-
Είδα/οδήγησα χθες Golf 7 1.6 TDI generation και τη νέα A3 Sportback 1.4 βενζίνη 3θυρη (δυστυχώς δεν είχαν πετρέλαιο test-drive). Τι να πω και τί να τραγουδήσω... Δεν ξέρω πώς θα φανεί, αλλά ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ τίποτα... μάλλον έπαθα overdose από πληροφορίες. Αυτοκινητάρες και τα δύο. Οδηγικά δεν ξεχώρισα κάποιο. Δεν θα συγκρίνω επιδόσεις, λόγω διαφορετικών κινητήρων. Κατασκευή και στα δύο άριστη, ποιότητα διαστημική, πρακτικότητα, χώροι, απλότητα και πολυτέλεια μαζί, η Α3 ίσως να υπερτερεί στην αίσθηση που μου άφησε το τιμόνι, στην πόλη και στο δρόμο.
Golf 7 1.6TDI 5d Generation, + μεταλλικό, + προβολείς ομίχλης + 5.8 οθόνη = 21.500 κλειδί
Α3 1.6 TDI Ambition, + xenon + bluetooth, (χωρίς μεταλλικό) = 25.500 κλειδί (ειδική προσφορά για συγκεκριμένο αριθμό με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό (από 28.660).Πλέον είναι για μένα μόνο οικονομικό το θέμα. Πρέπει να πειστώ ότι αξίζει (αν αξίζει) να κάνω την υπέρβαση (+4000 ευρώ) και να πάω στην 'φορτωμένη' A3, ή να παραγγείλω την Attraction Plus (23.300 κλειδί) ή να πάω sto Golf... (BMW 1 δε συζητάω λόγω χώρων/εμφάνισης).
Βοήθειαααααααααααα.....
Υ.Γ. Σήμερα πήγα να δω και την Giulietta. 'Premium' μου τη σύστησε ο πωλητής, οκ (το προσπέρασα). Πάω να κάτσω πίσω και βρήκε το κεφάλι μου (1.84) κατά την είσοδο. Εχω μπει σε >20 αυτοκίνητα αυτό το δίμηνο, μικρά και μεσαία, αυτό το πράγμα δεν μου συνέβη ποτέ.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Είναι πολύ στιλάτο αυτοκίνητο και με τους μεγαλύτερους χώρους από όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αλλά δεν το θεωρώ premium (ξεχωριστό σίγουρα), είναι παλιό σαν μοντέλο (5 χρόνια στην αγορά που σημαίνει ότι ένα facelift θα σκάσει σύντομα), με χαλάει που μέσα μοιάζει υπερβολικά με το bravo και οδηγικά είναι αδιάφορο (είχα οδηγήσει πριν 3 χρόνια ένα delta 150αρι). Επίσης η ποιότητα κατασκευής (κυρίως) και υλικών (δευτερευόντως) δεν φτάνει σε καμία περίπτωση τα γερμανικά επίπεδα.
μπορει να θυμιζει bravo αλλα καμια σχεση με αυτο σε θεμα ποιοτητας...
επισης τα υλικα του ταμπλο νομιζω στο πανω μερος, ειναι απο maserati... θεωρω οτι σε ποιοτητα υλικων και σε χωρους μια χαρα στεκεται στον ανταγωνισμο... και με τον 1900 multijet 190ps απλα δεν το πιανει κανενα αμαξι της κατηγοριας...με το καλο οτι επιλεξεις!!
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
τα υλικα του ταμπλο νομιζω στο πανω μερος, ειναι απο maserati... -
@ToucHDowN Αν τελικά επιλέξεις το golf,να προσθέσεις και σε αυτό ξένον .Και για χρώμα δες το άσπρο μεταλλικό .
-
Καλορίζικα και τα 2 μπεμπάκια!!
Λοιπόν, από extra θα σου πρότεινα πρώτα απ' όλα το Advantage Pack και τις 16αρες με τις V-ακτίνες.
Η οθόνη Professional αν δεν κάνω λάθος αναφέρηκε πριν λίγο πως πλέον είναι στάνταρ στην Ελλάδα. Αν δεν είναι όμως, τη θεωρώ MUST!!
Δευτερεύουσας σημασίας το Sport/Urban Line, αλλά εμένα μου αρέσει πολύ σε λευκό Sport και θα έκανα μια μικρή υπέρβαση για να ικανοποιήσω το μάτι μου!!
Το cruise control υπερβολικά ακριβό στα 500 ευρώ περίπου, αλλά θα σε βολέψει στα ταξίδια (μιλάω εκ πείρας από Χ3!).
Κοίτα και κανα μπλιμπλίκι όπως αισθητήρες βροχής/φώτων που παίζουν σε χαμηλές τιμές.
Αν πάρεις άσσο τελείως γυμνό και θελήσεις να τον κρατήσεις χρόνια, θα ξενερώσεις, οπότε ψάξου όσο μπορείς και όσο σε παίρνει παραπάνω.Ενδεικτικά ως προς την αξιοπιστία BMW σου αναφέρω πως η X3 του πατέρα μου είναι πολύ καλή. Θα την βαθμολογούσα άνετα με 9-9,5/10. Πέρα από έναν θόρυβο σαν σφύριγμα γύρω στα 30.000km που σταμάτησε μόνος του, το ματ φινίρισμα του Μ τιμονιού (εκεί που βρίσκονται τα χειριστήρια) που φθείρεται ολοένα και περισσότερο, και ένα μπλοκάρισμα στο x-drive που είχε να κάνει με τον εγκέφαλο, και σβήστηκε από τον μηχανικό άνευ κόστους, εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
Πετρελαιάκι με 177 άλογα και κορυφαίο μοτέρ, σε συνδυασμό με την ανάρτηση Μ κάνει παπάδες στο στροφιλίκι (σε σχέση με άλλα τζιπ τουλάχιστον)!! Κατανάλωση γύρω στα 8,5 λίτρα, 75.000km και συνεχίζει ακάθεκτη. Ελπίζω τα ίδια να ισχύουν και για τον νέο άσσο!! -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
@ToucHDowN Αν τελικά επιλέξεις το golf,να προσθέσεις και σε αυτό ξένον .Και για χρώμα δες το άσπρο μεταλλικό .Ευχαριστώ, τα έχω 'δουλέψει' τα Xenon, σε ένα C4 Coupe full extra που είχα πάρει το 2005. Εκείνα μάλιστα ήταν και στρεφόμενα με το τιμόνι. Πολύ 'μούρη', δεν το συζητάω και καθαρό ολόλευκο φως (όχι φτηνό-μπλε). Αλλά δεν τρελαίνομαι πια τοσο για να το βάλω και κριτήριο. Για χρώμα ή άσπρο όπως λες ή το blue pacific, αυτό που το προβάλουν.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
τα υλικα του ταμπλο νομιζω στο πανω μερος, ειναι απο maserati...
κι ομως... το επανω αφρωδες υλικο που θυμιζει δερμα!
-
Δηλαδή επειδή το επάνω 'αφρώδες υλικό' σου θυμίζει δέρμα, σημαίνει αυτομάτως α) πως είναι γνήσιο δέρμα και β) είναι ποιότητας επιπέδου Maserati? Ε ρε τα κορόιδα που σκάνε 200.000 για Τρίαινα... με 20.000 έχουν το ίδιο ταμπλώ!!! EPIC!!!
-
Μα είναι ξεκάθαρο ότι από το λαστιχένιο χυλό που φτιάχνουν τα πλαστικά στη Μαζεράτι
κρατάνε μια ποσότητα και για τις άλλες φίρμες του γκρούπο.
(Σόρι δεν κρατιόμουν.) -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Καλορίζικα και τα 2 μπεμπάκια!!Λοιπόν, από extra θα σου πρότεινα πρώτα απ' όλα το Advantage Pack και τις 16αρες με τις V-ακτίνες.
Η οθόνη Professional αν δεν κάνω λάθος αναφέρηκε πριν λίγο πως πλέον είναι στάνταρ στην Ελλάδα. Αν δεν είναι όμως, τη θεωρώ MUST!!
Δευτερεύουσας σημασίας το Sport/Urban Line, αλλά εμένα μου αρέσει πολύ σε λευκό Sport και θα έκανα μια μικρή υπέρβαση για να ικανοποιήσω το μάτι μου!!
Το cruise control υπερβολικά ακριβό στα 500 ευρώ περίπου, αλλά θα σε βολέψει στα ταξίδια (μιλάω εκ πείρας από Χ3!).
Κοίτα και κανα μπλιμπλίκι όπως αισθητήρες βροχής/φώτων που παίζουν σε χαμηλές τιμές.
Αν πάρεις άσσο τελείως γυμνό και θελήσεις να τον κρατήσεις χρόνια, θα ξενερώσεις, οπότε ψάξου όσο μπορείς και όσο σε παίρνει παραπάνω.Με το advantage pack και τις 16αρες το αυτοκίνητο βγαίνει κλειδί στα 22.500 ευρώ (σε λευκό). Η οθόνη professional είναι standard από αρχές Γενάρη και σίγουρα αναβαθμίζει πολύ την εικόνα του εσωτερικού. Επειδή δεν θέλω να υπερβώ τα 23.000 ευρώ σκέφτομαι τις εξής επιλογές :
- Να αφήσω το advantage pack και να βάλω το sport line (χάνω τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και το πακέτο αποθηκευτικών χώρων αλλά παίρνω εκτός των αισθητικών αλλαγών και τα sport καθίσματα που είναι εκπληκτικά και με ηλεκτρική ρύθμιση των πλαινών!). Με το sport line το αυτοκίνητο βγαίνει γύρω στα 23.000 ευρώ.
- Κρατάω το advantage pack και προσθέτω αισθητήρες φώτων/βροχής και διευρυμένο πίνακα οργάνων (υψηλότερης ανάλυσης οθόνη μεταξύ των οργάνων και κάποιες επιπλέον πληροφορίες), πάμε στα 22.800 περίπου και χάνω τα sport καθίσματα.
- Advantage pack + sport καθίσματα = 23.100 ευρώ. (χωρίς τα 2 extra που βάζω στην 2 εναλλακτική)
- Advantage pack + cruise control = 23.000 ευρώ (πάλι χωρίς τα 2 extra της εναλλακτικής Νο2 και χωρίς τα sport καθίσματα)
- Advantage pack + Driver comfort pack (cruise control, servotronic, hands free και σύνδεση usb για το ηχοσύστημα) = 23.400 ευρώ (και υπέρβαση του πλαφόν κατά 400 ευρώ)
Να σημειώσω ότι το 60-70 % των συνολικών χιλιομέτρων θα είναι ταξίδια στην εθνική. Επίσης για την εναλλακτική Νο5 έχει ασκήσει βέτο η σύζηγος (ότι είναι υπερβολή και ανεβαίνει το κόστος, τα κλασικά). Επίσης δεν τρελάθηκε καθόλου με τα sport καθίσματα. Το sport line το θεωρώ ακριβό για αυτά που συνολικά προσφέρει, βασικά μου άρεσε κυρίως για τα sport καθίσματα (δεν καίγομαι για τις μικροδιαφορές στην εξωτερική εμφάνιση, το θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι στο μέλλον θα μπουν οι προφυλακτήρες του m-pack). Ακούω γνώμες-απόψεις με βάση τα ανωτέρω δεδομένα.
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Golf 7 1.6TDI 5d Generation, + μεταλλικό, + προβολείς ομίχλης + 5.8 οθόνη = 21.500 κλειδί
Α3 1.6 TDI Ambition, + xenon + bluetooth, (χωρίς μεταλλικό) = 25.500 κλειδί (ειδική προσφορά για συγκεκριμένο αριθμό με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό (από 28.660).Πλέον είναι για μένα μόνο οικονομικό το θέμα. Πρέπει να πειστώ ότι αξίζει (αν αξίζει) να κάνω την υπέρβαση (+4000 ευρώ) και να πάω στην 'φορτωμένη' A3, ή να παραγγείλω την Attraction Plus (23.300 κλειδί) ή να πάω sto Golf... (BMW 1 δε συζητάω λόγω χώρων/εμφάνισης).
Βοήθειαααααααααααα.....
Προσωπική γνώμη και αφού ψήνεσαι για group vag αν δεν θες να φτάσεις τα 25.500 της ambition να πάρεις το a3 στην έκδοση attraction plus. Δεν υστερεί ιδιαίτερα σε εξοπλισμό από το golf και παίρνεις ακόμα καλύτερη ποιότητα, πιο ωραία σχεδίαση μέσα-έξω (υποκειμενικό), εξάρι σασμάν και βέβαια ακόμα καλύτερη μεταπώληση. Αλλιώς ίσως να περιμένεις λίγο να δεις το νέο leon, πιο ωραίο από το golf, μικρή διαφορά στην ποιότητα, σαφώς πιο ενδιαφέρον στήσιμο (τουλάχιστον αυτό λένε όσοι το έχουν δοκιμάσει) και πιστεύω ότι θα βγει τουλάχιστον 2.000 φθηνότερα από ένα αντίστοιχα εξοπλισμένο golf.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Golf 7 1.6TDI 5d Generation, + μεταλλικό, + προβολείς ομίχλης + 5.8 οθόνη = 21.500 κλειδί
Α3 1.6 TDI Ambition, + xenon + bluetooth, (χωρίς μεταλλικό) = 25.500 κλειδί (ειδική προσφορά για συγκεκριμένο αριθμό με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό (από 28.660).Πλέον είναι για μένα μόνο οικονομικό το θέμα. Πρέπει να πειστώ ότι αξίζει (αν αξίζει) να κάνω την υπέρβαση (+4000 ευρώ) και να πάω στην 'φορτωμένη' A3, ή να παραγγείλω την Attraction Plus (23.300 κλειδί) ή να πάω sto Golf... (BMW 1 δε συζητάω λόγω χώρων/εμφάνισης).
Βοήθειαααααααααααα.....
Προσωπική γνώμη και αφού ψήνεσαι για group vag αν δεν θες να φτάσεις τα 25.500 της ambition να πάρεις το a3 στην έκδοση attraction plus. Δεν υστερεί ιδιαίτερα σε εξοπλισμό από το golf και παίρνεις ακόμα καλύτερη ποιότητα, πιο ωραία σχεδίαση μέσα-έξω (υποκειμενικό), εξάρι σασμάν και βέβαια ακόμα καλύτερη μεταπώληση. Αλλιώς ίσως να περιμένεις λίγο να δεις το νέο leon, πιο ωραίο από το golf, μικρή διαφορά στην ποιότητα, σαφώς πιο ενδιαφέρον στήσιμο (τουλάχιστον αυτό λένε όσοι το έχουν δοκιμάσει) και πιστεύω ότι θα βγει τουλάχιστον 2.000 φθηνότερα από ένα αντίστοιχα εξοπλισμένο golf.
Σωστά όλα, νομίζω πάντως πως οτιδήποτε είναι ωραιότερο από ένα Golf. Έχε χάρη που θέλω 'πχιότητα'.....
-
Για μένα η λογική είναι απλή:
αν είναι να πληρώσεις premium τιμή, τότε γιατί να στερηθεις το premium badge;
Επομένως, αν ποιοτικό premium vag , για μένα Audi A3 μονόδρομος.(διότι
- όπως κ να το κάνουμε οι καταβολές ενός golf δεν είναι ήδη premium enough (στη συνείδηση του ευρέος κοινού)
- το ίδιο το γκρουπ vag πλασάρει το Audi ως (πολύ πιο) αυθεντικό premium σε σχέση με το VW brand
- premium σημαίνει κάτι να σε κάνει να ξεχωρίζεις, άρα πού θα πας με το μαζικότερο κ πολυφορεμένο golf;
- το Α3 είναι πιο καλοφτιαγμένο στα σημεία από το golf
- το Α3 είναι (υποκειμενικά) πιο όμορφο από το golf
- το Audi λογικά θα έχει κ καλύτερη μεταπώληση από το golf
- το Α3 οδηγικά είναι πιο ενδιαφέρον από το golf
κλπ...
Λυπάμαι όσο καλό κ αν είναι το golf, χάνει (όλο) το νόημα όταν το πουλάνε με τιμές audi .
Σκέψου τον εαυτό σου να έχει δωσει ένα κάρο λεφτά που θα έπαιρνε audi/bmw/merc/volvo κ να λέει 'έχω golf'...Να ακουμπάς τα κλειδιά στο τραπέζι κ να έχεις σηματάκι vw (ναι το σηματάκι που έχει κ το up, το fox, το caddy, το transporter...),
&ο διπλανός να έχει κλειδιά με το σηματάκι από audi Α3
και εσύ (μόνο εσύ) να ξέρεις ότι δώσατε σχεδόν τα ίδια λεφτά.Άσε που θα έρχεται κ ο κάθε χθεσινός με το πάλαι ποτέ φτηνό golf Mk .....4-5-6 κ.ο.κ.
κ θα ξενερώνεις όταν σου λέει 'α έχουμε το ίδιο μοντέλο, είναι ωραίο το καινούριο golf ;' )ΥΓ: Προσωπικά θα κοίταζα τη BMW, αλλά αφού δεν αρέσει...
-
Ο χρήστης Stavros_K έγραψε:
Για μένα η λογική είναι απλή:
αν είναι να πληρώσεις premium τιμή, τότε γιατί να στερηθεις το premium badge;
Επομένως, αν ποιοτικό premium vag , για μένα Audi A3 μονόδρομος.(διότι
- όπως κ να το κάνουμε οι καταβολές ενός golf δεν είναι ήδη premium enough (στη συνείδηση του ευρέος κοινού)
- το ίδιο το γκρουπ vag πλασάρει το Audi ως (πολύ πιο) αυθεντικό premium σε σχέση με το VW brand
- premium σημαίνει κάτι να σε κάνει να ξεχωρίζεις, άρα πού θα πας με το μαζικότερο κ πολυφορεμένο golf;
- το Α3 είναι πιο καλοφτιαγμένο στα σημεία από το golf
- το Α3 είναι (υποκειμενικά) πιο όμορφο από το golf
- το Audi λογικά θα έχει κ καλύτερη μεταπώληση από το golf
- το Α3 οδηγικά είναι πιο ενδιαφέρον από το golf
κλπ...
Λυπάμαι όσο καλό κ αν είναι το golf, χάνει (όλο) το νόημα όταν το πουλάνε με τιμές audi .
Σκέψου τον εαυτό σου να έχει δωσει ένα κάρο λεφτά που θα έπαιρνε audi/bmw/merc/volvo κ να λέει 'έχω golf'...Να ακουμπάς τα κλειδιά στο τραπέζι κ να έχεις σηματάκι vw (ναι το σηματάκι που έχει κ το up, το fox, το caddy, το transporter...),
&ο διπλανός να έχει κλειδιά με το σηματάκι από audi Α3
και εσύ (μόνο εσύ) να ξέρεις ότι δώσατε σχεδόν τα ίδια λεφτά.Άσε που θα έρχεται κ ο κάθε χθεσινός με το πάλαι ποτέ φτηνό golf Mk .....4-5-6 κ.ο.κ.
κ θα ξενερώνεις όταν σου λέει 'α έχουμε το ίδιο μοντέλο, είναι ωραίο το καινούριο golf ;' )ΥΓ: Προσωπικά θα κοίταζα τη BMW, αλλά αφού δεν αρέσει...
Πολύ ωραία τοποθέτηση. Αυτό το επιχείρημα 'αφού δίνεις λεφτά για premium τιμή, γιατί να στερηθείς το premium badge;' ήταν ομολογουμένως, κάτι που χρειαζόμουνα.....
-
Είμαι της άποψης 'ή του ύψους ή του βάθους'.
Είτε θα πάρεις κάτι αρκετά φτηνότερο από vag (που σημαίνει κ τεχνολογικά αντίστοιχο, έστω κατάτι λιγότερο ποιοτικό)
είτε θα πληρώσεις το premium τίμημα κ συνειδητά θα πάρεις κάτι ποιοτικότερο κα ακριβότερο.
Κ φυσικά premium λεφτά, premium προϊόν.Γιατί σίγουρα αυτό που θα πληρώσεις θα πρέπει να έχει αντίκρυσμα.
Τί νόημα έχει να δώσεις τον σκασμό λεφτά,
να πιάσεις τα επίπεδα premium τιμών
κ τα λεφτά να μην πιάσουν τόπο με κάτι αυθεντικά premium;
Ειδικά όταν με τα ίδια λεφτά διαλέγεις ανάμεσα σε αντίστοιχα premium και non premium προϊόντα-badges ...Υπ' αυτήν την άποψη θεωρώ το τωρινό golf στα τωρινά επίπεδα τιμών κυριολεκτικά pointless...
Τουλάχιστον με τα ίδια λεφτά να ήταν να έπαιρνες ένα golf 2.0 tdi αντί για ένα audi A3 1.6tdi .
Εδώ όμως μας λες ότι στα ίδια σχεδόν λεφτά βρίσκεις golf κ audi A3 με ίδια χαρακτηριστικά κ μικροδιαφορές στον εξοπλισμό.
WTF?????????????????????Νομίζω ότι η VW με το τωρινό golf κάπου έχασε το νόημα κ αν δεν ήταν το σπρώξιμο από τον τύπο θα έτρωγε τα μούτρα της.
Πχ γιατί κανείς δημοσιογράφος της δεκάρας δε μιλάει για την εργονομική ατέλεια με τη χαμηλή τοποθέτηση του infotainment display στην κεντρική κονσόλα του golf;
Στο Α3 η οθόνη είναι ψηλά στο ταμπλό εκεί που πρέπει να είναι για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
Μέχρι κ ένα ταπεινό leon έχει την οθόνη σε πιο σωστή θέση (ψηλότερα από ό,τι στο golf).Όσο για το άλλο που προσπαθούν οι 'ειδικοί' να μάς πείσουν για να δώσουμε ένα premium τιμής στο golf
είναι αυτό που έχει να κάνει με την αναβάθμιση στην ποιότητα των υλικών από το προηγούμενο golf.
Ε λοιπόν αυτό το βρίσκεις κ στο audi (και καλύτερα κιόλας) κ παίρνεις έξτρα κ το σηματάκι audi δώρο-χάρισμα!
+εμφάνιση στο Α3+μεταπώληση+...+ ....Κ τελικά λέω πως η VW - αν δεν είχε τον τύπο - θα το είχε χάσει το νόημα ολοκληρωτικά,
επειδή στην τελική, αξία δεν έχει να φτιάξεις απλά ένα όσο πιο ποιοτικό κατασκεύασμα για τη γκάμα σου
αλλά αυτό που θα φτιάξεις να το προσφέρεις με τη μέγιστη δυνατή ποιότητα για τα λεφτά που ο άλλος θα δώσει για το badge σου.Κ το χειρότερο:
το golf δεν υπερέχει σε σχέση με ένα Α3 ούτε σε badge, ούτε σε ποιότητα, ούτε σε τεχνικά, ούτε τελικά τόσο σε τιμή.
FAIL.(ΥΓ: Αντίστοιχα FAIL του vag κ το νέο Octavia που απ' ό,τι μαθαίνω πήγαν τις τιμές στο Θεό λες κ είναι Μερτσέντες...)
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Καλορίζικα και τα 2 μπεμπάκια!!
Λοιπόν, από extra θα σου πρότεινα πρώτα απ' όλα το Advantage Pack και τις 16αρες με τις V-ακτίνες.
Η οθόνη Professional αν δεν κάνω λάθος αναφέρηκε πριν λίγο πως πλέον είναι στάνταρ στην Ελλάδα. Αν δεν είναι όμως, τη θεωρώ MUST!!
Δευτερεύουσας σημασίας το Sport/Urban Line, αλλά εμένα μου αρέσει πολύ σε λευκό Sport και θα έκανα μια μικρή υπέρβαση για να ικανοποιήσω το μάτι μου!!
Το cruise control υπερβολικά ακριβό στα 500 ευρώ περίπου, αλλά θα σε βολέψει στα ταξίδια (μιλάω εκ πείρας από Χ3!).
Κοίτα και κανα μπλιμπλίκι όπως αισθητήρες βροχής/φώτων που παίζουν σε χαμηλές τιμές.
Αν πάρεις άσσο τελείως γυμνό και θελήσεις να τον κρατήσεις χρόνια, θα ξενερώσεις, οπότε ψάξου όσο μπορείς και όσο σε παίρνει παραπάνω.Με το advantage pack και τις 16αρες το αυτοκίνητο βγαίνει κλειδί στα 22.500 ευρώ (σε λευκό). Η οθόνη professional είναι standard από αρχές Γενάρη και σίγουρα αναβαθμίζει πολύ την εικόνα του εσωτερικού. Επειδή δεν θέλω να υπερβώ τα 23.000 ευρώ σκέφτομαι τις εξής επιλογές :
- Να αφήσω το advantage pack και να βάλω το sport line (χάνω τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και το πακέτο αποθηκευτικών χώρων αλλά παίρνω εκτός των αισθητικών αλλαγών και τα sport καθίσματα που είναι εκπληκτικά και με ηλεκτρική ρύθμιση των πλαινών!). Με το sport line το αυτοκίνητο βγαίνει γύρω στα 23.000 ευρώ.
- Κρατάω το advantage pack και προσθέτω αισθητήρες φώτων/βροχής και διευρυμένο πίνακα οργάνων (υψηλότερης ανάλυσης οθόνη μεταξύ των οργάνων και κάποιες επιπλέον πληροφορίες), πάμε στα 22.800 περίπου και χάνω τα sport καθίσματα.
- Advantage pack + sport καθίσματα = 23.100 ευρώ. (χωρίς τα 2 extra που βάζω στην 2 εναλλακτική)
- Advantage pack + cruise control = 23.000 ευρώ (πάλι χωρίς τα 2 extra της εναλλακτικής Νο2 και χωρίς τα sport καθίσματα)
- Advantage pack + Driver comfort pack (cruise control, servotronic, hands free και σύνδεση usb για το ηχοσύστημα) = 23.400 ευρώ (και υπέρβαση του πλαφόν κατά 400 ευρώ)
Να σημειώσω ότι το 60-70 % των συνολικών χιλιομέτρων θα είναι ταξίδια στην εθνική. Επίσης για την εναλλακτική Νο5 έχει ασκήσει βέτο η σύζηγος (ότι είναι υπερβολή και ανεβαίνει το κόστος, τα κλασικά). Επίσης δεν τρελάθηκε καθόλου με τα sport καθίσματα. Το sport line το θεωρώ ακριβό για αυτά που συνολικά προσφέρει, βασικά μου άρεσε κυρίως για τα sport καθίσματα (δεν καίγομαι για τις μικροδιαφορές στην εξωτερική εμφάνιση, το θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι στο μέλλον θα μπουν οι προφυλακτήρες του m-pack). Ακούω γνώμες-απόψεις με βάση τα ανωτέρω δεδομένα.
Λοιπον όλες οι επιλογες σου εχουν τα υπερ και τα κατά. Εσυ θα αποφασισεις , μην ακους κανενα (ουτε τη συζυγο...). κοιτα τι σου αρεσει πιο πολυ , τι θα μετανοιωσεις αν δεν το βαλεις εξ αρχης γιατι μετα δυσκολα θα το προσθεσεις. εσυ θα οδηγεις το αμαξι και αυτο που πρεπει να λαβεις υποψη σου ειναι οτι αφου θα δωσεις αρκετα χρηματα πρεπει να χαμογελας καθε φορα που θα ανοιγεις τη πορτα του οδηγου και θα μπανεις μεσα , ειτε ειναι να πας στη δουλεια , ειτε για μια στροφοδιαδρομη σε επαρχιακο δρομο με το αγαπημενο σου cd να παιζει...
παντως απο τις επιλογες που αναφερεις θα προτιμουσα το sport πακετο , το cruise control και το handsfree με usb, και servotronic. o διζωνικος κλιματισμος ειναι μουφα και το πακετο αποθηκευτικων χωρων εξηζητημενο. Μαλλον μεταξυ του 1 και 5 θα ημουνα -
Για μισό ρε παιδιά.Πιο πριν δεν είχατε γράψει για διαφορά 4.000 μεταξύ αντιστοιχων εκδόσεων golf και α3? Τώρα πώς κάνουν τα ίδια λεφτά? Εγώ προσωπικά έχω την εξής άποψη.Αν έχεις τα λεφτά παίρνεις το α3 .&- .Αν όμως δεν τα έχεις ή τα έχεις αλλά βγαίνεις τσίμα τσίμα γιατί έχεις και άλλες υποχρεώσεις (κυρίως οικογενειακές οι οποίες είναι και οι πιο σημαντικές! )κοιτάζεις μεταξύ golf και leon.Μεταξύ αυτών των 2 εφόσον έχεις τα λεφτά για το 1ο επιλέγεις ανάλογα με τις προτιμήσεις σου και ίσως τα κολλήματά σου (π.χ. αν δε θες να λες ότι οδηγείς σέατ).Η χρηματικη διαφορά δεν ξέρουμε ακόμη πόση ακριβώς θα είναι απλά ο Ισπανός έχει πιο σπορ στήσιμο έναντι του πιο ταξιδιάρικου του Γερμανού,τον οποίο όμως μπορείς να τον κάνεις πιο σπορ επιλέγοντας συγκεκριμένα εξτρα.(με αυτά μεγαλώνει και άλλο η διαφορά από το Σέατ αλλά και πάλι γλιτώνεις αρκετά από την αγορά ενός α3).
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Golf 7 1.6TDI 5d Generation, + μεταλλικό, + προβολείς ομίχλης + 5.8 οθόνη = 21.500 κλειδί
Α3 1.6 TDI Attraction Plus = 23.300 κλειδίΑν φτάσεις για μικρομεσαίο 1.6 diesel χατσμπακ να δώσεις λεφτά με τα οποία παίρνεις πχ μεσαίο γενικού κατασκευαστή,
αυτό σημαίνει ότι δίνεις ουκ ολίγα χρήματα.Επομένως φροντίζεις τα λεφτά αυτά να αγοράζουν premium μικρομεσαίο
κ όχι near/wannabe premium ενός γενικού κατασκευαστή.Ειδικά όταν με μόλις 2 χιλιάρικα μπορείς να πάρεις το premium (που είναι κ καλύτερο συνολικά).
ΥΓ: Εγώ επαναλαμβάνω θα κοίταγα κ τη μπέμπα.
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/2430703/ Να ένας λευκός άσσος με Sport Line. Επίσης ελπίζω πως το συγκεκριμένο περιλαμβάνει και την οθόνη Professional καθώς οι φωτο ειναι ενδεικτικές (τις ίδιες είχε ανεβάσει ο ίδιος μαντράς όταν πρωτοβγήκε πέρυσι η EffDyn Edition..)
Edit: Αφού σκέφτεσαι να βάλεις προφυλακτήρες Μ, πάρ'το χωρίς τις ζάντες και δώσ'τα για κάποιο άλλο εξτραδάκι.
Όταν με το καλό κάνεις την αλλαγή στους προφυλακτήρες, βάζεις και τις Μ ζαντούλες. Do it right!! -
Προς τον φιλο που σκεφτεται τον ασσο.
Η ερωτηση μου ειναι πολυ απλη. Ποιος θα αγορασει μετα απο 10 - 15 ετη, χειροκινητη BMW ? Δεν ξερω τα οικονομικα σου, δεν διαβασα ολες τις απαντησεις.
Ειναι εξτρα το σερβοτρονικ ? σιγουρο ? για ψαξου αν ισχυει γιατι ειδικα αν θα το οδηγει και η γυναικα θα βγαλει τα λεφτα του 100%.
Αν δεν ασχολειστε με gadgets δεν νομιζω οτι η θυρα usb και το handsfree ειναι βασικα ( παντα με βαση και το οικονομικο )
Αν εχεις σκοπο να προσθεσεις καποια πραγματα αργοτερα, σκεψου αφοτου το αυτοκινητο βγει απο το εργοστασιο ποια θα μπαινουν και ποια δεν θα μπαινουν. πχ ενα μεταχειρισμενο σπορ καθισμα το βρισκεις σε καλη τιμη στο μελλον. αισθητηρες φωτων και βροχης , με τιποτα.(σε λογικο κοστος). σκεψου σε 10 χρονια τι μπορει να σου ελειπε και τι οχι
Παντως παρα πολυ καλη επιλογη, ελπιζω να τυχεις και στο σωστο timing και να μην βγει η BMW σε κανα διμηνο και να κανει προσφορες κτλπ. τα παντα ειναι και θεμα timing
Μην ξεχναμε οτι ο ασσος κανει ευσπευσμενο face lift λογω των κριτικων για την ασχημη εξωτερικη του εμφανιση και μεσα στο 2013 θα γινει η αλλαγη.Βαλε ολα τα δεδομενα κατω και σκεψου
ΑΓΟΡΑ PREMIUM MIΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ DIESEL, ΑΞΙΖΕΙ?