το mondeo ειναι 1.8 καταρχας ειναι διαφορετικος κινητηρας απο τα 1.4/1.6 του focus, ο θερμοστατης στα MONDEO ειναι 96βαθμους ενω στα focus 1.4/1.6 ειναι 82βαθμοι, επισης η φωλια του θερμοστατη ειναι πλαστικη και ραγιζει απο τις θερμοκρασιες, αρκετοι κατασκευαστες εχουν κανει ευρεια χρηση παλστικου στο κυλωμα ψυξης αλλα εξαρταται απο το παχος- ποιοτητα του πλαστικου, τελος η θερμοκρασια και η πιεση που αναπτυσσεται στο κυκλωμα ψυξης ειναι αρκετη για την προοωρη καταστροφη τους
ο καθε πωλητης ειναι δουλεια του να υποστηριξει την εταιρεια στην οποια δουλευει και να αναφερει τα θετικα σημεια του μοντελου και φυσικα να βγαλει ''βρωμια'' για τους ανταγωνιστες
πραγματικα ως υποψηφιος αγοραστης πηγαινε και διαλεξε αυτο που θα ειναι λειτουργικο και θα καλυπτει τις αναγκες σου, σε χωρους,επιδοσεις , σχεδιαση, ομορφο εσωτερικο, συγχρονος και αποδοτικος κινητηρας πανω κατω στο ετος 2013 εχει ανεβει αρκετα το επιπεδο απο ολους τους κατασκευαστες
απλως πανω αναφερθηκε οτι πραγματικα το καινουριο i30 ειναι ενα αυτοκινητο που πλεον μπορει ανετα να συγκριθει με τον ανταγωνισμο επειδη εχει ανεβει στο ιδιο επιπεδο ποιοτητας τοσο εσωτερικα οσο και εξωτερικα (κατι που επασχε στο παρελθον), καλα απο θεμα μηχανικων ουτε συζητηση το θεωρω εξαιρετικη αξιολογο τοσο στα βενζινοκινητα(παρολο που δεν εχει γινει καποιο downsizing απο την εταιρεια αλλα αναμενεται!) οσο και στα πετρελαικοκινητα ειναι πραγματικα ενα best value for money, πραγματικα αναμεσα σε auris & i30 φυσικα και θα διαλεγα το i30 ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο αλλα σε βενζινοκινητηρες αν αναζητησεις χαμηλες εκπομπες ρυπων πας σε focus 1.0 ecoboost εξαιρετικος κινητηρας αλλα προσωπικα δεν μου αρεσει το εξωτερικο design,θα επελεγα το fiesta 1.0 ecoboost,το golf 1.2tsi το αυτοκινητο πουλαει απο μονο του παραγματικα το πληρωνεις το αυτοκινητο ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο το επιλεξεις