Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υψηλές ταχύτητες σε ανοικτές καμπές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υψηλές ταχύτητες σε ανοικτές καμπές
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 7 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    46
    205
    1186
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Ο χρήστης taurus έγραψε:

      Όσο για ταχύτητες της τάξης των 190-200, δεν είναι αδύνατες για ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, όπως το S3 ακόμα και για ένα καλό Rallye ή Saxo.

      To S3 μπορεί τα 106, Saxo με τίποτα... Μικρό μεταξόνιο και νευρική οδική συμπεριφορά δεν είναι για καμπές και τόσα πολλά χιλιόμετρα...

      Έτσι σου είπαν να λες? Ένα Α4 TQ εχει υποτίθεται μεγαλύτερο μεταξόνιο από ένα saxo και λογικά μεγαλύτερη σταθερότητα στα (πάρα) πολλά. Για ρώτα τον ταλαίπωρο που ακόμα δεν μπορεί να καταλάβει πώς τον μάζευε ένα saxo στο κατέβασμα από το Αρτεμήσιο προς Κόρινθο σε καμπές των 190-200 χλμ...

      Ή τον κυριούλη με την 520 (χρονολογίας μεταξύ '91 και '94) που το'παιζε μάγκας στις ευθείες, αλλά στην κατηφόρα της Πελασγίας ήπιε το τσάι με τους κουβάδες...

      Με σωστές γραμμές, μπορείς να κινηθείς εξωφρενικά γρήγορα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sfrag last edited by

        Τι εννοειτε **εξωφρενικα γρηγορα **αγαπητε μου? 240...260....280+ ?Για κοντερισια υπολογειστε 5-8 % επιπλεον ...μπορειτε να γινετε σαφεστερος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sfrag last edited by

          Για την ανηφορα της Πελασγίας εχετε να πειτε κατι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Εννοώ 20-30% ταχύτερα από το μέσο όρο. Σε ένα τυπικό, σωστά σχεδιασμένο μεσαίο, μικρομεσαίο ή σουπερμίνι, μιλώ για ταχύτητες κοντά στην τελική.

            Είναι επιεικώς γελοίο να διαβάζω ότι... 'είναι πολλά τα 150' σε μια στροφή με σωστή κλίση και ακτίνα 500 μέτρα (με δεδομένο ότι οι στροφές ουσιαστικά είναι τόξα κύκλων). Σε περίπτωση δε που η ακτίνα είναι 2 χιλιόμετρα, τότε δε μιλάμε ούτε για στροφή, ούτε για καμπή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sfrag last edited by

              Ποια θεωρειτε εκει εξωφρενικη ταχυτητα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Αυτή που όταν την ακούς για πρώτη φορά λες 'με τίποτα', αλλά, αν πάρεις σωστά τη στροφή, διαπιστώνεις πως όχι μόνον είναι λογική, αλλά σε παίρνει κι άλλο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sfrag last edited by

                  Λυπαμαι αλλα οι ταχυτητες που αναφερετε ειναι απλως 20%-30% πανω απο το μεσο ορο.... και σε καμμια περιπτωση εξωφρενικες ...
                  Δεν υπαρχουν ακτινες καμπυλοτητας 500 μ στις καινουργιες χαραξεις...συμφωνα με τους κανονισμους μιλαμε για ελαχιστες ακτινες 800-900μ.. για ταχυτητα μελετης 130χλμ... και οδους κατηγοριας Α (ΠΑΘΕ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sfrag last edited by

                    Σωστα ... αυτο που σεμενα φαινεται εξωφρενικο σε ενα αλλο συνδυασμο οδηγου...αυτοκινητου μπορει να φαινεται νορμαλ εως αργα...
                    (οσες φορες και αν περασεις το ιδιο κομματι..)
                    γιαυτο πρεπει να αποφευγονται τετοιοι χαρακτηρισμοι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Δεν έπιασα και τα τοπογραφικά εργαλεία για να μετρήσω τις ακτίνες καμπυλότητας, απλά είπα μια προσέγγιση. Όταν όμως - τουλάχιστον σύμφωνα με τα λεγόμενα ενός καθηγητού μου που είναι πολιτικός μηχανικός - η ταχύτητα μελέτης (130 χ.α.ω.) αφορά ένα απλό κινητό σώμα με χαμηλό συντελεστή τριβής, χωρίς να λαμβάνονται υπ'όψιν αναρτήσεις κλπ (και επιπλέον θεωρούμε ότι ΔΕΝ πάει με γραμμές), είναι λογικό να μπορούμε άνετα να πούμε ότι με ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο και σωστή τοποθέτηση μπορείς να πας πολύ πάνω από τα 130.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sfrag last edited by

                        Καλα .. καλα ... το πολυ πανω ειναι σχετικο... αυτο λεω ...
                        Και εξηγουμαι...... εαν πηγαινεις μπροστα απο καποιον με 170, στην κατηφορα, αριστερα - δεξια και με το τιμονι δαγκωμενο, το κλιο να
                        ξινει πορτες στην ασφαλτο, εσυ μπορεις να θεωρεις οτι πηγαινεις εξωφρενικα .....
                        καποιος αλλος μπορει να θεωρει οτι πηγαινεις κομματια επικινδυνα και κλεινεις το δρομο.... και να σε περασει με 20% - 30% πανω ταχυτητα και χωρις γραμμες...
                        το τι θεωρει καποιος εξωφρενικο εξαρταται απο τις εμπειρειες που εχει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Απ'όσο ξέρω, είναι πολύ κακό να στρίβεις με το τιμόνι τερματισμένο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Απ'όσο ξέρω, είναι πολύ κακό να στρίβεις με το τιμόνι τερματισμένο.

                            με 170???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              skullone last edited by

                              Με οποιαδήποτε ταχύτητα. Μειώνεις τα περιθώριά σου να διορθώσεις, άσε που με τέρμα στριμμένους τους μπροστινούς τροχούς φρενάρεις το αυτοκίνητο άσκοπα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                να διορθώσεις τι πράγμα???

                                απ'όσο ξέρω εγώ, με τέρμα στριμμένο τιμόνι, μόνο σε επιτόπιο ελιγμό με το πολύ 5-10 χαω μπορείς (και χρειάζεται) να πας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Έχω δει κάτι απίστευτους τύπους να στρίβουν τέρμα το τιμόνι σε στροφές 90 μοιρών με 70... ΠΟΤΕ μην υποτιμάς την ανθρώπινη βλακεία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                    Έχω δει κάτι απίστευτους τύπους να στρίβουν τέρμα το τιμόνι σε στροφές 90 μοιρών με 70... ΠΟΤΕ μην υποτιμάς την ανθρώπινη βλακεία.

                                    ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες, και πες μου αν είναι δυνατόν να μην τουμπάρει κάποιος που θα το κάνει αυτό!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Σου είπα εγώ ότι δεν τούμπαρε ή δεν κινδύνεψε να τουμπάρει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Μήπως εννοείς ότι τό τιμόνι ήταν 'στραμπουλιγμένο';

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Εννοώ στριμμένο μέχρι το τέλος της διαδρομής του. Τουλάχιστον έτσι είπε ο οδηγός μετά την τούμπα. Για την ιστορία: Το 'όργανο' που κατέγραψε την τούμπα έγραψε 'υπερβολική ταχύτητα', ενώ έπρεπε να γράψει 'εσφαλμένος χειρισμός'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Κατά πάσα πιθανότητα το αυτοκίνητο υπέστρεψε και ο οδηγός του προσπάθησε να το επαναφέρει στην τροχιά του στρίβοντας ολόκληρο το τιμόνι, μέχρι που κάποια στιγμή χτύπησε ένας τροχός (κατά πάσα πιθανότητα ο εμπρός εξωτερικός) σε κάποιο εμπόδιο (πέτρα, ανάχωμα στην άκρη του δρόνου, κερμπ ), έγινε μοχλός και το αυτοκίνητο τούμπαρε. Ή βρήκε ξαφνικά πρόσφυση, γύρισε, βρήκε με το πλάι στην άκρη του δρόμου και τούμπαρε. Άρα το 'όργανο' ορθώς έγραψε 'υπερβολική ταχύτητα', αφού αν δεν ήταν υπερβολική για το συνδυασμό αυτοκινήτου/δρόμου δεν θα υπέστρεφε εξ'αρχής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 7 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr