Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 222
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 234
    • 235
    • 224 / 235
    Περί αυτοκίνησης
    444
    4696
    28811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dim8 last edited by

      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
      Yπάρχει κάποιος λόγος για να χαμηλώσει κάποιος τα μπροστινά αμορτισέρ ενός saxo και να σηκώσει τα πίσω??

      το κανουν καποιοι που ασχολουνται πιο φανατικα με ντραξτερ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Ναι αυτό το ξέρω. Αλλά το saxo?? Τι νόημα έχει προσθιοκίνητο είναι και μόνο για ντράγκστερ δεν έμοιαζε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dim8 last edited by

          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
          Ναι αυτό το ξέρω. Αλλά το saxo?? Τι νόημα έχει προσθιοκίνητο είναι και μόνο για ντράγκστερ δεν έμοιαζε.

          σε ολα τα προσθιοκινητα βοηθαει στην εκκινηση.Οταν ειπα για ντραξτερ δεν ενοουσα μονο τους επισημους αγωνες,αλλα και τους φαναρακηδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • J
            joe-bar-team last edited by

            μπορεί καποιος με 100% να μου πει τι σημαίνει το παραπάν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kantoniou last edited by

              Θεση σταθμευσης για ενα αναπηρικο αυτοκινητο, απο Δευτερα-Παρασκευη, ωρες 08-12 και 14-18, και για μεγιστη διαρκεια 2 ωρες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                joe-bar-team last edited by

                τις άλλες ώρες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  christoss8 last edited by

                  Ελευθερο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    joe-bar-team last edited by

                    ένας αστικός μυθος αναφέρει οτι η υποκείμενη πινακίδα επεξηγεί την αποπαν.

                    με λίγα λογια, βράσε όρυζα

                    αν είανι ετσι, δεν ισχύουν τα παραπαν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Γνωρίζει κανείς κόστις μεταφοράς αυτοκινήτου απο Αθήνα για Γενέυη? Σκέφτομαι να το φορτώσω σε αυτοκινητάμαξα για να έρθει
                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμιά προσφορά για να νοικιάσω μικρομεσαίο αυτοκίνητο για 1-1,5 μήνα (τέλη Μαΐου-Ιούνιο). Θυμάμαι είχα δει μια τέτοια αλλά δεν την έλεγαν στο ίντερνετ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Λοιπον ερωτηση με θεμα που μπορει να έχει αντιμετωπισει κι άλλος
                          Το Golf 4 μας έχει ένα θεμα με ένα υλικο στο εσωτερικό ( το γνωστο που σε πολλα αμαξια στις αρχες του 2000 υπηρχε) το οποίο γρατζουνιεται και ξεφλουδιζει.
                          Επειδη λοιπόν θελω να το απομακρυνω απο τις επιφανειες που υπαρχει για να φανει το γυαλιστερο μαυρο υλικο απο μεσα το οποίο οκ δεν φαινεται τοσο ποιοτικο αλλα απο το να φαινεται γρατζουνισμενο ξεφλουδισμενο κλπ θα ειναι καλυτερο θα ήθελα αν το έχει κανει και καποιος άλλος απο εδω αν μπορει να μου πει καποιον τροπο που να μπορω να το κανω αυτο
                          Ο μονος τροπος που έχω σκεφτει είναι πολυ ψιλο ντουκοχαρτο
                          Το έχει κανει κανεις απο εδώ αυτο σε αμαξι με παρομοιο προβλημα?
                          Ευχαριστω εκ των προτερων

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                            Το Golf 4 μας έχει ένα θεμα ...

                            Ξεκινάς απορία με ... ανέκδοτο και θέλεις σοβαρή απαντηση?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestisren last edited by

                              Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                              Το Golf 4 μας έχει ένα θεμα ...

                              Ξεκινάς απορία με ... ανέκδοτο και θέλεις σοβαρή απαντηση?

                              ναι μωρε νταξ
                              Απλα αν το έχει κανει κανεις σε αμαξι του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                g47 last edited by

                                Προσπαθω να βρω repair manual για Matiz** 2005+** δηλαδη αυτο
                                για καποιες μικροεπισκευες αλλα δεν τα εχω καταφερει.
                                Μονο του προ 2005 (στρογγυλοφαναρο) εχω βρει το οποιο ειναι εντελως διαφορετικο και δεν μου κανει δυστυχως.
                                Καποιο link?

                                Γειά σας θάλασσες και όρη
                                γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                για της Αστραπής την Κόρη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  hatmanmotorsport last edited by

                                  Ο χρήστης dim8 έγραψε:

                                  Yπάρχει κάποιος λόγος για να χαμηλώσει κάποιος τα μπροστινά αμορτισέρ ενός saxo και να σηκώσει τα πίσω??

                                  το κανουν καποιοι που ασχολουνται πιο φανατικα με ντραξτερ.

                                  Προσθιοκινητο και ντραγκστερ ειναι να το λες μονο για ανεκδοτο..
                                  Το να χαμηλωσεις το μπροστινο μερος και να σηκωσεις το πισω - υποθετωντας οτι κρατας σταθερη την ιδιοσυχνοτητα aka σκληροτητα των ελατηριων, αλλαζει τον τροπο με τον οποιο μεταφερεται το βαρος στους τροχους κατα τις αλλαγες διευθυνσης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση το βαρος θα μεταφερεται περισσοτερο στο πισω μερος, αρα κατα την επιταχυνση οι πισω τροχοι θα δεχονται μεγαλυτερο φορτιο (vertical load) απ'οτι πριν. Στην περιπτωση του Saxo (προσθιοκινητο) αυτο δεν ειναι καθολου καλο γιατι την ροπη την δινουν οι μπροστινοι τροχοι και λογω της αυξημενης μεταφορας βαρους πισω, οι μπροστινοι τροχοι μπορει και να χανουν τελειως την προσφυση τους κατα την μεγιστη επιταχυνση δηλαδη να σηκωθουν στον αερα! Πως στο καλο τοτε θα επιταχυνει το Saxo στην ευθεια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

                                    Yπάρχει κάποιος λόγος για να χαμηλώσει κάποιος τα μπροστινά αμορτισέρ ενός saxo και να σηκώσει τα πίσω??

                                    το κανουν καποιοι που ασχολουνται πιο φανατικα με ντραξτερ.

                                    Προσθιοκινητο και ντραγκστερ ειναι να το λες μονο για ανεκδοτο..

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panosft last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                      Yπάρχει κάποιος λόγος για να χαμηλώσει κάποιος τα μπροστινά αμορτισέρ ενός saxo και να σηκώσει τα πίσω??

                                      το κανουν καποιοι που ασχολουνται πιο φανατικα με ντραξτερ.

                                      Προσθιοκινητο και ντραγκστερ ειναι να το λες μονο για ανεκδοτο..

                                      Youtube Video

                                      Η όπισθεν τι έπαθε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

                                        Yπάρχει κάποιος λόγος για να χαμηλώσει κάποιος τα μπροστινά αμορτισέρ ενός saxo και να σηκώσει τα πίσω??

                                        το κανουν καποιοι που ασχολουνται πιο φανατικα με ντραξτερ.

                                        Προσθιοκινητο και ντραγκστερ ειναι να το λες μονο για ανεκδοτο..
                                        Το να χαμηλωσεις το μπροστινο μερος και να σηκωσεις το πισω - υποθετωντας οτι κρατας σταθερη την ιδιοσυχνοτητα aka σκληροτητα των ελατηριων, αλλαζει τον τροπο με τον οποιο μεταφερεται το βαρος στους τροχους κατα τις αλλαγες διευθυνσης. Στην συγκεκριμενη περιπτωση το βαρος θα μεταφερεται περισσοτερο στο πισω μερος, αρα κατα την επιταχυνση οι πισω τροχοι θα δεχονται μεγαλυτερο φορτιο (vertical load) απ'οτι πριν. Στην περιπτωση του Saxo (προσθιοκινητο) αυτο δεν ειναι καθολου καλο γιατι την ροπη την δινουν οι μπροστινοι τροχοι και λογω της αυξημενης μεταφορας βαρους πισω, οι μπροστινοι τροχοι μπορει και να χανουν τελειως την προσφυση τους κατα την μεγιστη επιταχυνση δηλαδη να σηκωθουν στον αερα! Πως στο καλο τοτε θα επιταχυνει το Saxo στην ευθεια?

                                        Youtube Video

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • H
                                          hatmanmotorsport last edited by

                                          Εστω οτι τρεχεις με fwd σε drag..
                                          Στο drag το παν ειναι η επιταχυνση. Η επιταχυνση ομως μεταφερει το βαρος στους πισω τροχους. Αναγκαστικα θα το παρει απο τους μπροστινους τροχους. Με το fwd δεν μπορεις να κανεις τιποτε αλλο απο το να προσπαθησεις να μειωσεις αυτην την αναποφευχτη μεταφορα του βαρους και αυτο γινεται με διαφορους τροπους.

                                          Ενας πολυ διαδεδομενος ειναι η χρηση του wheelie bar που εκτος απο πολλα fwd το κανουν χρηση και οι drag μοτοσυκλετες. Ο λογος ειναι προφανες και στις δυο περιπτωσεις. Ενας καλος τροπος για να κρατησεις τους μπροστινους τροχους καρφωμενους στο εδαφος ενω ταυτοχρονα επιταχυνεις ειναι να μακρυνεις οσο περισσοτερο γινεται το μεταξονιο. Βασικα το wheelie-bar κανει ακριβως το ιδιο πραγμα αλλα μπορεις να το πετυχεις και με αλλους τροπους. Στην καθε περιπτωση πετυχαινεις μικροτερη μεταφορα βαρους στους πισω τροχους και ετσι οι μπροστινοι κρατανε λιγη παραπανω προσφυση.

                                          Αλλος τροπος ειναι να κατανειμεις το βαρος οσο περισσοτερο γινεται στους μπροστινους τροχους. Με αυτον τον τροπο μειωνεται η φυγοκεντρος δυναμη που ασκειται απο το κεντρο βαρους του αυτοκινητου προς το πισω roll-center της αναρτησης. Αρα μεταφερεται λιγοτερο βαρος πισω.

                                          Αλλος τροπος ειναι να χαμηλωσεις το κεντρο βαρους. Ετσι μικραινεις στην ουσια τον μοχλο της δυναμης που ευθυνεται για την μεταφορα βαρους μπροστα και πισω, δεξια και αριστερα. Ενας ακομη τροπος ειναι η σωστη επιλογη στην σκληροτητα των ελατηριων, αντιστρεπτικων κτλ. Γενικα ισχυει οτι οσο μεγαλυτερο το roll stiffness aka σκληροτητα σε εναν αξονα τοσο μεγαλυτερο ποσοστο του βαρους θα μεταφερθει στον αξονα αυτο. Αν οι πισωκουνες θελουν σκληρα ελατηρια πισω και μαλακα μπροστα τοτε για τα fwd θα ισχυει απλα το αντιστροφο. Παρ' ολα αυτα ενα μαλακο coilover ελατηριο πισω με σκληρη αποσβεση επαναφορας (rebound) θα βοηθησει αρκετα ενα fwd στα πρωτα 100 μετρα μετα την εκκινηση.

                                          Αν σηκωσεις μονο το πισω μερος : Ανεβαινει το κεντρο βαρους (κακο) και ταυτοχρονα μετατοπιζεται ελαφρως προς τα εμπρος (καλο αλλα δεν φτανει)
                                          Αν χαμηλωσεις μονο το πισω μερος : Κατεβαινει το κεντρο βαρους (καλο) και μετατοπιζεται ελαφρως προς τα πισω
                                          Αν σηκωσεις πισω και χαμηλωσεις μπροστα το ιδιο : Το κεντρο βαρους μενει εκει που ηταν και πριν και το μονο που καταφερες ειναι να δημιουργησεις μια ραμπα αντιστασης στον αερα που θα δωσει μεγαλη καθετη δυναμη στο πισω μερος (downforce) - αρα κρατημα - κατι που θα σε ωφελησει λιγο στο φρεναρισμα αλλα θα σε σκοτωσει στην τελικη.
                                          Προφανως ο φιλος μας για να εχει φτασει μεχρι το dragstrip θα εχει λαβει υποψην του καποιους παραγοντες αλλα μου φαινεται οτι θα πρεπει να αφησει κατω τον φραπε και να γινει πιο γρηγορος στις αλλαγες γιατι βαραει ο κοφτης!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dim8 last edited by

                                            Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:

                                            Προφανως ο φιλος μας για να εχει φτασει μεχρι το dragstrip θα εχει λαβει υποψην του καποιους παραγοντες αλλα μου φαινεται οτι θα πρεπει να αφησει κατω τον φραπε και να γινει πιο γρηγορος στις αλλαγες γιατι βαραει ο κοφτης!

                                            δε ειναι κοφτης αυτο που ακους.
                                            Στα υπολοιπα σου απαντηαν τα βιντεακια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 224 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr