-
Γιατί αισθάνομαι ότι η Citroen μας δουλεύει με to Diesel Now?? Ρώτησα σήμερα για το 1.6/90 C3 Eco-chic (προτελευταία έκδοση με τον ημι-τζαμένιο ουρανό). Τιμή-κλειδί ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα: 14.950€. Έκπτωση Diesel Now ενσωματωμένη: 4.300€.
Απορία πρώτη: Helloooooooo.... ο μπαμπάς είναι άνθρωπος. Δηλαδή χωρίς αυτό το δήθεν πρόγραμμα, περιμένανε να πουλήσουν 20.000 το C3 1.6 diesel??????? (ή έστω 19.000 χωρίς την οροφή;) Κι ας ήταν όλο τζαμένιο/visiodrive/superman/batmobile .
Απορία δεύτερη: Στη σελίδα τους μιλάνε για Bonus Ανταλλαγής, από 4.000 έως 8.000€. Τηλεφώνησα: 'όχι κυρίε, είναι μόνο για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτό'. Μα λεώ, δε το γράφει η διαφήμιση. 'Ε μα κύριε, δεν καταλάβατε;; Μάρκετινγκ είναι, για να τα ακούμε εμείς οι πωλητές'....
Απορία τρίτη: Το άδειο σκαρί που διαφημίζουν στην τηλεόραση ότι και καλά από 15μιση χιλιάρικα μας το χαρίζουν μόνο 11, υπήρχε ποτέ εις τον Αιώνα τον Άπαντα πιθανότητα όσο η Γη γυρίζει, να το πουλήσουν 15.500;;;;;
(Και κάθονται οι γυναίκες μας και βλέπουν τηλεόραση και μας πρήζουν τα [CENSORED] για την τρομερή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουμε και 'γιατί να πετάξουμε τα λεφτά μας σε κάτι ακριβότερο'.....)
-
Γιατί αισθάνομαι ότι η Citroen μας δουλεύει με to Diesel Now?? Ρώτησα σήμερα για το 1.6/90 C3 Eco-chic (προτελευταία έκδοση με τον ημι-τζαμένιο ουρανό). Τιμή-κλειδί ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα: 14.950€. Έκπτωση Diesel Now ενσωματωμένη: 4.300€.
Απορία πρώτη: Helloooooooo.... ο μπαμπάς είναι άνθρωπος. Δηλαδή χωρίς αυτό το δήθεν πρόγραμμα, περιμένανε να πουλήσουν 20.000 το C3 1.6 diesel??????? (ή έστω 19.000 χωρίς την οροφή;) Κι ας ήταν όλο τζαμένιο/visiodrive/superman/batmobile .
Απορία δεύτερη: Στη σελίδα τους μιλάνε για Bonus Ανταλλαγής, από 4.000 έως 8.000€. Τηλεφώνησα: 'όχι κυρίε, είναι μόνο για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτό'. Μα λεώ, δε το γράφει η διαφήμιση. 'Ε μα κύριε, δεν καταλάβατε;; Μάρκετινγκ είναι, για να τα ακούμε εμείς οι πωλητές'....
Απορία τρίτη: Το άδειο σκαρί που διαφημίζουν στην τηλεόραση ότι και καλά από 15μιση χιλιάρικα μας το χαρίζουν μόνο 11, υπήρχε ποτέ εις τον Αιώνα τον Άπαντα πιθανότητα όσο η Γη γυρίζει, να το πουλήσουν 15.500;;;;;
(Και κάθονται οι γυναίκες μας και βλέπουν τηλεόραση και μας πρήζουν τα [CENSORED] για την τρομερή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουμε και 'γιατί να πετάξουμε τα λεφτά μας σε κάτι ακριβότερο'.....)
-
Γιατί αισθάνομαι ότι η Citroen μας δουλεύει με to Diesel Now?? Ρώτησα σήμερα για το 1.6/90 C3 Eco-chic (προτελευταία έκδοση με τον ημι-τζαμένιο ουρανό). Τιμή-κλειδί ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα: 14.950€. Έκπτωση Diesel Now ενσωματωμένη: 4.300€.
Απορία πρώτη: Helloooooooo.... ο μπαμπάς είναι άνθρωπος. Δηλαδή χωρίς αυτό το δήθεν πρόγραμμα, περιμένανε να πουλήσουν 20.000 το C3 1.6 diesel??????? (ή έστω 19.000 χωρίς την οροφή;) Κι ας ήταν όλο τζαμένιο/visiodrive/superman/batmobile .
Απορία δεύτερη: Στη σελίδα τους μιλάνε για Bonus Ανταλλαγής, από 4.000 έως 8.000€. Τηλεφώνησα: 'όχι κυρίε, είναι μόνο για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτό'. Μα λεώ, δε το γράφει η διαφήμιση. 'Ε μα κύριε, δεν καταλάβατε;; Μάρκετινγκ είναι, για να τα ακούμε εμείς οι πωλητές'....
Απορία τρίτη: Το άδειο σκαρί που διαφημίζουν στην τηλεόραση ότι και καλά από 15μιση χιλιάρικα μας το χαρίζουν μόνο 11, υπήρχε ποτέ εις τον Αιώνα τον Άπαντα πιθανότητα όσο η Γη γυρίζει, να το πουλήσουν 15.500;;;;;
(Και κάθονται οι γυναίκες μας και βλέπουν τηλεόραση και μας πρήζουν τα [CENSORED] για την τρομερή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουμε και 'γιατί να πετάξουμε τα λεφτά μας σε κάτι ακριβότερο'.....)
-
Δηλαδη τωρα εσυ χαλαστηκες επειδη στο δινουν 11, ενω λενε οτι αρχικα το ειχανε κοστολογησει 15 (αλλα που τελικα εκριναν οτι δε θα περπαταγε και το ριξανε)
Ενω αν ελεγε δηλαδη παρτο 11, δε γουσταρουμε εκπτωσεις και δε σου κοβουμε μια κτλ, θα ησουνα ενταξει;Μαλιστα.... γουστα ειναι αυτα.
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Δηλαδη τωρα εσυ χαλαστηκες επειδη στο δινουν 11, ενω λενε οτι αρχικα το ειχανε κοστολογησει 15 (αλλα που τελικα εκριναν οτι δε θα περπαταγε και το ριξανε)
Ενω αν ελεγε δηλαδη παρτο 11, δε γουσταρουμε εκπτωσεις και δε σου κοβουμε μια κτλ, θα ησουνα ενταξει;Μαλιστα.... γουστα ειναι αυτα.
Χμμμ... Φίλε, πασάρουνε την πραγματική αξία του αυτοκινήτου ως προσφορά... άσε την ουσία του αμαξιού. (και by the way, να μου αρέσει, άστο όμως αυτό). Είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει αυτό.
Ξέρεις πώς λέγεται το να σε παραπλανά μια διαφήμιση; Να στο πω απλά, μπας και τώρα γίνει αντιληπτό: παραπλανητική διαφήμιση (πιο απλά δε μπορώ).
-
...marketing. Βάζουν ψηλά τη τιμή στο τιμοκατάλογο και μετά σκανε το παραμύθι της έκπτωσης. Αν όμως πάρεις τη κανονική τιμή και τη συγκρίνεις, τότε παίρνεις αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας. Αρα λογικό να μή πουληθεί ποτέ. Το ίδιο κάνουν και οι άλλοι στις διαφημίσεις, μετά έρχονται τα έξοδα και τα τέλη ταξινόμισης και το μεταλικό χρώμα και η τιμή ανεβαίνει χαλαρά.
-
Παραπλανητικη διαφημιση ειναι και το:
'Απο 8.500€ εως 340 ιππους'
αλλα γι αυτο δεν διαμαρτυρεσαι...Την πραγματικη αξια του αυτοκινητου την ξερει η εταιρια κι οχι εσυ κι εγω ομως... Αν τωρα στην αξια (οπως κι αν την εχει ορισει η καθε μια εισαγωγικη) γινονται εκπτωσεις ή οτιδηποτε, ειναι αλλο θεμα.
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Δηλαδη τωρα εσυ χαλαστηκες επειδη στο δινουν 11, ενω λενε οτι αρχικα το ειχανε κοστολογησει 15 (αλλα που τελικα εκριναν οτι δε θα περπαταγε και το ριξανε)
Ενω αν ελεγε δηλαδη παρτο 11, δε γουσταρουμε εκπτωσεις και δε σου κοβουμε μια κτλ, θα ησουνα ενταξει;Μαλιστα.... γουστα ειναι αυτα.
Χμμμ... Φίλε, πασάρουνε την πραγματική αξία του αυτοκινήτου ως προσφορά... άσε την ουσία του αμαξιού. (και by the way, να μου αρέσει, άστο όμως αυτό). Είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει αυτό.
Ξέρεις πώς λέγεται το να σε παραπλανά μια διαφήμιση; Να στο πω απλά, μπας και τώρα γίνει αντιληπτό: παραπλανητική διαφήμιση (πιο απλά δε μπορώ).
παραπλανηση ειναι να σου πει κανει 11 και να κανει 15 οταν πας να πληρωσεις.
το να σου λεει εμεις το δινουμε 11 αλλα κατα βαθος πιστευουμε κανει 25, δεν ειναι παραπλανηση, ειναι γνωμη. -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Δηλαδη τωρα εσυ χαλαστηκες επειδη στο δινουν 11, ενω λενε οτι αρχικα το ειχανε κοστολογησει 15 (αλλα που τελικα εκριναν οτι δε θα περπαταγε και το ριξανε)
Ενω αν ελεγε δηλαδη παρτο 11, δε γουσταρουμε εκπτωσεις και δε σου κοβουμε μια κτλ, θα ησουνα ενταξει;Μαλιστα.... γουστα ειναι αυτα.
Χμμμ... Φίλε, πασάρουνε την πραγματική αξία του αυτοκινήτου ως προσφορά... άσε την ουσία του αμαξιού. (και by the way, να μου αρέσει, άστο όμως αυτό). Είναι η μόνη εταιρεία που το κάνει αυτό.
Ξέρεις πώς λέγεται το να σε παραπλανά μια διαφήμιση; Να στο πω απλά, μπας και τώρα γίνει αντιληπτό: παραπλανητική διαφήμιση (πιο απλά δε μπορώ).
παραπλανηση ειναι να σου πει κανει 11 και να κανει 15 οταν πας να πληρωσεις.
το να σου λεει εμεις το δινουμε 11 αλλα κατα βαθος πιστευουμε κανει 25, δεν ειναι παραπλανηση, ειναι γνωμη.ΕΙΝΑΙ παραπλάνηση διότι σε παραπλάνα καθώς σε κάνει να νομίζεις ότι παίρνεις κάτι σε ΠΡΟΣΦΟΡΑ ενώ στην ουσία αυτή είναι η τιμή που θα έπρεπε/μπορούσε/άξιζε να πουλιέται... Και απ' όσο κρίνω από τις παραγγελίες/πωλήσεις, έχουν πετύχει διάνα.
-
πέρισυ που ξεκίνησε το diesel now όντως ήταν προσφορά και πολύ καλή μάλιστα.
14+ είχαν όλα τα σουπερμινι ντιζελ της αγοράς, όπως κ το c3, οπότε τα 11χλρ που το δίναν με τη προσφορά του έδωσαν ώθηση κ το εκτοξεύσαν σε πωλήσεις.
τώρα, τί έχει η eco chic κ ανεβάζει την τιμή κοντά 3,5-4 χλρ είναι ένα θέμα μάλλον η σιτροεν έχει ανεβάσει τις τιμές της? -
Συμφωνώ, γενικά μιλώντας, πολλές εταιρείες το κάνουν διαφημίζοντας δήθεν προσφορά πάνω σε φουσκωμένες τιμές.
Και όχι μόνο σε αυτοκίνητα αλλά και σε οποιοδήποτε προϊόν, από παπούτσια μέχρι σπίτια.Και ναι είναι απάτη μη κοροϊδευόμαστε, διότι και γνώμη να πλασάρεις πόσο κοστολογείται αρχικά το προϊόν σου,
δε μπορεί να την αλλάζεις την ίδια γνώμη 100 φορές!
Και μάλιστα αυτό να εξαρτάται από το αν > διαφημίζεις προσφορά!Κάι ναι, κάθε αθέμιτη πρακτική παραβαίνει τη νομοθεσία, αλλά εδώ Ελλάδα οπότε άστο...
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Γιατί αισθάνομαι ότι η Citroen μας δουλεύει με to Diesel Now?? Ρώτησα σήμερα για το 1.6/90 C3 Eco-chic (προτελευταία έκδοση με τον ημι-τζαμένιο ουρανό). Τιμή-κλειδί ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα: 14.950€. Έκπτωση Diesel Now ενσωματωμένη: 4.300€.Απορία πρώτη: Helloooooooo.... ο μπαμπάς είναι άνθρωπος. Δηλαδή χωρίς αυτό το δήθεν πρόγραμμα, περιμένανε να πουλήσουν 20.000 το C3 1.6 diesel??????? (ή έστω 19.000 χωρίς την οροφή;) Κι ας ήταν όλο τζαμένιο/visiodrive/superman/batmobile .
Απορία δεύτερη: Στη σελίδα τους μιλάνε για Bonus Ανταλλαγής, από 4.000 έως 8.000€. Τηλεφώνησα: 'όχι κυρίε, είναι μόνο για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτό'. Μα λεώ, δε το γράφει η διαφήμιση. 'Ε μα κύριε, δεν καταλάβατε;; Μάρκετινγκ είναι, για να τα ακούμε εμείς οι πωλητές'....
Απορία τρίτη: Το άδειο σκαρί που διαφημίζουν στην τηλεόραση ότι και καλά από 15μιση χιλιάρικα μας το χαρίζουν μόνο 11, υπήρχε ποτέ εις τον Αιώνα τον Άπαντα πιθανότητα όσο η Γη γυρίζει, να το πουλήσουν 15.500;;;;;
(Και κάθονται οι γυναίκες μας και βλέπουν τηλεόραση και μας πρήζουν τα [CENSORED] για την τρομερή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουμε και 'γιατί να πετάξουμε τα λεφτά μας σε κάτι ακριβότερο'.....)
βρε βαλεντίνα άμεσα γιατί θα σε φάει η ... γκρίνια...
-
Παραπλανηση (απατη βασικα) ειναι να σου λενε 'αξια αυτοκινητου 20 χιλιαρικα κ super wow: στο δινω κ σε ατοκες δοσεις, αλλα αν το πληρωσεις μετρητοις σου κανω εκπτωση 2 χιλιαρικα'. Κοινως η τιμη του ειναι 18 χιλιαρικα κ τα 2 ειναι τοκος.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί αισθάνομαι ότι η Citroen μας δουλεύει με to Diesel Now?? Ρώτησα σήμερα για το 1.6/90 C3 Eco-chic (προτελευταία έκδοση με τον ημι-τζαμένιο ουρανό). Τιμή-κλειδί ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα: 14.950€. Έκπτωση Diesel Now ενσωματωμένη: 4.300€.
Απορία πρώτη: Helloooooooo.... ο μπαμπάς είναι άνθρωπος. Δηλαδή χωρίς αυτό το δήθεν πρόγραμμα, περιμένανε να πουλήσουν 20.000 το C3 1.6 diesel??????? (ή έστω 19.000 χωρίς την οροφή;) Κι ας ήταν όλο τζαμένιο/visiodrive/superman/batmobile .
Απορία δεύτερη: Στη σελίδα τους μιλάνε για Bonus Ανταλλαγής, από 4.000 έως 8.000€. Τηλεφώνησα: 'όχι κυρίε, είναι μόνο για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτό'. Μα λεώ, δε το γράφει η διαφήμιση. 'Ε μα κύριε, δεν καταλάβατε;; Μάρκετινγκ είναι, για να τα ακούμε εμείς οι πωλητές'....
Απορία τρίτη: Το άδειο σκαρί που διαφημίζουν στην τηλεόραση ότι και καλά από 15μιση χιλιάρικα μας το χαρίζουν μόνο 11, υπήρχε ποτέ εις τον Αιώνα τον Άπαντα πιθανότητα όσο η Γη γυρίζει, να το πουλήσουν 15.500;;;;;
(Και κάθονται οι γυναίκες μας και βλέπουν τηλεόραση και μας πρήζουν τα [CENSORED] για την τρομερή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουμε και 'γιατί να πετάξουμε τα λεφτά μας σε κάτι ακριβότερο'.....)
βρε βαλεντίνα άμεσα γιατί θα σε φάει η ... γκρίνια...
Παικτούρα μου λέουρα ό,τι πεις.
-
Παραπλάνηση είναι και η πλάκα των premium που το αμάξι στον κατάλογο κάνει 30000 , είναι άδειο και μετά με απίστευτες τιμές έξτρα φτάνει 40 και τελικά στο δίνει 35 . Η όταν έχουν πινακιδωμένα που τα δίνουν φτηνότερα , αλλά μόνο όταν πας στο κατάστημα γιά να μη χαλάσει το πρεστίζ ,
Η ουσία είναι ότι η σιτροέν σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και με τον εξοπλισμό που έχουν τα δίνει φτηνότερα .
Αλλες εταιρείες τα δίνουν φτηνά σχεδόν τσάμπα στις εταιρείες λήζινγκ και ακριβά στην λιανική .
Αλλες πληρώνουν τα περιοδικά να γράφουν καλά λόγια στα τέστ .
Ολα είναι μέσα στο παιχνίδι και ο καταναλωτής αποφασίζει και επιβραβεύει η απορρίπτει .
-
δεν ειναι παραπλανηση, ειναι γνωμη
Ακριβώς. Σημασία έχει το πόσα θα πληρώσεις, όχι το πόσα νομίζει η εταιρεία ότι θα μπορούσε να κάνει θεωρητικώς. Αλλά το 'ξυπνοπούλι' κοιτάει το μεγάλο νούμερο, το συγκρίνει μετά με το μικρό και βγάζει ότι τους έπιασε και κορόιδο κι αποπάνω.
Ξυπνάτε. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
δεν ειναι παραπλανηση, ειναι γνωμη
Ακριβώς. Σημασία έχει το πόσα θα πληρώσεις, όχι το πόσα νομίζει η εταιρεία ότι θα μπορούσε να κάνει θεωρητικώς. Αλλά το 'ξυπνοπούλι' κοιτάει το μεγάλο νούμερο, το συγκρίνει μετά με το μικρό και βγάζει ότι τους έπιασε και κορόιδο κι αποπάνω.
Ξυπνάτε.Αυτό θα πει τετράγωνη λογική. Υποκλίνομαι.
-
Ο χρήστης ToucHDowN έγραψε:
Γιατί αισθάνομαι ότι η Citroen μας δουλεύει με to Diesel Now?? Ρώτησα σήμερα για το 1.6/90 C3 Eco-chic (προτελευταία έκδοση με τον ημι-τζαμένιο ουρανό). Τιμή-κλειδί ΧΩΡΙΣ μεταλλικό χρώμα: 14.950€. Έκπτωση Diesel Now ενσωματωμένη: 4.300€.Απορία πρώτη: Helloooooooo.... ο μπαμπάς είναι άνθρωπος. Δηλαδή χωρίς αυτό το δήθεν πρόγραμμα, περιμένανε να πουλήσουν 20.000 το C3 1.6 diesel??????? (ή έστω 19.000 χωρίς την οροφή;) Κι ας ήταν όλο τζαμένιο/visiodrive/superman/batmobile .
Απορία δεύτερη: Στη σελίδα τους μιλάνε για Bonus Ανταλλαγής, από 4.000 έως 8.000€. Τηλεφώνησα: 'όχι κυρίε, είναι μόνο για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυτό'. Μα λεώ, δε το γράφει η διαφήμιση. 'Ε μα κύριε, δεν καταλάβατε;; Μάρκετινγκ είναι, για να τα ακούμε εμείς οι πωλητές'....
Απορία τρίτη: Το άδειο σκαρί που διαφημίζουν στην τηλεόραση ότι και καλά από 15μιση χιλιάρικα μας το χαρίζουν μόνο 11, υπήρχε ποτέ εις τον Αιώνα τον Άπαντα πιθανότητα όσο η Γη γυρίζει, να το πουλήσουν 15.500;;;;;
(Και κάθονται οι γυναίκες μας και βλέπουν τηλεόραση και μας πρήζουν τα [CENSORED] για την τρομερή ευκαιρία που δεν πρέπει να χάσουμε και 'γιατί να πετάξουμε τα λεφτά μας σε κάτι ακριβότερο'.....)
Nα και μια φορα που επαληθεύτηκα, δεκάδες φορες εχω γράψει εδω οτι μας δουλευει το λοχιοσημο , και ολοι μου λένε οχι ρε μεγάλε, ειναι τα ποιο value for money τα citroen, και σκεφτομαι εγω οτι ¨ή στραβά ειναι ο γιαλός ή στραβα αρμενίζουμε', το δουλεμα που ριχνουν αυτοι οι άνθρωποι που τους αντιπροσωπεύουν απλά δεν υπαρχη, κανενα μοντέλο δεν ειναι value for money...και αν το ψάξετε στα diesel ή βενζινης με βαση την ιπποδύναμη κ τον εξοπλισμό τους ειναι απο τα ποιο ακριβα σε ολες τις κατηγορίες μεγεθών σε σχεση με τις άλλες μαρκες.Ειναι απλα να γελας με τους γελοίους...αυτα τα διαπίστωσα απο 1/6/2012 έως 15/11/2012 που έψαχνα για αμάξι και ειχα πάει σε 3 διαφορετικες αντιπροσωπείες citroen.Οταν πας εκει σου λενε τα ακριβώς αντιθετα απ οτι διαφημίζουν, ασε που στην σελιδα τους ειχαν βαλει το λογότυπο diesel nοw και έκρυβε κυβικα και τιμες, οποτε δεν μπορουσες να βγάλεις κανενα συμπέρασμα .
-
Εντάξει αλλά πες την citroen,
γιατί cintroen είναι λες και μιλάει ο αλέφαντος... -
Δεν το θεωρώ τόσο παραπλάνηση. Ίσως να είναι καλή λύση για κάποιον που π.χ. θέλει να κάνει πολλά χλμ οικονομικά και με 11 χιλιάρικα μπορεί να πάρει καινούριο αμάξι. Αν το αγοράσει όντας συνειδητοποιημένος ότι θα κάνει μεγάλες παραχωρήσεις στις επιδόσεις και σχετικές παραχωρήσεις στους χώρους(συγκριτικά με ανταγωνιστικά μοντέλα), ίσως να είναι και μονόδρομος για συγκεκριμένη μερίδα πελατών. Παραπλάνηση λιγάκι όμως θεωρώ το σλόγκαν της διαφήμισης, πως κάνεις 1500χλμ με ένα ρεζερβουάρ. Με μια μέση 5 λίτρα στο spritmonitor, και 50 λίτρα δοχείο, κάνεις 1000 όταν θα μείνεις εντελώς...
Μόνο εγώ αισθάνομαι ότι δουλευόμαστε; (diesel now)