερινο φωτισμο,χρειαζεσαι ακομα ενα ρευμα που θα βρεις στο ιδιο μερος.Ο αισθητηρας εξωτερικης θερμοκρασιας θα πρεπει να μπει εξω απ την καμπινα και μακρια απο πηγες θερμοτητας και ροες αερα.Ενα καλο μερος ειναι μεσα στον πισω προφυλακτηρα απ τη μερια του οδηγου. -
Δεν είναι κοντά στην εξάτμιση εκεί;
-
Ακριβώς. Και απο την πλευρά του οδηγού ειναι και η έξοδος της εξάτμισης.
-
Για τον εξωτερικό σένσορα είχα σκεφτεί ένα σημείο κοντά στους μεντεσέδες της πόρτας του οδηγού
Dacia Duster