-
Κατηγορίες εσόδων οι οποίες υστέρησαν έναντι του στόχου είναι οι εξής:
α) ο Φ.Π.Α., όλων των κατηγοριών, κατά 161 εκατ. ευρώ,
β) οι λοιποί έμμεσοι φόροι κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ. καπνού, κ.λ.π.), κατά 153 εκατ. ευρώ,
γ) τα τέλη κυκλοφορίας οχημάτων, κατά 134 εκατ. ευρώ.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231236362
Ετοιμαστείτε για νέα αύξηση τελών του χρόνου
(Πόσο είχαμε πει ότι σκόπευαν να εισπράξουν ? 1.2 δις ? Ε νομίζω μια υστέρηση 11% είναι εντος των φυσιολογικών ορίων απόκλισης στόχων )
-
Αναμενόμενο ήταν, με τη λογική που ακολουθούν.
Και δεν είναι μόνο τι έχασαν από 'τέλη κυκλοφορίας' αλλά και τέλη ταξινόμησης, φόρους σε βενζίνες, απ' όλα όσα είναι 'κλειδωμένα', κλπ, κλπ. ΑΥΤΑ θέλω να μάθω πόσα είναι!Το ερώτημα τώρα είναι τι είδους αύξηση θα δούμε....
Οι δικές μου πληροφορίες λένε ότι θα κλείσει η φάκα γι αυτούς που πήραν 'χωρίς τέλη' ή με χαμηλά τέλη, γιατί τους 'μεγάλους' δε μπορούν να τους αρμέξουν ακόμα παραπάνω - τους πήγαν τα τέλη 'στο Θεό' και πήραν τ' @@ τους από καταθέσεις πινακίδων, και τώρα σκέφτονται 'σιγά μην καταθέσει ο άλλος που έδωσε 20 χιλιάρικα για το 1.4Τ ή τα 30 για το 1.8Τ' (που είναι και πολύ περισσότερα)... -
Το μπουρδελο η Ελλας...
-
Πριν λίγο κουβέντιαζα με μακροσυγγενή της γυναίκας μου. Το 2008 είχε πάρει ένα Grand Vitara 2.0, με μπόλικα έξτρα και τιμή 43Κ (κατά δήλωσή του). Πριν κάνα χρόνο, που είχε σκάσει η πρώτη έκτακτη εισφορά και είχε ανέβει η μπενζίνα, έσπευσε να το σκοτώσει για να γλιτώσει τα κερατιάτικα. Περιχαρής μού δήλωνε ότι κατάφερε να το ξεφορτωθεί. Το έδωσε τελικά στα 16, δηλαδή έχασε 27Κ στην τετραετία για ένα ουσιαστικά καινούριο αυτοκίνητο. Σκεφτείτε ότι αφενός το ίδιο μοντέλο κυκλοφορεί και σήμερα, αφετέρου τι να καταλάβει από βλάβες αυτό το σκυλί στην τετραετία; Θυμίζω ότι έχουμε το προηγούμενο GV, με 135Κ χλμ και δεν έχει καταλάβει το παραμικρό.
Πολλές φορές αδυνατώ να καταλάβω τις παρορμητικές οικονομικού περιεχομένου αποφάσεις που λαμβάνουν κάποιοι συμπατριώτες μας. Άλλος έμενε στην Καλαμάτα και εργαζόταν στη Μεγαλόπολη. Θεωρούσε ότι το Micra 20ετίας που είχαν παροπλίσει (το οποίο ήθελε τρελά μαζέματα) έκαιγε ελάχιστα και το ξαναέφερε στο προσκήνιο για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του κι άφησε στην μπάντα το Octavia 1.6 του. Κι όμως, του είχα υπολογίσει ότι αν υπολόγιζε τα επιπλέον πάγια έξοδα του Micra, που προηγουμένως γλίτωνε, το όφελος ήταν περίπου 1.5 ευρώ την ημέρα. Για να οδηγείς 1.5 ώρα σε επαρχιακούς δρόμους, με κάμποσα προσπεράσματα (που το χιλιάρι δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του). Να στερήσει την αξιοπρεπέστατη παθητική ασφάλεια του Octavia 5, το καλό ηχοσύστημα, το AC, την όλη ποιοτική κατασκευή. Την πρόσφυση από τα 17άρια, το ESP, το ABS... Για 1.5 ευρώ ανά 1.5 ώρα οδήγησης. -
Κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγω που βάζω τα παιδιά μου μέσα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Πριν λίγο κουβέντιαζα με μακροσυγγενή της γυναίκας μου. Το 2008 είχε πάρει ένα Grand Vitara 2.0, με μπόλικα έξτρα και τιμή 43Κ (κατά δήλωσή του). Πριν κάνα χρόνο, που είχε σκάσει η πρώτη έκτακτη εισφορά και είχε ανέβει η μπενζίνα, έσπευσε να το σκοτώσει για να γλιτώσει τα κερατιάτικα. Περιχαρής μού δήλωνε ότι κατάφερε να το ξεφορτωθεί. Το έδωσε τελικά στα 16, δηλαδή έχασε 27Κ στην τετραετία για ένα ουσιαστικά καινούριο αυτοκίνητο. Σκεφτείτε ότι αφενός το ίδιο μοντέλο κυκλοφορεί και σήμερα, αφετέρου τι να καταλάβει από βλάβες αυτό το σκυλί στην τετραετία; Θυμίζω ότι έχουμε το προηγούμενο GV, με 135Κ χλμ και δεν έχει καταλάβει το παραμικρό.
Πολλές φορές αδυνατώ να καταλάβω τις παρορμητικές οικονομικού περιεχομένου αποφάσεις που λαμβάνουν κάποιοι συμπατριώτες μας. Άλλος έμενε στην Καλαμάτα και εργαζόταν στη Μεγαλόπολη. Θεωρούσε ότι το Micra 20ετίας που είχαν παροπλίσει (το οποίο ήθελε τρελά μαζέματα) έκαιγε ελάχιστα και το ξαναέφερε στο προσκήνιο για να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του κι άφησε στην μπάντα το Octavia 1.6 του. Κι όμως, του είχα υπολογίσει ότι αν υπολόγιζε τα επιπλέον πάγια έξοδα του Micra, που προηγουμένως γλίτωνε, το όφελος ήταν περίπου 1.5 ευρώ την ημέρα. Για να οδηγείς 1.5 ώρα σε επαρχιακούς δρόμους, με κάμποσα προσπεράσματα (που το χιλιάρι δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του). Να στερήσει την αξιοπρεπέστατη παθητική ασφάλεια του Octavia 5, το καλό ηχοσύστημα, το AC, την όλη ποιοτική κατασκευή. Την πρόσφυση από τα 17άρια, το ESP, το ABS... Για 1.5 ευρώ ανά 1.5 ώρα οδήγησης.πολλοι την εχουν πατησει ετσι με κινησεις πανικου.Κριμα γιατι εχασαν αξιολογα αυτοκινητα που δυσκολα θα ξαναποκτηθουν.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγω που βάζω τα παιδιά μου μέσαΜα νομιζω καπως ετσι το σκεφτομαστε όλοι μας ΑΛΛΑ αν εχει πέσει 40% ο μισθος μου ( αλλα τοσα και της γυναικας μου) δεν μπορω να δωσω 660τελη ,308φορο πολυτελειας,και οτι παραπανω φορος προκυψει βεβαια απο το τεκμηριο διαβιωσης (6160) για ελάχιστα χλμ που κανω πλέον ετησίως ...,να το πουλήσω δεν μπορω και να θελω ,δεν πιανει παρα πενταροδεκάρες ενα κορυφαιο αμαξι ( a3 sportback 2.0),επομένως τι ?
Και δεν νοιαζεται και κανεις απ'οτι διαπιστωνω απο τους κυβερνωντες ,μαλιστα υπάρχουν και πολλοι αναμεσα μας που φωναζουν 'ας προσεχατε ..',τωρα πλερωστε ή καταθεστε πινακιδες ( το πιο πιθανο να γινει βεβαια τελος τους έτους) -
φιλε...γιατι προτιμησες το 2λιτρο μοτερ απο το 1.8Τ ?...προσεξε, δεν κρινω, ρωταω. (ομοιοπαθης, παρα λιγο)
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
φιλε...γιατι προτιμησες το 2λιτρο μοτερ απο το 1.8Τ ?...προσεξε, δεν κρινω, ρωταω. (ομοιοπαθης, παρα λιγο)Απο το 2004 εως το 2007( ?) ,νομιζω αν δεν κανω λάθος δεν υπήρχε στην παραγωγη ο 1.8TFSI όπως τον γνωριζουμε σημερα ,υπήρχαν οι 1.6fsi/115hp & 2.0fsi /150hp & 2.0Τ/200hp ΜΟΝΟΝ στο α3 ,μετα γινεται η στροφή της εταιριας στην αναβαθμιση των παλιών Turbo σε turboFSI 1.8Τ και αργοτερα στα μικρα τουρμπάτα μοτερ .
-
...διστυχώς και κάποιοι άλλοι που θέλαμε suv δε πήραμε tiguan 1.4...Τώρα θάμαστε χαρούμενοι!
-
Εκτός στόχου κατά 55% οι εισπράξεις των τελών κυκλοφορίας για το 2013.
Πηγή:Σκάι TV. -
Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
...διστυχώς και κάποιοι άλλοι που θέλαμε suv δε πήραμε tiguan 1.4...Τώρα θάμαστε χαρούμενοι!Τι να τα ακουμπάς στο κράτος τι στα συνεργεία το ίδιο είναι. Δεν θα μένανε στην τσέπη σου
-
ειναι μερικοι που προτιμουν να τα δινουν στο μαστρο-Χ αντι για τον μαστρο-Στουρναρα
(το 'μαστρο' βγαινει απο το master, maestro, και οχι απο το 'μυστρι', οπως μου ειπε ο μαστρο-μπαμπινιωτης)
-
http://www.iefimerida.gr/news/94686/� ... F%83%CE%B7
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
http://www.iefimerida.gr/news/94686/αλλαγές-στα-κριτήρια-φορολόγησης-των-ιχ-αυτοκινήτων-εξετάζει-η-κυβέρνησηΘα μπεί στα ανέκδοτα. Δεν υπάρχει ελπίδα, απλά τα ρίχνουν για να τσιμπάει ο κόσμος.
Ελβετικές πινακίδες -
Θωμα θα βαλεις Ελβετικες ή εβαλες ηδη?
τι τελη θελουν εκει οι καντοναδες? -
υπάρχουν σκέψεις για αναπροσαρμογή στα κριτήρια φορολόγησης των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης ενόψει της υιοθέτησης ενός νέου σταθερού φορολογικού νομοθετικού πλαισίου.
Πηγή: Αλλαγές στα κριτήρια φορολόγησης των ΙΧ αυτοκινήτων εξετάζει η κυβέρνηση | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/94686#ixzz2NM9sTPOg
Με αυτο και μονο που έβαλαν μας επεισαν οτι προκειται για pipes
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Θωμα θα βαλεις Ελβετικες ή εβαλες ηδη?
τι τελη θελουν εκει οι καντοναδες?Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και επειδή είμαι ξένη αποστολή δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας Μόνο ασφάλεια.
Το ίδιο και στην Γαλλία
Υπάρχει και ένα άλλο ενδεχόμενο να ανεβάσω το αμάξι μου απο ελλάδα, αλλα είναι υπο εξέταση -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Θα μπεί στα ανέκδοτα. Δεν υπάρχει ελπίδα, απλά τα ρίχνουν για να τσιμπάει ο κόσμος.
Ελβετικές πινακίδεςμαθε πρωτα ποσο πληρωνουν εκει, μαθε και ποσο κοστιζει το παρκαρισμα και μετα ξαναγραψε...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Θα μπεί στα ανέκδοτα. Δεν υπάρχει ελπίδα, απλά τα ρίχνουν για να τσιμπάει ο κόσμος.
Ελβετικές πινακίδεςμαθε πρωτα ποσο πληρωνουν εκει, μαθε και ποσο κοστιζει το παρκαρισμα και μετα ξαναγραψε...
Χίλιες φορές να πληρώνω εδώ, παρά στην ελλάδα που δεν υπάρχει και αντίκρυσμα.
Δεν είναι και τόσα μιας και είναι μπόλικοι που δουλέυουν Γενέυη και μένουν Γαλλία. Η πλειοψηφία των ελλήνων με ελβετικές και γαλλικές πινακίδες είναι
Τέλη κυκλοφορίας