-
Εξ' ορισμού συμπεριφέρονται χάλια τα 4x4! Τίποτα καινούριο εδώ...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σπορ συμπεριφορά το να αποφύγεις κάτι/κάποιον που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου?
Μα δε χρειάζεται καν η προσπάθεια να αποφύγεις τον τάρανδο αν οδηγείς GL......
Όταν οδηγείς ένα SUV δεν το οδηγείς με τις ταχύτητες ενός απλού οχήματος. Πας πιο χαλαρά. Άλλωστε το SUV δεν είναι σχεδιασμένο για να το σχίζεις σε στροφιλίκια αλλά για να μπορείς να πας με τους φίλους σε μία λίγο πιο απομακρυσμένη παραλία, ή σε κάποιο ωραίο σημείο στο βουνό με καλά πατημένο χώμα ή σε κάποια λίμνη για ψάρεμα. Δεν είναι όχημα για να πηγαίνεις με 1000 στο δρόμο (ειδικά η GL).
Όπως μία F150, ή μία P1 δεν πρόκειται ποτέ να την βάλεις να κινηθεί σε κάτι άλλο πλην της ασφάλτου έτσι και η οδήγηση ενός τυπικού SUV ως μίας F150 ή P1 είναι εκτός λογικής.
-
Γουστάρω δοκιμή αλά Σβένσκα. Με 5 άτομα μέσα, γεμάτο ντεπόζιτο και 50 κιλά αποσκευαί.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γουστάρω δοκιμή αλά Σβένσκα. Με 5 άτομα μέσα, γεμάτο ντεπόζιτο και 50 κιλά αποσκευαί.Μην φας δεν θα γίνει.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σπορ συμπεριφορά το να αποφύγεις κάτι/κάποιον που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου?
Μα δε χρειάζεται καν η προσπάθεια να αποφύγεις τον τάρανδο αν οδηγείς GL......
Όταν οδηγείς ένα SUV δεν το οδηγείς με τις ταχύτητες ενός απλού οχήματος. Πας πιο χαλαρά. Άλλωστε το SUV δεν είναι σχεδιασμένο για να το σχίζεις σε στροφιλίκια αλλά για να μπορείς να πας με τους φίλους σε μία λίγο πιο απομακρυσμένη παραλία, ή σε κάποιο ωραίο σημείο στο βουνό με καλά πατημένο χώμα ή σε κάποια λίμνη για ψάρεμα. Δεν είναι όχημα για να πηγαίνεις με 1000 στο δρόμο (ειδικά η GL).
Όπως μία F150, ή μία P1 δεν πρόκειται ποτέ να την βάλεις να κινηθεί σε κάτι άλλο πλην της ασφάλτου έτσι και η οδήγηση ενός τυπικού SUV ως μίας F150 ή P1 είναι εκτός λογικής.
Mε ποσα χλμ δηλαδη ενα SUV πρεπει να οδηγειται;
-
Δηλαδή η Cayenne και όποια 'Cayenne' στην δεξιά λωρίδα?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σπορ συμπεριφορά το να αποφύγεις κάτι/κάποιον που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου?
Μα δε χρειάζεται καν η προσπάθεια να αποφύγεις τον τάρανδο αν οδηγείς GL......
Όταν οδηγείς ένα SUV δεν το οδηγείς με τις ταχύτητες ενός απλού οχήματος. Πας πιο χαλαρά. Άλλωστε το SUV δεν είναι σχεδιασμένο για να το σχίζεις σε στροφιλίκια αλλά για να μπορείς να πας με τους φίλους σε μία λίγο πιο απομακρυσμένη παραλία, ή σε κάποιο ωραίο σημείο στο βουνό με καλά πατημένο χώμα ή σε κάποια λίμνη για ψάρεμα. Δεν είναι όχημα για να πηγαίνεις με 1000 στο δρόμο (ειδικά η GL).
Όπως μία F150, ή μία P1 δεν πρόκειται ποτέ να την βάλεις να κινηθεί σε κάτι άλλο πλην της ασφάλτου έτσι και η οδήγηση ενός τυπικού SUV ως μίας F150 ή P1 είναι εκτός λογικής.
Οταν οδηγείς κάνα SUV στυλ ix35 αντε να το δεχθω.... Το να περιμενεις ότι η GL αγοραζεται με τετοιο σκεπτικό είναι λίγο εκτός πραγματικότητας νομίζω
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
....
@christos.dimou: Δηλαδη θεωρεις οτι τη λεγαμε αδικα στη Jeep?Και με ευκολια μαλιστα? Μετα απο αυτα τα τραγικα αποτελεσματα?Ναι πιστεύω ότι πολύ άδικα κατηγορούσαμε (όλοι) την Jeep. Και πολύ άδικα θα κατηγορήσουμε και την Μerc. Δεν γίνεται να απαιτείς συμπεριφορά σπορ οχήματος από ένα SUV. Δεν γίνεται!
Τι ειναι η συμπεριφορα σπορ οχηματος?Να αποφυγεις εμποδιο με 70-80 χαω?
Αμα ειναι ετσι ας εβαζαν σε αυτα τα αυτοκινητα περιοριστη ταχυτητας να μη πανε πανω απο 110χαω.Και αυτοκολλητακι μεσα.
Και την πρωτη A klas αδικα την κατηγορουσαμε τοτε...Ειναι δυνατον να ζηταμε συμπεριφορα σπορ οχηματος απο ψηλωμενο μικρο επιβατικο?
Νομιζω οτι το σχολιο σου ειναι ατυχες γιατι τετοιες καταστασεις μπορουν να συμβουν αρκετα ευκολα.Νομιζω οτι δε μας πληροφορουν μονο για την αποδοση στη συγκεκριμενη δοκιμη & συνθηκες αλλα μας δινουν μια γενικοτερη εικονα για τη δυναμικη συμπεριφορα των οχηματων.
Επισης απο τι στιγμη που υπαρχουν αυτοκινητα που συμπεριφερονται καλυτερα απο τα παραπανω που αναφερθηκαν στη συγκεκριμενη δοκιμη,σημαινει οτι δεν ειναι ακατορθωτο απλα καποιοι δεν προσπαθησαν πολυ ή απλα δεν μπορουσαν . -
Τα Jeep εχουν τη τάση να τουμπάρουν! Το κέντρο βάρους τους βρίσκεται ψηλά. Το γνωρίζει και ο οδηγός τους, και ο υποψήφιος αγοραστής. Ειναι ψηλά και έχουν τη δυνατότητα προσπέρασης εμποδίων, κίνηση σε ανώμαλο δρόμο, εκτός δρόμου κλπ. Δεν ειναι SUV ολα τα jeep. Ομως εχουν σύστημα αποφυγής ντελαπαρίσματος (ERM (ELECTRONIC ROLL MITIGATION SYSTEM)). Στα παραπάνω λοιπόν τεστ στο Jeep πχ. μπορεί το σύστημα να λειτούργησε και να επμόδισε το πέρασμα του ταράδνου (μιλάω για τη περίπτωση του jeep που ξέρω οτι έχει αυτό το σύστημα).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mε ποσα χλμ δηλαδη ενα SUV πρεπει να οδηγειται;
Με λιγότερα από ένα απλό όχημα στον ίδιο δρόμο.
Τι ειναι η συμπεριφορα σπορ οχηματος?Να αποφυγεις εμποδιο με 70-80 χαω?
Αμα ειναι ετσι ας εβαζαν σε αυτα τα αυτοκινητα περιοριστη ταχυτητας να μη πανε πανω απο 110χαω.Και αυτοκολλητακι μεσα.
Και την πρωτη A klas αδικα την κατηγορουσαμε τοτε...Ειναι δυνατον να ζηταμε συμπεριφορα σπορ οχηματος απο ψηλωμενο μικρο επιβατικο?
Νομιζω οτι το σχολιο σου ειναι ατυχες γιατι τετοιες καταστασεις μπορουν να συμβουν αρκετα ευκολα.Νομιζω οτι δε μας πληροφορουν μονο για την αποδοση στη συγκεκριμενη δοκιμη & συνθηκες αλλα μας δινουν μια γενικοτερη εικονα για τη δυναμικη συμπεριφορα των οχηματων.
Επισης απο τι στιγμη που υπαρχουν αυτοκινητα που συμπεριφερονται καλυτερα απο τα παραπανω που αναφερθηκαν στη συγκεκριμενη δοκιμη,σημαινει οτι δεν ειναι ακατορθωτο απλα καποιοι δεν προσπαθησαν πολυ ή απλα δεν μπορουσαν .Δεν μπορείς από ένα όχημα με λόγο ύψους Κ.Β. προς μετατρόχιο Α να έχει την ίδια απόδοση με ένα που έχει λόγο Α/2 και βέβαια δεν μπορείς να απαιτείς ανάρτηση τραπέζι από ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί να πάει στον καρόδρομο. Οπότε και τα δύο δεν επιτρέπουν να έχεις τα δυναμικά χαρακτηριστικά που λες ότι και να κάνεις όπως και να το κάνεις. Κάπου, μεταξύ της κίνησης και εκτός ασφάλτου και της κίνησης στο δρόμο, υπάρχει ένα όριο που τεχνολογικά δεν μπορείς να το ξεπεράσεις. Και οι αξίες θα είναι αυτές. Ένα SUV δεν θα έχει την ευελιξία ενός αντίστοιχης γενεάς απλού επιβατικού από την ίδια εταιρεία.
Οταν οδηγείς κάνα SUV στυλ ix35 αντε να το δεχθω.... Το να περιμενεις ότι η GL αγοραζεται με τετοιο σκεπτικό είναι λίγο εκτός πραγματικότητας νομίζω
Το να περιμένω αντίστοιχη συμπεριφορά με μία E-classe σε θέματα ευελιξίας είναι ανεδαφικό. Το ix35 αντίστοιχα δεν μπορεί να έχει καλύτερη ευελιξία από το αντίστοιχο Hyundai.
Δηλαδή η Cayenne και όποια 'Cayenne' στην δεξιά λωρίδα?
Η Cayenne και η όποια Cayenne σίγουρα είναι καλύτερη από τη GL αλλά δεν είναι καλύτερη από μία Panamera.
Συγκριτικά δείτε το. Με της ίδιας εταιρείας οχήματα και της ίδιας εποχής.
ΥΓ. Μιλάμε δε, για την απλή GL όχι την GL AMG πχ με την οποία λογικά θα πρέπει να συγκριθεί η STR8. Ακόμα και σε αυτό τα πράγματα αλλάζουν.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Mε ποσα χλμ δηλαδη ενα SUV πρεπει να οδηγειται;
Με λιγότερα από ένα απλό όχημα στον ίδιο δρόμο.
Τι ειναι η συμπεριφορα σπορ οχηματος?Να αποφυγεις εμποδιο με 70-80 χαω?
Αμα ειναι ετσι ας εβαζαν σε αυτα τα αυτοκινητα περιοριστη ταχυτητας να μη πανε πανω απο 110χαω.Και αυτοκολλητακι μεσα.
Και την πρωτη A klas αδικα την κατηγορουσαμε τοτε...Ειναι δυνατον να ζηταμε συμπεριφορα σπορ οχηματος απο ψηλωμενο μικρο επιβατικο?
Νομιζω οτι το σχολιο σου ειναι ατυχες γιατι τετοιες καταστασεις μπορουν να συμβουν αρκετα ευκολα.Νομιζω οτι δε μας πληροφορουν μονο για την αποδοση στη συγκεκριμενη δοκιμη & συνθηκες αλλα μας δινουν μια γενικοτερη εικονα για τη δυναμικη συμπεριφορα των οχηματων.
Επισης απο τι στιγμη που υπαρχουν αυτοκινητα που συμπεριφερονται καλυτερα απο τα παραπανω που αναφερθηκαν στη συγκεκριμενη δοκιμη,σημαινει οτι δεν ειναι ακατορθωτο απλα καποιοι δεν προσπαθησαν πολυ ή απλα δεν μπορουσαν .Δεν μπορείς από ένα όχημα με λόγο ύψους Κ.Β. προς μετατρόχιο Α να έχει την ίδια απόδοση με ένα που έχει λόγο Α/2 και βέβαια δεν μπορείς να απαιτείς ανάρτηση τραπέζι από ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί να πάει στον καρόδρομο. Οπότε και τα δύο δεν επιτρέπουν να έχεις τα δυναμικά χαρακτηριστικά που λες ότι και να κάνεις όπως και να το κάνεις. Κάπου, μεταξύ της κίνησης και εκτός ασφάλτου και της κίνησης στο δρόμο, υπάρχει ένα όριο που τεχνολογικά δεν μπορείς να το ξεπεράσεις. Και οι αξίες θα είναι αυτές. Ένα SUV δεν θα έχει την ευελιξία ενός αντίστοιχης γενεάς απλού επιβατικού από την ίδια εταιρεία.
Το οτι ισχυει η φυσικη το ξερω.Αλλα δεν απαντας στην ουσια του παραπανω σχολιου μου.Εγραψες για σπορ συμπεριφορα.Ειναι σπορ συμπεριφορα να αποφυγεις εμποδιο με 80 χαω?Αυτο ειναι το οριο?
Υπαρχουν καποιοι με αντιστοιχο βαρος και υψος που το καταφερνουν... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Mε ποσα χλμ δηλαδη ενα SUV πρεπει να οδηγειται;
Με λιγότερα από ένα απλό όχημα στον ίδιο δρόμο.
Ποσα χλμ δηλαδη;60;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Mε ποσα χλμ δηλαδη ενα SUV πρεπει να οδηγειται;
Με λιγότερα από ένα απλό όχημα στον ίδιο δρόμο.
Ποσα χλμ δηλαδη;60;
Που θέλετε να ξέρω με πόσα; Ανάλογα της στιγμής της επικινδυνότητας και των συνθηκών. Στην Α.Ο. θέλεις να πας με 60 kmh όταν έχεις ορατότητα χιλιομέτρων;; Κάνε το αλλά δεν έχει λογική. Αλλά σε έναν δρόμο χωρίς ορατότητα με στροφές και με το όχημα τελείως φορτωμένο (γιατί αυτό προσομοιώνει το συγκεκριμένο τεστ) να πάω στα όρια του οχήματος είναι βλακώδες όταν γνωρίζω ότι μπορεί να βρεθώ αντιμέτωπος με ένα τέτοιο εμπόδιο.
-
πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω τι διαβάζω
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Mε ποσα χλμ δηλαδη ενα SUV πρεπει να οδηγειται;
Με λιγότερα από ένα απλό όχημα στον ίδιο δρόμο.
Ποσα χλμ δηλαδη;60;
Που θέλετε να ξέρω με πόσα; Ανάλογα της στιγμής της επικινδυνότητας και των συνθηκών. Στην Α.Ο. θέλεις να πας με 60 kmh όταν έχεις ορατότητα χιλιομέτρων;; Κάνε το αλλά δεν έχει λογική. Αλλά σε έναν δρόμο χωρίς ορατότητα με στροφές και με το όχημα τελείως φορτωμένο (γιατί αυτό προσομοιώνει το συγκεκριμένο τεστ) να πάω στα όρια του οχήματος είναι βλακώδες όταν γνωρίζω ότι μπορεί να βρεθώ αντιμέτωπος με ένα τέτοιο εμπόδιο.
Γιατι στη ΑΟ αν πηγαινεις με 100 χαω δε μπορεις να βρεθεις αντιμετωπος με εμποδιο?
Και δε μιλαω για ταρανδο...Μπορει να εχει γινει τρακαρισμα μπροστα σου.
Τι θα κανεις τοτε?Επειδη ειναι SUV δηλαδη δε θα μπορει να στριψει με 80 χαω?
edit:Επισης ηθελα να σημειωσω οτι η GL φαινεται οτι δεν εχει φορτωθει .Και Επισης δε μας λενε ποση ειναι η ταχυτητα εισοδου.Μπορει να ειναι και αρκετα μικρη. -
να βαλουν κοφτη στα suv στα 60 τοτες ...
-
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω τι διαβάζωγιατί το λες αυτό;
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...Σωστός.για αυτο δε γίνονται ποτε ατυχήματα και σε κανένα άλλο δρόμο.
Ούτε καραμπoλες ,ούτε ατυχήματα σε επαρχιακούς,ούτε αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα ούτε τίποτα...ούτε ´ζώα ´
Να δουμε τι άλλο θα ακούσουμε... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μα κατι εχω χασει... μαλλον, παει καποιος με 100χλμ στην εθνικη=ορατοτητα κ.λ.π. και 'ξαφνικα' (ποσο δλδ) πρεπει να αποφυγει ενα εμποδιο??? δεν το ειδε?? αρκετα πιο πριν? δεν κοιταει το δρομο? ξεφυτρωνει ενα εμποδιο ετσι!!!! απο το πουθενα??? μα λιγο να στιμπησει το φρενο εχει πεσει σε ταχυτητα αμεσα... στα 60... και λιγωτερα αν χρειαστει... οποτε μια χαρα το αποφευγεις αν προσεχεις το δρομο οπως αρμοζει στην αντιστοιχη ταχυτητα...
Σωστός.για αυτο δε γίνονται ποτε ατυχήματα και σε κανένα άλλο δρόμο.
Ούτε καραμπoλες ,ούτε ατυχήματα σε επαρχιακούς,ούτε αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα ούτε τίποτα...ούτε ´ζώα ´
Να δουμε τι άλλο θα ακούσουμε...Που θες να καταλήξεις; Είναι δεδομένο ότι ένα SUV δεν θα είναι τόσο καλό στον δρόμο όσο ένα αντίστοιχο επιβατικό. Πάμε παρακάτω...
Tαρανδος Vs Jeep Grand Cherokee