Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW XL-1
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. VW XL-1
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    11
    24
    71
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      Επιτέλους ενα ενδιαφέρον αμάξι απο την VW.

      http://carscoop.blogspot.com/2012/08/sc ... t-xl1.html

      Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες (το ασημί πρωτότυπο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        j-marr last edited by

        Επιτέλους ενα ενδιαφέρον αμάξι απο την VW.

        http://carscoop.blogspot.com/2012/08/sc ... t-xl1.html

        Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες (το ασημί πρωτότυπο)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          Επιτέλους ενα ενδιαφέρον αμάξι απο την VW.

          http://carscoop.blogspot.com/2012/08/sc ... t-xl1.html

          Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες (το ασημί πρωτότυπο)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nonos last edited by

            Ο χρήστης j.marr έγραψε:

            Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες

            Παλι τσιπιες στον εξοπλισμο..

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              roman_k last edited by

              Βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή στο τέλος του έτους

              http://www.tflcar.com/2013/02/the-volks ... ric-power/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                j-marr last edited by

                BTW ξέρει κανένας τι παίζει με την ευρωπαική νομοθεσία και τους καθρέφτες?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  Απο τα πιο ενδιαφέροντα αμάξια της Γενεύης.

                  http://www.autoblog.com/photos/volkswag ... 2013/full/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dstou last edited by

                    Kάτι σαν επικαιροποιημένο κράμα GM EV1 και Honda Insight MK1.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Θα ήθελα να δω και μια πιο γρήγορη έκδοση με κινητήρα βενζίνης.
                      Δεν κολλάει με το concept βέβαια αλλά είναι κρίμα για το σχέδιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        Φοβερό αυτοκίνητο! Μακάρι να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία του για να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο με 2λ/100χλμ και φυσιολογική τιμή!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          224-v last edited by

                          εδω και 2 χρονια το ειχαν παρουσιασει στη Ντοχα, και δικιμαστικα το κυκλοφορησαν μερικες μερες...
                          λεπτομερειες απο το μοτερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Είναι και στην έκθεση Γενέυης σε λίγο φωτό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                http://www.topgear.com/uk/car-news/volkswagen-xl1-first-drive-2013-03-06

                                Πάνω από 100 mpg (υποθέτω imperial) για τον Paul Horrell. Εξωφρενική τιμή (< 3.0 lt/100 km). Θέλει και 8 μόλις BHP για να κινηθεί με 60 mph.

                                Το μέλλον είναι εδώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bihlas87 last edited by

                                  Tο παλιό πρωτότυπο του 1λ/100χμ το θυμάστε? Ζύγιζε όσο μια touring μοτοσυκλέτα.
                                  http://www.seriouswheels.com/cars/top-vw-1-liter-car.htm

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • J
                                    j-marr last edited by

                                    Αυτό είναι πιο λειτουργικό. Το πρώτο που θα είναι 'μαζικής' (έστω μαζικότερης ) κατασκευής με τέτοια φιλοσοφία θα είναι το i3 της BMW.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • 2
                                      224-v last edited by

                                      εμενα με εντυπωσιασε η διαταξη εν σειρα του δικυλινδρου ντηζελ και του παραξενου συστηματος γενητριας ρευματος και μοτερ με την κεντρικη μοναδα ελεγχου της παραγομενης ισχυος και εμπλοκης του κιβωτιου οπως φαινεται στη φωτο που εβαλα... πολυ κομπακτ και αποδοτικο... αν και οταν τοτε ρωτησα μια κοπελα εκει ποση ισχυ βγαζει ειπε 100 αλογα μαζυ και τα δυο αλλα δεν την πιστεψα τοτε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
                                        Tο παλιό πρωτότυπο του 1λ/100χμ το θυμάστε? Ζύγιζε όσο μια touring μοτοσυκλέτα.
                                        http://www.seriouswheels.com/cars/top-vw-1-liter-car.htm

                                        Το εντυπωσιακό είναι πως ενώ το βάρος διπλασιάστηκε και το αυτοκίνητο πια έχει νορμάλ πλάτος, μείωσαν την κατανάλωση!
                                        Μακάρι να το έβγαζαν φουλ ηλεκτρικό με 10KW μπαταρία και νορμάλ υλικά (πχ. αλουμίνιο όπως το Α2). Θα είχες ~200χλμ. αυτονομία και κόστος 'καυσίμου' ~30 λεπτά του ευρώ (0,3 ευρώ) ανά 100 χιλιόμετρα με νυχτερινό τιμολόγιο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • P
                                          pnp last edited by

                                          Πάντως η κατανάλωση των 0,9λ / 100χμ είναι με συνδυασμένη χρήση της φορτισμένης μπαταρίας και του κινητήρα. Χρησιμοποιούμενο σαν απλό υβριδικό καταναλώνει 2λ / 100 χμ που είναι μέν λίγα αλλά όχι εξωφρενικά λιγότερα ενός υβριδικού γιάρις που δεν χρειάζεται κανένα συμβιβασμό στους διαθέσιμους χώρους.
                                          Σαν plug in hybrid η επίδοσή του είναι μέν καταπληκτική, αλλά πάλι όχι εξωφρενικά αν σκεφτούμε ότι πόσα καίει το prius plug in που είναι καθημερινό αυτοκίνητο με 136 άλογα, μικρότερη μπαταρια, βενζινοκινητήρα, και πολλαπλάσιους χώρους...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            j-marr last edited by

                                            Ο χρήστης PNP έγραψε:
                                            Πάντως η κατανάλωση των 0,9λ / 100χμ είναι με συνδυασμένη χρήση της φορτισμένης μπαταρίας και του κινητήρα. Χρησιμοποιούμενο σαν απλό υβριδικό καταναλώνει 2λ / 100 χμ που είναι μέν λίγα αλλά όχι εξωφρενικά λιγότερα ενός υβριδικού γιάρις που δεν χρειάζεται κανένα συμβιβασμό στους διαθέσιμους χώρους.
                                            Σαν plug in hybrid η επίδοσή του είναι μέν καταπληκτική, αλλά πάλι όχι εξωφρενικά αν σκεφτούμε ότι πόσα καίει το prius plug in που είναι καθημερινό αυτοκίνητο με 136 άλογα, μικρότερη μπαταρια, βενζινοκινητήρα, και πολλαπλάσιους χώρους...

                                            Πιο ενδιαφέρον ίσως απο το υβριδικό του σύστημα είναι κάποιες 'καινοτομίες' (σε εισαγωγικά για ευνοήτους λόγους) σχετικά με το πως την επιτυγχάνει πχ. η κατάργηση των καθρεπτών. Επίσης η πολύ καλή αεροδυναμική του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr