-
η Citroen έχει κάνει μεγάλη 'ζημιά'
στα diesel γενικά, και ειδικά η C4, είναι τρομερό vfm. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
:yikes: 20!!! Εις ανώτερα!!!Νομίζω πως 2 (με λειτουργία πανω-κατω) για την ενταση και την επιλογή σταθμού για το ηχοσύστημα, 1 για το bt του τηλεφώνου και 2 για το cruise control ... αρκούν!
Το δε βραδυ είναι ολα αχρηστα, εκτος αν ξερει καποιος τυφλό σύστημα πληκτρολόγισης!μερικα δε ειναι πολλαπλων λειτουργιων αναλογα σε ποιο μενου εισαι
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τιμές νέου Ceed:http://www.gocar.gr/new-models/buy/8255 ... llada.html
και τεχνικά χαρακτηριστικά
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2012/09/NEW_CEED_specs.pdf
και εξοπλισμός
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2012/09/NEW_CEED_eksoplismos.pdf
Το 1,6TD για να βγάλει 97 ρύπους απαιτεί 195/65/15 , ενώ με τα 225/45/17 βγάζει 114 τέτοια διαφορά μόνο από τα λάστιχα ?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τιμές νέου Ceed:
http://www.gocar.gr/new-models/buy/8255 ... llada.html
και τεχνικά χαρακτηριστικά
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2012/09/NEW_CEED_specs.pdf
και εξοπλισμός
http://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2012/09/NEW_CEED_eksoplismos.pdf
Το 1,6TD για να βγάλει 97 ρύπους απαιτεί 195/65/15 , ενώ με τα 225/45/17 βγάζει 114 τέτοια διαφορά μόνο από τα λάστιχα ?
Ναι αλλά η μεσαία έκδοση uptown φοράει ζάντες 16άρες 205/55/16 και υπάρχει στο 1.6 crdi με 97 co2.Μόνο η βασική instyle φοράει 195/65/15.Μάλλον μόνο με τις 17άρες της cosmic πληρώνει τέλη(λογικό αφού η uptown έχει και σύστημα isg,ενώ η cosmic όχι).Θεωρώ πολύ καλές προτάσεις τα ντίζελ 1.4 & 1.6 στις μεσαίες εκδόσεις uptown με τιμές 15840 & 17770 αντίστοιχα .Η μεσαία uptown σε σχέση με τη μεσαία comfort του i30 έχει επιπλέον δερμάτινο τιμόνι-λεβιέ,ζάντες 16άρες και υποβραχιόνιο + 2 χρόνια παραπάνω εγγύηση,αλλά όχι προβολάκια ομίχλης (άρα ελαφρώς καλύτερη πρόταση το ceed από το i30).Το 1.6 gdi 135ps δεν θα το φέρουν ή το κρατάνε μόνο για το pro ceed 2013 ?
-
http://www.inews.gr/71/Neo-Kia-Ceed-erc ... tovrio.htm
-
@fiestaros
Μιλάω για το 1,6Στον εξοπλισμό του 1,6TD γράφει για τις εκδόσεις (instyle - uptown) ρύπους 97 και στις δύο με λάστιχα 195/65/15 και με ISG . Ενώ για την (cosmo) και δίνει 114 ρύπους με λάστιχα 225/45/17 αλλά χωρίς ISG .
Το ερώτημα ήταν αν την διαφορά την κάνει μόνο του το IDLE STOP & GO ή παίζουν ρόλο και τα λάστιχα ?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
@fiestaros
Μιλάω για το 1,6Στον εξοπλισμό του 1,6TD γράφει για τις εκδόσεις (instyle - uptown) ρύπους 97 και στις δύο με λάστιχα 195/65/15 και με ISG . Ενώ για την (cosmo) και δίνει 114 ρύπους με λάστιχα 225/45/17 αλλά χωρίς ISG .
Το ερώτημα ήταν αν την διαφορά την κάνει μόνο του το IDLE STOP & GO ή παίζουν ρόλο και τα λάστιχα ?
Και τα 2 παίζουν ρόλο.Το start-stop από μόνο του μειώνει κατά 10-12 gr περίπου το co2.Πάντως έχω αμφιβολίες αν το 1.6 crdi uptown φορά 195/65/15.Δηλαδή το 1.4 uptown να φορά 16άρια και αυτό όχι .Mάλλον κάποιο λάθος έγινε.Θα δείξει.Πιστέυω να είναι και πιο σπορ οδηγικά από το μαλακό i30.Μάλλον θα είναι αφού η κια έχει πιο σπορτιφ ύφος .Να δούμε και τι ψάρια πιάνει ο 1.6 crdi 128ps σε γκάζια και κατανάλωση .Η τιμή του 1.4 crdi & 1.6 crdi στις uptown είναι καλές,συμφωνείς?
-
Τις τιμές τις βρίσκω τσιμπημένες αν σκεφτεί κανείς ότι (σκόπιμα?) δημοσιεύθηκαν παντού οι τιμές με απόσυρση. Δηλαδή στις εκδόσεις diesel 1.6 υπολογίζεις αρχικές 1.500 πάνω. Είναι εφάμιλες ή και ακριβότερες συγκρίσιμων ή ανώτερων μοντέλων.
-
Ναι , ελαφρά τσιμπημένο . Αλλά πέφτει στον ίδιο λάκκο που είναι το ι30 (καινούργιο vsανταγωνισμός με αρκετά χρόνια κυκλοφορίας) αλλά μένει ζωντανό για αρκετούς λόγους .
Από όσα διάβασα από τον διεθνή τύπο :- Καλύτερη ποιότητα εσωτερικού ( θα δείξει )
- Καλύτερος σχεδιασμός ( συμφωνώ )
- Καλύτερη ποιότητα κύλισης ( θα δείξει )
- Καλύτερο οδηγικά ( θα δείξει )
- Καλύτερη τιμολόγηση
Πιστεύω ότι το καλοκαίρι του 2013 θα έχει την σωστή τιμολόγηση .
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Με τόσα χτυπάς το Megane Hatch 1.5 Dci 110 και στις 2 εκδόσεις που έρχεται και είναι ανώτερο σε όλα τα επίπεδα από το i30 με εξαίρεση ίσως τους χώρους για τους πίσω και σου μένουν και λεφτά στη τσέπη. Με C4 να δεις... Ακρίβο το i30. Τα Hyundai τα επέλεγες για το value for money. Οταν χάνουν το βασικό τους ατού είναι δύσκολο να πουλήσουν.Απο που τεκμηριώνεται ότι το Μεγκάν είναι ανώτερο σε όλα τα σημεία; -εκτός του κινητήρα που όντως είναι.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Με τόσα χτυπάς το Megane Hatch 1.5 Dci 110 και στις 2 εκδόσεις που έρχεται και είναι ανώτερο σε όλα τα επίπεδα από το i30 με εξαίρεση ίσως τους χώρους για τους πίσω και σου μένουν και λεφτά στη τσέπη. Με C4 να δεις... Ακρίβο το i30. Τα Hyundai τα επέλεγες για το value for money. Οταν χάνουν το βασικό τους ατού είναι δύσκολο να πουλήσουν.
Απο που τεκμηριώνεται ότι το Μεγκάν είναι ανώτερο σε όλα τα σημεία; -εκτός του κινητήρα που όντως είναι.
και απο τον 1.6 crdi 128ps;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Με τόσα χτυπάς το Megane Hatch 1.5 Dci 110 και στις 2 εκδόσεις που έρχεται και είναι ανώτερο σε όλα τα επίπεδα από το i30 με εξαίρεση ίσως τους χώρους για τους πίσω και σου μένουν και λεφτά στη τσέπη. Με C4 να δεις... Ακρίβο το i30. Τα Hyundai τα επέλεγες για το value for money. Οταν χάνουν το βασικό τους ατού είναι δύσκολο να πουλήσουν.
Απο που τεκμηριώνεται ότι το Μεγκάν είναι ανώτερο σε όλα τα σημεία; -εκτός του κινητήρα που όντως είναι.
και απο τον 1.6 crdi 128ps;;;;
Μιλάω για τους βενζινοκινητήρες όχι τους ντήζελ. Μετάξύ του 1400άρη του i30 και του καινούργιου 1200άρι TCE μια διαφορά απόδοσης υπάρχει.
-
http://www.inews.gr/112/perissoteres-fo ... d-2013.htm
Nα τα καλά νέα για τους 1.2 & 1.6 turbo .Kαι ωραίο χρωματάκι σε συνδυασμό με την πανοραμική . -
-
Πάντως το Ceed diesel 1.6 έχει σοβαρό πρόβλημα εξοπλισμού.
Στη μεσαία έκδοση (uptown), η οποία βγαίνει 18.475 ευρώ, έχει a/c (όχι κλιματισμό), δεν έχει cruise control και το σημαντικότερο, δεν έχει προβολείς ομίχλης! Μάλιστα δεν μπορείς καν να προσθέσεις εκ των υστέρων, αφού στη θέση των προβολέων ομίχλης βρίσκονται τα φώτα ημέρας (τα οποία δεν είναι καν led).
Η ΚΙΑ θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι έχει μείνει πίσω στον εξοπλισμό. Σε αυτοκίνητα δεκαετίας πλέον βρίσκεις στο στάνταρ εξοπλισμό clima, cruise control και προβολείς ομίχλης.
Kia Cee'd (2012)