-
Δεν είναι εικασίες. Υπάρχουν μερικές πληροφορίες εκ των έσω*. 370-380 μιλάνε για την F150, όταν η Enzo με 300 άλογα λιγότερα έχει μετρηθεί στα 367. Σιγά τον πόλεμο τελικής...
*Δέχομαι όμως ότι μένει να αποδειχθούν. Μπορεί να μην αληθεύουν.
-
Φυσικά και δε θα είναι πολύ υψηλότερη γιατί δεν έχουν την ανάλογη υποδομή που έχει η Veyron. Αυτό που ξεχωρίζει την Veyron από όλα τα άλλα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο η τελική ταχύτητα (και όχι η μέγιστη έτσι γενικά) αλλά το πως συμπεριφέρεται στις συνθήκες αυτές.
Εσύ μπορεί να νομίζεις πως μία πουσαρισμένη FXX μπορεί να κάνει ότι και η Veyron βέβαια, όσο καταλαβαίνει ο καθένας
-
α μαλιστα, οι εικασιες δεν ειναι ...εικασιες
αλλη ενδειξη εχουμε;
πληροφοριακα και μονο, για να πας απο τα 360 στα 370 απαιτουνται παρα πολλα αλογα, αν και φανταζομαι το ξερεις αυτο
ποιοι ειναι οι αλλοι κατασκευαστες (εκτος απο την Φερραρι που ΠΡΟΦΑΝΩΣ ενδιαφερεται για την τελικη) που δεν ασχολουνται πλεον με την τελικη;
-
Μια FXX έχει και την ισχύ και την αεροδυναμική για 400+ και μάλιστα όχι στην θεωρεία αλλά στην πράξη. Έχουν μετρηθεί τέτοιες ταχύτητες και από FXX αλλά και από την Edo που είναι απομίμηση FXX Evo (βασισμένη σε Enzo) με 950 άλογα.
Από εκεί και πέρα, μερικοί άνθρωποι που έχουν οδηγήσει Veyron σε τέτοιες ταχύτητες είπαν ότι το αίσθημα δεν ήταν και πολύ καλό αλλά δεν μπορώ να έχω ιδία γνώση. Επειδή δεν έχεις όμως ούτε κι εσύ, δεν μπορείς να ξέρεις κατά πόσο ήταν σταθερή ή όχι κοντά στα 400.
Το θέμα είναι ότι τα νέα hypercars των McLaren και Ferrari έχουν άλλους στόχους και όχι την απόλυτη τελική. Αν ήθελαν θα μπορούσαν εύκολα.. μιλάμε για ομάδες F1 με αεροδυναμικές γνώσεις ανάλογες κατασκευαστών α/φ και τιμή αγοράς ίδια με μιας Veyron...
-
-
παλι απαντας στον εαυτο σου, βαζεις μερικες υποθεσεις μεσα, τις ανακατευεις με 'πληροφοριες' 3ων (αμφιβαλλω αν υπαρχουν καν!), γαρνιρεις με προσωπικες αυθαιρετες εκτιμησεις και νουμερα που δε προκυπτουν απο πουθενα και νομιζεις οτι παρουσιαζεις στοιχεια;;;
boring
-
Tα μονοθέσια της F1 τι ταχύτητες μπορούν να πιάσουν?? Δεν τα χω δει να πιάνουν 350 και 400 χλμ. Μάλλον η Bugatti είναι πολύ πιο μπροστά σε αυτό το θέμα...
-
Φυσικά και το Βευρόν είναι μπροστά
the BAR Honda team used a modified BAR 007 car, which they claim complied with FIA Formula One regulations, to set an unofficial speed record of 413 km/h (257 mph) on a one way straight line run on 6 November 2005 during a shakedown ahead of their Bonneville 400 record attempt.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
βαζεις μερικες υποθεσεις μεσα, τις ανακατευεις με 'πληροφοριες' 3ων (αμφιβαλλω αν υπαρχουν καν!Οι πληροφορίες και τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και έχουν στενή σχέση με την Scuderia. Αν ξέρουν και οι ίδιοι την πλήρη αλήθεια είναι άλλο θέμα όμως. Προσωπικές μομφές δεν δέχομαι όμως καθώς μέχρι τώρα δεν έπεσα έξω σε πολλά σε σχέση με επερχόμενα μοντέλα της Ferrari.
the BAR Honda team used a modified BAR 007 car, which they claim complied with FIA Formula One regulations, to set an unofficial speed record of 413 km/h (257 mph) on a one way straight line run on 6 November 2005 during a shakedown ahead of their Bonneville 400 record attempt.
Βέβαια αυτό ήταν μέσα σε ένα μίλι και σε αλάτι. Οι μηχανικοί της BAR υπολόγιζαν ότι το αυτοκίνητο μπορεί να ξεπεράσει άνετα τα 430 σε άσφαλτο. Μικρή σημασία βέβαια έχει καθώς μιλάμε για τρικ εντυπωσιασμού. Τα σοβαρά ρεκόρ γίνονται από Thrust SSC κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
βαζεις μερικες υποθεσεις μεσα, τις ανακατευεις με 'πληροφοριες' 3ων (αμφιβαλλω αν υπαρχουν καν!
Οι πληροφορίες και τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και έχουν στενή σχέση με την Scuderia. Αν ξέρουν και οι ίδιοι την πλήρη αλήθεια είναι άλλο θέμα όμως. Προσωπικές μομφές δεν δέχομαι όμως καθώς μέχρι τώρα δεν έπεσα έξω σε πολλά σε σχέση με επερχόμενα μοντέλα της Ferrari.
το 'αν υπαρχουν καν' πηγαινε σε αυτο:
Από εκεί και πέρα, μερικοί άνθρωποι που έχουν οδηγήσει Veyron σε τέτοιες ταχύτητες είπαν ότι το αίσθημα δεν ήταν και πολύ καλό αλλά δεν μπορώ να έχω ιδία γνώση. Επειδή δεν έχεις όμως ούτε κι εσύ, δεν μπορείς να ξέρεις κατά πόσο ήταν σταθερή ή όχι κοντά στα 400.
τη στιγμη που υπαρχουν πολλα βιντεο που δειχνουν να πηγαινει βραχος μεχρι την τελικη της...
η μεγαλη μου αγωνια παντως ειναι να μαθω ποιοι κατασκευαστες δεν ενδιαφερονται για την τελικη, και κυριως, τι σχεση εχουν ολα αυτα με τον Αρη!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η μεγαλη μου αγωνια παντως ειναι να μαθω ποιοι κατασκευαστες δεν ενδιαφερονται για την τελικη, και κυριως, τι σχεση εχουν ολα αυτα με τον Αρη!
Tης F1, γραψα πιο πανω.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
η μεγαλη μου αγωνια παντως ειναι να μαθω ποιοι κατασκευαστες δεν ενδιαφερονται για την τελικη, και κυριως, τι σχεση εχουν ολα αυτα με τον Αρη!
Tης F1, γραψα πιο πανω.
περα απο το οτι αυτο που εγραψες πιο πανω ηταν μια ανοησια, εγω αναφερομαι σε αυτο:
Βλέπεις κανέναν από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές supercars να ασχολείται με την τελική πλέον;
-
Ε τι, που βλέπεις το περίεργο?? Ποιός κατασκευαστής ασχολείται με την τελική?? H porche, η ferrari, η lamborgini, η koennigseg, η pagani??
-
Το θέμα δεν είναι ποιος κατασκευαστής ασχολείται με την τελική αλλά πόσοι ασχολούνται με το κάθε brain fart που πετάει ο Πρόεδρος
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ε τι, που βλέπεις το περίεργο?? Ποιός κατασκευαστής ασχολείται με την τελική?? H porche, η ferrari, η lamborgini, η koennigseg, η pagani??μισο γιατι θα μας τρελανεις και συ.
ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ εφτασες στο συμπερασμα οτι δεν ασχολουνται; -
Εσύ πως έφτασες στο συμπέρασμα ότι ασχολούνται??
Κύριοι έχετε παρεκτραπεί [Mod]
-
μπορω να στο αποδειξω σε 10'', αλλα επειδη εσυ (δηλαδη ο Διας) ισχυριζεσαι κατι, σε σενα πεφτει το βαρος της αποδειξης.
ενταξει, παραδεχομαι οτι δεν θελω να το αποδειξω αμεσως γιατι οι δικες σας απαντησεις θα βγαλουν γέλιο, ενω οι δικες μου κλαμα
-
Το συμπέρασμα παίδες είναι, ότι η veyron είναι μια ματαιoδοξία και ένα καπιταλιστικό άχρηστο project, σε αντίθεση με μια F70, η οποία θα κρατάει τα σκήπτρα της αντίστασης και της επανάστασης της λαικής μάζας, πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Το συμπέρασμα παίδες είναι, ότι η veyron είναι μια ματαιoδοξία και ένα καπιταλιστικό άχρηστο project, σε αντίθεση με μια F70, η οποία θα κρατάει τα σκήπτρα της αντίστασης και της επανάστασης της λαικής μάζας, πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμαγια μενα τοσο η P1 οσο και η νεα Ferrari ειναι στο ιδιο πνευμα ακριβως με την Bugatti.
Ποιος θα πιεσει την τεχνολογια μακρια για να βγαλει αυτο που νομιζει ειναι το καλυτερο.
Απλα καποιοι μπορουν να πιεσουν μεχρι ενα σημειο χωρις χασουρα (P1,Ferrari) μια και θα τις πουλησουν
ενω οι αλλοι επελεξαν να πιεσουν ως εκει που μπορουν μη υπολογιζοντας το κοστοςΓι αυτο ειναι και 2 σκαλες πανω σαν αμαξι γενικοτερα αλλο αν ,φυσιολογικα,κλεινει η ψαλιδα αλλα σιγα σιγα θα ανοιξει αποτομα παλι.
οι Γερμανοι ειναι μεγαλοιομανεις γενικα...λεφτα εχουν αρα χωνουν.
Οι ιταλοι παλι δεν μπορουν να χαριζουν σε καθε πλουσιο αμαξι που στοιχιζει 3εκ σε μιση τιμη.αυτο πιστευω εγω.
Τωρα ολα τα αλλα ειναι υποκειμενικα.
Την σεβομαι απολυτα σαν αμαξι.αναγνωριζω οτι ειναι ιερο πλεον τερας,ομως πισω απο εναν υπολογιστη δεν θα την αγοραζα ποτε αν ειχα τα χρηματα.Ομως αν ειχα τα χρηματα για μια Βugatti μαλλον θα τα ειχα για ολα τα κτηνη P1,Ferrari,Porsche,Huayra,agera R...οποτε βασικα η ολη συζητηση θα ηταν κουραστικη και βαρετη...
τεσπα...τι σημασια εχει...
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... ati-veyron
Την περασμένη εβδομάδα σας είχαμε αναφέρει για το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας που έκανε η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse με τους 1.200 ίππους. Το εντυπωσιακό cabrio μοντέλο της Bugatti έπιασε τα 408,84 χλμ./ώρα, παίρνοντας τον τίτλο του γρηγορότερου ανοικτού αυτοκινήτου στον κόσμο.
Η Bugatti, έδωσε αυτές τις ημέρες και το video από την προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ στην πίστα δοκιμών της VW στην Κάτω Σαξονία. Πίσω από το τιμόνι βρισκόταν ο επαγγελματίας οδηγός Anthony Liu, ο οποίος όπως ανέφερε μετά την επιτυχία του εγχειρήματος, η ταχύτητα αυτού του αυτοκινήτου είναι το λιγότερο εντυπωσιακή.
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;