-
γελάμε, αλλά με την νεα πλατφορμα όντως το 90% θα έχει το 'ίδιο' πατωμα
πάντως, κ τα περιοδικά 'λένε' για μικρούς χώρους του V40 αλλά κυρίως για κεφάλι, αν θυμάμαι καλά. Εντάξει, στην τελική, ο καθένας παει, βλέπει κ ψωνίζει -
Ο χρήστης arris έγραψε:
Δηλαδή είναι χειρότερο απο το megane pro facelift σε πίσω χώρους?Καλυτερο ειναι
Απλα κατω στα ποδια ειναι καπως στεναχωρα αλλα δεν το λες και άβολο
Εμενα παντως που το έχω ξαναδει πολλες φορές πλεον δεν βρηκα ότι με ενοχλει με το καθισμα ρυθμισμενο για μενα
Απλα η επιβιβαση φανταζει καπως πιο δύσκολη -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Φυσικά και υπερβάλω ... δεν ειρωνεύομαι
Σπύρο το έχεις δει φαντάζομαι ?
Το αυτοκίνητο είναι 4 θέσιο . δεν διεκδικεί δάφνες στους χώρους καμπίνας ούτε στο πορτμπαγκαζ .
Αντίστοιχο παράδειγμα είναι η σειρά 1 .
Σκέψου επίσης τους χώρους που είχε στα προηγούμενα μοντέλα η σειρά 3 . Ήταν σχεδόν πάντα από τους μικρότερους της κατηγορίας .
Οι χώροι είτε σου κάνουν είτε όχι , κάθε ένα έχει το κοινό του . Σε άλλες αγορές το V40 θα είναι 2ο αστικό αυτοκίνητο . Για την κυρία που θα πηγαίνει για ψώνια και τα παιδιά σχολείο ένα 1,6D την καλύπτει για 10-15 χρόνια .
Μην εξετάζουμε τα πάντα από την ριμάδα την Ψωροκώσταινα που πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό προσπαθεί να τα βολέψει όλα σε 1.
Όποιος θέλει ας πάρει skoda octavia που έχει επιμηκυνμένο πάτωμα polo και χώρους για 5 με 500+ λιτρα για φορτώνει.Η volvo έχει το S60 για spor saloon και το V60 για χώρους .
Προσωπικά τα προτιμώ από την μπουκαλοσχεδίαση του Α3-Α4.Επίσης ποτέ δεν είχα πρόβλημα . Προσωπικά αν καθίσουμε και σκεφτούμε το 90% του χρόνου μας οδηγούμε μόνοι μας.
Φίλε εγώ διαφωνώ πλήρως με οποιαδήποτε σύγκριση με άλλο αυτοκίνητο...Το αυτοκίνητο έχει μεγάλο πρόβλημα...Δεν είναι απλώς θέμα χώρων...έχει πρόβλημα και εργονομικό το πίσω κάθισμα-πάτωμα...Στην κυριολεξία πρέπει να κάνεις μανούβρα με τα πόδια σου για να τα σφινώσεις κάτω από το εμπρος κάθισμα...Πραγματικά δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για να το συγκρίνεις.. Ακόμα και στην προηγούμενη σειρά 1, που είχε πολύ μικρούς χώρους, πίσω έμπαινες πιο εύκολα...
Δεν είπα ότι δεν είναι καλό το αυτοκίνητο...και γενικότερα μου είναι συμπαθεί τα Volvo...αλλά αυτό δεν το έχω ξανασυναντήσει ποτέ... -
Ρε σεις αυτες τις μανουβρες που λετε μονο εγω δεν τις κανω μπαινωντας σ' αυτο το αμαξι?
1.83 ειμαι και μαλιστα με μεγαλυτερα ποδια αναλογικα με το κορμο μου 44 νουμερο παπουτσι φοράω και με κανετε κι αισθανομαι 1.60 περίπου -
Μαλλον παιζει ρολο σε τι θεση ειναι ρυθμισμενο το καθισμα εμπρος απο σενα....
-
Όποιος δεν ξέρει ρωτάει .... δεν είναι ντροπή ...
Η διαδικασία έχει ως εξής .
Το λιώνουν και το περνάνε σε μεγαλύτερο καλούπι , το τραβάν ( προκρούστης style )... κρυώνει και τσουπ έτοιμο.
Αν δεν κάνω λάθος ονομάζεται MQB (Melting Quality Βlullshits) platform -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Όποιος θέλει ας πάρει skoda octavia που έχει επιμηκυνμένο πάτωμα polo...
ξέρεις πολλά εσύ
το ειχα παντα απορια. Το οκταβια εχει το επιμηκυνμενο πατωμα του πολο ή το πολο εχει το συρρικνωμενο πατωμα του οκταβια;;;
πατώματα από παλιούς σκαραβαιους βάζουν, αφού τα αμμοβολήσουν
εγω νομιζα οτι τα μαζευουν με πρεσα
για την επικηκυνση να φανταστω οτι παιζει φουλ ηλεκτροκοληση;Με πριτσινια!
καλα κανω εγω και δεν παιρνω κωλοVW
...και εγώ μαζί σου συνονόματε
(μετά με ποιον θα τσακώνομαι εγώ εδώ μέσα για...λαμαρίνες; )Κάπου διάβασα ότι τα κολλάνε με σιλικόνη ή ζελοτέιπ ισχύει;
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Μαλλον παιζει ρολο σε τι θεση ειναι ρυθμισμενο το καθισμα εμπρος απο σενα....Το βαζω αρκετα πισω κι αυτο μπορουν να το επιβεβαιώσουν εδω μεσα
-
http://www.auto-internet.gr/testsqz.php ... olvo%20V40
βολβαρα!!!
-
εχει κανεις τον καταλογο με τις τιμες των εξτρα;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εχει κανεις τον καταλογο με τις τιμες των εξτρα;Kαταλογο δεν εχω, αλλα ειχα 'χτισει' ενα V40 σε εκθεση, και εχω τιμες για καποια εξτρα, αν εχεις υποψιν σου κατι συγκεκριμενο, ισως να το εχω κοστολογημενο...
-
Γραψε αυτα που εβαλες αν δεν κανει κοπο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Γραψε αυτα που εβαλες αν δεν κανει κοπο.Eπελεξα την εκδοση momentum 150 η οποια ηδη ειναι αρκετα πλουσια (25,730ευρω), και προσθεσα φωτισμο xenon 1200ευρω, dynamick pack 1230ευρω (σπορ χαμηλωμενη αναρτηση κατα 10mm, φαρδυτερες 17αρες ζαντες σχεδιου 'segomo', και ρυθμιση βαρους τιμονιου σε 3 σταδια μεσω μενου) και μεταλλικο χρωμα 731ευρω.
Η τελικη τιμη μειον εκπτωση και αποσυρση βγηκε στα 27,461ευρω.
-
Σήμερα οδήγησα για 4 ώρες ένα V40 T4 summum...
Διαδρομή: Πειραιώς, Κηφησός, Παραλιακή μέχρι Βάρκιζα και πίσω Πειραιώς...
Εντυπώσεις αύριο... -
Σήμερα οδήγησα για 4 ώρες ένα V40 T4 summum...
Διαδρομή: Πειραιώς, Κηφισός, Παραλιακή μέχρι Βάρκιζα και πίσω Πειραιώς...
Εντυπώσεις:
Μπαίνω, κλίνω πόρτα και αντιλαμβάνομαι αμέσως την καλή ποιότητα στο επίπεδο της ηχομόνωσης. Το κάθισμα πολύ αναπαυτικό και με καλή στήριξη του σώματος (και στο σημείο της μέσης..). Η αίσθηση που έχεις είναι ότι το αυτοκίνητο είναι λιτό και ποιοτικό.. Επειδή η έκδοση ήταν η summum, η αίσθηση ήταν αρκετά πολυτελής. Ο πίνακας οργάνων (TFT) είναι όμορφος και ξεχωριστός.
Χώροι: πίσω υπάρχει κάποιο θέμα με τα πόδια αλλά ρυθμίζοντας προσεκτικά το μπροστά κάθισμα (+ το τιμόνι), τελικά, δεν είναι και τόσο άσχημα πίσω… Δυο θα βολευτούν… Για μικροπράγματα υπάρχουν χώροι αλλά σε ένα ταξίδι που θα πάρεις-ρω π.χ. ένα καφέ και ένα νερό έχεις θέμα γιατί στις θήκες στις πόρτες δε χωράει μπουκάλι..
Στο δρόμο: στιβαρό, χωρίς κλίσεις για το 80% των ελλήνων οδηγών (εγώ μπήκα σε 2-3 στροφές που τις ήξερα με αρκετά χλμετρα και δεν πήρε την παραμικρή κλίση). Το τιμόνι (ειδικά στο dynamic) που το είχα ρυθμίσει, είχε σωστό βάρος αλλά όχι πολύ καλή πληροφόρηση.. Μου άρεσε πολύ η στεφάνη του τιμονιού.. σωστό πάχος και πολύ καλή ποιότητα στην αφή. Παρά τα 180 άλογα δεν σου δίνει την αίσθηση ότι είναι πολύ γρήγορο.. Απλώς ότι έχει επαρκή δύναμη για να προσπεράσει εύκολα.. Γενικώς δε θα σε κρεμάσει.. απλώς όταν ακούς 180 άλογα περιμένεις ένα μικρό GTI αλλά δεν… Σε αυτή την αίσθηση παίζει ρόλο και ο τρόπος που αποδίδει το τούρμπο… ομαλός… δηλαδή 100% Σουηδικός … Σαν αίσθηση είναι σα να οδηγάς ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο που χαμηλά είναι λίγο νωθρό. Ο λεβιές έχει καλό και ακριβές κούμπωμα. Το start and stop με μπέρδευε λίγο.. αλλά γενικότερα δουλεύει αρκετά καλά (σε ταχύτητα)..
Τα ηλεκτρονικά του συστήματα δουλεύουν άψογα. Γενικότερα είναι εμπειρία οδήγησης να δοκιμάσεις το city brake και το active lane assist… πραγματικά αισθάνεσαι ότι δε θα έχεις εύκολα ατύχημα ποτέ… είναι σα να σε προσέχει κάποιος… εμένα δε μου φάνηκαν υπερβολικά.. δηλαδή επενέβαιναν διακριτικά..
Συμπερασματικά θα έλεγα ότι είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει προσοχής και που σαν αίσθηση ποιότητας κύλισης αλλά και απτής ποιότητας κατασκευής είναι πάνω από τα συνηθισμένα της κατηγορίας (Meganne, Focus, C4 κτλ.) -
Καλημέρα σε όλους,
Ξέρουμε το V40 D2 MY2014 εκτός από τους χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση τι άλλες αλλαγές θα έχει σε σχέση με το υπάρχον;
Επίσης, οι χαμηλότερες αυτές εκπομπές θα επιτυγχανόνται (πάντα για τον D2) με αλλαγή της χαρτογραφησης;
Volvozeus, σε κάποιο προηγούμενο πόστ (προ μηνών, όταν προτολανσαρίστηκε το μοντέλο) είχες γράψει για καινούριους κινητήρες και κιβώτια στα MY2014. Αφορά κάτι από αυτά τις ντιζελ εκδόσεις (περα από την προσθήκη του powershift στον D2);
Θα υπάρξουν αλλαγές και στον εξοπλισμό;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Ξέρουμε το V40 D2 MY2014 εκτός από τους χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση τι άλλες αλλαγές θα έχει σε σχέση με το υπάρχον;Το infotainment...
Επίσης, οι χαμηλότερες αυτές εκπομπές θα επιτυγχανόνται (πάντα για τον D2) με αλλαγή της χαρτογραφησης;
Μεχρι στιγμης καθε αναβαθμιση με στοχο τους χαμηλοτερους ρυπους εστιαζε σε 3 σημεια.
- Εσωτερικες τριβες κινητηρα/κιβωτιου
- Κλιμακωση κιβωτιου
- Αεροδυναμικη
Δεν υπαρχει κατι επισημο προς το παρον, αλλα θα πονταρα σε ενα απο τα δυο πρωτα.
Volvozeus, σε κάποιο προηγούμενο πόστ (προ μηνών, όταν προτολανσαρίστηκε το μοντέλο) είχες γράψει για καινούριους κινητήρες και κιβώτια στα MY2014. Αφορά κάτι από αυτά τις ντιζελ εκδόσεις (περα από την προσθήκη του powershift στον D2);.
Τα μοτερ φαινεται να πηγαινουν πισω. Παρολα αυτα υπαρχουν φημες οτι απο ΜΥ14.5 για την Ευρωπαικη αγορα θα εχουμε για τα EUCD - S/V/XC60, V/XC70, S80 - τα εξης
T5: Ο 4cyl ecoboost της Ford 203/240hp θα αντικατασταθει απο εναν 4cyl 220hp Volvo VEA
T6: O 6cyl της Volvo με τα 304hp θα αντικατασταθει απο εναν 4cyl 280hp Volvo VEA (προσωπικα δεν νομιζω να ισχυει αυτο)
D4: Ο 5cyl της Volvo diesel με τα 163hp θα αντικατασταθει απο εναν 4cyl 177hp Volvo VEAΟι παραπανω νεοι κινητηρες θα εχουν τη δυνατοτητα να συνδυαστουν με 8 ταχυτο geartronic. Αυτα τα μοτερ θα ειναι εως και 80kg ελαφρυτερα αυτων που αντικαθιστουν
Κοινως για τα μικρα (1.6) που αφορουν περισσοτερο το V40, δεν υπαρχει ακομα καμια πληροφορια.Θα υπάρξουν αλλαγές και στον εξοπλισμό;
Αυτο το καθοριζει περισσοτερο η εισαγωγικη. Απο τη στιγμη που ειναι πολυ φρεσκο το μοτερ, δεν νομιζω να αλλαξει κατι.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Μεχρι στιγμης καθε αναβαθμιση με στοχο τους χαμηλοτερους ρυπους εστιαζε σε 3 σημεια.
- Εσωτερικες τριβες κινητηρα/κιβωτιου
- Κλιμακωση κιβωτιου
- Αεροδυναμικη
Ευχαριστω για την απαντηση
Ελπίζω να μην κάνουν ακόμα πιο αραιή την κλιμακωση γιατι σε συνδυασμό με το ηδη μεγαλο βαρος του αυτοκινητου δε θα ειναι οτι καλυτερο.
Ψαχνοντας λιγο στο internet για το DPF βρηκα αυτο:
Οι πετρελαιομηχανές PSA (σύμπραξη Peugeot – Citroen) και μερικά Ford και Volvo έχουν ενσωματωμένο αυτόματο σύστημα έγχυσης υλικού μέσα στο ρεζερβουάρ, για γρήγορή και συχνή αναγέννηση. Υπάρχει ξεχωριστό δοχείο ενσωματωμένο στο ρεζερβουάρ όπου γεμίζεται με το ειδικό πρόσθετο καθαριστικό DPF cleaner τύπου ΚΙΤFLUID (1 lit).
απο εδω:
http://www.voulis.com/files/Diesel-Part ... ner_el.pdfΥποθετω οτι αναφερεται και στον D2 του V40 (PSA group);
Το προσθετο αυτο ποσο συχνα πρεπει να τοποθετειται; Γενικα το DPF καθε ποτε πρεπει να αλλαζει; Η συγκεκριμενη τεχνολογια καταργει ή επιμηκυνει την αναγκη αντικαταστασης του; -
Το DPF θέλει ένα καλό ξεκάπνισμα σε ανοικτό δρόμο και δεν θα έχεις κανένα θέμα
-
^^
Soot particle regeneration. To ensure that the regeneration of soot particles is performed, the vehicle must be driven for 15 minutes on the road at 90 km/h.
Volvo V40