-
προχθες υπηρχε καποια εκδηλωση στο Μουσειο τξς Ακροπολης. Απιστευτος αριθμος απο merc audi bmw και αλλα κρατικα αυτοκινητα ολα με πινακιδες ΔΣ.
-
Ή κρατικά είναι με κόκκινες πινακίδες ή διπλωματικά με γαλάζιες. Και κρατικά και με διπλωματικές δεν στέκει.
Ή κάτι δεν έχω πιάσει; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ή κρατικά είναι με κόκκινες πινακίδες ή διπλωματικά με γαλάζιες. Και κρατικά και με διπλωματικές δεν στέκει.
Ή κάτι δεν έχω πιάσει;Κανονικοτατες γαλαζιες πινακιδες.
Με ελληνικους αριθμους.
Αλλα δεν ειδα τοσους ξενους... Εκτος και αν απλα ηταν ολοι ξενοι. Δεν ξερω... Αλλα ειδα πολυ χλιδα...
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Μένει να μάθουμε ποιοι τα έχουν
Κάθε βδομάδα δεν κληρώνει το lotto ;
Έκανα σήμερα το βραδάκι έναν περίπατο στα στενά της Ξάνθης . Περίπου μια ώρα.. ξεπάγιασα . Το λοιπόν ,ανάθεμα αν 1/10 αυτοκίνητα που είδα ήταν 10 ετών . Όλα σχεδόν καινούργια παρκαρισμένα μέσα σε πιλοτές , κάτω από χλιδάτες νέες πολυκατοικίες.
-
OFF TOPIC : Ο αριθμός των πολυτελών αμαξιών στους δρόμους δεν μειώθηκε τόσο πολύ όσο λένε κάποιοι όσο περίεργο και να ακουστεί. Έχουν αυξηθεί αυτά με ξένες πινακίδες σε σημείο τρέλας. Ιταλικές, ρουμάνικες, αλβανικές, γερμανικές, βουλγάρικες, γαλλικές, σκοπιανές ακόμα και τούρκικες βλέπεις σε μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα παντού πλέον. Έχουν μειωθεί αυτά με τις ελληνικές πινακίδες. (Όχι πως χάθηκαν. Σε μερικές περιοχές ακόμα ευδοκιμεί το είδος)
ON TOPIC: Τα Peugeot 208 δεν είναι κάπως χαμηλά; Το περίμενα ψηλότερα. Το νέο Panda δεν...
Το Twingo; Τίποτα; -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μένει να μάθουμε ποιοι τα έχουν
Κάθε βδομάδα δεν κληρώνει το lotto ;
Έκανα σήμερα το βραδάκι έναν περίπατο στα στενά της Ξάνθης . Περίπου μια ώρα.. ξεπάγιασα . Το λοιπόν ,ανάθεμα αν 1/10 αυτοκίνητα που είδα ήταν 10 ετών . Όλα σχεδόν καινούργια παρκαρισμένα μέσα σε πιλοτές , κάτω από χλιδάτες νέες πολυκατοικίες.
Δε μου κανει καμια εντυπωση.Η κριση δεν ειναι δα και 10 χρονια παγιωμενη κατασταση στην Ελλαδα.
Το θεμα ειναι σε 10 χρονια τι θα βλεπεις.... -
Είναι η περίεργη λογική του κράτους,να πέσει η κατανάλωση με την μεγάλη φορολογία για να πέσουν υποτίθεται οι τιμές , εσωτερική υποτίμηση,αφού φαίνεται δεν τους νοιαζει να εισπράτουν έσοδα από πωλήσεις μέσω ΦΠΑ,ΕΤΤ κλπ
Για τ'αμαξια με ξένες πινακίδες έχουν υπολογιστεί σε 10-15 χιλιαδες αλλά πιθανόν σύντομα να έχουν πρόβλημα πολλοί .
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 013_509293Τα υπόλοιπα 'ακριβά' αμάξια αφορούν ακόμα κατέχοντες που έχουν χρήματα ή έστω αντέχουν και που δεν έχουν αναγκαστεί να τα πουλήσουν για να καλύψουν άλλες ανάγκες.Πολλά όμως είναι και εταιρικά κλπ, και δώ πλέον είναι και αρκετά καινούρια που θεωρούνται ακριβα πλεον με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα πχ τα άνω των 30000 ευρω.
Στις ταξινομήσεις όμως θα πρέπει να υπάρχει και μια επιφύλαξη καθώς πολλές εισαγωγικές εταιρίες μαζεύουν παραγγελίες και τα φέρνουν όλα μαζί μια στο τόσο ,για να περιορίσουν τα έξοδα,ενώ μεταχειρισμένα εισαγωγής δεν συμφέρει πλέον εισαγωγή τους, όταν υπάρχουν χιλιάδες Ελληνικά σε τιμές ξεφτίλα λόγω κυρίως ανάγκης
Όπως είναι γνωστό,αυτό είναι μεγάλο θέμα για όλους τους εμπόρους ,γιατί ακόμα και ναχει κάποιος χρήματα ή έχει ανάγκη για νέο αμάξι,αν δεν μπορεί να δώσει το παλιο του αμάξι (γιατι αν το κρατήσει θα έχει τεκμήριο κλπ έξοδα ),πρέπει και να τον συμφέρει σχετικά να δώσει μια 'λογική' διαφορά να πάρει ένα καινούριο.Τι θα γίνει όμως όταν από όσα αμαξια έχουν πωληθει από το 2004 με την υπερτίμηση της αγοράς ,πρόχειρα φαίνεται ξεπερνούν τα 400 χιλιάδες τα μεταχειρισμένα που περιμένουν πελάτη με αυξανόμενους ρυθμούς, ενώ τα εισοδήματα συνεχώς πέφτουν ; Ετσι οι πωλήσεις θα εξακολουθήσουν να πάνε χάλια και όποιος αντέξει.Οποιος γνωρίζει επίπεδα δεκαετίας '80 με 2-3 εξουσιοδοτημένους εμπόρους σε κάθε φίρμα στην Αθήνα.
-
Οι κατηγοριες καθοριζοντε απο την εκαστοτε εισαγωγικη ή απο τον σεαα?
-
Ο ΣΕΑΑ τα καθορίζει αυτά.
-
Με τι κριτηρια? Για παραδειγμα η νεα A Class ειναι ακομα MPV αντι C-Seg. Το XC60 ειναι σε αλλη κατηγορια απο τα αμεσα ανταγωνιστικα Χ3/Q5. Οι πωλησεις του V60 λογιζονται διαφορετικες απο του S60 οταν πχ η 3αρα που κι αυτη εχει δυο αμαξωματα δεν διαφοροποιειται...
Με λιγα λογια εριξα μια γρηγορη ματια, με βαση και τα σχολια που διαβασα, στις τελευταιες λιστες και οι κατηγοριες ειναι οτι να 'ναι. Γι αυτο και η απορια.. -
Και όταν ήταν το Antara ήταν σε άλλη κατηγορία από το Captiva ενώ ήταν το ίδιο αμάξι. Το A-Class απλά δεν το μετακίνησαν όπως έπρεπε. Για V60, S60 παίζει να τα έχουν χωριστά επειδή έχουν άλλο όνομα. Μαζί είναι πρώτα στην κατηγορία σημειωτέον.
Γενικά οι εισαγωγικές δίνουν τα στοιχεία του οχήματος και ο ΣΕΑΑ τα κατατάσσει στις κατηγορίες κυρίως με βάση το μέγεθος κάνοντας τα μαντάρα. -
Μεχρι και στο V40 βλεπω τωρα το XC που ειναι ουσιαστικα μια εκδοση κι οχι διαφορετικο αυτοκινητο το εχουν χωριστα...Ο,τι να'ναι, αλλα οκ το Antara/Captiva ειναι ακομα πιο χτυπητο...Οι εισαγωγικες δεν το βλεπουν?
-
Και να γινόταν ανακατανομή των μοντέλων στις κατηγορίες τι θα άλλαζε για τις εισαγωγικές;
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112996058
-
πολυ ενδιαφερον το αρθρο της Ημερησιας. Ολα καταδεικνυουν την τεραστια υφεση που υπαρχει στη χωρα μας. Πραγματικα δεν κινειται σχεδον τιποτα στο χωρο του αυτοκινητου και απορω με το τουπε που συναντας σε καποιες αντιπροσωπειες ...ονοματα δεν λεμε..
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
ονοματα δεν λεμε..Γιατί δε λέμε??
-
Προσωπικα τις χειροτερες εμπειριες τις εχω απο τη εκαστοτε vw
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/p ... -ianouario
Τώρα το θυμήθηκαν. -
Γίναμε Γαλλία, 59% το μερίδιο για τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ τον Ιανουάριο του 2013 σύμφωνα με τους 4Τ Μαρτίου. Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα, πριν από δυο-τρία χρόνια δεν θα τους έδινα πάνω από 35%.
Φυσικά έχει και πολλά εταιρικά μέσα, αλλά και πάλι το νούμερο είναι συντριπτικό.
Το κακόμοιρο το υπουργείο οικονομικών σκέφτομαι τώρα, που θα βλέπει τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας να μειώνονται.[Υπουργός μοντ ον]Μήπως είναι καιρός να αναθεωρηθεί η κλίμακα προς τα πάνω γιατί πήραν πολύ αέρα τα υποζύγια?[Υπουργός μοντ οφφ]
-
Φεβρουάριος:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113004077
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]