-
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!
Είναι το πρώτο μου post και ζητώ τη γνώμη σας για αγορά μικρομεσαίου diesel χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Από τις διαθέσιμες επιλογές η τριάδα volvo v40 d2, honda civic diesel & renault megane μου φαίνεται η πιο ενδιαφέρουσα... Από τα τρία μάλλον κλείνω προς honda... Θα έβαζα και στη συζήτηση τα σημεία αναφοράς της κατηγορίας (τουλάχιστον με βάση τον ειδικό τύπο) golf/a3, αλλά είμαι διστακτικός μετά από τη συμβίωση με το 'κάθε μήνα συνεργείο' A2 (χαζές αλλά ακριβές βλάβες, κάψιμο λαδιού από τα 40.000 km και εξής με πααααρα πολύ όρεξη!, απαράδεκτη αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης - ευτυχώς βρήκα καλό μάστορα εκτός).
Γενικά οι χώροι (ίσως κανένα μικρομεσαίο να μην είναι επαρκές για νέα οικογένεια;) και η ποιότητα / αντοχή στο χρόνο είναι το νούμερο 1...
Τι λέτε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Σημ.: δεν έχω δει ακόμα κανένα από κοντά αλλά το προγραμματίζω...
-
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!
Είναι το πρώτο μου post και ζητώ τη γνώμη σας για αγορά μικρομεσαίου diesel χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Από τις διαθέσιμες επιλογές η τριάδα volvo v40 d2, honda civic diesel & renault megane μου φαίνεται η πιο ενδιαφέρουσα... Από τα τρία μάλλον κλείνω προς honda... Θα έβαζα και στη συζήτηση τα σημεία αναφοράς της κατηγορίας (τουλάχιστον με βάση τον ειδικό τύπο) golf/a3, αλλά είμαι διστακτικός μετά από τη συμβίωση με το 'κάθε μήνα συνεργείο' A2 (χαζές αλλά ακριβές βλάβες, κάψιμο λαδιού από τα 40.000 km και εξής με πααααρα πολύ όρεξη!, απαράδεκτη αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης - ευτυχώς βρήκα καλό μάστορα εκτός).
Γενικά οι χώροι (ίσως κανένα μικρομεσαίο να μην είναι επαρκές για νέα οικογένεια;) και η ποιότητα / αντοχή στο χρόνο είναι το νούμερο 1...
Τι λέτε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Σημ.: δεν έχω δει ακόμα κανένα από κοντά αλλά το προγραμματίζω...
-
Καλημέρα και καλώς σας βρήκα!
Είναι το πρώτο μου post και ζητώ τη γνώμη σας για αγορά μικρομεσαίου diesel χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Από τις διαθέσιμες επιλογές η τριάδα volvo v40 d2, honda civic diesel & renault megane μου φαίνεται η πιο ενδιαφέρουσα... Από τα τρία μάλλον κλείνω προς honda... Θα έβαζα και στη συζήτηση τα σημεία αναφοράς της κατηγορίας (τουλάχιστον με βάση τον ειδικό τύπο) golf/a3, αλλά είμαι διστακτικός μετά από τη συμβίωση με το 'κάθε μήνα συνεργείο' A2 (χαζές αλλά ακριβές βλάβες, κάψιμο λαδιού από τα 40.000 km και εξής με πααααρα πολύ όρεξη!, απαράδεκτη αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης - ευτυχώς βρήκα καλό μάστορα εκτός).
Γενικά οι χώροι (ίσως κανένα μικρομεσαίο να μην είναι επαρκές για νέα οικογένεια;) και η ποιότητα / αντοχή στο χρόνο είναι το νούμερο 1...
Τι λέτε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Σημ.: δεν έχω δει ακόμα κανένα από κοντά αλλά το προγραμματίζω...
-
Αν θες χώρους ξέχνα το V40. Το Civic είναι για σένα...
-
Θα σου έλεγα εγώ να βάλεις 2ον να μην πω 3ο το θέμα για τα Τέλη και πρώτο τους χώρους και στο συνηθισμένο σέρβις του αμαξιού γιατί όπως βλέπω (βλέπουμε) στο τέλος του χρόνου θα αλλάξουν πάλι για τα τέλη για να πιάσουν μεγαλύτερη μερίδα αυτοκινήτων…… (Ελλάδα είμαστε….τα πάντα λειτουργούν στο πόσο πιο πολύ θα μαζεύουν χρήματα στα δημόσια ταμεία…..αφού ως γνωστό πάλι δεν πιάνουν τους στόχους και ξανά μέτρα και πάλι μέτρα και αφού είναι ένας ατερμονας κοχλίας τα περί εσόδων- εξόδων και μέτρα……δώσε έμφαση στους χώρους στην αξιοπιστία και φυσικά στην κατανάλωση του αμαξιού……
-
REALZEUS & 1kost12 το Α2 με τη γέννηση του γιου μου έγινε τριθέσιο του παιδιού συμπεριλαμβανομένου (παιδικό κάθισμα, καρότσι και παρελκόμενα)... Οπότε οι χώροι είναι βασικός λόγος αγοράς... Κατανάλωση όλα είναι αισιόδοξα προς τα κάτω... το Α2 (1.400) έχει πραγματική γύρω στα 9... Από αξιοπιστία - κόστος service δεν έχω την παραμικρή ιδέα, πέρα από την toyota που φημίζεται για το 2ο...
-
Αν θες ρίξε μια ματιά στο C4 1.6HDI/115hp, εκτός και αν έχεις κόλλημα με την μάρκα.
-
Civic...μάρς!!!
-
Σε πρώτη φάση θα σου πρότεινα Civic. Εξελγμένο αυτοκίνητο που βγήκε σε λάθος στιγμή για την Ελληνική αγορά.
Το V40 δεν έχει χώρους. Ενώ και το Megane δεν είναι κάτι το τρομερό, αν και είναι αρκετά καλύτερο. Ωραίο το 1.6 dci GT Line και καλό VFM το 1.5 dci Progressive.
Σαν outsider, θα σου πρότεινα τη Giulietta 1.6 JTD-M και την 116d. -
618RR Είμαι στις ίδιες σκέψεις με εσένα και βλέπω να καταλήγω στο civic.
Το Volvo το απέρριψα .Οδηγησα από μια φορά το megane και το civic.
Θα τα ξανακάνω test drive και τα δύο πριν αποφασίσω,αλλά προς το Honda γέρνει η ζυγαριά.
Στάλθηκε από το LT22i μου -
Η αλήθεια είναι πως το volvo ρίχνει το χαρτί της ασφάλειας... είναι βέβαια πολύ βαρύ, κάτι που φαντάζομαι έχει επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά και την κατανάλωση... το cross country μου αρέσει περισσότερο - wanabe περιπετειώδες...
η 116d είναι bmw και εκεί σταματάει για εμένα το ψάξιμο... η Giulietta είναι στα υπόψη, Tasos96 γιατί λες ότι το Civic βγήκε λάθος στιγμή;
sdoros μπορείς να γράψεις εντυπώσεις από το civic;
-
Βγήκε λάθος στιγμή γιατί είναι ένα αυτοκίνητο κορυφή στην κατηγορία του, ενώ ελάχιστοι πλέον μπορούν να το αγοράσουν στη χώρα μας....
-
Ο χρήστης 618RR έγραψε:
η 116d είναι bmw και εκεί σταματάει για εμένα το ψάξιμο... ;
Τι εννοεις με αυτό;
Το Civic εχει overall τους καλυτερους χωρους, μαλλον απο ολα τα μικρομεσαια. Επισης μαλλον ειναι και απο τα πιο αξιοπιστα μικρομεσαια βασει ιστορικου.
Αφου για εσενα ειναι νο. 1 οι χωροι και η αντοχη στο χρονο μαλλον ειναι η επιλογη σου. Αν μπορεις να το βλεπεις βεβαια γιατι εμενα δεν μου αρεσει καθολου εμφανισιακα.
Δεν ξερω για το τωρινο, παντως οταν ειχα οδηγησει το προηγουμενο χρειαστηκα μονο 10 λεπτα οδηγησης για να το απορριψω με τη μια. Δεν θα το επαιρνα κι ας ηταν το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο στον κοσμο.
Τωρα σε οτι αφορα τα υπολοιπα το V40 θεωρω οτι ειναι εξαιρετικο συνολικα. Αργο δεν το λες αλλα σιγουρα δεν εχει τη σπιρταδα π.χ. μιας Giulietta. Η τελευταια δε ειναι για μενα η πιο ενδιαφερουσα οδηγικα μαζι με την 116d.
Η BMW ειναι επισης εξαιρετικη αγορα με τις προσφορες που τρεχουν. Αν ηταν να δωσω 22500 για Civic θα εδινα 500-1000 ευρω παραπανω και θα πηγαινα ειτε σε V40 ειτε σε BMW. Η εαν ηθελα να χαμογελαω καθε φορα που πιανω το τιμονι ή που κοιταω το αυτοκινητο που αγορασα, θα πηγαινα με κλειστα ματια σε Giulietta.
Και παλι ομως, εαν τα 50 λιτρα του χωρου αποσκευων του CIvic και η (αναμενομενα) καλυτερη αξιοπιστια ειναι σημαντικοτερα τοτε δεν τιθεται καν διλημμα.
-
Το civic φίλε μου.Έχω το 14άρι κατάληξα εκεί γιατί δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και το είχαν προσφορά.Από χώρους σκίζει από οδηγική συμπεριφορά,αθόρυβο,φοβερές αναρτήσεις,γενικά το πάτημα του στο δρόμο είναι άριστο+ το ότι έχει πλούσιο εξοπλισμό σε σχέση με άλλα που τα έχουν extra.Φαντάζομαι το diesel με τη τρομερή ροπή του θα είναι κορυφαίο! Απλως να έχεις υπόψιν επειδή λες για τα τέλη ότι οι νεοι φόροι που έρχονται θα είναι σύμφωνα με την αγοραστική αξία,επομένως άσε τα μηδενικά τέλη.
-
Δεν το ήξερα αυτό με τους νέους φόρους... Για την BMW δεν ξέρω, με απωθεί η μάρκα, βασικά η συμπεριφορά στο δρόμο πολλών οδηγών της μάρκας... Ξέρω ότι τσουβαλιάζω έτσι και είμαι ίσως άδικος, αλλά πετυχαίνω πολύ συχνά τη συμπεριφορά τύπου 'οδηγάω bmw και στην ανάγκη θα περάσω από πάνω σας'... Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα, ούτε ότι η συμπεριφορά αυτή είναι 'προνόμιο' των οδηγών της έλικας...
-
Ο χρήστης 618RR έγραψε:
Δεν το ήξερα αυτό με τους νέους φόρους... Για την BMW δεν ξέρω, με απωθεί η μάρκα, βασικά η συμπεριφορά στο δρόμο πολλών οδηγών της μάρκας... Ξέρω ότι τσουβαλιάζω έτσι και είμαι ίσως άδικος, αλλά πετυχαίνω πολύ συχνά τη συμπεριφορά τύπου 'οδηγάω bmw και στην ανάγκη θα περάσω από πάνω σας'... Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι καλά αυτοκίνητα, ούτε ότι η συμπεριφορά αυτή είναι 'προνόμιο' των οδηγών της έλικας...Αυτό διάβασα,κατά πόσο και τι ακριβώς θα ψηφίσουν κανένας δεν ξέρει.Απλως γράφει τις προθέσεις τους.http://www.newsbeast.gr/financial/arthr ... h-/?acpn=5
-
Σαν κάτοχος της 116 d εδώ και δύο εβδομάδες και έχοντας διανύσει μέχρι τώρα 1700 χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες θεωρώ ότι το αυτοκίνητο στην τιμή που δίνεται με τις προσφορές της εποχής είναι εξαιρετική επιλογή. Χαίρεσαι να το οδηγείς, είναι ποιοτικότατο και αξίζει τα λεφτά του μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Από κατανάλωση συνολικά από καινούριο το trip δείχνει 4.7 λίτρα/100, σε ταξίδι με το cruise control κλειδωμένο μεταξύ 130-140 έκαψε 5 λίτρα/100 (στα 140 με 6η έχει 2200 στροφές). Το volvo είναι επίσης εξαιρετική επιλογή αλλά δυστυχώς οι χώροι του δεν παλεύονται (τουλάχιστον αν μιλάμε για ζευγάρι με παιδί). Το civic έχει τους καλύτερους χώρους αλλά με ξενίζει ότι δεν είναι made in japan αλλά made in england και η τιμή του σίγουρα τσιμπημένη για αυτό που είναι. Επίσης ο κινητήρας του είναι εντελώς καινούριος άρα δεν ξέρουμε πόσο αξιόπιστος θα αποδειχτεί (η honda δεν έχει την εμπειρία των ευρωπαίων σε μεσαίους diesel και γενικά σε diesel). Άλλο μείον το όνομα του Σαρακάκη και τα πανάκριβα service και ανταλλακτικά. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι ζήτησαν 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά (μπορεί και παραπάνω) σε φίλο που έχει ένα jazz (ούτε καν το τελευταίο μοντέλο) για καθρέπτη συνοδηγού. Τέλος δε νομίζω ότι θα έπρεπε να αποτελεί κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου η συμπεριφορά άλλων οδηγών της μάρκας στο δρόμο γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο θα το οδηγείς εσύ και θα το πάρεις για σένα. Αν κρατάς στατιστικά για τον κάθε λαλάκα που συναντάς καθημερινά στους δρόμους και έχεις καταλήξει ότι ο οδηγός bmw είναι πρωταθλητής της λαλακίας πάω πάσο (σου μιλάει άνθρωπος που πρώτη φορά στη ζωή του απέκτησε premium και καλά αυτοκίνητο και βέβαια δεν έχω αλλάξει καθόλου το ύφος μου ή το στυλάκι μου στο δρόμο, είναι θέμα παιδείας του οδηγού και όχι μάρκας)
-
πάντως στο drive διαβασα στο τεστ του CIVIC DIESEL ότι είχε μεγαλύτερη κατανάλωση παό τα άλλα ντίστοιχα diesel πάνω από 1 λίτρο/100 χιλμ. η Η ΒMW με την προφορά είναι πολύ καλή, όμως μήπως σε χώρους υστερεί από Civic
ΤΟ Megane 1,5 πολύ καλό και κάτω από τα 1,6 που θα είναι ο νέος στόχος της εφορίας για τα τέλη, ΒΈΒΑΙΑ ΣΕ ΧΩΡΟΥς ΈΧΕΙ ΜΙΚΡΌΤΕΡΟΥς ΑΠΌ bmw -
618RR από αυτά που μου έκαναν εντύπωση στο civic , τα περισσότερα έχουν ήδη γραφτεί.
Στα θετικά και τα αρνητικά που γράφω ισχύει φυσικά το ''περί ορέξεως...''Στα θετικά λοιπόν είναι η ροπή φυσικά ,η ωραία κύλιση, το μεγάλο για την κατηγορία του πορτ - μπαγκάζ , τα πίσω καθίσματα που σηκώνονται αλλά και αναδιπλώνονται, το ταμπλό του , ακόμα (μέχρι να το μάθεις και να μπεις στην φιλοσοφία των diesel) που σου υποδεικνύει πότε να αλλάξεις ταχύτητα για εξοικονόμηση καυσίμου .
Είναι και η κατανάλωση που είδα σε αυτό που έκανα test drive(όπως και σε ένα άλλο που είναι για test drive άλλα άπλα μπήκα και το έβαλα μπροστά) που ήταν γύρω στα 5lit/100klm στην Αθήνα με όλους που μπήκαν φαντάζομαι να δοκίμασαν την ροπή.
Απορώ πως γράφτηκε ότι είχε παραπάνω από 1 λίτρο/100 χλμ σε σχέση με άλλα diesel, αφού σε διάφορες φωτογραφίες του ταμπλό με την μέση κατανάλωση από Βρετανούς ιδιοκτήτες , φαίνεται να είναι το πιο οικονομικό στην κατηγορία του.Στα αρνητικά είναι η μειωμένη ορατότητα στο παρκάρισμα (εδώ βοηθάει η κάμερα που έχει το sport),
επίσης η ορατότητα από το μικρο τζάμι πίσω που βλέπεις στην μέση και την αεροτομή(συνηθίζεται φυσικά),
η πίσω του εμφάνιση(για μένα ουδέτερη για άλλους άσχημη),
η τσιμπημένη του τιμή αγοράς αλλά και από ότι λένε η τιμή των servise και ανταλλακτικών(αυτό δεν συνηθίζεται).
Τα πίσω καθίσματα είναι για επιβάτες που δεν είναι και πολύ πάνω από το 1.80 (αν φυσικά θα κάθονται μικρά παιδιά και μέχρι φτάσουν παραπάνω από 180 cm ,δεν υπάρχει πρόβλημα).
Η θέση οδήγησης θα ήθελα να είναι πιο χαμηλή.
Δεν μου αρέσει επίσης που δεν έχεις και πολλές επιλογές εξοπλισμού.Δεν μπορείς να προσθέσεις σχεδόν τίποτα στην έκδοση comfort (δίνεις ακόμα 1600 περίπου και παίρνεις την sport έκδοση αναγκαστικά , με ότι παραπάνω έξοδα συνεπάγονται μελλοντικά με τις 17αρες ζάντες).Επίσης δεν έχεις επιλογή για πιο ανοιχτόχρωμα χρώματα στο εσωτερικό.
Το ζητούμενο μου όπως και σε εσένα από ότι γράφεις σε αυτήν την κατηγορία είναι οι χώροι , η οικονομία καυσίμου με τα μηδενικά τέλη (έστω με τα σημερινά δεδομένα) και η φήμη της αξιοπιστίας.
-
Το Civic χωρίς δεύτερη σκέψη! Τεχνολογικά το πιο εξελιγμένο και το πιο καλοεξοπλησμένο!
Και εγώ το έχω σαν Νο.1 επιλογή αυτή τη περίοδο για αγορά!
diesel μικρομεσαίο (κατά προτίμηση χωρίς τέλη)