-
Λοιπον εντελως τυχαια εφτασα σε μια διαφημιση του νεου ΜΙΝΙ, σε αυτο την σελιδα του autopress http://www.autopress.gr/afier/mini/index.html
Ανοιγει ενα popup το οποιο μας καλει να διαλεξουμε μεταξυ νεου και παλιου ΜΙΝΙ. εεε το νεο ΜΙΝΙ το εχω χορτασει (δεν εχω τιποτα με το αυτοκινητο, αντιθετως), οπωτε και σκεφτηκα να θυμιθω λιγο το παλιο....
κλικ στο παλιο λοιπον και κατω δεξια στο μενου, βλεπω την επιλογη... 'Το μυστικο'... για να δουμε λεω, τι ξερουν αυτοι που δεν ξερω εγω?
κλικ
Το Mini οφείλει την επιτυχία του στην έμπνευση του Alec Issigonis να τοποθετήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Με αυτή τη … μαγική κίνηση, έκανε εφικτή την παραγωγή του μοντέλου που συνδύασε τις απαιτήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τις ανάγκες των καταναλωτών.Οι εν λογω δημιουργοι του διαφημιστικου (κειμενα και σχεδιασμος), εχουν βαλει και σε μοστρα τα ονοματα τους (κλικ στο σημα του ΜΙΝΙ αριστερα)...
ΕΛΕΟΣ!!!!
-
Λοιπον εντελως τυχαια εφτασα σε μια διαφημιση του νεου ΜΙΝΙ, σε αυτο την σελιδα του autopress http://www.autopress.gr/afier/mini/index.html
Ανοιγει ενα popup το οποιο μας καλει να διαλεξουμε μεταξυ νεου και παλιου ΜΙΝΙ. εεε το νεο ΜΙΝΙ το εχω χορτασει (δεν εχω τιποτα με το αυτοκινητο, αντιθετως), οπωτε και σκεφτηκα να θυμιθω λιγο το παλιο....
κλικ στο παλιο λοιπον και κατω δεξια στο μενου, βλεπω την επιλογη... 'Το μυστικο'... για να δουμε λεω, τι ξερουν αυτοι που δεν ξερω εγω?
κλικ
Το Mini οφείλει την επιτυχία του στην έμπνευση του Alec Issigonis να τοποθετήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Με αυτή τη … μαγική κίνηση, έκανε εφικτή την παραγωγή του μοντέλου που συνδύασε τις απαιτήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τις ανάγκες των καταναλωτών.Οι εν λογω δημιουργοι του διαφημιστικου (κειμενα και σχεδιασμος), εχουν βαλει και σε μοστρα τα ονοματα τους (κλικ στο σημα του ΜΙΝΙ αριστερα)...
ΕΛΕΟΣ!!!!
-
Λοιπον εντελως τυχαια εφτασα σε μια διαφημιση του νεου ΜΙΝΙ, σε αυτο την σελιδα του autopress http://www.autopress.gr/afier/mini/index.html
Ανοιγει ενα popup το οποιο μας καλει να διαλεξουμε μεταξυ νεου και παλιου ΜΙΝΙ. εεε το νεο ΜΙΝΙ το εχω χορτασει (δεν εχω τιποτα με το αυτοκινητο, αντιθετως), οπωτε και σκεφτηκα να θυμιθω λιγο το παλιο....
κλικ στο παλιο λοιπον και κατω δεξια στο μενου, βλεπω την επιλογη... 'Το μυστικο'... για να δουμε λεω, τι ξερουν αυτοι που δεν ξερω εγω?
κλικ
Το Mini οφείλει την επιτυχία του στην έμπνευση του Alec Issigonis να τοποθετήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Με αυτή τη … μαγική κίνηση, έκανε εφικτή την παραγωγή του μοντέλου που συνδύασε τις απαιτήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τις ανάγκες των καταναλωτών.Οι εν λογω δημιουργοι του διαφημιστικου (κειμενα και σχεδιασμος), εχουν βαλει και σε μοστρα τα ονοματα τους (κλικ στο σημα του ΜΙΝΙ αριστερα)...
ΕΛΕΟΣ!!!!
-
Πανάσχετοι! Τι άλλο να πεις;
-
XAXAXAXAXAXAXA
drift
-
Ãéá íá äïýìå ôé Üëëï èá äïýìå
-
Το ολοκληρωμένο κείμενο μάλλον πρέπει να δώθηκε κάπως έτσι:
Το Mini οφείλει την επιτυχία του στην έμπνευση του Alec Issigonis να τοποθετήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, το τιμόνι στην πλάτη των πίσω επιβατών και τους κατευθυντήριους τροχούς στο πίσω μέρος επίσης.
Με αυτή τη … μαγική κίνηση, έκανε εφικτή την παραγωγή του μοντέλου που συνδύασε τις απαιτήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τις ανάγκες των καταναλωτών να βλέπουν από το πίσω τζάμι. Για τις δικές μας ειδικές ανάγκες θα φροντίσει το ασφαλιστικό μας ταμείο. -
Το αυθεντικό κείμενο πριν το αλλάξουν:
Το Mini οφείλει την επιτυχία του στην έμπνευση του Alec Issigonis να τοποθετήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Με αυτή τη … μαγική κίνηση, έκανε εφικτή την παραγωγή του μοντέλου που συνδύασε τις απαιτήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τις ανάγκες των καταναλωτών. -
Δεν λειτουργεί πλέον το link.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το αυθεντικό κείμενο πριν το αλλάξουν:Ακριβώς το ίδιο δεν παραθέτει ο Αριστοτέλης στην αρχή;; Ή έχασα κάτι;
-
Δεν έχασες κάτι, εγω τα έχω χάσει
Εϊχα την εντύπωση πως δεν το είχε βάλει όλο, λαμακία μου
-
Λειτουργει ακομη το λινκ και εχει κι αλλα μαργαριταρια...
κλικ παρακαλω στην επιλογη ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ και διαβαζουμε......το οποίο όμως θα μπορούσε να μεταφέρει έως και τέσσερις επιβάτες.
Με δεδομένο ότι το αυτοκίνητο θα έπρεπε να έχει πολύ μικρές διαστάσεις, δημιουργήθηκε πρόβλημα για το σημείο που θα έπρεπε να τοποθετηθεί ο κινητήρας. Για να μη θυσιαστεί λοιπόν πολύτιμος χώρος για τους επιβάτες, ο Issigonis σκέφτηκε να τοποθετήσει τη μονάδα τροφοδοσίας στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου...χμμμ την μοναδα τροφοδοσιας εεε... για παμε στην δευτερη σελιδα...
...Με την τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος, η λογική θέση για το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν η κατασκευή του στο κάρτερ του κινητήρα...
αρα βαζουμε την τροφοδοσια πισω... συμπερασμα κι ο κινητηρας πισω... αποτελεσμα, που να βαλω το κιβωτιο ταχυτητων? α ναι! στο καρτερ του κινητηρα... που ειναι πισω?!? παμε γι αλλα... σελις 3!
...Το διαφορικό μετακινήθηκε στο πίσω μέρος και συνδυάστηκε με το κιβώτιο ταχυτήτων, έτσι ώστε να μην υπάρχει η ανάγκη για χρήση άξονα μεγάλου μήκους. Η κίνηση στο Mini μεταφερόταν στους εμπρός τροχούς.
Η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος εμφάνισε ένα επιπλέον πρόβλημα, στην κατασκευή του αμαξώματος...εμ βεβαια... ολα πισω, το διαφορικο 8α την γλυτωνε?! Ομως το αμαξι αρχιζε να μοιαζει πολυ με την πορσε 911... οπωτε γατα ο Ισιγονης, τι κανει ρε παιδια???? ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ!!!!
διανοια... ευτυχως που το αμαξι ηταν μικρο και ετσι ο αξονας δεν ηταν μεγαλου μηκους... Δυστυχως ομως... πισω ο κινητηρας, το κιβωτιο, το διαφορικο και το καρτερ, σε ενα αμαξι με κινηση μπροστα ηταν μεγαλο προβλημα για την κατασκευη... η μηχανικοι μπερδευονταν και βαζαν οπισ8εν αντι για...εμπροσ8εν... ειδαν κι αποειδαν λοιπον και τι εκαναν???...Το αμάξωμα του Mini δημιουργήθηκε από υποπλαίσια τα οποία ενώθηκαν με τη μέθοδο της συγκόλλησης και το κυριότερο ήταν μια διαδικασία που συνέβαλε στη διατήρηση του χαμηλού κόστους...
ετσι ναι! το κολλησαν ολο και ετσι δεν κουνιοταν!! φοβερο κρατημα!
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Λειτουργει ακομη το λινκ και εχει κι αλλα μαργαριταρια...
κλικ παρακαλω στην επιλογη ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ και διαβαζουμε...
...Δυστηχώς σε 2 computers μου το μόνο που εμφανίζεται είναι μία μαύρη σελίδα και το μόνο που γράφει είναι : MINI: Μία μεγάλη ιστορία
Το ίδιο και στον Mozilla kai sto IE.
Θα δοκιμάσω να το δώ απο το γραφείο.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ας μπαλώσω τη προηγούμενη γκάφα μου:
Το λινκ ανοίγει σε pop-up παράθυρο, για να το δείτε κατευθείαν πηγαίντε εδώ:
http://www.autopress.gr/afier/mini/intro.html
Πάντως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι όντως μέσα στο κάρτερ, τρεχα γύρευε βέβαια μεσα στον ορυμαγδό βλακείας.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ας μπαλώσω τη προηγούμενη γκάφα μου:Το λινκ ανοίγει σε pop-up παράθυρο, για να το δείτε κατευθείαν πηγαίντε εδώ:
http://www.autopress.gr/afier/mini/intro.html
Πάντως το κιβώτιο ταχυτήτων είναι όντως μέσα στο κάρτερ, τρεχα γύρευε βέβαια μεσα στον ορυμαγδό βλακείας.
Γιατί;;; νέος τρόπος λίπανσης, οικονομία κλίμακας
-
τα κόκκαλα του σερ Άλεκ δεν περίμεναν τώρα για να τρίξουν.... τρίζουν από τότε που βγήκε το Βini... καλό αυτοκίνητο, αλλά απέχει μακράν της φιλοσοφίας του πρώτου.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
τα κόκκαλα του σερ Άλεκ δεν περίμεναν τώρα για να τρίξουν.... τρίζουν από τότε που βγήκε το Βini... καλό αυτοκίνητο, αλλά απέχει μακράν της φιλοσοφίας του πρώτου.Και θεωρείται διαφορετική μάρκα (παλιότερα στις τιμές/τεχνικά ήταν μαζί με τις άλλες BMW, κάτι που δεν θέλει η εταιρεία)
Μήπως θεωρείται και... αγγλικό επειδή κατασκευάζεται στην Αγγλία;
-
To MINI στην ΑΓγλία σχεδιάστηκε στο μεγαλύτερο μέρος του και εκεί φτιάχνεται οπότε φυσικά και είναι και αγγλικό, όπως είναι μια Jaguar/Aston πχ.
Το κιβώτιο ήταν στο κάρτερ για λόγους χωροταξίας.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To MINI στην ΑΓγλία σχεδιάστηκε στο μεγαλύτερο μέρος του και εκεί φτιάχνεται οπότε φυσικά και είναι και αγγλικό, όπως είναι μια Jaguar/Aston πχ.Το κιβώτιο ήταν στο κάρτερ για λόγους χωροταξίας.
Ναι, φτιάχνεται στο εργοστάσιο της BMW, με κινητήρα PT Cruiser και πίσω ανάρτηση BMW, εμένα σε συνοθύλευμα μου κάνει
-
Αίσχος! Ιεροσυλία!
Εγώ πάντως τους έστειλα ένα mail με λίγους εξάψαλμους μέσα...
Τριζουν τα κοκκαλα του Ισιγονη...