-
Επιτέλους ενα ενδιαφέρον αμάξι απο την VW.

http://carscoop.blogspot.com/2012/08/sc ... t-xl1.html
Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες (το ασημί πρωτότυπο)
-
Επιτέλους ενα ενδιαφέρον αμάξι απο την VW.

http://carscoop.blogspot.com/2012/08/sc ... t-xl1.html
Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες (το ασημί πρωτότυπο)
-
Επιτέλους ενα ενδιαφέρον αμάξι απο την VW.

http://carscoop.blogspot.com/2012/08/sc ... t-xl1.html
Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες (το ασημί πρωτότυπο)
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Δεν έχει καθρέφτες και ούτε υαλοκαθαριστήρες
Παλι τσιπιες στον εξοπλισμο..
-
Βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή στο τέλος του έτους
http://www.tflcar.com/2013/02/the-volks ... ric-power/
-
BTW ξέρει κανένας τι παίζει με την ευρωπαική νομοθεσία και τους καθρέφτες?
-
Απο τα πιο ενδιαφέροντα αμάξια της Γενεύης.
http://www.autoblog.com/photos/volkswag ... 2013/full/
-
Kάτι σαν επικαιροποιημένο κράμα GM EV1 και Honda Insight MK1.
-
Θα ήθελα να δω και μια πιο γρήγορη έκδοση με κινητήρα βενζίνης.
Δεν κολλάει με το concept βέβαια αλλά είναι κρίμα για το σχέδιο. -
Φοβερό αυτοκίνητο! Μακάρι να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία του για να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο με 2λ/100χλμ και φυσιολογική τιμή!
-
εδω και 2 χρονια το ειχαν παρουσιασει στη Ντοχα, και δικιμαστικα το κυκλοφορησαν μερικες μερες...
λεπτομερειες απο το μοτερ



-
Είναι και στην έκθεση Γενέυης σε λίγο φωτό
-

-
http://www.topgear.com/uk/car-news/volkswagen-xl1-first-drive-2013-03-06
Πάνω από 100 mpg (υποθέτω imperial) για τον Paul Horrell. Εξωφρενική τιμή (< 3.0 lt/100 km). Θέλει και 8 μόλις BHP για να κινηθεί με 60 mph.
Το μέλλον είναι εδώ.
-
Tο παλιό πρωτότυπο του 1λ/100χμ το θυμάστε? Ζύγιζε όσο μια touring μοτοσυκλέτα.
http://www.seriouswheels.com/cars/top-vw-1-liter-car.htm -
Αυτό είναι πιο λειτουργικό. Το πρώτο που θα είναι 'μαζικής' (έστω μαζικότερης ) κατασκευής με τέτοια φιλοσοφία θα είναι το i3 της BMW.
-
εμενα με εντυπωσιασε η διαταξη εν σειρα του δικυλινδρου ντηζελ και του παραξενου συστηματος γενητριας ρευματος και μοτερ με την κεντρικη μοναδα ελεγχου της παραγομενης ισχυος και εμπλοκης του κιβωτιου οπως φαινεται στη φωτο που εβαλα... πολυ κομπακτ και αποδοτικο... αν και οταν τοτε ρωτησα μια κοπελα εκει ποση ισχυ βγαζει ειπε 100 αλογα μαζυ και τα δυο αλλα δεν την πιστεψα τοτε...
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Tο παλιό πρωτότυπο του 1λ/100χμ το θυμάστε? Ζύγιζε όσο μια touring μοτοσυκλέτα.
http://www.seriouswheels.com/cars/top-vw-1-liter-car.htmΤο εντυπωσιακό είναι πως ενώ το βάρος διπλασιάστηκε και το αυτοκίνητο πια έχει νορμάλ πλάτος, μείωσαν την κατανάλωση!
Μακάρι να το έβγαζαν φουλ ηλεκτρικό με 10KW μπαταρία και νορμάλ υλικά (πχ. αλουμίνιο όπως το Α2). Θα είχες ~200χλμ. αυτονομία και κόστος 'καυσίμου' ~30 λεπτά του ευρώ (0,3 ευρώ) ανά 100 χιλιόμετρα με νυχτερινό τιμολόγιο. -
Πάντως η κατανάλωση των 0,9λ / 100χμ είναι με συνδυασμένη χρήση της φορτισμένης μπαταρίας και του κινητήρα. Χρησιμοποιούμενο σαν απλό υβριδικό καταναλώνει 2λ / 100 χμ που είναι μέν λίγα αλλά όχι εξωφρενικά λιγότερα ενός υβριδικού γιάρις που δεν χρειάζεται κανένα συμβιβασμό στους διαθέσιμους χώρους.
Σαν plug in hybrid η επίδοσή του είναι μέν καταπληκτική, αλλά πάλι όχι εξωφρενικά αν σκεφτούμε ότι πόσα καίει το prius plug in που είναι καθημερινό αυτοκίνητο με 136 άλογα, μικρότερη μπαταρια, βενζινοκινητήρα, και πολλαπλάσιους χώρους... -
Ο χρήστης PNP έγραψε:
Πάντως η κατανάλωση των 0,9λ / 100χμ είναι με συνδυασμένη χρήση της φορτισμένης μπαταρίας και του κινητήρα. Χρησιμοποιούμενο σαν απλό υβριδικό καταναλώνει 2λ / 100 χμ που είναι μέν λίγα αλλά όχι εξωφρενικά λιγότερα ενός υβριδικού γιάρις που δεν χρειάζεται κανένα συμβιβασμό στους διαθέσιμους χώρους.
Σαν plug in hybrid η επίδοσή του είναι μέν καταπληκτική, αλλά πάλι όχι εξωφρενικά αν σκεφτούμε ότι πόσα καίει το prius plug in που είναι καθημερινό αυτοκίνητο με 136 άλογα, μικρότερη μπαταρια, βενζινοκινητήρα, και πολλαπλάσιους χώρους...Πιο ενδιαφέρον ίσως απο το υβριδικό του σύστημα είναι κάποιες 'καινοτομίες' (σε εισαγωγικά για ευνοήτους λόγους) σχετικά με το πως την επιτυγχάνει πχ. η κατάργηση των καθρεπτών. Επίσης η πολύ καλή αεροδυναμική του.
VW XL-1