-
Ελα ντε.
-
Η επανάληψη ειναι η μητέρα της μαθήσεως.
Άσε που για το συγκεκριμένο ποστ δε με χαλάει καθόλου. -
Subaru confirms AWD Twin-Turbo Convertible two-seater Diesel Hybrid BRZ!!
Θα τραβαει και απο χαμηλα!!
http://www.worldcarfans.com/113033155954/ -
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
-
Subaru confirms AWD Twin-Turbo Convertible two-seater Diesel Hybrid BRZ!!
Πέρα από το γεγονός ότι με αυτό θα μπορείς να παρακολουθείς άνετα την κίνηση στην μποτιλιαρισμένη πόλη , δεν μπορώ να καταλάβω σε τι άλλο χρησιμεύει.
Ν΄ακούς την ντιζελιά και να ριγείς από συγκίνηση? Να ρίξεις κανένα γκομενάκι?Να φχαριστηθείς στροφάρισμα στα κόκκινα?
Άλλο ένα ανοσιούργημα.
Θυμάμαι και την Τουότα να λέει (και σε ελληνικό περιοδικό συν τοις άλλοις) ότι πετρέλαιο και υβρίδιο δεν είναι καλός συνδυασμός, για ένα σωρό λόγους και να τους αναλύει κιόλας. Νταξ' από δούλεμα πήξαμε. -
Καλή πρωταπριλιά dstou!
-
Re, άσε να βγει κανένας να του γράψει κανένα εγκώμιο.
-
το φιλοσοφικο ερωτημα ειναι οτι αυτη τη στιγμη στο σαρακακη εχει το τελευταιο s2000
μοντελο 09 στην εκθεση 0χλμ
με τιμη 35 νταν.δηλαδη σχεδον μια η αλλη.
............................................ -
και τι ακριβώς συνδέει τα 2 αυτά αυτοκίνητα;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
και τι ακριβώς συνδέει τα 2 αυτά αυτοκίνητα; -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
και τι ακριβώς συνδέει τα 2 αυτά αυτοκίνητα;H τιμή ίσως...
-
τιμη, πισω κινηση με μπλοκε, fun to drive, καταγωγη...τι αλλα θελετε?
-
-2 θέσεις, κάμπριο, συμπεριφορά στο όριο, Σαρακάκης. Τι άλλο δεν θέλεις?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
-2 θέσεις, κάμπριο, συμπεριφορά στο όριο, Σαρακάκης. Τι άλλο δεν θέλεις?...αυτο θεωρειται-ειναι μειονεκτημα για οσους δεν ειναι 'ετοιμοι' για ενα τετοιου ειδους αυτοκινητο. Η συμπεριφορα του στο οριο, και πανω απο αυτο, ειναι καταπληκτικη, για οσους ξερουν -ή εστω μαθουν προοδευτικα- απο καλοστημενα σπορ πισωκινητα -οπως ειναι το S2000-...
Το 'Σαρακακης' υφισταται με την αρνητικη εννοια, οχι ομως στον εσχατο βαθμο που ηταν παλαιοτερα. Τα υπολοιπα ειναι ανουσιες λεπτομερειες για οσους ψαχνουν καθαρα το οδηγικο κομματι, με την ιδια εννοια ακριβως που στο GT86 καποιοι προσπερνουν ατελειες σε ποιοτητα και φινιρισμα εσωτερικου...
Το σημαντικοτερο μειονεκτημα για εμενα ειναι η παρουσια του συγκεκριμενου σχηματος, 13ων και κατι ετων στην αγορα. Παροτι ειναι σχεδιαστικα καταπληκτικο, ενα πλεον classic σπορ διθεσιο, τουλαχιστον στα δικα μου ματια εχει 'παλιωσει' , δειχνει τα χρονια του παροτι μπορει να βρεθει μηχανολογικα σαν ολοκαινουργιο...
Οπερ και αμεσως, μονο και μονο με αυτη την 'ιδιαιτεροτητα' ΙΜΗΟ το GT86 αυτη την χρονικη στιγμη τουλαχιστον ως επιλογη σπορ πισωκινητου στα λεφτα αυτα (μεχρι 36κ) θεωρειται μονοδρομος, με μοναδικη ισως εναλλακτικη ΜΟΝΟ ως προς την μεταδοση κινησης, και σπορτιφ εως και σχεδον σπορ αισθηση (με το M-pack) την 3θυρη 125i...
-
εγω που δεν ενδιαφερομαι γαι +2 θεσεις ή τα λιτρα του πορτ μπαγκαζ και ηθελα ενα fun ιαπωνικο καραστημενο πισωκινητο με μπονους την ανοιχτη οροφη θα σκεφτομουν πολυ σοβαρα για brand new s2000 αντι του gt86 στην ιδια τιμη
οσον αφορα το Σαρακακη κλαϊν μαϊν...οτι χρειαζεσαι το φερνεις απ εξω και συντηρηση σε ειδικο συνεργειο μονοπραγματικο διλημμα αυτη η προσφορα σε οσους προσανατολιζονται προς τα κει
-
Προφανώς, για άλλη μια φορά , καταλαβαίνεις οτι διαφορετικές οι προτεραιότητες του καθενός.
-Εσένα ή τον Greg, δεν τον ενδιαφέρουν οι πίσω θέσεις, για μένα που παίζει να είναι το μοναδικό car, ενδιαφέρει.
-Για σενα που την παλεύεις άνετα με ανταλλακτικά απ'έξω (χρόνος αναμονής + τοποθέτηση) και έχεις κάνει τα κουμάντα
σου για εγγύησεις και ιστορίες , άνετα είσαι.- Τα ίδια ισχύουν και για στήσιμο , χώρους, παλαιότητα, καταναλώσεις κλπα κλπα.
Εγώ δεν θα το σκεφτόμουν καν για brand new S2000.
Για μεταχειρισμένο και με υπόψιν παραχωρήσεις, ναι. -
αν ειναι και σε λευκο το s2k championship, τοτε δεν υπαρχει κανενα θεμα για την επιλογη αναμεσα στα δυο....
-
Οτιναναι
-
εχει ερθει το GT-86 περιοδεία στην πολη μου
Να πα να ριξω καμια γκαζια, δε ξερω ψιλοβαριεμαι ειναι η αληθεια, τους πωλητες κλπ -
Πουλήθηκε κανένα άραγε. Τόσους μήνες κυκλοφορίας και δεν το πέτυχε κανείς?
Toyota GT-86 / Subaru BRZ