-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Περισσότερα οκτάνια, οπότε μπορείς να ανεβάσεις και άλλο την πίεση και απορροφά πιο πολύ θερμότητα σε σχέση με την βενζίνη οπότε μπορείς να ανεβάσεις και άλλο την πίεση.κατατοπιστικότατος ...
-
Τι λάθος/ασάφεια κτλ έχει ;
-
http://www.gtrheritage.com/topic/570-new-fastest-r35/
Nεο ρεκορ ταχυτητας για το R35 GT-R! 378 km/h
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
http://www.gtrheritage.com/topic/570-new-fastest-r35/Nεο ρεκορ ταχυτητας για το R35 GT-R! 378 km/h
Μπαα δε νομιζω. Δε βλεπω σχετικο βιντεο
καμια αλλαγη στη κορυφη
http://www.worldcarfans.com/112102949926/ford-gt-by-hennessey-sets-texas-mile-record-hits-2633
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
http://www.gtrheritage.com/topic/570-new-fastest-r35/
Nεο ρεκορ ταχυτητας για το R35 GT-R! 378 km/h
Μπαα δε νομιζω. Δε βλεπω σχετικο βιντεο
καμια αλλαγη στη κορυφη
http://www.worldcarfans.com/112102949926/ford-gt-by-hennessey-sets-texas-mile-record-hits-2633
To video θα ερθει μη μου στεναχωριεσαι. Οπως και το σχετικο αρθρο σε ιαπωνικο περιοδικο... Αλλοι ειναι αυτοι που λενε οτι περασαν τα 370 χλμ την ωρα και δεν δειχνουν το παραμικρο ντοκουμεντο.... Ονοματα δε λεμε, υποληψεις δε θιγουμε
-
-
-
Toyo R888 street tires, αγωνιστικη βενζινη, ρωσικος αυτοκινητοδρομος..... 1500 αλογα σχεδον...
-
0-300 σε 12,3 δευτερολεπτα λοιπον εκανε το Ντατσουν. Για να δουμε τα μονοθεσια σε βρεγμενο τερεν αν ειναι ταχυτερα...
Μπα...
-
12,112,3
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
12,112,3Τώρα γιατί του το χαλας;;
-
Αυτό ήταν καλό.
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
0-300 σε 12,3 δευτερολεπτα λοιπον εκανε το Ντατσουν. Για να δουμε τα μονοθεσια σε βρεγμενο τερεν αν ειναι ταχυτερα...Μπα...
Την επόμενη φορα, για να είσαι σίγουρος, βρε βίντεο με μονοθέσιο να τρέχει σε πολυκατάστημα...
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
12,112,3 -
φημες λενε οτι σε αυτη την περιπτωση το gtr ειναι πιο γρηγορο και στις στροφες
-
Το οποίο GTR τρώει ξύλο από το Audi A1 σε τέτοιες περιπτώσεις, όπως είδαμε στο βίντεο του Autocar. Άρα το Α1 είναι ταχύτερο μιας F2004 με 1000 ίππους!!!
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
12,112,3Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...
-
Θέμα ρυθμίσεων των αεροτομών είναι. Τα V8 φτάνουν 350+ στην ευθεία της Monza, ενώ τα V10 ξεπερνούσαν τα 370. Με ρυθμίσεις Μονακό, λογικό είναι ότι δεν πάνε πολύ πάνω από 300.
-
Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:
12,112,3
Φυσικα και το 12,1 ειναι οριακα πιο γρηγορο απο το 12,3 αλλα δεδομενου οτι αυτο ειναι ενα Αλφα 12+ 1500 ιππων και οχι ενα Αλφα Ωμεγα 2000 ιππων, το μονοθεσιο δεν εχει καμια ελπιδα στην ευθεια. Επισης και αλλοι βελτιωτικοι οικοι εχουν φτασει τα 1700+ αλογα επομενως το μονοθεσιο δε μπορει πλεον ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ να σταθει απεναντι στο ντατσουν. Τελος... Α και για να μη χαιρεται κανεις και να νομιζει οτι σε στεγνο, ενα συγχρονο μονοθεσιο περιπου 800 ιππων εχει ελπιδες, εχω και βιντεο με Ferrari F1 που εχει καλυτερο 0-100 κατα 0,6 δευτερολεπτα αλλα και παλι μετα τα 280 ψοφαει οποτε το 0-300 θελει πανω απο 11 δευτερολεπτα...
ξεχνας κατι, για σενα ασημαντο ισως, δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σημασια για κανεναν, απο τον lollipop man μεχρι τον bernie, σορρυ αν στο χαλαω
-
Ο χρήστης chrooooo έγραψε:
ξεχνας κατι, για σενα ασημαντο ισως, δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σημασια για κανεναν, απο τον lollipop man μεχρι τον bernie, σορρυ αν στο χαλαωΚατά τα λοιπά η συζήτηση είναι (ως συνήθως)
Nissan GT-R