-
Toyota Carina 1990. Οκτώ απροβλημάτιστα χρόνια (μέχρι που το έκανε θερινό μια θεριζοαλωνιστική μηχανή). Μετά πήρα ένα Toyota Avensis το οποίο όμως δεν αποδείχθηκε το ίδιο αξιόπιστο, τουλάχιστον όχι τα τελευταία χρόνια πριν το δώσω.
-
Απο περιεργεια, το προβληματα σου ειχε βγαλει?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Απο περιεργεια, το προβληματα σου ειχε βγαλει?μαλλον σασμαν......ε;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Απο περιεργεια, το προβληματα σου ειχε βγαλει?
μαλλον σασμαν......ε;;
Αν κατάλαβα καλά αναφέρεστε στο δικό μου post. Λοιπόν το Avensis μου έβγαλε στα 6.5 χρόνια μικροπροβλήματα και στα 8.5 φλάντζα.
-
Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
το Avensis μου έβγαλε στα 6.5 χρόνια μικροπροβλήματα και στα 8.5 φλάντζα.Αντιψυκτικό είχες αλλάξει ;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
το Avensis μου έβγαλε στα 6.5 χρόνια μικροπροβλήματα και στα 8.5 φλάντζα.
Αντιψυκτικό είχες αλλάξει ;
Δυστυχώς δεν θυμάμαι. Γενικά βέβαια είμαι προσεκτικός με την συντήρηση του αυτοκινήτου (αν θυμάμαι καλά όλα τα service του Avensis τα έκανα στην αντιπροσωπεία) αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είχα αλλάξει αντιψυκτικό.
-
BMW 316/2 μοντέλο 1994.Το έδωσα με 355000 χιλ. τώρα έχει 400000 χιλ..Το μοναδικό πρόβλημα αλλαγή ψυγείου στα 80000 χιλ. και καμιά δεκαριά λάμπες του πιδινού δεξιού στοπ .
Σχετικά με μετρήσεις και αξιοπιστία το γερμανικό TUV εκδίδει κάθε χρόνο τις μετρήσεις του που διαφέρουν ανά μοντέλο και ανά έτος.Αξιοσημείωτη η θέση της 911.(να μην πούμε και την γκ@υλα μας; )
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-2-3/298 -
Nissan 200 SX του 1992. Νταξει, πιο γαματο πεθαινει.... Δεν εβγαλε ποτε κανενα απολυτως προβλημα.
-
Fiat uno 45.
273.000χλμ. ετησια εξοδα συντηρησης , 8-15ευρω . -
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
Fiat uno 45.
273.000χλμ. ετησια εξοδα συντηρησης , 8-15ευρω .αφενος δεν ειχε και τιποτα που να μπορει να χαλασει και αφετερου με 8-15ευρω δεν αλλαζεις ουτε λαδια μια φορα το χρονο....
πυρινοκινητο;;;;;; -
ακριβώς για αυτο θεωρω οτι ηταν ο,τι πιο αξιοπιστο ειχα. Λαδια ειχα να αλλάξω απο τα 150.000χλμ περιπου. απλά συμπλήρωνα λάδι, ο,τι να 'ναι όποτε θυμόμουν. σιγουρα τα 10ευρω δεν τα εφτανα το χρόνο.
μεμβράνη αβάνς αλλαξε μονο προς το τέλος, με 5μιση ευρώ.
Προφανώς λοιπόν, πυρηνοκίνητο. και έν γνώση μου μη επ'ακριβώς συντηρημένο. Δεν το χρειαζοταν, δεν το χρειαζομουν. Ανεβοκατέβαινα Θεσ/κη-Αθηνα, πολυ συχνά απλά γιατι αυτο το αμαξι με...βόλευε. εξαιρετικο.
Την ιδια εποχη ειχα και δευτερο αμαξι, σε κατάσταση βιτρίνας μανιακά συντηρημένο. -
Ο GAG δε μπορει να το πιστεψει αυτο ,στο μυαλο του το fiat ειναι μπελας και γι αυτο πηρε Γatos
-
edit mod
-
Δηλαδή ανεβοκατέβαινες Θεσσαλονίκη-Αθήνα και δεν άλλαζες ποτέ λάστιχα ή τακάκια; Δε λέω για δίσκους ή αμορτισέρ.
-
edit mod
-
Παλιό καλό μικρό φιατάκι το ούνο.Αυτά ήταν αθάνατα.Τα νεότερα και τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας αυτής πάντως χαλούσαν για πλάκα.
-
Παλιό καλό μικρό φιατάκι το ούνο.Αυτά ήταν αθάνατα.Τα νεότερα και τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας αυτής πάντως χαλούσαν για πλάκα.
-
edit mod
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δηλαδή ανεβοκατέβαινες Θεσσαλονίκη-Αθήνα και δεν άλλαζες ποτέ λάστιχα ή τακάκια; Δε λέω για δίσκους ή αμορτισέρ.Mιλάμε για αξιοπιστία. Βασει του τιτλου του τοπικ τουλάχιστον.
Η φυσιολογικη φθορά των τακακιών, η των ελαστικών δεν εμπιπτει στην αξιοπιστια απο οσο γνωριζω. κάνω λάθος?
Ουτε και οι δισκοι/αμορτισέρ. -
Με αυτή τη λογική, η αλλαγή λαδιών δε ζημιώνει την αξιοπιστία σου.
το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο που ειχατε ποτε...